Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Jul 2008 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Joni Philips schreef:
MarcianoNL schreef:
Japans, maar hopelijk wordt die ook engels gemaakt (ik denk het zelf niet)
Natuurlijk wel, het is Dragon Ball is de belangrijkste licentie van Funimation.


De One Piece crossover en zo'n special die gebaseert was op een DBZ game(ben de naam kwijt) waren ook niet vertaalt dus dat is de rede dat ik dacht geen engelse versie. Wordt het trouwens een echte special(30-45 min) of gewoon een 10 minutenfilmpje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jul 2008 10:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

One Piece is problematisch omdat One Piece eigendom van 4Kids is. Die gamespecial valt onder Atari's licentie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Jul 2008 10:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Even een ander vraagje is mijn avatar niet te groot? Ik had nog geprobeert ergens te zoeken wat de groote mag zijn maar niet gevonden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jul 2008 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Hij is idd te groot, 120*120 is het maximim
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 29 Jul 2008 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

nog een vraagje, waarom hbe ik op het forum geen avatar en normaal wel ?? vreemd, ik kan elf niet uitvinden hoe dat komt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jul 2008 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

dark lars schreef:
nog een vraagje, waarom hbe ik op het forum geen avatar en normaal wel ?? vreemd, ik kan elf niet uitvinden hoe dat komt
Je avatar was te groot, dus heeft Rene je avatar uitgezet. Ik heb je avatar opnieuw aangezet en de te grote avatar gedelete.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Jul 2008 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Interview met Chi-Chi uit de live action movie.

http://nl.youtube.com/watch?v=POKrpzc99Yg&eurl=http://blogs.hoycinema.com/movieland

blijf het wel maf vinden dat ze zegt dat Justin Chatwin lijkt op de Anime/Manga(ze noemt het zelf een cartoon) versie van Goku

Dit plaatje moest gewoon efe gepost worden, de goku ziet er wel gewoon uit hoewel ik niet snap waarom de Dragonball zit te glimmen ik zie er toch echt 1 en niet meerdere. Maar let op de Piccolo rechtonder 1e keer dat ik hem zag was het meteen WTF

[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

omg is dat piccolo? dat is wel heel erg slecht zeg, en goku lijkt nergens op..ik zeg flop
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Ik las gister trouwens dat Krillin er NIET in zit, met een enorm lompe reden: Krillin heeft geen neus. Het makt toch niet uit dat hij geen neus heeft in de Anime/Manga mar wel in de film. Hoe willen ze (als ze een vervolg maken) Goku Super Saiyan laten worden? Gaan ze Yamcha soms laten ontploffen. Yamcha heeft een niet hele belangrijke rol in de anime/manga dus had liever gezien dat hij eruit ging ipv. Krillin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Mei 2006
Berichten: 556

Hmm.. ze mogen wel een iets bredere Goku nemen. Die gast vind ik meer geschikt als een oudere Gohan. Volgens mij wordt de film een zwaar zuigende B-film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Van mij mochten ze wel Sean Shemmel als Goku doen en Chris Sabat als Piccolo, ookal lijkten hun ook niet. Je hebt dan tenminste de stemmen goed, mensen die alles over de anime weten en zich dus kunnen inleven in het personage. Ik zie dat joch nog niet een epische Kamehameha schreeuw doen

EDIT:

Er komt een Chi-Chi vs Chi-Chi gevecht wat ik me niet kan herringeren van de serie?
En hier is nog een uitgelekt vechtfilmpje van Chi-Chi vs. Mai waarschijnlijk op een Tenkachi Budokai Tournament:
http://revver.com/video/1092170/chi-chi-vs-mai-the-winner-is/

Vraag me trouwens af of Tien en Chaitziow(naam verkeerd, die kleine clown)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

wat een rukfilm zeg ik lees er net over in shonen jump``
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

MarcianoNL schreef:
Er komt een Chi-Chi vs Chi-Chi gevecht wat ik me niet kan herringeren van de serie?
Dat kan toch niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Aug 2008 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Joni Philips schreef:
MarcianoNL schreef:
Er komt een Chi-Chi vs Chi-Chi gevecht wat ik me niet kan herringeren van de serie?
Dat kan toch niet?


Dat is precies wat ik ook dacht, ik hoorde het in een interview met de actrice van Chi-Chi er komt een evil Chi-Chi ofzoiets..

Ik ben trouwens nu de episode aan het kijken waar Goku tegen Grandpa Gohan vecht en die ze masker afdoet, was vergeten hoe die aflevering ging en het zijn altijd mooie momenten zo vond ik het ook geweldig toen Goku tegen Bardock vocht in Burst Limit en Goku SSJ werd


Laatst aangepast door MarcianoNL op 25 Aug 2008 23:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dbzfannetjuh-Angela BerichtGeplaatst: 25 Aug 2008 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 1

Yeah ik hou van dbz, the best anime 4-ever,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 25 Aug 2008 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Dat valt wel te zien aan je Gamed nickname

Ik ga morgen Tenkachi 2 of 3 halen tot nu toe weet ik aleen dat het aantal poppetjes en stages anders is maar verder volgens mij niks. Ik kan het aleen niet begrijpen dat ze in Tenkachi 2 GT hebben gedaan maar zonder Kid Goku(GT)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
woudarules BerichtGeplaatst: 27 Aug 2008 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2008
Berichten: 59

MarcianoNL schreef:
Dat valt wel te zien aan je Gamed nickname

Ik ga morgen Tenkachi 2 of 3 halen tot nu toe weet ik aleen dat het aantal poppetjes en stages anders is maar verder volgens mij niks. Ik kan het aleen niet begrijpen dat ze in Tenkachi 2 GT hebben gedaan maar zonder Kid Goku(GT)


als tenkaichi 2 goedkoper is dan 3 (wat wel zal wezen) zou ik voor tenkaichi 2 gaan.. maar weinig verschil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Bedankt en dat ben ik ook nu van plan, toch jammer dat ik de Giant Saiyan Ape dan ga missen want dat lijkt me best een leuke toevoeging.

Trouwens over de Dragonball live action movie:
ComingSoon.net heeft begrepen dat 20th Century Fox zijn eerste filmtrailer vrij gaat geven op 17 Oktober dit jaar wat dezelfde dag is dat de Max Payne movie in primiere gaat, het is nog efe afwachten of FOX voor een trailer gaat zorgen eerder in die week.

BRON: http://dbthemovie.com/
staan ook wat Hi-Res promotie foto's op van de film
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 08:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Als ik naar die screens kijk word ik gewoon niet goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

De enige echte Master Roshi:
http://nl.youtube.com/watch?v=C6v_ZDycg-E&feature=related

Mr Satan/Hercule moet natuurlijk ook een rol gaan krijgen waneer er een Cell saga film komt:


Ja dit hoort in het Dragonball movie topic thuis, maar ik wil niet weer dubbelposten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Dubbelpost maar dit is bijna een maand geleden.

Er is eindelijk informatie bekend over de nieuwe Dragonball Z anime special(volgens mij is die al getoond, niet grondig door gelezen) de rest post ik later wel aangezien ik PES wil gaan spelen. Maar ik wou efe mededelen dat Vegeta blijkbaar een broertje heeft die Table heet.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

wow heel vet! ziet er mooi uit ook ! als je er meer over weet post het dan wee rhier ik weet neit waar je dat allemaal vind,t enigste wat ikkrijg is: Yo! son goku and his friend return!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Darko Marco BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2008
Berichten: 7

coole boys met dbz, alleen piccelo word niet goed gemaakt ( de hel film denk ik trouwens)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Gaat weer een beetje vergezocht dat Vegeta een kleine broertje heeft... *Zucht* Oke, ik geef toe al naar het ene plaatje te kijken moet me weer aan DBZ denken. Nu krijgen we zeker een raadsel van een verhaal hoe Vegeta een broertje heeft en hoe het komt dat hij een van de overlevende Sayins is want neem aan dat hij niet alleen is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 29 Sep 2008 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Lawliet schreef:
Gaat weer een beetje vergezocht dat Vegeta een kleine broertje heeft... *Zucht* Oke, ik geef toe al naar het ene plaatje te kijken moet me weer aan DBZ denken. Nu krijgen we zeker een raadsel van een verhaal hoe Vegeta een broertje heeft en hoe het komt dat hij een van de overlevende Sayins is want neem aan dat hij niet alleen is.


klopt dat vind ik dus ook .. maar het zou zonde zijn als je daar geen gebruik van zou maken..het is gewoon de perfecte bron
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group