Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 16 Apr 2009 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

RoaringMdog schreef:
Mhm, mn plaatsenlijke gameshop heeft GH:Metallica voor de 360 binnen maar werken import games wel op een europese 360 en zullen mn achievments ook gewoon unlocken?
Want hij zei dat ik wel met hdmi moest spelen...


Sommigen:

http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360_compatibility_guide-49-en.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Apr 2009 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

mhm..hij zou het moeten doen..nu maar de vraag of de achievments ook gewoon zullen unlocken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Apr 2009 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Ik zoek iemand die wel wat gamerscore met me zou willen boosten bij Stranglehold online? Niemand speelt het volgens mij online want ik vind geen match en ik ben nu bezig de 30.000 gamerscore te halen. Mijn gamertag is MarcianoNL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Mei 2009 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Even een vraagje:
- Ik heb vandaag 800 MS-Points gekocht, waardoor ik nu 1000 punten heb. Echter twijfel ik wat ik met deze punten moet doen. Ik wilde gaan voor het spel "Vigilante 8: Arcade". De originele delen van deze reeks (Vigilante 8 en Vigilante 8: 2nd Offence) heb ik helemaal plat gespeeld, dus ik wil deze graag hebben.

Aan de andere kant word ik helemaal gek, omdat ik de DLC-paketten van Fable II niet heb. Deze kriebelen ook bij mij, dus deze maken ook kans.

Aan de derde zijde word ik door een vriend gepusht om het Arcade-spel "Braid" aan te schaffen. Ik heb gameplay bekeken en het ziet er leuk uit, maar is het tof? En wat kost-ie?

Maar natuurlijk kan het zijn dat jullie hier misschien nog wat tips voor me hebben? Ik hoor het graag!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 16 Mei 2009 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Braid is weer terug 1200 punten geloof ik. De 800 punten was tijdelijk.

Vigelante 8 trok mij ook heel erg omdat ook ik heel erg fan was van de eerdere delen. Toch raad ik je deze erg af: de game kampt met technische problemen en de gameplay in dit deel is weinig fun.

Fable 2 DLC geen ervaring mee. Vind Fable 2 uberhaupt geen geweldige game dus daar ga ik niks over zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Mei 2009 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Roderick schreef:
Braid is weer terug 1200 punten geloof ik. De 800 punten was tijdelijk.

Vigelante 8 trok mij ook heel erg omdat ook ik heel erg fan was van de eerdere delen. Toch raad ik je deze erg af: de game kampt met technische problemen en de gameplay in dit deel is weinig fun.

Fable 2 DLC geen ervaring mee. Vind Fable 2 uberhaupt geen geweldige game dus daar ga ik niks over zeggen.

Vigilante 8: Arcade: technische problemen? Da's natuurlijk jammer om te horen. Welke problemen zijn er zoal bekend? En weinig plezier qua gameplay? Dat verbaast me erg, aangezien het in princiepe een remake is...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 16 Mei 2009 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Framerate en V-Sync. Ook het geluid is matig. K zou zeggen, probeer de trial zelf even
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Mei 2009 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik ben gegaan voor "See the Future". Ik heb nu nog 440 punten over. Deze bewaar ik, omdat ik over een tijdje weer 800 punten wil bijkopen. Dan heb ik er 1200 en kan ik iets tofs kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Mei 2009 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nog een vraagje,
Bionic Commando: Rearmed (Arcade) is nu 400 punten, maar als ik op Live kijk, is-ie nog steeds 800 punten. Hij is momenteel toch in de aanbieding? Ik wil 'm hebben! Ik ben Silver-lid, maar dit zou niks moeten uitmaken...

Er was gisteren nog een bericht over!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Niemand?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 20 Mei 2009 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Wacht even dan loop ik efe naar boven toe voor en zal ik kijken.

EDIT:
Ook bij Gold is die 800 point. De Deal of The Week is waarschijnlijk voorbij. Jammer ik wou hem nog halen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 21 Mei 2009 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Vigilante 8 technishe problemen hmm niks van gemerkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Mei 2009 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik heb vandaag een aantal Xbox spellen gekocht en Silent Hill 2 speelt de 360 maar niet af. Als ik op me dashboard zit ziet hij wel de game staan. Ik probeer de game op te starten en zie het oude Xbox logo voorbij komen. En daarna blijft het zwart. Heb het een aantal keer opnieuw geprobeerd. Kan ik dit probleem oplossen of wordt het de oude zwarte doos weer aansluiten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Lawliet schreef:
Ik heb vandaag een aantal Xbox spellen gekocht en Silent Hill 2 speelt de 360 maar niet af. Als ik op me dashboard zit ziet hij wel de game staan. Ik probeer de game op te starten en zie het oude Xbox logo voorbij komen. En daarna blijft het zwart. Heb het een aantal keer opnieuw geprobeerd. Kan ik dit probleem oplossen of wordt het de oude zwarte doos weer aansluiten?

Sluit beter je XBOX maar weer aan, weet je zeker dat het goed draait...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Sommige games zijn volgens mij niet speelbaar op de Xbox 360.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Er is een compatibility list op Xbox.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

cecilffiv schreef:
Er is een compatibility list op Xbox.com

Die al tijden niet is bijgehouden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Heeft iemand al KotOR geprobeert op de Xbox360 ? De PAL versie zou volgens Wikipedia goed moeten werken. DE NTSC versie heeft zeer veel framedrops etc...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 18 Jun 2009 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

cecilffiv schreef:
Heeft iemand al KotOR geprobeert op de Xbox360 ? De PAL versie zou volgens Wikipedia goed moeten werken. DE NTSC versie heeft zeer veel framedrops etc...


Kotor doet het gewoon, volgens een vriend van mij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik las op internet het volgende stukje, en ik vroeg me af of het waar is:

"The XBOX Natal is all about the future. It's going to have a completely new design, a totally different interface. It will have facial recognition, body recognition. It will have the motion-sensing we've shown at E3 this year. It's, for us here at Microsoft at least, like a totally new console. It's not an easy upgrade of the XBOX 360, and it will dominate the console-market again just like the XBOX 360 is doing right now.

Also, the XBOX Natal will have full backwards-compatibility with XBOX (360) software and some of the XBOX's hardware like controllers. Furthermore, the XBOX Natal will contain peni.s enlargement tools and a completely new set of chips, to make the console even faster with almost no loading times. Lastly and finally, the XBOX Natal will be releasing for Christmas this year and will ship for a price of $399,-"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Heb je het stukje wel goed gelezen? ****** Enlargement tools?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

hahaha je dacht toch niet dat het echt was toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Als jij jezelf in 1 lijn wil zetten die denken dat Natal aan peni.svergrotingen doet...prima...maar dan acht je jezelf niet echt slim zachtgezegd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cyanide BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Jul 2009
Berichten: 75

Hoeveel xbox livers zijn er in totaal? (en ook vergeleken met ps3). En liefst ook met de bron erbij.

+

Welke live aspecten van xbox doet het in jullie ogen beter/slechter dan ps3 ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Jul 2009 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Cyanide schreef:
Hoeveel xbox livers zijn er in totaal? (en ook vergeleken met ps3). En liefst ook met de bron erbij.

+

Welke live aspecten van xbox doet het in jullie ogen beter/slechter dan ps3 ?


die vergelijking zal moeilijk gaan want veel ps3 owners hebben verschillende accounts om ook de Us en Japan psn store te bezoeken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group