Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Kingsora BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

link0007 schreef:
Het lijkt mij juist dat je gemiddeld meer calorieën per uur verbrandt met zwemmen, dan met voetballen

en dan wilt ni zegge dat het leuk is he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

kingsora schreef:
Devilly schreef:
kingsora schreef:
voetbal

en ik snap ni da je zwemen leuk vind maar ja ben ik zeker


Dat ben jij, ja, want ik snap niet dat de halve wereld zo gek is op voetbal. Smaken verschillen nu eenmaal...gelukkig wel.

Nu ja in eenvoetbalwedstrijd gebeurt er toch wel iets meer dan in een zwemwedstrijd he

en ik vind een zwembad alleen goe om in de zomer in één of ander warm land af te koelen


Aan de andere kant laat je bij het zwemmen zien wat jíj in huis hebt, bij voetbal moet je ook op de anderen rekenen (of juist niet ). Ik heb liever een individuele sport, omdat je je prestatie dan echt volledig aan jezelf te danken hebt (positief of negatief). Maar voetbal is ook leuk hoor, maar dan alleen maar om zo even een balletje te trappen. Om echt voetbal te gaan doen, lijkt me niets aan. Maar jij nog veel plezier ermee. ***eer ieder zijn mening ***
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

link0007 schreef:
Het lijkt mij juist dat je gemiddeld meer calorieën per uur verbrandt met zwemmen, dan met voetballen


Als jij het volhoudt om een uur baantjes te gaan trekken in een fatsoenlijk tempo wel ja...

Voetbal is de zwaarste 'algemene' sport die er bestaat. Combinatie van conditie, kracht, fysiek contact, inzicht, etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

Dat zeggen alle voetballers ja
Voetballen is een van de makkelijkste sporten die ik ken.. Tevens ook een van de minst mooie, maar dat is een kwestie van smaak.
In dansen zit veel meer kracht, fysiek contact, conditie..
Schaken vereist veel inzicht en een goede conditie..

Voetbal? Tja, voetbal vereist veel hormonen en wat haantjesgedrag. Sorry als ik je beledig, maar in mijn ogen is voetbal een sport voor mensen met disciplinegebrek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

Ik doe aan: Jeet kune Do & Eskrima

Jeet kune do is de vechtsport van Bruce Lee
Eskrima is een oude filipijnse krijgskunst (met stokken en mes)

Heel lang geleden deed ik volleybal, en daarna een hele lange tijd voetbal wat helaas niet meer kan door blessure.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 07:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Svensation schreef:
link0007 schreef:
Het lijkt mij juist dat je gemiddeld meer calorieën per uur verbrandt met zwemmen, dan met voetballen


Als jij het volhoudt om een uur baantjes te gaan trekken in een fatsoenlijk tempo wel ja...

Voetbal is de zwaarste 'algemene' sport die er bestaat. Combinatie van conditie, kracht, fysiek contact, inzicht, etc.


Daarvoor train je dan ook, om zoiets uiteindelijk vol te kunnen houden. Daarbij is sprinten intensiever dan een uur lang zwemmen.

Als het gaat over de kracht, geloof me, die heb je nodig bij zwemmen. Zeker als je vlinderslag gaat zwemmen. Ik ga er even van uit dat je dat wel eens bij de Olympische Spelen o.i.d. hebt gezien. Zo ja, dan weet je zelf ook hoe vermoeiend het eruit ziet (en ik kan je vertellen dat het nog veel erger is als je het zelf doet). De conditie heb je vanzelfsprekend ook nodig om fatsoenlijke tijden neer te zetten. Als je fysiek contact wil, dan ga je "openwater zwemmen". Dit komt op hetzelfde neer als in dingen als het IJsselmeer en de Maas etc. zwemmen. Hierbij start je allemaal naast elkaar zonder scheiding, dus wees maar niet bang dat er geen fysiek contact is. En de inzicht, nee, die hebben we niet zo erg. Daarvoor komt er wel weer heel veel tactiek en techniek (dit laatste meer dan bij voetbal) bij kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

link0007 schreef:
Dat zeggen alle voetballers ja
Voetballen is een van de makkelijkste sporten die ik ken.. Tevens ook een van de minst mooie, maar dat is een kwestie van smaak.
In dansen zit veel meer kracht, fysiek contact, conditie..
Schaken vereist veel inzicht en een goede conditie..

Voetbal? Tja, voetbal vereist veel hormonen en wat haantjesgedrag. Sorry als ik je beledig, maar in mijn ogen is voetbal een sport voor mensen met disciplinegebrek.


Wetenschappelijk aangetoond. En als je voetbal zo makkelijk vindt, waarom voetbal je dan niet met een miljoenencontract bij Real Madrid oid?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

hehe daar heeft die wel een punt he

maar voetballen echt ni makkelijk hoor, die bal moet een deel van je lichaam worden dat is echt ni makkelijk hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

kingsora schreef:
Devilly schreef:
kingsora schreef:
voetbal

en ik snap ni da je zwemen leuk vind maar ja ben ik zeker


Dat ben jij, ja, want ik snap niet dat de halve wereld zo gek is op voetbal. Smaken verschillen nu eenmaal...gelukkig wel.

Nu ja in eenvoetbalwedstrijd gebeurt er toch wel iets meer dan in een zwemwedstrijd he

en ik vind een zwembad alleen goe om in de zomer in één of ander warm land af te koelen


deze man snapt et teminste! zwemmen doe je maar in zuid-europa ofzo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

Enige links naar dit 'wetenschappelijk aangetoonde feit'?

Waarom ik niet bij een team speel? Tja, beetje moeilijk als je niet aan voetbal doet hè?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ToxicSnake BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2005
Berichten: 74

Volgens mij staat zwemmen toch bovenaan het lijstje van meest intensieve sporten. Voetbal staat ook wel hoog, maar in ieder geval lager dan zwemmen.

beetje bijwerken, ff 2 sites gevonden waar je toch echt bij hetzelfde invullen bij zwemmen en voetballen, 2 keer zwemmen het hoogste energie verbruik krijgt. Om deze discussie af te sluiten.

http://www.dieetlijn.com/index.php?option=com_dieetlijntoolbox&task=Bewegingscalculator

http://www.dietenlijst.nl/calorieverbruik/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Ik heb ook nooit gezegd dat zwemmen ofzo geen intensieve sport is he, maar ten eerste dat merk je niet echt als je zweet bv je bent al nat

en ik heb alleen gezegd dat zwemmen geen boeiend sport is is alleen goed voor zwoele zomers
maar ja ieder zijn eigen mening, die ik ook respecteer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ToxicSnake BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2005
Berichten: 74

kingsora schreef:
Ik heb ook nooit gezegd dat zwemmen ofzo geen intensieve sport is he, maar ten eerste dat merk je niet echt als je zweet bv je bent al nat

en ik heb alleen gezegd dat zwemmen geen boeiend sport is is alleen goed voor zwoele zomers
maar ja ieder zijn eigen mening, die ik ook respecteer


Ik ben het helemaal met je eens dat zwemmen best wel een saaie sport is, geen idee hoe ik het al 7,5 jaar uithoud, maar het zal nog wel een paar jaartjes doorgaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

ToxicSnake schreef:
kingsora schreef:
Ik heb ook nooit gezegd dat zwemmen ofzo geen intensieve sport is he, maar ten eerste dat merk je niet echt als je zweet bv je bent al nat

en ik heb alleen gezegd dat zwemmen geen boeiend sport is is alleen goed voor zwoele zomers
maar ja ieder zijn eigen mening, die ik ook respecteer


Ik ben het helemaal met je eens dat zwemmen best wel een saaie sport is, geen idee hoe ik het al 7,5 jaar uithoud, maar het zal nog wel een paar jaartjes doorgaan.

Je zegt dat je zwemmen een saaie spot vind maar toch ga je er mee door, klinkt niet erg logisch ma kom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ToxicSnake BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2005
Berichten: 74

kingsora schreef:
Je zegt dat je zwemmen een saaie spot vind maar toch ga je er mee door, klinkt niet erg logisch ma kom


Het trainen en wachten tijdens een wedstrijd is nogal saai, heb je de kringsprint ( alleen 50m afstanden ) zit je daar 3 uur, om nog geen 1 minuut te zwemmen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

ToxicSnake schreef:
kingsora schreef:
Je zegt dat je zwemmen een saaie spot vind maar toch ga je er mee door, klinkt niet erg logisch ma kom


Het trainen en wachten tijdens een wedstrijd is nogal saai, heb je de kringsprint ( alleen 50m afstanden ) zit je daar 3 uur, om nog geen 1 minuut te zwemmen.

Mja ok boeiend is idd anders
maar ben je er goed in?
want dan zou het mss wel leuk kunnen zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ToxicSnake BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2005
Berichten: 74

kingsora schreef:
Mja ok boeiend is idd anders
maar ben je er goed in?
want dan zou het mss wel leuk kunnen zijn


In de korte afstanden ben ik wel redelijk goed, ik zou beter kunnen zijn, maar ik ben niet echt heel gemotiveerd om heel hard te trainen. Ik ben in mijn kring op de korte afstanden bijna overal 3e of 4e, alleen op de 50 vlinder ben ik 1e. Geeft het niveau van de vlinder aan in de kring .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

Ach, elke sport heeft wel z'n saaie punten

Bij zwemmen lijkt mij het vooral vervelend dat je zo veel bezig bent met perfectioneren, in plaats van nieuwe dingen leren.
Maar de sprint zelf lijkt me dan wel weer super spannend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

sprint in zwemmen, hmm waarom klinkt dat zo raar

maar in voetbal is het juist zo leuk dat je nieuwe bewegingen kon en weer een prachtige goal maakt die momenten heb je denk ik niet bij zwemmen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

Die nieuwe bewegingen doe je toch nauwelijks in een wedstrijd, hoop ik tenminste
Goals maken heb je wel gelijk in, dat geeft een cool gevoel! Maar datzelfde gevoel (alleen dan sterker) heb ik bij skateboarden..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

link0007 schreef:
Die nieuwe bewegingen doe je toch nauwelijks in een wedstrijd, hoop ik tenminste
Goals maken heb je wel gelijk in, dat geeft een cool gevoel! Maar datzelfde gevoel (alleen dan sterker) heb ik bij skateboarden..

Mja ok maar dat is normaal niet competetief he of je moet het echt al professioneel doen, en die bewegingen doen tijdens een wedstrijd en als die lukken en je kan zo iemand anders voorbij gaan, dat geeft een geweldig gevoel en al iedereen van je ploeg zegt van wow ownage en je die andere keer heel hoort vloeken kan echt wel een kick geven hoor

en skateboarden kheb ooit gedaan kon er ni veel van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ToxicSnake BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2005
Berichten: 74

kingsora schreef:
link0007 schreef:
Die nieuwe bewegingen doe je toch nauwelijks in een wedstrijd, hoop ik tenminste
Goals maken heb je wel gelijk in, dat geeft een cool gevoel! Maar datzelfde gevoel (alleen dan sterker) heb ik bij skateboarden..

Mja ok maar dat is normaal niet competetief he of je moet het echt al professioneel doen, en die bewegingen doen tijdens een wedstrijd en als die lukken en je kan zo iemand anders voorbij gaan, dat geeft een geweldig gevoel en al iedereen van je ploeg zegt van wow ownage en je die andere keer heel hoort vloeken kan echt wel een kick geven hoor

en skateboarden kheb ooit gedaan kon er ni veel van


Bij zwemmen gaat het meer om je eigen tijd steeds weer te verbeteren, en anderen verslaan natuurlijk.
Ik skate ook, de laatste tijd weer wat meer, en als je dan iets nieuws leert, en hem steeds goed land, goed gevoel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

ToxicSnake schreef:
kingsora schreef:
link0007 schreef:
Die nieuwe bewegingen doe je toch nauwelijks in een wedstrijd, hoop ik tenminste
Goals maken heb je wel gelijk in, dat geeft een cool gevoel! Maar datzelfde gevoel (alleen dan sterker) heb ik bij skateboarden..

Mja ok maar dat is normaal niet competetief he of je moet het echt al professioneel doen, en die bewegingen doen tijdens een wedstrijd en als die lukken en je kan zo iemand anders voorbij gaan, dat geeft een geweldig gevoel en al iedereen van je ploeg zegt van wow ownage en je die andere keer heel hoort vloeken kan echt wel een kick geven hoor

en skateboarden kheb ooit gedaan kon er ni veel van


Bij zwemmen gaat het meer om je eigen tijd steeds weer te verbeteren, en anderen verslaan natuurlijk.
Ik skate ook, de laatste tijd weer wat meer, en als je dan iets nieuws leert, en hem steeds goed land, goed gevoel

Mjamaar het is denk ik best cut dat je dat doet en denkt van wow en niemand is in de buurt om te bevestigen dat je dat ook gedaan hebt, btw ik hoe van teamsporten dan vier je je overwinning tenminste te samenn, lekker socializen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ToxicSnake BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2005
Berichten: 74

kingsora schreef:
Mjamaar het is denk ik best cut dat je dat doet en denkt van wow en niemand is in de buurt om te bevestigen dat je dat ook gedaan hebt, btw ik hoe van teamsporten dan vier je je overwinning tenminste te samenn, lekker socializen


Ik skate altijd damen met wat vrienden, in je eentje is er niets aan.


Laatst aangepast door ToxicSnake op 22 Mrt 2007 22:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

Bij skateboarden zijn er ook wel bijna altijd vrienden mee hoor.. in je eentje skaten is best saai
En sowieso: Als iemand niet geloofd dat ik een bepaalde trick heb geland, is dat niet mijn probleem. Mij boeit het echt niet of mensen mij goed vinden of niet, zolang ik maar lol kan hebben ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group