Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 01 Sep 2009 09:40 Onderwerp: Gamed User Awards 2009
| |
Redacteur

|
Gamed User Awards
Geachte forumleden,
De redactie van Gamed heet u van harte welkom bij de 'Gamed User Awards' een event dat vanaf heden elk jaar plaats zal vinden in de laatste drie maanden van het jaar. De uitverkorenen krijgen een ere plek in de legendarische 'Hall of Fame' waarin alleen plek is voor echte winnaars.
In veertien categorieën kunt u drie members nomineren op rangorde. Uw nummer 1 zal drie punten ontvangen, nummer 2 krijgt twee punten en nummer 3 zal één punt mogen ontvangen. Je hoeft niet in elke categorie te stemmen, je mag er gerust enkele overslaan. Evenals dat het niet verplicht is om een nummer 2 en 3 in te vullen.
Na de vervaldatum van de nominaties zullen wij alle punten optellen en in elke categorie de top drie eruit halen zodat zij voor de titel mogen gaan strijden in de daaropvolgende stemronde. Hier mag je maar op één persoon stemmen, de persoon waarop het meest wordt gestemd wint uiteindelijk in de bijbehorende categorie en krijgt een plek in de 'Hall of Fame'.
Datums
De nominatieronde loopt van:
01-10-09 -> 01-12-09
De finale stemronde loopt van:
02-12-09 -> 31-12-09
De winnaar wordt bekend gemaakt op:
05-01-10
Winnaars
Naast dat de winnaars een eervolle vermelding krijgen in de Hall of Fame worden zij, als zij willen, in de spotlight gezet op de frontpage. In een gloednieuwe reeks artikelen kijken wij wie de personen zijn in de redactie en achter de nicknames op het forum. Dit is natuurlijk alleen als jij dat wilt, je mag zelf weten hoeveel je vertelt en vanzelfsprekend hoeft je pincode niet vermeld te worden. Met de winnaars wordt na 5 januari contact opgenomen.
Regels
- Je mag niet op jezelf stemmen.
- Stemmen mag alleen in daarvoor bestemde topics.
- Stemmen die buiten de gestelde termijn worden gepost tellen niet mee.
- Leden die stiekem meerdere keren stemmen worden gediskwalificeerd.
- Ruziezoekers worden gediskwalificeerd.
- (Eind-)Redacteurs zijn uitgesloten van deelname.
- Je moet een geregistreerd lid zijn om te kunnen deelnemen.
- Stemmen die geen gebruik maken van het invulformulier worden niet meegerekend.
Categorieën
Er kan gestemd worden in de volgende veertien categorieën, gesorteerd op leden en forum.
Leden Awards
- De Behulpzame
De persoon die volgens jou het meest voor iedereen klaar staat in voor- en tegenspoed.
- De Bikkel
De persoon die volgens jou meer 's nachts op is dan overdag.
- De Creatieveling
De persoon die volgens jou de mooiste dingen creëert met PhotoShop, 3D programmas, pen en papier en dergelijke dingen.
- De Grammar Nazi
De persoon die volgens jou het beste ABN spreekt, inclusief interpunctie.
- De Grappige
De persoon die volgens jou de meeste humor heeft en deze op de juiste manier weet te brengen.
- De Fanboy
De persoon die volgens jou de grootste fanboy is en altijd de tegenpartij afsnauwt.
- De Favoriet
De persoon die jij het meeste mag, om welke reden dan ook.
- Het Hardst GekookteEi
De persoon die volgens jou erg hardleers is en maar door blijft gaan zonder zich iets van anderen aan te trekken.
- De Intellectueel
De persoon die volgens jou het meeste verstand van games heeft en alles wat daar toe behoort.
- De Intelligente
De persoon die volgens jou de meest snuggere opmerkingen geeft in discussies.
- De Japanner
De persoon die volgens jou de meeste kennis over Japan en Anime/Manga heeft.
- De Medialiefhebber
De persoon die volgens jou de meeste kennis heeft over televisieprogramma's, muziek en films.
- De Nieuwkomer
De persoon die zich in 2009 heeft aangemeld en zich het best heeft aangepast aan de Gamed stijl.
- De Ondergewaardeerde
De persoon die ondergewaardeerd wordt en geen of weinig andere nominaties heeft, terwijl hij dit volgens jou wel verdient.
- De Spamkoning
De persoon die volgens jou de meest nutteloze berichten op posts in een erg grote hoeveelheid.
- De Sportliefhebber
De persoon die volgens jou de meeste kennis heeft over sport en sporters.
- De Vriendelijke
De persoon die volgens jou altijd goed gehumeurd is en nooit mensen zal afsnauwen.
Forum Awards
- De Avater
Welke avater vond jij dit jaar het mooist en wie droeg de desbetreffende avater met zich?
- De Opmerking
Welke opmerking is jou het meest bijgebleven. Inclusief de naam van het lid dat de post maakte, postnummer van post en de topicnaam.
- Het Topic
Het topic dat volgens jou het origineelst, leukst, grappigst, nutteloos e.d. was.
En nu?
Volgende maand, op 1 oktober, zal er een stemtopic worden geopend in het Gamed Café, waarin jullie je favoriete leden kunnen nomineren. Nu kunnen jullie nog meedenken aan de awards en eventuele toevoegingen geven zodat het nog grootser wordt.
Laatst aangepast door Stefan Vogels op 10 Sep 2009 19:01; in totaal 7 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 01 Sep 2009 21:01 Onderwerp:
| |

|
pfeww, dat zijn veel categorien. Is het ook okee als je niet bij elke categorie kan/wil stemmen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 01 Sep 2009 21:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Louis Tinner schreef: | pfeww, dat zijn veel categorien. Is het ook okee als je niet bij elke categorie kan/wil stemmen? |
Jup, je bent niet verplicht overal te stemmen, net zoals dat het niet verplicht is om een nummer 2 of 3 in te vullen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 01 Sep 2009 21:16 Onderwerp:
| |

|
Edit
Iets te haastig gelezen dus de stem komt later wel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 01 Sep 2009 21:25 Onderwerp:
| |

|
Ah, fijn. Verder dacht ik aan:
'De Intelligente' (degene die de meest intelligente opmerkingen maakt) kuch ahumm
De populairste (of meest favoriete lid) ipv het idool, lijkt me voor veel mensen makkelijker om te kiezen
De Spamkoning (of meest nutteloze comments) is toch leuk en minder negatief dan de fanboy, of niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 01 Sep 2009 21:27 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | - Leden die stiekem meerdere keren stemmen worden gediskwalificeerd. |
Ah kut he, dat doe ik dus altijd. Hoe denk je anders dat wilders zo goed gaat.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 01 Sep 2009 21:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
De Intelligente is toegevoegd, bedankt voor heet meedenken Louis. Het Idool laat ik voor wat het is, populair is net zo gecompliceerd en over de Spamkoning moet ik nog even nadenken
@ danny: I lol'd. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 01 Sep 2009 21:34 Onderwerp:
| |

|
Laat maar.
Laatst aangepast door No'tje op 01 Sep 2009 21:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 01 Sep 2009 21:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
@ ninodude: Stemmen kan pas later
En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het mijlpalen topic binnenkort terugkeert.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 01 Sep 2009 21:50 Onderwerp:
| |

|
@stefan, thanks. Wat betreft de favoriet (populairste) vs. het idool:
Met populairste bedoel ik dat de stemmer zijn favoritete leden op kan noemen. Mij lijkt het makkelijker voor mensen om leden te kiezen die ze het leukste vinden dan leden op te noemen waar ze tegen op kijken. (dit zag ik ook al bij het andere awards topic) Kijk maar wat je ermee doet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 01 Sep 2009 23:10 Onderwerp:
| |

|
haha hoop dat mn grappen in t +/- topic hebben aangeslaan (A) |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 01 Sep 2009 23:13 Onderwerp: Re: Gamed User Awards 2009
| |

|
Citaat: | Houd hier wel rekening mee dat dit motiverende en positieve awards moeten zijn en dat iets als 'De Spammer' dus niet voor zal komen.[ |
En waarom vind jij De Fanboy en Het gekookteei wel positief dan?
Laatst aangepast door Paintskillz op 01 Sep 2009 23:14; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 01 Sep 2009 23:13 Onderwerp:
| |

|
XPowerStef schreef: | haha hoop dat mn grappen in t +/- topic hebben aangeslaan (A) |
Subtile my friend, subtile. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 02 Sep 2009 10:34 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
@ Louis: Ik denk dat je een punt hebt, dan wordt het waarschijnlijk de Favoriet
@ Trueskill: Goed opgemerkt, ik zal ernaar kijken dan zal 'De Spamkoning' misschien nog wel er tussen gevoegd worden.
Bedankt voor de medewerking heren  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 02 Sep 2009 10:36 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | @ Louis: Ik denk dat je een punt hebt, dan wordt het waarschijnlijk de Favoriet
@ Trueskill: Goed opgemerkt, ik zal ernaar kijken dan zal 'De Spamkoning' misschien nog wel er tussen gevoegd worden.
Bedankt voor de medewerking heren  | Yes, dan maak ik nog kans op een titel. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 02 Sep 2009 12:54 Onderwerp:
| |

|
IV Trueskill VI schreef: | Stefan van B schreef: | @ Louis: Ik denk dat je een punt hebt, dan wordt het waarschijnlijk de Favoriet
hahaha mister droog kloot hiero
Toffe shit dat jullie WEL doorgaan met een idee van leden (lees: de persoon van het ledentopic geval) |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 02 Sep 2009 13:50 Onderwerp:
| |

|
mc-fakey schreef: | IV Trueskill VI schreef: | Stefan van B schreef: | @ Louis: Ik denk dat je een punt hebt, dan wordt het waarschijnlijk de Favoriet
hahaha mister droog kloot hiero
Toffe shit dat jullie WEL doorgaan met een idee van leden (lees: de persoon van het ledentopic geval) |
Moi. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 02 Sep 2009 13:52 Onderwerp:
| |

|
Waarom niet gewoon een titel "de beste gamer" (hoogste achievements...)
of "grootste no-lifer" (zoveel uren wow...)? |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 02 Sep 2009 14:01 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
JasperCLA schreef: | Waarom niet gewoon een titel "de beste gamer" (hoogste achievements...)
of "grootste no-lifer" (zoveel uren wow...)? |
Dat is te moeilijk om na te gaan en het heeft minder met het forum te maken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 02 Sep 2009 18:57 Onderwerp:
| |

|
Wat is het verschil met de Leden Awards?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 02 Sep 2009 19:05 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Pantoffelman schreef: | Wat is het verschil met de Leden Awards?  |
Dit is beter geregeld
Het leek me beter om vanuit de redactie zoiets te doen, aangezien het dan meestal wat minder spammerig verloopt en het is dan ook makkelijker om dingen aan elkaar te koppelen. Niet dat Dnarbeis het slecht had opgezet, maar dit werkt gewoon wat makkelijker  |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 02 Sep 2009 19:23 Onderwerp:
| |

|
Vanaf wanneer begint het stemplezier ^^? |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 02 Sep 2009 19:24 Onderwerp:
| |

|
Psychrome Dark schreef: | Vanaf wanneer begint het stemplezier ^^? |
Lees de opening!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 02 Sep 2009 19:35 Onderwerp:
| |

|
dannyveno schreef: | Psychrome Dark schreef: | Vanaf wanneer begint het stemplezier ^^? |
Lees de opening!  |
Dat stond er eerst niet :$  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 02 Sep 2009 19:38 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Psychrome Dark schreef: | dannyveno schreef: | Psychrome Dark schreef: | Vanaf wanneer begint het stemplezier ^^? |
Lees de opening!  |
Dat stond er eerst niet :$  |
Wel  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende |