Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Joris BerichtGeplaatst: 30 Nov 2006 15:45    Onderwerp: Slechte muziek Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

De vraag is simpel: Welke artiest/band/muziekstroming/nummers zijn echt verschrikkelijk slecht ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 01 Dec 2006 09:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Boybands
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 01 Dec 2006 10:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Muziek waar je geen instrumentale skills voor nodig hebt om 'm te kunnen maken.

Maar vooral muziek gericht op kinderen tussen 1 en 10 jaar. Type K3, Samson, etc... Bandwerk dat erop gericht is om een weerloos publiek onder de knie te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 01 Dec 2006 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

tarantino schreef:
Muziek waar je geen instrumentale skills voor nodig hebt om 'm te kunnen maken.

Maar vooral muziek gericht op kinderen tussen 1 en 10 jaar. Type K3, Samson, etc... Bandwerk dat erop gericht is om een weerloos publiek onder de knie te krijgen.


je hebt wel gelijk, maar kleine kindjes worden groot. daarom zijn bands als blue of wathever een grotere bedrijging omdat er best veel mensen naar luisteren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 01 Dec 2006 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

E-man schreef:
tarantino schreef:
Muziek waar je geen instrumentale skills voor nodig hebt om 'm te kunnen maken.

Maar vooral muziek gericht op kinderen tussen 1 en 10 jaar. Type K3, Samson, etc... Bandwerk dat erop gericht is om een weerloos publiek onder de knie te krijgen.


je hebt wel gelijk, maar kleine kindjes worden groot. daarom zijn bands als blue of wathever een grotere bedrijging omdat er best veel mensen naar luisteren


Noel Gallagher van Oasis heeft daar een oplossing voor, hij doet z'n dochter luisteren naar de witte van de Beatles als ze weer eens met een crappy pop album afkomt.
Dat, beste vrienden, noem ik nu eens een opvoeding! Deden mijn ouders me ook aan trouwens en daar ben ik hen eeuwig dankbaar voor.

Als ode aan Gallagher even een paar quotes die ik van wikipedia plukte.

Over Kylie Minogue: "I don't hate Kylie, but I hate her music with a passion — it's just unbridled filth, it's disgusting"
Over Keane en hun 3 man bezetting: "Traditionally speaking, the three biggest twats in any band are the singer, the keyboardist and the drummer. I don't need to say anything else"
Over Robbie Williams: "the fat dancer from Take That"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 03 Dec 2006 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Gelukkig is Noel Gallagher zelf ontzettend getalenteerd en heeft hij recht van spreken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 03 Dec 2006 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Jumpstyle
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
De Dijk BerichtGeplaatst: 03 Dec 2006 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Sep 2006
Berichten: 321

Svensation schreef:
Jumpstyle


Techno
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 03 Dec 2006 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

De slechtste band die ik ken is U2 Althans, niet zo zeer te slechtste, wel de meest overschatte band ooit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sn34ky BerichtGeplaatst: 04 Dec 2006 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

(Bijna) alles wat rustig is Muziek luister ik om energie te krijgen of door me weer blij te maken. Niet om in slaap te vallen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
cfreak24 BerichtGeplaatst: 07 Jan 2007 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mei 2006
Berichten: 21

ik hou totaal niet van hip hop en al die neppe neger shit. voorderest hou ik ook niet echt van die hele slome muziek met die slijm teksten e.d
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 07 Jan 2007 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Pantoffelman schreef:
De slechtste band die ik ken is U2 Althans, niet zo zeer te slechtste, wel de meest overschatte band ooit.


Duidelijk een muziekbarbaar jij...

Maar ok, Bono heeft het misschien wel wat hoog in de bol, maar hun muziek is zeker wel goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 07 Jan 2007 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

haha U2 deed me aan Maddox denken: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=11worst

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 08 Jan 2007 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Pantoffelman schreef:
De slechtste band die ik ken is U2 Althans, niet zo zeer te slechtste, wel de meest overschatte band ooit.


Ik kan me indenken waarom, maar ik ben van mening dat ze dat niet zijn. Alleen de gitarist is al legendarisch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sn34ky BerichtGeplaatst: 08 Jan 2007 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

cfreak24 schreef:
ik hou totaal niet van hip hop en al die neppe neger shit. voorderest hou ik ook niet echt van die hele slome muziek met die slijm teksten e.d


Ik hou wel van hiphop, maar niet van neppe neger shit Tegenwoordig is hiphop niet meer wat het zijn moet, je kan het niet eens hiphop meer noemen. Rappers zoals 50 cent zijn daarom ook zoooo fake.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
cfreak24 BerichtGeplaatst: 08 Jan 2007 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mei 2006
Berichten: 21

vroeger luisterde ik ook geen hiphop dus daar kan ik niet over oordelen maar 50cent en snoop dogg vindt ik echt totale bagger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 08 Jan 2007 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

Run DMC, sugarhill gang en mc hammer zijn ook hip-hop.. alleen geen ganster-rap... maar eminem is ook niet slecht of zo..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jan 2007 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Clouseau, Clouseau, Clouseau, ... heb ik een hekel aan, zeker omdat ze 40-50 keer op een dag spelen. Voor de rest, ik ben geen techno fan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Erik_ BerichtGeplaatst: 08 Jan 2007 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 297

Ik wil even 1 nummer aankaarten waar ik me gruwelijk aan erger. Dat nummer van Marco Borsato en Lucie Silvas. Bah.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jan 2007 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Eer ik schreef:
Ik wil even 1 nummer aankaarten waar ik me gruwelijk aan erger. Dat nummer van Marco Borsato en Lucie Silvas. Bah.
toch geen slechte cover?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Erik_ BerichtGeplaatst: 08 Jan 2007 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 297

Joni Philips schreef:
Eer ik schreef:
Ik wil even 1 nummer aankaarten waar ik me gruwelijk aan erger. Dat nummer van Marco Borsato en Lucie Silvas. Bah.
toch geen slechte cover?

Ik vind het originele nummer ook niet geweldig. Door die zeikerige teksten. Daarbij komt dat ik het TE vaak gehoord heb en dat is de schuld van q-music (en op het werk hebben ze altijd q-music aanstaan..). Vandaar mijn afkeer..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 08 Jan 2007 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Al die jaren 80 nummers waar een remix van komt is ook overdreven, vaak wordt het origineel verpest door een irritante beat die er doorheen speelt. Zoals die nieuwe cover van Eric Prydz: Proper Education, origineel van Pink Floyd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cfreak24 BerichtGeplaatst: 09 Jan 2007 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mei 2006
Berichten: 21

ja dat vindt ik ook altijd zo goedkoop om bestaande nummers opnieuw te remixen enz. verzin zelf eens iets denk ik dan altijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 09 Jan 2007 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Het slechtste nummer ooit dat zo afschuwelijk is dat die eigenlijk weer goed is: Birthday Cake van Cibo Matto. Iedereen die Jet Set Radio Future hebt gespeelt weet waar ik het over heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
headed BerichtGeplaatst: 21 Jan 2007 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2006
Berichten: 102

Joris schreef:
Al die jaren 80 nummers waar een remix van komt is ook overdreven, vaak wordt het origineel verpest door een irritante beat die er doorheen speelt. Zoals die nieuwe cover van Eric Prydz: Proper Education, origineel van Pink Floyd.


Ik word inderdaad helemaal gek van deze kut remixes!
het verneukt het hele nummer en het is zonde van de tijd die ze erin hebben gestoken!
WALG
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group