Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
brend5 BerichtGeplaatst: 18 Aug 2009 13:47    Onderwerp: Anno 1404 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

hallo allemaal,

ik ben nu Anno 1404 aan het spelen maar me mensen willen spice hebben.
dat heb ik niet dus wil ik een bazaar bouwen zodat ik huizen voor nomaden kan maken maar hoe moet dit??

alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Aug 2009 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Je moet zo'n gift meenemen vanaf de trader naar die oriëntal trader. Dan krijg je toegang tot die gebouwen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 18 Aug 2009 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Je hebt verschillende 'ranks' bij de oriental trader, waarbij je steeds meer mag bouwen als je een hogere rank hebt. Als je op de oriental trader klikt, zie je onder zijn hoofd (ongevulde) vormen. Als je rank omhoog gaat, wordt zo'n vorm gevuld. Ook is er een balk waarin je kan zien hoeveel prestige je nodig hebt om een rank omhoog te gaan. In het bouwmenu van de orient zie je dezelfde vormen terugkomen.

Je moet zorgen dat je deze rank ophoogt, aangezien je niet verder kan met je normale haven als je oriental rank niet omhoog gaat (je hebt voor sommige gebouwen bijvoorbeeld een x aantal envoys nodig). Op deze manier zorgen ze ervoor dat je niet alleen maar bezig bent met het oude bekende, maar ook al vroeg in het spel de orient gaat verkennen.

Het ophogen van je rank doe je (zoals boven mij vermeld) door een cadeau mee te nemen vanaf de normale trader (een item dat je kan kopen) naar de oriental trader.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brend5 BerichtGeplaatst: 18 Aug 2009 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

waar kan je een spy vinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 18 Aug 2009 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

In je stad, of waar ie ook zegt. Ze lopen rond als kleine inwoners, meestal opvallender door een blauwe kader eromheen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brend5 BerichtGeplaatst: 19 Aug 2009 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

ik vind dit echt gewoon een zwaar verslavend spel ik had gister 6 uur gespeeld (oops)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 24 Aug 2009 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ja inderdaad heel leuk, totdat een 'medespeler' het spel helemaal verpest door oorlog te verklaren aan me, en dan begint het spel te zeuren dat ik over mn military budget heen ben, doodgewoon zonder te vertellen hoe ik dat kan verhelpen?!?! Intussen land een 4x zo groot leger op mn hoofd eiland aan die blijkbaar geen last heeft van dat probleem!

Iemand een oplossing?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 24 Aug 2009 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2006
Berichten: 1203

zonder tegenspeler spelen



Je militaire budget hangt af van je populatie, dus je kan dit oplossen door je populatie te verhogen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 24 Aug 2009 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Dan kies je een medespeler van een heel ander niveau Gewoon die non kiezen, die doet toch niets
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 24 Aug 2009 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Sjoerd van der Meer schreef:
zonder tegenspeler spelen


Dat wordt echt té snel saai. Dan is er geen uitdaging meer aan, zeker omdat je dan niet meer opgehaast wordt naar een volgende fase te gaan. Geld overhouden is dan plots veels te makkelijk (veel eilanden voor 1 speler) en elk eiland kan je in het begin al zo'n +750 opleveren. Weg geldzorgen, weg spanning, welcome boredom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

ace_quorthon schreef:
Sjoerd van der Meer schreef:
zonder tegenspeler spelen


Dat wordt echt té snel saai. Dan is er geen uitdaging meer aan, zeker omdat je dan niet meer opgehaast wordt naar een volgende fase te gaan. Geld overhouden is dan plots veels te makkelijk (veel eilanden voor 1 speler) en elk eiland kan je in het begin al zo'n +750 opleveren. Weg geldzorgen, weg spanning, welcome boredom.


Quests en pirats op hoog zetten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 08:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

JasperCLA schreef:
Quests en pirats op hoog zetten


Waarom zou je dan niet gewoon tegenstanders nemen van level 1 of 2? de piraten zijn op hard lastiger dan een slechte tegenstander, omdat er al heel vroeg veel piratenschepen zijn.


Btw ik heb het spel eergister via marktplaats verkocht, wat blijkt: hij werkt wel nog gewoon op mijn pc... Zonder crack of wat dan ook!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ik heb het ook, leuk spel, kan alles high zetten.

Maar mijn laptop valt soms gewoon uit tijdens een spel de laatste tijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Dnarbeis schreef:
Ik heb het ook, leuk spel, kan alles high zetten.

Maar mijn laptop valt soms gewoon uit tijdens een spel de laatste tijd.


Bereid je maar voor op een weg naar de hel, ik heb t zelfde gehad en nu trekt mn laptop helemaal niks meer. Zelfs internet explorer is veel moeite.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Die patricians betalen slecht >.< ik moet al bier enzovoort inkopen terwijl ik het nog niet eens kan produceren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

N!CE schreef:
Die patricians betalen slecht >.< ik moet al bier enzovoort inkopen terwijl ik het nog niet eens kan produceren.


Je moet niets inkopen, ze krijgen het pas van me als ik het zelf kan maken

Ik begin net aan m'n kathedraal se

http://img33.imageshack.us/img33/9582/screenshot0007dqc.jpg

Dit is de achterkant van me stadje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

serieus wat een onzin! ik wil een church bouwen en ik voldoe aan alle eisen links boven in het scherm (75tools/69stone/26glass). Dan wil ik de kerk neerzetten en staat er opeens insufficient building materials (65tools/29stone/1glass) waar slaat dit op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

N!CE schreef:
serieus wat een onzin! ik wil een church bouwen en ik voldoe aan alle eisen links boven in het scherm (75tools/69stone/26glass). Dan wil ik de kerk neerzetten en staat er opeens insufficient building materials (65tools/29stone/1glass) waar slaat dit op.


Weet je zeker dat je hem op hetzelfde eiland neer wil zetten als waar je (75tools/69stone/26glass) hebt? Spullen op een eiland zijn niet beschikbaar op een ander eiland...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

ace_quorthon schreef:
N!CE schreef:
serieus wat een onzin! ik wil een church bouwen en ik voldoe aan alle eisen links boven in het scherm (75tools/69stone/26glass). Dan wil ik de kerk neerzetten en staat er opeens insufficient building materials (65tools/29stone/1glass) waar slaat dit op.


Weet je zeker dat je hem op hetzelfde eiland neer wil zetten als waar je (75tools/69stone/26glass) hebt? Spullen op een eiland zijn niet beschikbaar op een ander eiland...


Jup pakhuis en market beide gecontroleerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Geld?

Anyway, ik moet nog 1 fase doorhalen voor m'n kathedraal af is

Hier wat screens;





Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Wat moet je doen met beggers die in je stad willen komen? ik weet dat als je ze niet binnen laat dat ze dan mogelijk terug kunnen komen als dieven enz.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

N!CE schreef:
Wat moet je doen met beggers die in je stad willen komen? ik weet dat als je ze niet binnen laat dat ze dan mogelijk terug kunnen komen als dieven enz.


Ik laat ze altijd toe. Zorg wel dat je een Alm's House bouwt zodat er voor ze gezorgd wordt (anders gaan ze stelen). Voor een x aantal bedelaars krijg je een license voor een extra huis op een hoger niveau (extra citizen license als ik het me goed herinner).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 25 Aug 2009 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

ace_quorthon schreef:
N!CE schreef:
Wat moet je doen met beggers die in je stad willen komen? ik weet dat als je ze niet binnen laat dat ze dan mogelijk terug kunnen komen als dieven enz.


Ik laat ze altijd toe. Zorg wel dat je een Alm's House bouwt zodat er voor ze gezorgd wordt (anders gaan ze stelen). Voor een x aantal bedelaars krijg je een license voor een extra huis op een hoger niveau (extra citizen license als ik het me goed herinner).


Ja heb ik ook gedaan, wel vervelend dat er een extra lasten post op je balans komt te staan maarja...

Wel grappig dat ik na 2 uur een bericht kreeg om te pauzeren gelijk heeft hij het is alweer 11 uur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 26 Aug 2009 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Hier is ie dan:






Prachtig niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zuigertje BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 66

Ik heb die grote kathedraal gebouwd, het duurde serieus 10+ uren. Was dat ding uiteindelijk klaar, zie ik pas dat het alleen in bepaalde behoeftes voorziet zoals geloof, veiligheid etc... En de belangrijkste behoeftes zoals eten, kleren etc niet.... Omfg... Dat ding is het totaal niet waard om te bouwen. Kost duizenden resources en je krijgt er geen reet voor terug.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group