Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Cubic X BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

NEE!
niet verstappen, das wel zo'n arrogante klootzak.
Wrrm rijd ie niet in nederland dit weekend?
omdat hij geld wil zien, dat begrijp ik echt wel, maar om dit dan bij AL je fans te flikken in nederland is een kut streek.
Je verneukt al je fans voor niks want die kunnen er niks aan doen dat jij je geld niet krijgt.

Daarom mag Verstappen lekker vertrekken en nooit en nergens meer terug komen.

Ik ben meer voor Albers en Doornbos in de F1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Seagull5 BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mei 2006
Berichten: 34

Joni Philips schreef:
Schumacher kon in zijn eerste F1 race ooit een betere positie pakken op de startgrid dan zijn teamgenoot met 11 jaar ervaring. Hij heeft zelfs meermaals beter gedaan dan Senna, twee eerste races in het rampenseizoen 1994 won hij voor Senna. In dat seizoen werd Schumacher wel meerdere keren onterecht uitgesloten dus dat hij het in die laatste race smerig moest spelen, was eerder te danken aan de FIA, en het is nog altijd niet verboden om je ideale racelijn te verdedigen. Aan de andere kant heeft niemand over het feit dat Hill in 1995 er alles aan deed om Schumacher terug te nemen. Schumi heeft miss enkele controversiele dingen gedaan, maar ook zijn tegenstanders deden het echt niet beter zoals Coulthard die Schumi van de baan rijdt (terwijl de schot al gedubbeld was, maar zijn teamgenoot wel in gevaar zit door Schumi.) Zijn verhuis naar Ferrari was trouwens geen slimme move, aangezien Ferrari toen een slecht team was. Het is dankzij Schumi, Ross Brown en Jean Todt dat ferrari een wereldteam is. Benneton zouden we ook niet onthouden hebben zonder Schumi.


Ik ontken niet dat Schumi een goede coureur is. Natuurlijk is het heel erg knap wat hij allemaal heeft gepresteerd! Maar incidenten als dat in 1994 zijn gewoon niet goed te praten. Ten eerste is het helemaal niet zo dat Schumacher onterecht is uitgesloten (negeren zwarte vlag), en zelfs als dat wel zo geweest was, zou het nog geen reden zijn om je concurrent dan maar van de baan te beuken. Ten tweede, Schumi verdedigde niet de ideale lijn. De situatie was namelijk zo: Schumacher lag eerste, maar Hill kwam snel dichterbij. Schumi maakte een fout en vloog van de baan. Daarbij beschadigde hij zijn auto. Toen Hill de beschadigde wagen van Schumacher vervolgens in wilde halen, ramde de Duitser Hill. Schumacher crashte in de muur, en Hill moest in de pits opgeven. Het is natuurlijk zo dat een beschadigde, langzaam rijdende auto nooit op de ideale lijn mag rijden, laat staan andere auto's in de weg zitten.
Over het incident met Coulthard: de omstandigheden waren zo slecht, dat de kans heel erg groot is dat dit ongeval gewoon de schuld van Schumi zelf is. Het zicht was door de regen haast nul, en in een flauwe bocht en met hoge snelheid is het nu eenmaal moeilijk dit soort situaties goed in te schatten. Kijk bijvoorbeeld maar naar Raikkonens crash in Hongarije een paar weken geleden. En denk je nou echt dat Coulthard zijn leven had gewaagd zodat de rivaal van zijn teamgenoot geen punten zou scoren? Als dat uit was gekomen was hij voor het leven geschorst!

Nogmaals, Schumacher is een groot coureur, maar in verhouding tot andere coureurs (denk aan Fangio, Clark, Surtees, die het puur op stuurmanskunst moesten redden) is hij toch echt een stapje minder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Seagull5 schreef:
Nogmaals, Schumacher is een groot coureur, maar in verhouding tot andere coureurs (denk aan Fangio, Clark, Surtees, die het puur op stuurmanskunst moesten redden) is hij toch echt een stapje minder.
Dat is iets dat je nooit zult weten. Op het einde is de grootste die met het indrukwekkendste palmares. Als we over 10-20 jaar terugkijken, dan zijn de meeste mensen de accidentjes wel vergeten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 01:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Senna deed precies hetzelfde bij Prost in 1991 geloof ik als wat Schumacher in 1994 bij Damon Hill deed. Daar heeft niemand het meer over maar Schumachers onsportiviteit wordt constant maar weer aangehaald. Senna was ook niet de sportiefste tijdens kwalificaties. Ik denk dat het gewoon hoort bij wat voor type coureurs het zijn. Ze geven zich niet zonder slag of stoot gewonnen en daar hou ik persoonlijk wel van.
Degene die twijfelen aan Schumachers kunsten moeten maar eens kijken naar zijn resultaten in zijn debuut jaren. Niks dan hulde voor de duitser wat mij betreft.
Betreffende de moeilijkheidsgraad door de jaren heen, is het niet zo dat élk team dezelfde technische snufjes heeft? Traction Control en stuurbekrachtiging werkt dus niet alleen in het voordeel van Schumacher dus als je er goed naar kijkt komt het nog steeds op hetzelfde neer als 50 jaar geleden. De auto, het team én het belangrijkste, de coureur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Over teamorders gesproken, hoe is Alonso op plaats 2 geraakt. Mooie, verdiende zege voor Schumi vandaag, Fischicella gepasseerd op pure klasse.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 10:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Joni Philips schreef:
Over teamorders gesproken, hoe is Alonso op plaats 2 geraakt. Mooie, verdiende zege voor Schumi vandaag, Fischicella gepasseerd op pure klasse.

mooi race!

ook goed resultaat voor Doornbos ondanks zijn pitstop in de eerste ronde, wel shit voor um dat zijn vleugel er WERD afgereden.

Schumi verdient gewonnen, gelijke stand in kampioenschap, ik kan niet w8en tot volgende race!

Vanmiddag eerst de A1GP kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

robert.wittenaar schreef:

Vanmiddag eerst de A1GP kijken

Oei, zat ik niet toevallig op de duinen live te kijken? Wat een sfeer toen Bleekemolen de ene na de andere tegenstander verschalkte door hem buitenlangs in te halen. Echt geweldig. Toen echter zeker was dat hij het podium niet meer zou halen zijn we als een gek richting auto gerend om nog voor de file het gat genaamd Zandvoort uit te zijn ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Tom schreef:
robert.wittenaar schreef:

Vanmiddag eerst de A1GP kijken

Oei, zat ik niet toevallig op de duinen live te kijken? Wat een sfeer toen Bleekemolen de ene na de andere tegenstander verschalkte door hem buitenlangs in te halen. Echt geweldig. Toen echter zeker was dat hij het podium niet meer zou halen zijn we als een gek richting auto gerend om nog voor de file het gat genaamd Zandvoort uit te zijn ^^

Haha, heb je het voor de file gehaald?
kzag op tv lange rijen!

Wel mooie A1GP race, vooral dat die *lul* balkenende het even kwam 'openen'.
Jammer voor Jeroen Bleekemolen, als hij gewoon de keuze had gemaakt om gelijk met Duitsland na binnen te klappen en droog weer banden had gebruikt. dan was het allemaal anders gelopen.
Maarja niks meer aan te doen, toch mooi einde!
een 4de plek vink goed genoeg.

Hoorde ik verstappen?
nee, hopelijk blijft ie weg, keb die vent al nooit gemogen, laat jeroen maar lekker rijden!

Dat publiek ook!
Geweldig!
Vooral die vette truien met opschrift:
"Verstappen in het grint, Het is Bleekemolen die wint!"

Al met al mooie race, kan niet w8en op volgend weekend.

Alleen RTL7 he...een kloten zender kwa sport, tenzij je om de 10 minuten reclame wil, dan zit je zeker goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Iceman BerichtGeplaatst: 03 Okt 2006 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 13

Ja, en nu formule 1 weer naar RTl gaat volgend jaar...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Okt 2006 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Er is één belangrijk pluspunt voor de F1 volgend jaar, Franchorchamps is terug in 2007. Het beste circuit van de F1 volgens de meeste rijders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 03 Okt 2006 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

iig de mooiste!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Iceman BerichtGeplaatst: 03 Okt 2006 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 13

Ik vraag me alleen af of eau rouge nog wel leuk is. Met die f-10 motoren was het altijd de vraag of die bocht vol gas kon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Mooiste nieuws van het seizoen: de uitslag van de GP van Japan. WHAHAHAHAHA~!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Tom schreef:
Mooiste nieuws van het seizoen: de uitslag van de GP van Japan. WHAHAHAHAHA~!
Schumi blaast zijn motor op, mooie manier voor Alonso om kampioen te worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Iceman BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 13

Humm ik vond het een saaie race. Jammer dat schumacher motor opblies, had mooi gevecht kunnen worden. En nu is het WK ook al voor 99% beslist . Ook jammer dat kimi niet de auto had om mee te doen om de overwinning/podium
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Schade voor Schumi, maar dat maakt mij niet uit. Ik had wel liever een echt gevecht gezien, maar Alonso gun ik het gewoon meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Iceman BerichtGeplaatst: 10 Okt 2006 01:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 13

Volgend jaar gaat Kimi winnen met ferrari. beste coureur+betrouwbare auto, en hopelijk een auto die snel genoeg is .
Als kimi niet zoveel pech had gehad, dan had hij nu al 2 keer kampioen geweest. Majah aan 'had' heb je niks in de formule 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tinyriconen BerichtGeplaatst: 10 Okt 2006 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Okt 2006
Berichten: 59

^^ Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben er van overtuigd dat Räikkönen op het moment beter is dan de Schumacher van nu. Ware het niet dat de Fin gewoon in een mindere auto rijdt dan de Duitser.

Wat de race betreft, ik heb hem niet gezien, maar ik heb me kapot gelachen! Wat een moment om een Ferrari motor te zien ploffen.. Geweldig gewoon!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 10 Okt 2006 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Inderdaad. Helemaal omdat de laatste plof van Der Mof in 2000 was ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Okt 2006 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Pijnlijk, achteraf had ook zijn vliegtuig motorpech
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 13 Nov 2006 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Wie o wie zou de nieuwe teamgenoot van Albers worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tinyriconen BerichtGeplaatst: 14 Nov 2006 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Okt 2006
Berichten: 59

Ik denk Monteiro.
Doornbos niet. Die zal wel gaan testen bij Red Bull of Honda of rijden bij Toro Rosso.
Ook een optie is iedere willekeurige idioot die op een vrijdag in een Midland heeft gereden dit seizoen. Winkelhock bijvoorbeeld.
Maar ik ga uit van Monteiro, die laat toch een aardige indruk achter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 04 Jan 2007 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Echt mooi hoeveel mensen er tegen schumacher zijn. De beste man heeft 76 snelste rondes op z'n naam. Alonso, geeneen. Dat zijn pas harde feiten. Zelfs Raikonen rijd veel beter dan Alonso. Hij maakt alleen af en toe domme foutjes en heeft veel pech. Mooi voor 'm dat ie naar Ferrari gaat. eindelijk een betrouwbare auto. Raikonen gaat 2007 titel binnenslepen en Alonso bijft nergens, let maar op. Alonso heeft gewoon teringveel geluk gehad dat die auto zo snel was en heel bleef.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Iceman BerichtGeplaatst: 04 Jan 2007 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 13

Ja, in 2005 had Kimi kampioen moeten worden. Majah dan dit jaar maar voor Kimi!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 04 Jan 2007 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ik ben voor kimi, maar tegen Ferrari

Toch hoop ik datie kampioen word Hij verdiend het wel is een keer

GO ICEMAN
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group