Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Devilly BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 09:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Ik zal even iets ophelderen. Zwemmen is inderdaad een individuele sport (behalve de estafette), maar het is niet zo dat je alles in je eentje doet. Ik train met m'n vrienden en tijdens de wedstrijd (tussen het zwemmen door) maak ik lekker lol met m'n vrienden of hang ik ook gewoon een beetje rond. En als ik bijvoorbeeld moet zwemmen, moedigen mijn vrienden me aan en andersom. En als we tegelijk moeten zwemmen, dan is het nog veel leuker door de onderlinge strijd. Dus denk je maar niet in dat zwemmen geen sociale sport is, want het is zo'n beetje de sociaalste sport die er is door de tijd tussen het zwemmen door.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

maarreh scheer jij dan ook je benen enzo?? ik heb gehoort dat ze hun haren scheren om sneller te zwemmen..?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

ms90isr schreef:
maarreh scheer jij dan ook je benen enzo?? ik heb gehoort dat ze hun haren scheren om sneller te zwemmen..?


ms90isr, ik kan je verzekeren dat ik dat NIET doe. Het zijn vooral de echt goede (zoals Pieter van den Hoogenband) die dat doen. Want op dat niveau telt echt elke honderdste van een seconde als het gaat om een wereldrecord of niet, wereldkampioen of niet of zelfs olympisch kampioen of niet. Als ik een keer naar de Europese mag (waarvan mijn trainer denkt dat het mogelijk is, al is dat natuurlijk niet ), dan zal ik het wel doen! En dat ze hun lichaam scheren heeft te maken met het watergevoel. Als je je scheert wordt je huid iets gevoeliger, waardoor je je dus prettiger in het water voelt (meer één met het water, zeg maar ).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Helemaal zennnn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arrie BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Ik schaak, zeer vermoeiend, doe het dan ook maar een keer per week, anders hou ik het niet vol hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Devilly schreef:
ms90isr schreef:
maarreh scheer jij dan ook je benen enzo?? ik heb gehoort dat ze hun haren scheren om sneller te zwemmen..?


ms90isr, ik kan je verzekeren dat ik dat NIET doe. Het zijn vooral de echt goede (zoals Pieter van den Hoogenband) die dat doen. Want op dat niveau telt echt elke honderdste van een seconde als het gaat om een wereldrecord of niet, wereldkampioen of niet of zelfs olympisch kampioen of niet. Als ik een keer naar de Europese mag (waarvan mijn trainer denkt dat het mogelijk is, al is dat natuurlijk niet ), dan zal ik het wel doen! En dat ze hun lichaam scheren heeft te maken met het watergevoel. Als je je scheert wordt je huid iets gevoeliger, waardoor je je dus prettiger in het water voelt (meer één met het water, zeg maar ).

wow europees kben onder de indruk, als je ooit op tv komt zeg het dan he
en benen scheren dat moet je met voetbal nu is niet doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

de tegenstanders hebben geluk dat ik een jaar niet mag voetballen
ik pakte elke wedstrijd wel een kaart
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

ms90isr schreef:
de tegenstanders hebben geluk dat ik een jaar niet mag voetballen
ik pakte elke wedstrijd wel een kaart

Is nu niet iets waar je trots op moet zijn he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

ms90isr schreef:
de tegenstanders hebben geluk dat ik een jaar niet mag voetballen
ik pakte elke wedstrijd wel een kaart


Als ik eerlijk ben is dat een van de redenen waarom ik voetbal niet zo tof vind. De mensen proberen constant met fysiek contact te winnen in plaats van, zoals het wel hoort, met vaardigheden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Voetbal combineert juist die meerdere elementen, dat maakt het zo mooi. Techniek, taktiek(en inzicht) en fysiek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Jesse schreef:
Voetbal combineert juist die meerdere elementen, dat maakt het zo mooi. Techniek, taktiek(en inzicht) en fysiek.


Waar woon je? Want misschien moet je eens een openwaterwedstrijd gaan bekijken, daar komt precies hetzelfde in voor, alleen gaan de mensen niet kapot het veld af.
Nee, even serieus. Wie denkt dat je bovenstaande elementen (Techniek, taktiek(en inzicht) en fysiek.) niet bij het zwemmen (en dan met name openwaterzwemmen) tegenkomt, weet er niet veel van af.

Amen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik heb niets gezegd over zwemmen hoor, want dat kan je niet vergelijken. Teamsport, of je eigen grens zoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2007 08:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Sorry, ik had je tekst iets te snel gelezen. Ik las namelijk "Voetbal combineert juist die ..." en bij die juist dacht ik aan 'juist, niet zoals bij...'. Zo van voetbal doet dat, in tegenstelling tot het zwemmen, waard dat niet zo is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 07 Apr 2007 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Zeg devilly jij vindt het dus niet leuk om 's avonds eens een match voetbal te kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 09 Apr 2007 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Vroeger deed ik competitievoetbal en atletiek en nu sport ik op school: atletiek, basketbal, voetbal, fietsen(naar school)...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 09 Apr 2007 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Michaël_ schreef:
Zeg devilly jij vindt het dus niet leuk om 's avonds eens een match voetbal te kijken


Wil je de waarheid weten? Nee, eigenlijk niet. Ik vind dat alleen leuk als ik het met een paar vrienden kijk of zo, maar voor het voetbal hoeft het van mij niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 09 Apr 2007 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

Ik kan niet eens zonder voetbal.. er is niks mooier dan acties maken, goals maken, tegenstanders blesseren Nee, een rust seizoen als deze is niks voor mij, ben blij als ik volgend seizoen weer kan voetballen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Apr 2007 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik vind voetbal ook niks. Ik kijk alleen maar die nationale Nederland tegen buitenland wedstrijden. Met me vrienden voetballen is dan leuker, maar doe ik ook niet zo vaak. Zwemmen is ook beetje mijn sport. Zo relaxed, maar ik heb moeite met het eruit komen. Ik wil altijd door dus ik zwem gerust 4 km of meer. Was ook leuk in Colombia, daar ging ik zwemmen met die vriend van me. Hij was na 50 baantjes (niet eens heen en terug) al knock out omdat je in Colombia op een hoogte zit van ongeveer 2.4km dus minder zuurstof in de lucht. Maar ik had nergens last van hoor, gewoon lekker doorzwemmen.

Voor American Football ben ik ook altijd in! Ik heb mijn body met me mee dus ik kan er lekker op los rammen zonder al te snel wat gebroken te hebben.

Fitness, das gewoon standaard, tussendoor in de week cardio en krachttraining om je stofwisseling hoog te houden. Kan je tenminste vreten wat je wilt

Daarnaast is gamen de meest uitputtende sport in je hoofd Oog training kan je zeggen Weet je hoeveel info per beeld je doorkrijgt per oog tijdens het gamen, dan vooral Unreal Tournament dat zo snel gaat enzo. Heeeel intensief voor je ogen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem_liu BerichtGeplaatst: 10 Apr 2007 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Feb 2007
Berichten: 83

Ik doe momenteel aan volleyball. Ik ben pas een half jaar ermee bezig. Voorheen heb ik lange tijd gebasketbald. En dat met mijn lengte (1.65). Ik kies wel de juiste sporten uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Apr 2007 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334



Laatst aangepast door Kurosaki01 op 18 Aug 2008 19:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 10 Apr 2007 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

ms90isr schreef:

ik pakte elke wedstrijd wel een kaart


Sukkel, als het al waar is kostte je dat elke wedstrijd per kaart 25 euro. Maar aangezien je 16 bent en er pas vanaf de B-jeugd aan kaarten wordt gedaan, lijkt het me vrij sterk, internetheld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Apr 2007 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

LOL!!!

Uitgelult met feiten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 10 Apr 2007 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

Svensation schreef:
ms90isr schreef:

ik pakte elke wedstrijd wel een kaart


Sukkel, als het al waar is kostte je dat elke wedstrijd per kaart 25 euro. Maar aangezien je 16 bent en er pas vanaf de B-jeugd aan kaarten wordt gedaan, lijkt het me vrij sterk, internetheld.


Ik voetbalde ook in de B.. Reigerboys B2.. Ik heb gewoon een harde speelstijl, a.k.a Materazzi.. en die 25 euro, betalen me ouders
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 10 Apr 2007 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

dus 100 euro per maand, aardig van ze
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Apr 2007 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

ms90isr schreef:
Svensation schreef:
ms90isr schreef:

ik pakte elke wedstrijd wel een kaart


Sukkel, als het al waar is kostte je dat elke wedstrijd per kaart 25 euro. Maar aangezien je 16 bent en er pas vanaf de B-jeugd aan kaarten wordt gedaan, lijkt het me vrij sterk, internetheld.


Ik voetbalde ook in de B.. Reigerboys B2.. Ik heb gewoon een harde speelstijl, a.k.a Materazzi.. en die 25 euro, betalen me ouders
Geen enkele voetballer is zo dom om tegen zoveel kaarten te lopen, Materazzi speelt hard, maar hij kent de grens. Een speler die elke match kaarten pakt is waardeloos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group