Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 44, 45, 46  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Nov 2006 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Tom schreef:
Pffff dat méén je niet, dat zou spring 2006 ook al gebeuren.
Dat was toen een onbevestigde bron, dit stond echt in Weekly Shounen Jump.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Nov 2006 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Oké, na Naruto 333 hoop ik dat Kishimoto nu absoluut zich aan zijn vast stramien houdt van: Vijand lijkt verslagen, good guys get owned. Hij mag niet sterven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ilias BerichtGeplaatst: 04 Dec 2006 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Nov 2006
Berichten: 7

Waaaaaaaaaah, kakuzu mag niet dood gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891



Ka(kuza)kuna used harden. It failed. Of toch niet als je de spoilers van 334 leest. De vergelijking Sasori - Deidara gaat hier ook juist zijn, Kakuzu die al zijn troeven gaat tonen en dan het loodje gaat leggen als één van de drie sterkste leden (naast Sasori en de leider)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Lijkt naruto op op Dragoball Z heb het nog nooit gezien... Heeft een van jullie misschien een Link ofzo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arrie BerichtGeplaatst: 06 Dec 2006 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Je gaat naar YouTube en je typt in: Naruto episode en dan het episodenummer. Zo doe ik het tenminste. Hier is episode 1:

http://www.youtube.com/watch?v=Li2l9cfIGtA

Veel plezier en het is wel de moeite waard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Dec 2006 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

De twee belangrijkste pics uit 334, spoilers dus.
http://i34.photobucket.com/albums/d114/taleran/togashiotsu007.jpg
http://i34.photobucket.com/albums/d114/taleran/togashiotsu006.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ilias BerichtGeplaatst: 08 Dec 2006 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Nov 2006
Berichten: 7

Tjah, ik denk dat Naruto komt om ze te helpen ofzo. Als hij natuurlijk zn techniek snel afmaakt (Oodoma Rasengan )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Dec 2006 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Hij gaat idd ownen met de Kazengan, maar ik hoop eigenlijk gewoon dat Hidan en Kakuzu het afmaken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ilias BerichtGeplaatst: 09 Dec 2006 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Nov 2006
Berichten: 7

Of kakashi Pwnt ze allebei met zn Mangekyou sharingan....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 09 Dec 2006 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Wel jammer dat Kakuzu niet dood is, het loopt nu best de spuigaten uit met die "toch niet dood" acties. Ik hoop wel dat ze in ieder geval Hidan afmaken, hij zuigt. En de coolste Akatsuki aller tijden (op de Yondaime na) moet natuurlijk wel dood na één gevecht (Sasori), Kishimoto is te cruel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Dec 2006 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ilias schreef:
Of kakashi Pwnt ze allebei met zn Mangekyou sharingan....
Nee, de kans is groot dat Kakuzu zelf de vijfde geest is en Hidan geniet van pijn. Daarnaast, Deidara heeft die MS wel overleefd. Er gaat versterking komen, anders had Tsunade daar nooit over gesproken. Dat Kakuzu het ging overleven was redelijk logisch, hij had nog niets getoond. (en Hidan kan alleen nooit de schade aanrichten die we gezien hebben na bijvoorbeeld het Nibi gevecht of het tempelgevecht) Kakuzu heeft nu echter zijn belangrijkste jutsu begonnen vrees ik en dat betekent meestal het einde. (Hoewel, we weten niets van zijn achtergrond en hij is zeer belangrijk voor Akatsuki, op de AL na het belangrijkste member = geld.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jan 2007 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

waar kope jullie manga want ik kan nergens de manga in het engels vinden of halen jullie het van websites kan iemand me een link geven voor naruto na de timeskip want de fillers zuige egt zwaar en wil nu wel verder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
heempie BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2006
Berichten: 177

www.narutofan.com moet je je even aanmelden maar dan heb je ook wat

oh je wou na de timeskip, maa rik ben te lui om dat op te zoeken dus dat mag je zelf doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

ik heb net de eerste 4 chapters van naruto na de timeskip geleze ze zijn echt weer super goed jmmr dat je alleen weinig naruto in actie ziet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
heempie BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2006
Berichten: 177

dat duurt ook nog wel even hoor maar het is wel stuk leuker dan de anime
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

nu nog wachten tot 15 februarie dan begint de timeskip anime in japan
heb er zin in alleen waarschijnlijk een weekje wachten totdat de engelse ondertiteling op youtube staat maar goed 16de jarig 22 naruto shippuden voor de wii
februarie wordt een mooie maand
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Nu alleen nog een WiiLoader ^^ Maar inderdaad, februari wordt mooi. GNT EX voor de Wii komt sowieso deze kant op, voorlopig moeten we het nog met filjpjes gaan doen ben ik bang, maar de game ligt er dan in ieder geval. Ik kijk op 15 februari eerst de RAW van de nieuwe Naruto wel, Dattebayo heeft de ondertitelde versie waarschijnlijk een dag later al online staan. Ik kan niet begrijpen dat mensen de serie via YouTube kijken met die baggerkwaliteit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 22 Jan 2007 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

komt naruto gnt ex voor de wii naar europa ?? is ie al aangekondigd naja zou wel super hip zijn anders wordt het importere en ook maar meteen een wiiloader haal ik er misschien maar ook meteen bleach bij maar de kwaliteit via youtube is nie zo goed klopt maar anders ben je weer zolang bezig met het downloade en mijn comp spaced hem al dood als ik al gwn mang download dat maar 1 minutje duurt dus kijk het maar via youtube

heb nu net alle manga chapters die er op dit moment van de timeskip zijn gelezen ze zijn egt ziekelijk goed cker hoe shikamaru die gast kilt egt meesterlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jan 2007 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Heeft er iemand de preview van Naruto op Jetix? Nederlandse versie zou rotslecht zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 28 Jan 2007 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

komt naruto op jetix neee dat is egt nie oke naruto wordt egt helemaal verneukt alles met bloed worde er uit gehaald das egt kut maar goed dan komt hopelijk wel naruto games naar nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jan 2007 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

shikamaru schreef:
komt naruto op jetix neee dat is egt nie oke naruto wordt egt helemaal verneukt alles met bloed worde er uit gehaald das egt kut maar goed dan komt hopelijk wel naruto games naar nl
Tja, in Amerika gebeurt dat toch al dus daar kunnen we niets aan veranderen. En de games komen hier al uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 28 Jan 2007 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

maar komt naruto nou op de nederlandse tv zo ja kan iemand een bron geve want ik had laatst gehoord dat naruto niet meer op tv zou kome omdat het te grof is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Feb 2007 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

opnieuw bewezen, Mokutons > All. KWGoD > Akatsuki leader.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 44, 45, 46  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 46

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group