Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende  
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 21:10    Onderwerp: Geerts Wilders ja of nee Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

is meer voor nederlanders

ik zag net dat de positie van wilders alleen maar groeit ik wou graag wel eens weten hoe jullie over hem denken als hij president wordt.het liefste alleen ja of nee zeggen anders krijg we miss hier straks discussies (dat gebeurt nu eenmaal als hij er in voor komt )

ik Nee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 21:30    Onderwerp: Re: Geerts Wilders ja of nee Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

gamer01 schreef:
is meer voor nederlanders

ik zag net dat de positie van wilders alleen maar groeit ik wou graag wel eens weten hoe jullie over hem denken als hij president wordt.het liefste alleen ja of nee zeggen anders krijg we miss hier straks discussies (dat gebeurt nu eenmaal als hij er in voor komt )

ik Nee


Die discussie kun je toch niet voorkomen die komt er echt wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marino BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 16777215

hij heeft zeker wel gelijk, als ik een stel buitenlandse jongens een nederlandse jongen in elkaar zie slaan en niemand úberhaupt durft in te grijpen vind ik zeker dat geertje gelijk heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 22:04    Onderwerp: Re: Geerts Wilders ja of nee Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Neerhof schreef:
gamer01 schreef:
is meer voor nederlanders

ik zag net dat de positie van wilders alleen maar groeit ik wou graag wel eens weten hoe jullie over hem denken als hij president wordt.het liefste alleen ja of nee zeggen anders krijg we miss hier straks discussies (dat gebeurt nu eenmaal als hij er in voor komt )

ik Nee


Die discussie kun je toch niet voorkomen die komt er echt wel.


ach op deze site is toch iedereen rustig iedereen gaat normaal met elkaar om en hier komen geen gasten dat scheelt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Sep 2006
Berichten: 304

ja al vind ik dat ie met het koran verbod, tog iets te ver gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Ik zeg trouwens ook ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

het is al 1 tegen 4 kom maar ik kan jullie hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Nee zeg, de man kan best een mening hebben, maar als politicus moet je ALLES behalve een oproerzaaier zijn. Dat is Wilders. Overigens ben ik het ook totaal niet eens met zijn plannen van aanpak bij verschillende problemen: eenzijdig en agressief.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jrav BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 168

Nee.

Je moet iedereen in hun waarde laten en totale vrijheid geven in hun uitingen en geloof, zolang je er niemand mee lastig valt. Wat hij doet is mensen in een hokje stoppen en aanzetten tot haat. Het probleem ligt toch niet bij de koran? Eerder bij de mensen die de koran verkeerd lezen en in naam ervan slecht handelen. er zijn toch genoeg moslims die hun geloof normaal uitdragen? Moet je die ook hun geloof gaan verbieden?


Laatst aangepast door Jrav op 12 Aug 2007 23:39; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 12 Aug 2007 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

ik zeg ook ja alleen wat rolf zeg dat met die koran gaat zeker net iets te ver een geloof verbieden kan natuurlijk niet

sta persoonlijk meer achter philip de winter maar ja ben geen belg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Paul_jambers schreef:


sta persoonlijk meer achter philip de winter maar ja ben geen belg




denk na voor je iets zegt,hij is zowat hitler met minder macht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 01:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

dnarbeis schreef:
Paul_jambers schreef:


sta persoonlijk meer achter philip de winter maar ja ben geen belg




denk na voor je iets zegt,hij is zowat hitler met minder macht


vindt ik best een erge vergelijking maar goed meningen verschillen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 02:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

erge vergelijking my ass,
ga youtube en duw in "verborgen vergadering vlaams belang"

je zegt dat de koran en een religie verbieden te ver gaat,waarom sta je dan achter filip dewinter


als dewinter kon zij hij alle zwarte ,gele mensen vermoorden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 02:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

hij kan bij mij niks vinden op youtube en ik zeg toch ook niet dat ik achter alles staat ik haat geen andere rassen en/of volkeren maar ik kan het die man niet kwalijk nemen dat hij nationalistisch is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 02:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

filip dewinter is extreem rechts en haat andere rassen.
als je toch niks hebt tegen andere rassen.
waarom sta je dan achter hem


edit: achter wt sta je dan wel van hem?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 02:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

zijn nationalisme daar sta ik achter dat hij vlaanderen weer vlaams wil hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 02:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

hahahaha,je bent geen belg ,maar je wilt wel dat vlaanderen vlaams word ,hoe zielig kan je zijn.


en waarom wil je dat vlaanderen vlaams word.

er leven genoeg allochtonen die beter zijn dan de autochtonen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 02:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

waarom ben ik dan gelijk zielig misschien wil ik ook dat nederland weer nederlands wordt dat ik niet elke 3 straten 1 of andere winkel ziet waarvan ik niet eens weet wat er staat

en ik weet zelf ook wel dat er genoeg goede allochtonen zijn dat is het probleem niet maar ook genoeg foute maar dat is met elk ander volk ook zo.

en ja misschien was dat philip de winter geen goed idee om hier te gebruiken het ging immers over wilders maar als de naam wilders genoemd wordt en iemand is het met die man eens wordt hij gelijk extreem rechts bestempeld terwijl die man ook genoeg andere punten op zijn agenda heeft maar iedeeren let alleen op zijn (in de volksmond en wat iedeeren denkt) "extreem rechtse" uitspraken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 03:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

ksnap nog altijd niet waarom je vlaanderen terug vlaams wilt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 03:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2006
Berichten: 185

dnarbeis schreef:
ksnap nog altijd niet waarom je vlaanderen terug vlaams wilt.


dat snap ik ook niet misschien was het een verkeerde metafoor misschien is het laat en misschien heb ik teveel gerookt stel niet van die moeilijke vragen man
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Limmepie BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 03:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Dec 2003
Berichten: 104

Ik zeg Ja voor Geert Wilders. Ik stem ook op Geert Wilders en nee hij mag niet mijn minister president worden. Degene die dit topic is begonnen, Nederland kent geen president he, we hebben een Koningshuis.

Ik wil Geert Wilders als geluid, als geluid dat men na laat denken. Geert Wilders moet nooit de absolute macht krijgen. Net zo goed niet als al de andere partijen. Laten we dat voorop stellen.

dnarbeis schreef:
hahahaha,je bent geen belg ,maar je wilt wel dat vlaanderen vlaams word ,hoe zielig kan je zijn.

en waarom wil je dat vlaanderen vlaams word.

er leven genoeg allochtonen die beter zijn dan de autochtonen


Poeh, ik heb je prachtige discussie gelezen. Ik zal het maar meteen zeggen. Je kan niet discusseren. Je praat als een klein kind en lacht iemand voor iets uit waarvoor je jezelf niet eens kan verklaren. Of je heb een hele slechte smaak qua humor.
Nja, gezien je slechte smaak, lach me niet uit he, Vlaanderen moet apart van Wallonie, en geef die twaalf duitse gemeentes terug aan Duitsland.
Vlaanderen moet apart want het land leeft met drie talen en meerdere besturen. Z'on land hoort niet te bestaan. Ten tweede levert het rijkere Vlaanderen veel mer geld op en moet dit het arme Wallonie te kost geven. Trouwens Nederland heeft zijn armen open om Vlaanderen te ontvangen en deze toe te voegen. Wij heten u welkom.

''Er leven genoeg allochtonen beter als autochtonen''

Poeh, denk jij wel na als je zoiets neerzet? Kom op man! Wat is beter? Alles is relatief en z'on stomme drogredenering die je neerzet is gewoon uiterst kinderachtig en niet wijs.

Maar dit is niet het punt, feit is allochtonen zijn te gast blijvend of tijdelijk. Als ik bij jou in je huis kom en ik steel allerlei dingen stuur je me ook uit je huis, deze regeling hoort ook onder allochtonen te vallen. Autochtonen, heel anders. Tuurlijk heb je ook foute autochtonen. Deze gooi je in de voor hen bestemde gevangenis.

Dus denk voortaan alsjeblieft een beetje na voordat je weer een hersenloze domme linkse uitspraak van je uitkraait waar je geen ene motivatie bij hebt. Want je probeerd je domheid bij de tegenstander te schuiven maar volgens mij ziet iedereen dat je zelf roekeloos bent, niet nadenkt en een tikkeltje naief bent.

Kusje en ik hoor vast wel van je.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 03:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

waar haal je het vandaan dat ik grappig wil zijn

en ik ben voor de onafhankelijkheid van vlaanderen ,maar daar hadden we het niet over .


en beter zijn is idd relatief,maar zo een geweldige mens als jij moet dat toch begrijpen



ps: ik type met psp dat verklaart mn taalgebruik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Limmepie BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 03:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Dec 2003
Berichten: 104

dnarbeis schreef:
waar haal je het vandaan dat ik grappig wil zijn

en ik ben voor de onafhankelijkheid van vlaanderen ,maar daar hadden we het niet over .


en beter zijn is idd relatief,maar zo een geweldige mens als jij moet dat toch begrijpen



ps: ik type met psp dat verklaart mn taalgebruik


Je kan het echt niet! En ja ik als geweldig mens begrijp dat beter zijn relatief is. Daarom vind ik het ook een domme uitspraak. Omdat er altijd wel uitzonderingen zijn op regels, en dergelijke... Het spreekt voor zich. Je hoeft het niet te vertellen. Je taalgebruik boeit me niet, ik ben je Nederlands leraar immers niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 13 Aug 2007 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Wat je infeite zegt Limmepie is dat mensen van een andere afkomst anders berecht moeten worden dan 'ons Nederlanders'.

Volgens mij is dat je reinste discriminatie, maar dat kan ook een hersenloze linkse uitspraak zijn.

@topic: Nee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group