Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 44, 45, 46  Volgende  
shikamaru BerichtGeplaatst: 09 Feb 2007 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

egt heel hard hoe naruto die gast afmaakte z'n nieuwe jutsu is egt te hard egt veel sterker dan rasengan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 09 Feb 2007 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Klopt, maar het blijft een zwakke techniek omdat de tegenstander wel héél achterlijk moet zijn om er in te trappen. Net als de laffe finisher op Kabuto (die dom blijkt kijken omdat Naruto zijn hand vasthield) kon ook Kakuzu beide aanvallen gemakkelijk afweren.

Eerste: waarom hij in hemelsnaam de klonen aanviel en degene met de techniek, die hij even daarvoor als gevaarlijk beoordeelde, liet gaan is me volstrekt onduidelijk.

Tweede: hij zou nu helemaal op zijn hoede moeten zijn en gewoon óf die slierten van hem óf de krachten van die maskers moeten gebruiken om alle Naruto's in één keer uit te schakelen. Maar nee, hij kiest de frontale aanval en wordt afgemaakt. Beetje jammer, Naruto had moeten ownen en dat doet hij andermaal niet.

Mooi trouwens, eindelijk zijn de fillers afgelopen, binnenkort Akasuna no Sasori!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 10 Feb 2007 09:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

volgende week begint toch de eerste aflevering van de timeskip :p
egt te hard verheug me er nu al op cker omdat ik ook nog de volgende dag jarig ben maar die aflevering wordt egt hard cker door dat ze de belletjes weer moete krijgen :p
weet iemand eigenlijk wat jiraiya bedoelde aan het begin dat naruto een bepaalde jutsu niet mog gebruiken
bedoelde hij daar de nine tails fox demon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 10 Feb 2007 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Nee, dat is nog steeds onduidelijk. Het mag wel iets heel moois zijn omdat Naruto anders een dikke sukkels is.

Training Kuchiyose: paar weken.
Training Rasengan: paar weken.
Training met Jiraiya: 2,5 jaar en hij kan alleen de Oodama Rasengan en "THAT technique".
Training met die boomkerel: paar weken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Feb 2007 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Leuk, Kakuzu en Hidan worden systematisch zwakker en dommer gemaakt. Die kerels konden samen een gebouw vernietigen ter grote van die Fire Temple, maar een simpele genin en chuunin zijn te veel. (terwijl ze wel 2 van de 12 Guards konden uitschakelen). Dit was trouwens voorspelbaar. (hoop persoonlijk nog op de wederopstanding van Hidan en Kakuzu)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 17 Feb 2007 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

de eerste timeskip aflevering was egt heel goed kan niet anders zeggen ik vond het egt mooi hoe het begon met sasuke en alles je zag al een paar characters die er later pas inkomen egt heel coowl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
heempie BerichtGeplaatst: 26 Feb 2007 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2006
Berichten: 177

Ja stukken beter!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Feb 2007 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik vind het leuk dat ze gevechten zoals die Bell test hebben uitgevuld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 26 Feb 2007 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Joni Philips schreef:
Ik vind het leuk dat ze gevechten zoals die Bell test hebben uitgevuld.
Ik niet, maar het is wel noodzakelijk. En waarom worden Gaara en Sasori, mijn twee all-time favoriete Naruto-personages, ineens zo slecht getekend? Sasori lijkt een forse bochel te hebben en zijn nek steekt wel erg raar uit Hiruko, en Gaara lijkt meer op een onzekere loser dan de overheersende Kazakage in de manga.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 28 Feb 2007 20:08    Onderwerp: Re: Naruto Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Mei 2006
Berichten: 556

Joni Philips schreef:
De populairste anime in Japan en op het internet verdient zeker een topic. Deze week is er geen episode, waarna de volgende episode donderdags wordt uitgezonden.


Hehe, ik wil niet veel zeggen maar dat klopt niet.
Uit een klein onderzoekje van TV Asahi nouja eerder gezegd een soort van online poll is FMA populairste anime in Japan, Naruto volgt op plaats 17. Jah ook verrassend in mijn ogen, Gundam staat op 6, Bleach op 7, prince of tennis op 8 en DB op 12. Maak je maar geen zorgen ik ga geen top 100 hier plaatsen.

@ Tom miss omdat je teveel verwacht? Alleen Gaara heb ik nooit overheersend in de anime serie gevonden kwa uiterlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Feb 2007 20:20    Onderwerp: Re: Naruto Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

wackyproffesor schreef:
Hehe, ik wil niet veel zeggen maar dat klopt niet.
Uit een klein onderzoekje van TV Asahi nouja eerder gezegd een soort van online poll is FMA populairste anime in Japan, Naruto volgt op plaats 17. Jah ook verrassend in mijn ogen, Gundam staat op 6, Bleach op 7, prince of tennis op 8 en DB op 12. Maak je maar geen zorgen ik ga geen top 100 hier plaatsen..
Enough said, ik was bezig met kijkcijfers, jij met een online poll met wsl een veel te kleine steekproef.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 28 Feb 2007 20:28    Onderwerp: Re: Naruto Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Mei 2006
Berichten: 556

Joni Philips schreef:
wackyproffesor schreef:
Hehe, ik wil niet veel zeggen maar dat klopt niet.
Uit een klein onderzoekje van TV Asahi nouja eerder gezegd een soort van online poll is FMA populairste anime in Japan, Naruto volgt op plaats 17. Jah ook verrassend in mijn ogen, Gundam staat op 6, Bleach op 7, prince of tennis op 8 en DB op 12. Maak je maar geen zorgen ik ga geen top 100 hier plaatsen..
Enough said, ik was bezig met kijkcijfers, jij met een online poll met wsl een veel te kleine steekproef.


Kut verkeerd geformuleerd, maar zo te zien heb je het over kijkcijfers dan geef ik het wel toe dat Naruto waarschijnlijk in de top 3 staat. Maar het onderzoekje richt zich op anime-serie liefhebbers en niet alleen kijkcijfers van TV TOKYO (dat neem ik aan) . Veel mensen in mijn omgeving (nouja vrienden) die vinden Naruto wel tof, maar serie's zoals Ouran High School Host Club, Fruits Baskets en Death Note etc. crap (er moet altijd wel actie in zitten). De grootte van de onderzoek en op welke manier is onbekend vandaar dat ik liever zeg ' een klein onderzoekje en een soort van online poll' dan dat ik van de dake ga schreeuwen dat ze bij iedere Japanner zijn langs geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2007 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Het ziet er niet goed uit voor een bepaalde sannin
Orochimaru heeft pech: Ultimate Form + Flashback = Instant Death. (De Akatsuki die zijn cloack uitdoet, is altijd gestorven en Orochimaru kun je ook zo rekenen) Eigenlijk is Jiraiya de enige sannin die we nog niet voluit hebben zien gaan, toevallig ook de enige sannin die niet verzwakt naarmate hij ouder wordt. En het erge is dat Jiraiya wsl de rol van Hiko gaat vertolken uit Kenshin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2007 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Ik hoop dat Orochimaru afgemaakt wordt en Sasuke een beetje zijn status in gaat nemen... of zelfs Akatsuki joined om meer info over Itachi te krijgen. Jammer alleen dat hij weer naar die ultraneppe CS2 grijpt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2007 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2007 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Meesterlijk ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2007 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

ik hoop dat orochimaru wordt afgeslacht en hoop dat je snel weer een ontmoeting krijgt tusse sasuke en naruto
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2007 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ze zijn geen van beiden dood. Het einde van het nieuwste chapter toont dat ze minstens nog beiden enige tijd in leven zijn. De reden: Je ziet Sasuke buitenwandelen en Kabuto ziet niet wie het is, hij vraagt echt 'Who are you?' We zien het einde van het gevecht niet en beide personages zijn te belangrijk om niet te zien sterven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2007 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

hier op heb ik zitte te w8ten de amerikaanse aankondiging van naruto EX naar amerika http://www.wiiparty.nl/nieuws/item/32365/
ik ga een freeloader kopen en deze importeren duurt nog wel ff maar dat boeit me nie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

spoilers: orochimaru dood wtf had egt verw8t dat sasuke hem liet leven of zoiets orochimaru is een best wel belangrijk persoon..... vaag ik vraag me nu egt af wat sasuke gaat doen.... hoop dat ie richting konoha gaat maar denk dat ie nu achter itachi aan gaat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2007 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Je moet de vertaling beter lezen, de scanlation van 346 die ik heb zegt op pagina 8. Er is een subtiel verschil, eentje dat wsl in de eerstvolgende Sasuke vs Naruto of Sasuke vs Itachi naar boven gaat komen. (hieronder de tekst in kwesti)

Kabuto: Orochimaru-sama is dead...
Kabuto: Wait... It's more like
Sasuke: I've taken over.


Ik heb trouwens nog een goede fanart van Akatsuki gevonden. (enkel de leden die op het linkerhand van het standbeeld staan)
http://img412.imageshack.us/img412/9955/picture1cg3.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2007 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

maar wat bedoelt ie met over genomen orochimaru was stervende en sasuke was al sterker dan orochimaru dus waarom zou hij hem overnemen en hoe....

wel een super hard fanart
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

346: Simpel, Oro zit gevangen in het lichaam van Sasuke. Had zijn techniek gelukt had het omgekeerd geweest

Zabuza sword cannot be beat
http://youtube.com/watch?v=-8OWzP65mQ4

347 Spoilers: En grappig genoeg steelt het nieuwe personage Zabuza's zwaard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

http://youtube.com/watch?v=JN0DcyVguz4&mode=related&search= - Leuke AMV
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Apr 2007 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Handig, 349 onthult de bron van het Cursed Seal, namelijk Juugo. het toont ook aan dat Suigetsu en Karin geen Cursed Seal hebben. Karin lijkt er bang van, Suigetsu kent het niet.. Nog een chapter of 2 in deze Sasuke arc denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 44, 45, 46  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 46

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group