Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende  
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2008 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Kwalificatiestraf voor beide McLaren-coureurs
22 maart 2008

McLaren-coureurs Lewis Hamilton en Heikki Kovalainen worden beide vijf plaatsen naar achteren gezet op de startopstelling van de Maleisische Grand Prix. Het tweetal van McLaren krijgt deze straf, omdat zij in de slotfase van de kwalificatie BMW-rijder Nick Heidfeld en Renault-coureur Fernando Alonso gevaarlijk in de weg reed.

Hamilton en Kovalainen waren klaar met hun kwalificatie en reden langzaam terug naar de pits, maar vergaten daarbij dat enkele andere coureurs nog wel aan een snelle ronde bezig waren. Heidfeld en Alonso moesten hierdoor op volle snelheid uitwijken voor het duo, dat met een slakkengangetje over de ideale lijn reed.

Kovalainen, die zich als derde had gekwalificeerd, zal de race nu als achtste moeten beginnen. Hamilton zakt van de vierde naar de negende startplek. Jarno Trulli en Robert Kubica profiteren het meest van de straf voor de McLaren-coureurs. De Italiaan en de Pool schuiven samen op naar de tweede startrij. De benadeelden, Heidfeld en Alonso, zullen de wedstrijd nu als vijfde en zevende mogen aanvangen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2008 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Ik heb de kwalificaties niet bekeken, maar gezien de reactie van McLaren ("We accept the stewards' decision but would like to add that neither Lewis nor Heikki impaired any of their competitors deliberately") zal de beslissing van de officials wel een juiste geweest zijn.

Behoudens technische problemen wint een Ferrari-rijder de GP. De McLarens moeten zich een weg zien te banen doorheen veel te veel (hoogstaand) verkeer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 09:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Mooi, Raikonnen maakt zijn favorietenrol waar. Hamilton niet op podium is ook belangrijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Zo, toen hadden we er weer 1 gehad. Williams slecht, die zullen wel balen. voor de rest lekkere inhaalactie van (ik dacht) Heidfeld. Raikkonen de terechte winnaar, ik weet niet wat dat was met Massa maar ben toch bang voor een domme fout. Dat kost Ferrari... Van Hamilton had ik nog wel verwacht dat 'ie op het podium zou rijden. Die pitsstop kan hij natuurlijk niks aan doen, toch jammer. Had hem graag 3e gezien. Leuk voor Kubica, 2e plek.

Voor de rest, jammer dat de regen wegbleef
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Jeuj, punten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Zo. Alle klassementen zijn weer up-to-date.
Ik vond het best een vermakelijke race. Uiteraard niet zo spectaculair zoals Australië, maar toch.

Als Kubica niet te veel met pech krijgt af te rekenen, gaan Hamilton en Räikkönen nog een vette kluif aan hem hebben. Hij is de Timmy Simons van de Formule 1. Vaak onzichtbaar, maar hij haalt resultaten.

Zal ik als eerste - en veel te vroeg - m'n voorspelling voor Bahrein doen?

Winnaar: Hamilton
Joker: Kubica


Nee. Geen Ferrari's. Massa's zelfvertrouwen is volledig weggesmolten en Kimi heeft duidelijk een enorme champagne-infectie op het linkeroog. Zoiets geneest niet op twee weken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik vraag me af wat er gaat gebeuren as Kovailanen op gelijk hoogte met Hamilton komt. Ik zou bij Mclaren toch op de Fin gokken, die rijden altijd beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

tarantino schreef:
Als Kubica niet te veel met pech krijgt af te rekenen, gaan Hamilton en Räikkönen nog een vette kluif aan hem hebben. Hij is de Timmy Simons van de Formule 1. Vaak onzichtbaar, maar hij haalt resultaten.


Simons is maar een vervelend en onsportief mannetje, dus dat is niet echt een compliment voor Kubica.

Wanneer zijn nou weer de eerste races die op een beetje normaal tijdstip te bekijken zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2008 01:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

ik denk vanaf de GP van Barcelona. Bahrein ben ik vergeten of er tijdsverschil is. Dacht niet zo heel erg, omdat ze daar op ander tijdstip racen.

Anyways, ik geef Massa nog een laatste kans voor ik hem als joker ga gebruiken en Kovalainen als winnaar ga neerpleuren dus:

Winnaar: Massa
joker: Kovalainen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2008 08:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Laatste kans voor Massa, ik gok terug op good old fashioned Ferrari.
Winnaar: Kimi Raikkonen
Joker: Felipe Massa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2008 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2006
Berichten: 1203

ik ga nu voor een mix

Winnaar: Kimi Raikkonen
Joker: Hamilton
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kingsora BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2008 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Winnaar: Raikonnen
Joker: Hamilton

Hopelijk heb ik deze keer eens punten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2008 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Bahrein:

Winnaar: Kimi Raikkonen
Joker: Felipe Massa

ik heb vertrouwen in die tests van van de winter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2008 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Winnaar: Massa
Joker: Hamilton
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2008 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

De kwalificatie zal er vanaf de Grand Prix van Bahrein iets anders uit komen te zien. Hiermee hoopt de FIA situaties zoals in Maleisië te voorkomen. Daar werden Fernando Alonso en Nick Heidfeld nog opgehouden door de twee McLarens, die langzaam reden om brandstof te sparen.

In de nieuwe regels is het zo dat de rondetijd van een coureur die naar de pits terugrijdt niet langzamer mag zijn dan 120% van een normale rondetijd. In Maleisië reden Heikki Kovalainen en Lewis Hamilton rond met een snelheid van tachtig kilometer per uur, terwijl de concurrentie met bijna driehonderd kilometer per uur kwam aangereden.

Een woordvoerder van de FIA liet aan Autosport weten dat het idee nog wel officieel goedgekeurd dient te worden: "Er wordt nu over gediscussieerd. We zullen aan de teams en coureurs duidelijk maken dat auto's die, nadat ze hun snelle ronden hebben afgerond, terugkeren naar de pits binnen een bepaalde tijd moeten blijven. Dit zal waarschijnlijk zo'n 120% van een 'normale' tijd zijn. Hiermee voorkomen we dat coureurs extreem langzaam rijden om brandstof te sparen."

(bron:www.f1-racing.nl)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maikelfist46 BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2008 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2007
Berichten: 46

We zullen zien.

Mijn verwachting voor Bahrein:
Winnaar: Hamilton
Joker: Raikkonen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2008 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Winnaar: Hamilton
Joker: Räikkönen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 03 Apr 2008 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Laatste dag voor Bahrein voorspellingen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik denk dat Kimi uitvalt en Massa wint..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 05 Apr 2008 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

De voorspellingen voor Bahrein op een rijtje:



En de resultaten van de kwalificaties. Kubica op pole. En door niemand genoemd als winnaar. Slechts één iemand zette hem als joker.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 05 Apr 2008 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Massa is dit hele weekend snel geweest, dus die gaat hem morgen wel voorbij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 05 Apr 2008 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

SHit, vergeten mee te doen
volgende race om denken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 05 Apr 2008 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Oh, had deze topic helemaal niet gezien. Vanaf volgende keer doe ik ook mee.

Ik denk zelf dat Massa deze gaat winnen en dat Ferarri ook de 2de plek pakt..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Apr 2008 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Hamilton heeft Alonso en zichzelf elke kans op de overwinning gekost. Massa en Kovailainen zijn goed bezig, maar Raikonnen ook al 2de.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 06 Apr 2008 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Ik hoop dat mijn voorspelling uitkomt . Je weet het tegenwoordig maar nooit met Massa..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group