Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Apr 2008 09:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891



Met hulp van de nieuwste spoilers heb ik trouwens mijn lijst van kapiteins aangepast. Indien de Kenpachi uit het vorige hoofdstuk de huidige Kenpachi is, dan is onderstaande lijst compleet. Anders staat 6 niet noodzakelijk juist en mag je 11 en 9 laten vallen. Oke, het klopt niet noodzakelijk meer. Tousen is niet te zien, maar de spoilers toont wel iets nieuw, dit moet correct zijn.

Division 1 Shigekuni Yamamoto-Genryūsai
Division 2 Yoruichi Shihoin
Division 3 Rose
Division 4 Retsu Unohana
Division 5 Shinji Hirako
Division 6 Kuchiki ???
Division 7 Love Aigawa
Division 8 Shunsui Kyōraku
Division 9 Kensei Muguruma
Division 10 Dood
Division 11 Kenpachi Zaraki
Division 12 Kisuke Urahara
Division 13 Jūshirō Ukitake
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Apr 2008 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

De Turn Back The Pendulum Arc wordt precies mijn favoriete Arc tot nu toe. -106 is ook weer leuk, we leren de achtergrond van de Special Forces, de 2de Divisie en de rol van Urahara. Het belangrijkste blijft echter de kracht van Urahara. Hij kan iedereen in de gevangenis met zijn blote handen stoppen, dus ook Mayuri. Zo is het ook niet verbazend dat hij verbannen is en niet opgesloten, niemand kan met zijn blote handen op tegen een Captain. Ook leuk om te zien dat Mayuri toen al zo raar was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 11 Apr 2008 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Wrm staat er 108 107 106 eigenlijk. tellen ze af omdat het zon grote arc wordt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Apr 2008 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Kurosaki01 schreef:
Wrm staat er 108 107 106 eigenlijk. tellen ze af omdat het zon grote arc wordt?
Het is gewoon een Arc in het verleden, en dan ga je van -108 tot -100.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 11 Apr 2008 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Joni Philips schreef:
Kurosaki01 schreef:
Wrm staat er 108 107 106 eigenlijk. tellen ze af omdat het zon grote arc wordt?
Het is gewoon een Arc in het verleden, en dan ga je van -108 tot -100.


Ow stond die daarvoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Apr 2008 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Het gaat hier om de anime(fillers). Maarja het zat eraan te komen maar ik dacht NA deze arc pas helaas Kenpachi VS Nnoitra zal nog wel even wachten zijn.


The New Captain Shūsuke Amagai arc
From episode 168 onwards, the current Hueco Mundo arc will divert to an anime-only arc in order to allow Tite Kubo time to publish more material. The new storyline focuses on the new captain, Shūsuke Amagai, chosen to lead the Gotei 13 3rd Division in light of Gin Ichimaru's subsequent betrayal and desertion.

# Title Original airdate English airdate
168 "The New Captain Appears! His name is Shūsuke Amagai"
April 23, 2008
169 "New Development, the Dangerous Transfer Student Appears!"
May 7, 2008
###
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Apr 2008 08:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik ben benieuwd, die gast moet toch sterven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 17 Apr 2008 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Nou net de preview van de volgende episode gezien en hou me hart vast.
Hoop niet dat het een lange filler arc wordt. Tenzij het een beetje dezelfde kwaliteit krijgt als de Bounto arc dan zeg ik nog oke dan.

Maar hoe stom kan je zijn midden in een vette arc een filler arc plaatsen. Ze hadden gerust nog een aantal weken kunnen wachten op het perfecte moment en als ze echt tijd te kort hebben hadden ze best van mij de achtergrond van Grimmjow nog een leuke draai kunnen geven.

Anyway ik hoop gewoon op een kleine filler arc zodat we weer met het vetste deel van de vorige arc kunnen verder gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 17 Apr 2008 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Ik ben bang dat de arc toch wel 'n flinke tijd gaat duren, met de animé zijn de namelijk heel dicht bij de manga...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 17 Apr 2008 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Vaizard schreef:
Ik ben bang dat de arc toch wel 'n flinke tijd gaat duren, met de animé zijn de namelijk heel dicht bij de manga...


Maar desnoods maken ze nu een kleine gaan ze weer verder met de vorige en dan lassen ze maar weer een nieuwe in als die andere is afgelopen.

Btw weet niet of het in de manga voor kwam(of ik ben het al vergeten). Maar was het niet beter geweest als Grimmjow Ichigo wou opeten om zo ook een Vaste lord te worden zou een toffe plot zijn geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Apr 2008 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ichigo's Hollow is een Vasto Lorde, die zou dat niet toelaten. Je mag er trouwens vanuit gaan dat het opeten van Arrancar en Vizard geen nut heeft. Anders zou Noitora of GrimmJow wel wat meer Arrancar eten. Ik vrees trouwens ook een lange arc, ik zie nergens een kans op meer filler.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 19 Apr 2008 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Hehe vet Gin op het laatst. En hoe Yoruichi Byakuya voor aap zet.

Edit we weten nu ook alle Gotei 13 Captains(Neem ik aan).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Apr 2008 08:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Kurosaki01 schreef:
Hehe vet Gin op het laatst. En hoe Yoruichi Byakuya voor aap zet.

Edit we weten nu ook alle Gotei 13 Captains(Neem ik aan).
10 en 11 kennen we niet, 10 kan belangrijk zijn en 11 is mogelijk een ander kenpachi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mech BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2008
Berichten: 57

Ja ik kijk sinds week geleden ook Bleach.


Vind de humor geweldig in Bleach , gevechten wat minder maar misschien vorderd dat wel als ik verder ga kijken. Ben nu dat die tegen die Squeesh vecht of zo dat die binnen 24 uur , hoeveelheid moet doden.. of meeste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 27 Apr 2008 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Mech schreef:
Ja ik kijk sinds week geleden ook Bleach.


Vind de humor geweldig in Bleach , gevechten wat minder maar misschien vorderd dat wel als ik verder ga kijken. Ben nu dat die tegen die Squeesh vecht of zo dat die binnen 24 uur , hoeveelheid moet doden.. of meeste.


Tegen Uryuu Ishida.
Door blijven kijken vanaf 16 wordt het tof.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mech BerichtGeplaatst: 03 Mei 2008 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2008
Berichten: 57

Zo doorgekeken ben nu rond 57 ... verslaafde Anime dat wel.


Vind de krachten zeer vet ^^ alleen de humor gaat wat weg maar dat maakt niet uit! Ben nu dat Ichigo ... die Bankai wilt zien van de captain xD.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Bleach -102 Spoilers

Kensei: Veranderd in een Hollow, Mashiro ook wsl.
Tessai: Voormalig hoofd van Kidou Corps
Byakuga: Ginrei is de naam van de oude Byakuga.
Hachigen: Is de vice van Kidou Corps.
Vizards: Elke huidige Vizard, en alleen de Vizards zijn aanwezig bij Kensei. De transformatie vindt dus hier plaats.
Urahara: Wil ter plekke gaan. Lijkt een vermoeden te hebben, maar lijkt niet de dader.
Dader: Aizen? Mayuri? Urahara? Iemand anders?

Mijn voorspelling: Kensei gaat sterk presteren, de andere Vizard vallen te prooi aan zijn Hollow vorm. Dit lijkt de enige kans om de Arc af te werken. De Shinigami-Hollow vallen aan, Byakuga Genrei sterft, de huidige Kenpachi mogelijk ook indien het niet Zaraki is. Urahara komt met de oplossing. De mogelijke daders worden getoond en het is gedaan. De oorlog kan beginnen met de Vizards die opduiken en hun ware kleur tonen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Spoilers voor -100 zijn weer interessant, maar ik weet niet of Tite hier de juiste beslissing maakt. Mijn commentaar staat hieronder.

De ramp voltrekt zich, iedereen verandert in Vizard en het is de schuld van Aizen. Tousen blijkt namelijk de verrader binnen Kensei's groep te zijn. Aizen en Gin dagen ook op. Shinji en co. weten dat hij de schuldige is. Het is dus niet moeilijk te raden wiens kant zij zullen kiezen in de oorlog, het geeft hen ook misschien de kans om terug te keren naar Soul Society. Waar blijven Urahara's experimenten dan? Het was juist hij die experimenteerde op Shinigami, niet Aizen. Daarnaast is de kans nu groot dat Kenpachi Zaraki is. Tousen droeg een witte garderobe in die flashback, maar blijkbaar niet die van een captain. Nanao zit trouwens reeds in de divisie, ze is de jonste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

SJ: Do you have an ending in mind for Bleach? How much of the story is written in advance? And do you ever change your mind about what will happen?

KT: I still haven't decided how the series will end. As for how far ahead I write, that all depends. Occasionally, when I get ideas for new scenes, I try to link them by imagining the most interesting route. I don't know where the scenes will go, because the ideas don't arrive in order. Things tend to be all over the place. I might think of a scene that belongs much, much later in the story, and to get there I must draw a lot of other things first. If there's a scene I definitely want to draw, that doesn't change, but how I get there might.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
heempie BerichtGeplaatst: 12 Jun 2008 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2006
Berichten: 177

Beetje lame manier van werken denk je niet? Alsof je een komedie film maakt omdat je persé die grappen erin wilde verwerken die je ooit hebt bedacht, waardoor het verhaal zelf een aaneensluiting van gebeurtenissen wordt die naar dat moment leiden. Dit vind ik zelf niet bevorderlijk voor de kwaliteit van de tussenliggende gebeurtenissen...

Ik ben ook gekapt met kijken... ik kijk wel verder als de fillers voorbij zijn (Ik lees de manga niet)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Jun 2008 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Oke, nu ben ik hellemaal to date met de manga. De anime kijk ik wel een ander keertje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jun 2008 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

De flashback is nu volledig afgelopen, ben benieuwd welke kant de Vizard gaan kiezen. Aizen is misschien een bastard, maar Soul Society is minstens even erg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jun 2008 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

The Blitz heeft enkele omakes van Bleach vertaald. Het gaat om Bleach 0.8 (de ontmoeting tussen Asano en Chad/Ichigo), Bleach -12,5 (Aizen en Hitsugaya vieren verjaardag), 0.side A en B
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Eyama BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jun 2008
Berichten: 32

Yoroichi(of hoe je et spelt) was commander van de Stealth Force, En is geen captain geweest.

Edit: Ik ben recent begonnen met Bleach kijken, En ben net klaar met het kijken van de Soul Society arc(Entry en Rescue) En ik vind de bounto arc maar niks, Waar zou ik het best kunnen beginnen weer te kijken?(Welke Arc/Episode)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Eyama schreef:
Yoroichi(of hoe je et spelt) was commander van de Stealth Force, En is geen captain geweest.

Geloof me maar, ze was een Captain. Ik geloofde origineel ook van niet, maar dan kwam Kubo Tite even alles rechtzetten.

Eyama schreef:
Edit: Ik ben recent begonnen met Bleach kijken, En ben net klaar met het kijken van de Soul Society arc(Entry en Rescue) En ik vind de bounto arc maar niks, Waar zou ik het best kunnen beginnen weer te kijken?(Welke Arc/Episode)
Je kunt best beginnen bij episode 110. Dan heb je de volledige Bount Arc overgeslagen. Dan mag je ook 128 tot 136 overslaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21, 22, 23  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 23

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group