Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
dvast BerichtGeplaatst: 13 Jan 2008 21:05    Onderwerp: mangafox Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2007
Berichten: 167

misschien een leuke site voor mangaliefhebbers
www.mangafox.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 13 Jan 2008 21:53    Onderwerp: Re: mangafox Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

dvast schreef:
misschien een leuke site voor mangaliefhebbers
www.mangafox.com


Nopes kende ik nog niet. Ik haal mijn wekelijkse dosis manga bij www.mangahelpers.com . Fijne site waar altijd discussies komen over wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren. Vind het altijd heel interessant om te zien hoe verschillend mensen er over kunnen denken en hoeveel coole ideen er zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 12:01    Onderwerp: Re: mangafox Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

dvast schreef:
misschien een leuke site voor mangaliefhebbers
www.mangafox.com


Nooooo! I looked!

Nu moet ik me inhouden met Naruto/bleach manga's te downloaden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 12:13    Onderwerp: Re: mangafox Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Sasuke schreef:
dvast schreef:
misschien een leuke site voor mangaliefhebbers
www.mangafox.com


Nooooo! I looked!

Nu moet ik me inhouden met Naruto/bleach manga's te downloaden


Haha! Wat nou zo raar is, is dat ik dat gevoel helemaal niet heb. Na het zien van de anime en dan dit (van Naruto) vind ik dit eigenlijk een beetje saai ogen. Daarbij haat ik het zoiets op de computer te lezen. Geef mij maar een real-life boekje, dan zou ik het nog wel willen proberen. Helaas is dat erg prijzig als je de hele reeks wilt kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Jan 2008 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Admitted, ik had ook liever een lekker boekje of de anime zelf.

Maar aangezien ik bijster weinig (AKA niets) Japans kan lezen wordt dat al een beetje moeilijker. Dan is er nog de problematiek om de strips hier te krijgen...

En de anime duurt altijd zo tering lang om op te wachten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

@ Sasuke: ik zou zeggen, kijk even op bol.com Ze hebben de meeste bekende manga daar klaarstaan om te bestellen én ze zijn in het Engels (geen irritante Nederlandse vertalingen). Naruto, Bleach, One Piece, Death Note.... ze hebben ze allemaal. Ik zelf ben een beetje aan het twijfelen om Death Note daar te bestellen, aangezien dat maar 12 manga's groot is en dus niet zo overdreven duur als sommige andere (grotere) series.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Jan 2008 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

ik raad je aan om death note te kopen. heb ik ook gedaan op bol.com . voor mij 3 euro goed koper als ik dan in de (strip) winkel haal. ze kosten 8 euro per stuk (plus verzend kosten). en idd ze zijn maar 12 manga's groot dus dat is wel lekker.

ik heb van death note erg veel genoten goed verhaal en vette personages vooral L
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group