Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
ProGamer BerichtGeplaatst: 16 Feb 2008 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Okt 2007
Berichten: 124

Karate? dan doe er niet veel. Welke stijl? En deed je ook wedstrijden? Hoe hoog was je?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 17 Feb 2008 01:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Mei 2006
Berichten: 556

Ik voetbal, alleen ik train enkel maar 1x per week heb geen zin om me vrijdagavond voor een training op te offeren.. wedstrijden doe ik natuurlijk wel mee.
Ik doe ook aan boksen ook 1x in de week op vrijdag waardoor ik dus o.a. niet naar mijn voetbaltraining ga.
Verder ga ik wekelijks zo'n 3-6 uur per week naar de sportschool wanneer het me uitkomt maar wekelijks train ik wel minimaal de genoemde uren.

Sportief genoeg lijkt mij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tinyriconen BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2008 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Okt 2006
Berichten: 59

Sinds m'n 6e zit ik op voetbal waar ik vanaf mijn 8e levensjaar ben gaan keepen. Dat doe ik nog altijd met groots plezier. Gisteren nog realiseerde ik me na een redding waarvoor ik keep. Een geweldig gevoel geeft het me. De rol als keeper past ook helemaal bij me.

Verder doe ik, buiten competitieverband, aan tennis en wielrennen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2008 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

ProGamer schreef:
Karate? dan doe er niet veel. Welke stijl? En deed je ook wedstrijden? Hoe hoog was je?


Goyu-Ryu stijl (Okinawa), Bruin 2de dan en ik deed competitie. Meestal wel goud of zilver behaald. Is ook logisch als je allemaal zeikerdjes tegen je krijgt die het allemaal niet zo serieus inzagen als mij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Condigy BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2008 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Mei 2007
Berichten: 14

vroeger
Toestelturnen(5jaar)
Nu
Sit-ups,pompen,gewichten heffen(allemaal @home)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 19 Mei 2008 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

komende zondag doe ik mee aan de 20km door Brussel (20,7 km is dat eigenlijk). Hoop dat alle lezers hier vanaf 15u toch even aan me denken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
consolegamert BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 18:49    Onderwerp: sport Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jan 2008
Berichten: 7

Skateboarden! Het enige wat je nodig hebt is een board, zo rond de 150 euro en als je extreem gaat doen beschermers. Goedkoop vergeleken met andere sporten. Alien Workshop deck en wieltjes, en Reflex trucks en lagers. Iemand anders die de samenstelling van z'n skateboard wil posten?

Btw, zijn er echt zoveel fitnessgoeroes? Ik hou niet van die fabrieken, de hele tijd in een hal zitten op een apparaat met allemaal zwetende gasten om je heen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Valentino25 schreef:
komende zondag doe ik mee aan de 20km door Brussel (20,7 km is dat eigenlijk). Hoop dat alle lezers hier vanaf 15u toch even aan me denken


En? Al bekomen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 25 Mei 2008 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Goh, het was ongelooflijk zwaar, een van de zwaarste edities volgens velen die al vaker meededen. Uiteindelijk 1 sec trager gelopen als vorig jaar, maar daar staat tegenover dat ik dit jaar 3256ste ben geëindigd, terwijl ik vorig jaar 4737ste was geëindigd. Groot verschil eigenlijk wel. Qua mensen van mijn leeftijd ben ik 70ste geëindigd van de 548. Niet mis denk ik zelf.

Het was trouwens ongelooflijk hoeveel mensen dit jaar zijn flauwgevallen en met een brancard moesten worden weggevoerd. Het Rode Kruis had het zeer druk. De twee ergsten waren toch dat ene voor mij begon opeens keihard te zwalpen en werd lijkbleek. Ene zei zo van: "wow rustig, stop met lopen", maar zodra die gozer gras zag is 'm in elkaar gezakt. Opeens stoofde er iemand langs mij die meteen richting Rode Kruis ging om te zeggen dat daar iemand lag, dus het was wss wel redelijk erg.

Bij een tweede aan de finish zaten ze iemand weg te voeren die er niet echt gezond uit zag. Opeens stopten ze en begonnen ze keihard tegen hem te schreeuwen dat ie zijn ogen open moest houden en zich vooral niet moest laten gaan. Die had volgens mij wel een hartaanval gekregen denk ik dan. Dus gezien de omstandigheden ben ik wel tevreden. Er was zeer weinig zuurstof in de lucht en dat heeft echt wel meegespeeld. Al de mensen die ik ken die al vaker hebben meegedaan, hebben minuten trager gelopen dan de vorige keren terwijl ik maar een seconde verloren heb. Op zich heb ik het dus niet zo slecht gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2008
Berichten: 473

Ik wil om de twee dagen gaan lopen, maar om de een of andere reden kan mezelf niet motiveren om er mee door te gaan. Vorige jaar was ik goed bezig though...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ja, vorige jaar heeft hij het toch 2 keer gedaan, lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2008
Berichten: 473

Lol ik corrigeer, toch wel een maand lang aan vaste regelmaat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lachesis BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Mei 2008
Berichten: 76

Lopen heb ik al lang opgegeven, hetzelfde met fitness.
Ik vond het gewoon saai, met vrienden is fitness wel leuk maar dan zit je meer te praten i.p.v. echt 'sporten'.
Het enige wat ik nu nog doe is af en toe badminton en sinds kort taekwondo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2008
Berichten: 473

Eens je er mee bezig bent is het... verslavend. Echt vreemd.
Nu ja moet terug ook elke dag sit-ups enzo doen helpt echt wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik ga al sinds augustus 2007 elke dag lopen, zelfs bij regenweer. Ik doe het echter nog altijd meestal met tegenzin, echt verslavend is het niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2008
Berichten: 473

Elke dag?
Hmm dat wordt idd wel een sleur in dat geval.
Ik deed het tweedaaglijks en ik kreeg op die dag dat ik niet liep toch zin om het te doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
maartend BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 03:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Okt 2008
Berichten: 2

Sporten die ik doe
Mountainbiken
Kitesurfen (net begonnen)
Powerkiten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Damian BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 07:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jan 2009
Berichten: 40

Tennis/tafeltennis en fitness .. dat laatste is nie echt een sport..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 27 Jan 2009 08:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Voetballen, 3 x in de week ofcourse
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 27 Jan 2009 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

Ik doe echt geen sport meer, heb alles wat me leuk lijkt geprobeerd maar het probleem is dat je niet mag kiezen of je komt maar je MOET komen naar trainingen. daar kan ik niet tegen dus daarom ga ik binnekort naar de sportschool =D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jan 2009 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

3x per week voetballen en 2x per week karate
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 27 Jan 2009 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Ik doe ongeveer 3 keer per week fitnissen, vind er niet veel aan maar ach meot wel gebeuren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 27 Jan 2009 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

ach vechtsporten zijn niet echt wat voor mij, niet dat ik het niet kan maar ik heb er gewoon nooit echt zin in iemands harses in te beuken ,
maar als ik het al zou doen dan moet het ook niet zo zijn dat ik een beetje als ballerina om de ander heen sta te dansen [no offense]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
da bom BerichtGeplaatst: 27 Jan 2009 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 179

2x per week voetbal, misschien volgend jaar boksen. voetbal begint me een beetje saai te worden. verder heb ik bijna alle in de omgeving gelegen sporten gedaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jan 2009 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Heb al zwemmen, basketbal, voetbal en enkele gevechtsporten achter de rug.
Binnenkort waarschijnlijk powertraining en sportschieten Dat laatste moet ik alleen nog enkele maanden wachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group