Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende  
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Sasuke schreef:
Zucht...

Waarom is het toch, dat elke keer er "Spoiler" staat, dat ik me toch zo aangetrokken voel om te komen kijken?

Bij Naruto ben ik nog kunnen stoppen met de manga (en anime ook ondertussen) maar nu ben ik totaal gek van Bleach...

Hoog tijd dat ik dus eens begin mee te volgen. Het zou daarbij handig zijn als iemand me kon vertellen in welk manga-nummer de anime nu ongeveer zit, dan ga ik wel van daar verder


261 kijk maar een paar manga's heten ook rigt arm of the giant en left arm of the devil dat was natuurlijk de vorige episode. http://www.onemanga.com/Bleach/
Je kan ze hier snel en makkelijk kijken gewoon een selecteren en alsmaar lezen en op next drukken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 08 Feb 2008 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

***Nnoitra released vorm is wel vet en kenpachi got owned ***
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Feb 2008 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

gamer01 schreef:
***Nnoitra released vorm is wel vet en kenpachi got owned ***
Dat betekent gewoon dat hij ie in het volgende chapter gaat ownen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 16 Feb 2008 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Pff 6 armen onverwachts maar nu denk ik dat kenpachi zijn bankai gebruikt ofzo. Zou wel tof zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 16 Feb 2008 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

*** Ik denk dat kenpachi zijn shikai eindelijk kan gebruiken (dat ie de naam van zijn zanpaktou kent). Of dat we eindelijk zien hoe sterk Yachiru-chan wel niet is ***
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 16 Feb 2008 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Vaizard schreef:
*** Ik denk dat kenpachi zijn shikai eindelijk kan gebruiken (dat ie de naam van zijn zanpaktou kent). Of dat we eindelijk zien hoe sterk Yachiru-chan wel niet is ***

klopt shikai was ik f vergeten. maar ben benieuwd. Wellicht doet Grimmjow(die daar ergens ligt) nog een verassing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

****Nnoitra is dus dood neem ik aan. ben benieuwd hoe het verhaal nu verder gaat. Denk dat ze terug gaan naar soulsociety en daarna de winter gevechten komen. in iedergeval ik wil meer van de Vizard zien. ****
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Eindelijk lijkt het avontuur in Hueco Mondo voorbij, en zelfs nu is Ulquiorra niet vrij. Espada na Espada blijft opduiken, en hij blijft vastzitten. Ik vind het wel raar dat Stark moet ingrijpen met Halibel op 5 meter afstand en Ulquiorra direct daar. In ieder geval is het nu tijd om de zaken af te ronden. Breng iedereen terug naar Soul Society, vorm Grimmjow om tot een goede kerel en laat de Vaizards even Tousen vernederen terwijl Gin Aizen vermoordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

***Eindelijk over dus. Hoop nu idd meer van de Vaizards te zien Ichigo zal nu wel leren zijn masker voor langere tijden te gaan gebruiken en we weten nog niet wie espada 1,2 en 3 zijn (denk zelf ouwe 1 Stark 2 en Halibel 3) maar zo te zien zijn de top 3 Espada ook van heel ander kaliber als Grimmjow. Denkt dat hij wel een ambitie heeft om Aizen te verslaan dus goed wordt. Bij Stark heb ik ook dat gevoel. Verder Aizen is gewoon een Hatelijk Personage en Gin is Geweldig dus wat Joni zegt zou Fantastisch zijn. Bij de Manga wordt het steeds spannender terwijl bij de Anime nu de Fillers weer in beeld zijn.***
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

**** Ik hoop idd ook dat Ichigo gaat trainen om zijn masker langer te kunnen gebruiken. Natuurlijk is het ook nog mogelijk dat hij niet alleen zijn masker kan gebruiken maar meer van zijn lichaam (netzoals toen hij pas 'n vizard was geworden en toen het van zijn lichaam af viel).Verder heb ik ook al gedacht aan het feit dat grimmjow goed wordt. Grimmjow vond ik van het begin af aan al een van de coolste figuren van de espada (ulquiorra vind ik ook nog steeds vetjes).
Wat ik hierboven wordt gezegd over Gin... no idea Wat ik van Gin moet denken weet ik nog steeds niet. Toen hij weg ging (van soul society naar hueco mundo, zei hij nog sorry Als er één iemand is die moeilijk is in te schatten is het Gin wel imo, altijd met zen big smile

Ik ben ook benieuwd of dat de espada (grimmjow) en de vizards elkaar iets kunnen leren op 'n een of andere manier. De ene is namelijk meer hollow dan shinigami en andersom.
****

ps. idd kurosaki ik ben ook bang dat er binnenkort weer fillers komen met bleach. Toch vond ik de fillers van bleach niet heel erg om te kijken.
(Bij Naruto zijn ze nou ff flink aan 't stallen, 2 afleveringen gehad nou wat ze makkelijk in 10-15 minuutjes hadden kunnen stoppen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Bij Naruto vind ik het wel goed zo hoe meer zon rustige eps hoe meer je uitkijkt naar een gevecht en wat het dus al te leuker maakt. bij Naruto wordt het trouwens wel spannend daar lees ik niet de manga heb alleen een keer voor uit geblikt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2008 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Aye i know lees de manga van naruto ook. Maar netzoals bij het gevecht tussen naruto & orochimaru. Die 2 afleveringen achter elkaar. Hoeveel dat ze daarbij ook geen tijd rekte, door 20 keer van hoofd naar hoofd te verwisselen... Bij de manga was het nooit zo overdreven maar bij de animé maken ze er echt 'n potje van om het zo maar te zeggen. Bij de bleach afleveringen heb je soms ook wel rek stukjes, maar dat heeft meestal nog wel 'n redelijke inhoud. Dat kan niet altijd gezegd worden bij naruto
(Naruto wordt idd wel cool straks )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2008 08:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Bij Bleach rekken ze met gevechten, bij Naruto rekken ze met staarscenes zoals in DBZ.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

+++Dus geen tussentijdse stop in het verhaal. De battle gaat dus meteen verder. Ben benieuwd hoe de Anime dit op een leuke manier oplost. Verder Ichigo VS Ulqiuorra(hoop deze keer dat hij Ulqi een lesje leert).
En verder ben ik benieuwd welke rol Gin en Tousen gaan spele in het verhaal(Gaan die bijv ook vechten). En Aizen zelf natuurlijk ook. En dan hebben we ook nog de Vaizard.
+++
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2008 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Huidige Bleach spoilers zijn interessant

Shinji, Hiyori waren 110 jaar geleden captains, Shinji van de 5de divisie met Aizen als vice. Op dat moment was Urahara bijna zeker captain. Hij is namelijk 100 jaar geleden buitengegooid. Op dat moment had hij de Orb of Distortion al gemaakt. Ze vermelden ook dat de 12th Division Captain gepromoveerd wordt tot de Royal Guard. Of beter gezegd, hij is niet verbannen, maar hij bewaakt de koning. Dus de Vizards en hij kunnen verbonden zijn.

Een ander belangrijk punt: Shinji, Hiyori, Utikate, Urahara, Shunsui, Unohana, Yamamoto, Love, Isshin zijn bijna zeker captains op dat moment. Vier onbekende captains dus nog, waaronder wsl de captain die gedood is door Kenpachi.

Soi Fon, Aizen, Mayuri kwamen kort daarna aan de macht. Tousen, Gin, Byakuga, Komamaru komen pas later. Drie van hen hadden Aizen als Captain/Vice. Byakuga wordt Captain rond dezelfde tijd als Gin. Hitsugaya is nog jonger en Kenpachi is na Tousen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2008 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Had ze al gezien en mijn interesse is weer helemaal terug. Goed getimed!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2008 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Oh, ik heb me vergist in het vorige over de 11de divisie
Kenpachi is 1 van de oudere captains, hij zit er al bij sinds de tijd dat de Vizards nog captains waren. Dan ontbreken er maar 3 captains meer. Er is ook sprake van de 10de die dood is. Dus nog 2.


Laatst aangepast door Joni Philips op 27 Mrt 2008 16:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2008 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Waar zien jullie die spoilers? Of is de Manga al in japan uit ofzoiets?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2008 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Kurosaki01 schreef:
Waar zien jullie die spoilers? Of is de Manga al in japan uit ofzoiets?
Manga is al uit in Japan, dus zijn er spoilers te vinden op bijvoorbeeld mangahelpers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2008 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Joni Philips schreef:
Kurosaki01 schreef:
Waar zien jullie die spoilers? Of is de Manga al in japan uit ofzoiets?
Manga is al uit in Japan, dus zijn er spoilers te vinden op bijvoorbeeld mangahelpers.

Bedankt meteen ff kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2008 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Oke, ik heb me raar genoeg vergist over Tousen tenzij Tite een gat in het plot maakt. Dit waren de Captains 110 jaar geleden met twee onbekend.


Division 1 Shigekuni Yamamoto-Genryūsai
Division 2 ??? (Kensei ???)
Division 3 Rose (Vizard)
Division 4 Retsu Unohana
Division 5 Shinji (Vizard)
Division 6 ??? (Kensei ???)
Division 7 Love (Vizard)
Division 8 Shunsui Kyōraku
Division 9 Kaname Tousen
Division 10 Presumed Dead
Division 11 Kenpachi Zaraki
Division 12 Kisuke Urahara
Division 13 Jūshirō Ukitake


Er zijn echter nog enkele mensen met kracht van een Captain die rond die tijd in Soul Society waren. Je hebt Yoruichi, maar ik ga ervan uit dat zij geen Captain is. Ze is wel samen met Urahara gevlucht en opgegroeid, dus ze was op dat moment in SS. Isshin is ook een mogelijkheid, maar met de voorstelling van Royal Guard zie ik hem eigenlijk eerder in die positie. Maar hij moet Urahara kennen en een oudere Captain dan hem zijn. En dan heb je nog Tessai die krachtig genoeg is om een Level 99 spell perfect uit te voeren zonder spreuk. Dat lukte Aizen niet. Ik zou ook nog durven gokken op Ryūken Ishida die een rare relatie met Urahara en Isshin heeft.


Laatst aangepast door Joni Philips op 28 Mrt 2008 16:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2008 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Dus eigenlijk Zit Aizen Sinji,Love en Rose Na-te-apen omdat Aizen ook hollowpowers wilden en die drie ook wat hun wel gelukt is. Wellis waar heeft Aizen ook nog andere plannetjes met de Key enzo.

Laatst aangepast door Kurosaki01 op 28 Mrt 2008 15:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2008 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Kurosaki01 schreef:
Dus eigenlijk Zit Aizen Sinji,Love en Rose Na-te-apen omdat Aizen ook hollowpowers wilden en die drie ook wat hun wel gelukt is. Wellis waar heeft Aizen ook nog andere plannetjes met de Key enzo.
Tja, we weten nog niet hoe de zeven Vizard ontstaan zijn, maar we wisten reeds dat Aizen, Urahara en vele anderen hierop experimenteerden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2008 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

^^^^^^


Allemaal Japans voor mij! (snap je hem?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2008 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

dnarbeis schreef:
^^^^^^


Allemaal Japans voor mij! (snap je hem?)


Nee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 23

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group