Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 171, 172, 173  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

ik dwing niks op, ik ben alleen benieuwd wat de gang van zaken is. Ik bedoel de spelfouten en late nieuws moeten we accepteren omdat jullie er gewoon niet zoveel tijd voor hebben als andere sites die er full time mee bezig zijn, dat maakt ook niet uit ik bedoel het niet negatief namelijk.

Daar heb je wel gelijk in, Gamed is basic en dat is juist een goed teken, komt ook omdat jullie het vrijwillig doen denk ik, dat er daarom ook niet zoveel bullshit op staat omdat jullie het geld mniet terug hoeven te verdienen.

Mijn oude post heb ik verwijderd want die was te negatief zomder opbouwende kritiek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 12:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Het is natuurlijk nooit gecommuniceerd, maar er werd ooit hard gewerkt aan V4. Het startte eigenlijk in 2006 met drie belangrijke periodes tussen 2007 en 2010 waar een V4 mogelijk was. Het ging onder andere met een professioneel design, maar het liep mis/werd vertraagd waardoor het er uiteindelijk nooit van gekomen is. Er zitten gelukkig vele back-end suggesties verwerkt in de huidige versie van V3 wat ons leven gemakkelijker maakt.

Het uitgangspunt is ondertussen ook sterk veranderd, het was ooit de bedoeling om echt te concurreren met de professionele sites wat gezien onze bezoekersaantallen ook echt het geval was. Ik denk dat we toen de 3de/4de grootste gamesite van Nederland waren. We hebben daarna echter met opzet een beetje teruggeschaald, het leven drukker en de zin af en toe wat minder, zeker in combinatie met het saaier worden van de consolegeneratie. Ik denk ook niet dat we daar alleen in zijn, ik kan heel veel concurrenten van vroeger niet meer vinden op het Internet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Robert schreef:

Dit vind ik zeker iets positiefs. Ik heb een hekel aan sites die voor mobiele gebruikers zijn ontwikkeld terwijl je op de PC zit.

Zoiets dus. Het meest ideale voor ons zou een responsive site ala Tweakers zijn - Die schaalt met de hardware waar je de site mee inlaadt - maar dat zou een complete rewrite betekenen, en dat gaat helaas niet.

Enige echt groot nadeel wat er is, is dat de site mobiel ietwat lastig te handelen is. Zeker met posten op het forum loopt dit niet lekker.

Nin007 schreef:
ik dwing niks op, ik ben alleen benieuwd wat de gang van zaken is. Ik bedoel de spelfouten en late nieuws moeten we accepteren omdat jullie er gewoon niet zoveel tijd voor hebben als andere sites die er full time mee bezig zijn, dat maakt ook niet uit ik bedoel het niet negatief namelijk.

We kunnen helaas niet anders. We passen spelfouten zoveel mogelijk aan. En ja, ik geef grif toe dat ik ook wel weer wat actiever mag wezen. Er staat zat op de backburner immers. Ik merk echter dat ik mij er dan echt voor moet aanzetten. Misschien vandaag eens inplannen dan

Nin007 schreef:

Daar heb je wel gelijk in, Gamed is basic en dat is juist een goed teken, komt ook omdat jullie het vrijwillig doen denk ik, dat er daarom ook niet zoveel bullshit op staat omdat jullie het geld mniet terug hoeven te verdienen.

Daar vergis je je in. We hebben gewoon de serverkosten en die zijn niet goedkoop. Daarom heb ik Gamed als enige site op een whitelist staan waar advertenties getoond mogen worden. Alle kleine beetjes helpen.

Joni Philips schreef:
Het is natuurlijk nooit gecommuniceerd, maar er werd ooit hard gewerkt aan V4. Het startte eigenlijk in 2006 met drie belangrijke periodes tussen 2007 en 2010 waar een V4 mogelijk was. Het ging onder andere met een professioneel design, maar het liep mis/werd vertraagd waardoor het er uiteindelijk nooit van gekomen is. Er zitten gelukkig vele back-end suggesties verwerkt in de huidige versie van V3 wat ons leven gemakkelijker maakt.

Voor dat overigens hulde. De toevoeging van tags voor praktisch alles is echt een verrijking tijdens het werken. Met stip de meest geweldige toevoeging die we hebben hier.

Je kan eerder stellen dat we nu op V3.5 zitten zo

Joni Philips schreef:

Het uitgangspunt is ondertussen ook sterk veranderd, het was ooit de bedoeling om echt te concurreren met de professionele sites wat gezien onze bezoekersaantallen ook echt het geval was. Ik denk dat we toen de 3de/4de grootste gamesite van Nederland waren. We hebben daarna echter met opzet een beetje teruggeschaald, het leven drukker en de zin af en toe wat minder, zeker in combinatie met het saaier worden van de consolegeneratie. Ik denk ook niet dat we daar alleen in zijn, ik kan heel veel concurrenten van vroeger niet meer vinden op het Internet.

Nu je het zegt.. Waar is Christian Vuyje van XGN gebleven?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Christian is vooral druk met z'n buitenlandse vriendin

Betreffende Gamed: ik denk dat Joni al veel gezegd heeft over hoe ik het wilde verwoorden. Het komt erop neer dat studies, fulltime banen, ouder worden in het algemeen en zelfs het krijgen van kinderen de status van weleer nogal aangepast heeft. Ik denk dat ik nog altijd per dag zo'n drie tot vijf uur aan Gamed besteed, maar dan vooral vanuit een hobbystandpunt, daar waar dit vroeger een professioneler standpunt was. Dit is deels te wijten aan een financieel plaatje, helaas zijn er in de loop der tijd nogal wat tegenslagen geweest op dit gebied. Momenteel kunnen we de serverkosten goed dekken met de Google inkomsten, maar helaas is er hiernaast geen budget om de website onder handen te nemen.

Dit betekent overigens niet dat we al die jaren stil hebben gezeten. Er is druk gewerkt aan een nieuw design en bijhorende, achterliggende techniek, maar voor al het geld dat erin gestoken is was de output minimaal (ligt overigens aan externe factoren waar we niet altijd invloed op hadden). Betekent dit dat Gamed voor altijd op dit design zal blijven draaien? Dat wil ik niet zeggen, maar verwacht simpelweg niet dat je binnenkort ineens verrast zul worden door iets nieuws, zo realistisch moeten we gewoon zijn.

Verdere vragen? Just ask, we proberen er zo openlijk mogelijk over te antwoorden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zijn jullie op de hoogte van Patreon? 😅
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Help Gamed de zomer door?

- Kiala verzendingen. Joni heeft op 29-04 iets verzonden vanuit België, waarna het pas vijf dagen later op het sorteercentrum aankwam. Vanaf dat moment duurt het wederom 'enkele dagen' voordat het pakket in het land van bestemming aankomt. Anders gezegd: het duurt gewoon minimaal zeven dagen voordat een pakketje aankomt, of wie weet nog wel wat langer. Rare bezorgdienst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mei 2015 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Haha. Ik heb het idee dat het allemaal weer stroomopwaards gaat als het gamen in het algemeen ook weer een paar flinke stappen vooruit gaat doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Mei 2015 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik heb een video gemaakt voor de mensen die Witcher 3 willen spelen, maar niet deel 1 en 2 hebben gespeeld. Beetje in het kort het verhaal

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 07 Mei 2015 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

++ Aangenomen als junior financial controller
- Heb nog een sollicitatie (morgen) lopen bij Friesland Campina
- Moeilijke keuze maken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 08 Mei 2015 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ De prijzen voor Tombi! online zien en dan zien dat ik er 10 euro voor betaald heb 12 jaar geleden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Mei 2015 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

streetfighter schreef:
+ De prijzen voor Tombi! online zien en dan zien dat ik er 10 euro voor betaald heb 12 jaar geleden


Het is echt gestoord. Ik zou nu echt niet meer beginnen om een retro collectie op te bouwen.

+ Sogeking:

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Mei 2015 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nelus schreef:
Ik heb een video gemaakt voor de mensen die Witcher 3 willen spelen, maar niet deel 1 en 2 hebben gespeeld. Beetje in het kort het verhaal

YouTube: toon

Ik ben nog met The Witcher 2 bezig; is de overgang van 1 naar 2 zo dat ik kan stoppen op de helft, of is het kris-kras per onderwerp (zoals veel previously on dingen)?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Mei 2015 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Zitten 0 spoilers in. Het enige wat ik zeg over The Witcher 2 is dat het een zeer politieke sfeer heeft en dat Triss en Geralt het met elkaar doen. Het is meer een globaal overzicht wat The Witcher is en wat voor politiek er heerst in de wereld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 11 Mei 2015 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Nieuwa Igavania
https://www.kickstarter.com/projects/iga/bloodstained-ritual-of-the-night
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Mei 2015 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Nelus hilarische en tegelijk educatieve filmpje :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Mei 2015 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Thanks!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Mei 2015 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

+ Nieuwe Assassin's Creed onthulling kijken, spanning en sensatie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Mei 2015 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Je kwam zeker thuis van een koude kermis of niet René? Wat vind je er van?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Mei 2015 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Nelus schreef:
Je kwam zeker thuis van een koude kermis of niet René? Wat vind je er van?


Vooralsnog ben ik zeker niet enthousiast. Wat kleine puntjes die in me opkomen:
- Je hebt nu dus een manier om snel op gebouwen te komen, je snel over gebouwen te verplaatsen én paard en wagen om je snel over de weg te begeven. Ontneemt een groot deel van het free-roamen.
- Hoewel pre-alpha en uiteraard maar een klein deel van de stad oogt de game grauw en saai. Wil er nog geen oordeel aan ophangen, maar het viel me wel op.
- Deze Assassin is geen Assassin meer. Tof dat ze eens experimenteren met een nieuwe periode, maar het staat steeds verder af met wat Assassin's Creed in eerste instantie was.
- Het vechten tegen vijanden zag er niet overtuigend uit.

Tot zover mijn mening tot nu toe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Mei 2015 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Je kwam zeker thuis van een koude kermis of niet René? Wat vind je er van?

Ik heet dan wel niet Rene, maar:

Ik vond het nogal tegenvallen eigenlijk. Ik snap dat de AC formule redelijk vast moet wezen om een AC titel te heten, hier kreeg ik meer het idee dat Syndicate meer een 3D brawler gaat worden die ook wat op daken afspeelt.

Dat is inderdaad vernieuwing, maar in welke mate Ubisoft de balans weet te vinden tussen dat en de vertrouwde gameplay ben ik nogal sceptisch over.

Visueel gezien is Syndicate natuurlijk prima, maar toch een achteruitgang icm Unity. Daar kreeg je echt het idee naar een foto te kijken, hier ziet het er toch meer ''videogamey'' uit. Daarnaast lijken steden alsmede de belichting veelste veel op Unity.

Ik krijg daarom ook niet het idee dat het een geheel nieuwe titel treft, eerder een Unity mod met een nieuw gevechtssysteem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Mei 2015 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ BLACKbusterCritic die zich weer lekker druk maakt. xD

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Mei 2015 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Even een linkdump: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1045357

Dat is een Quake 2 engine op een computer uit 1992. En let wel: de Atari Falcon is geen makkelijke om te ontwikkelen. Denk gevalletje PS3.

Wat videos:
YouTube: toon

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Mei 2015 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

- Zucht. Dit is nu waarom Tweakers niet serieus genomen kan worden als game site.

Deze post - http://tweakers.net/nieuws/103069/ubisoft-stopt-vrijwel-met-ontwikkeling-voor-xbox-360-en-playstation-3.html?showReaction=7678220#r_7678220 - van een bekend lid/ex-moderator krijgt +2 relevantie toegekend voor het linken naar getallen van VGchartz. Blijkbaar weten nog steeds veel mensen niet dat VGchartz die getallen uit hun duim zuigt.

Maar vrolijk +2 krijgen hoor. Voor een site die er zo prat op gaat dat iedereen zijn argumenten onderbouwt met relevante bronnen slaan ze zelf nogal vaak de plank mis. Nu zijn er veel grotere incidenten dan dit bij Tweakers de laatste tijd, en het blijft krampachtig hoe zij het proberen te verdedigen cq uit te leggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Mei 2015 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

@Rene en @Red

Inderdaad, precies die punten. Ik word hier niet warm van...even lekker laten liggen. Heb tot nu toe ook geen Unity gespeeld, koop ik ook wel als het is afgeprijsd en 1000 keer gepatched is (onderhand al wel volgens mij)

+ The Flash
+ Agents of SHIELD season finale
+ morgen Arrow season finale
+ it's a good time to be alive wat een vette series (hoewel Arrow erg teleurstelt)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mei 2015 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Het is maar wat je positief vindt, nog een weekje en alle shows zijn weer voor een hele zomer van televisie weg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 112 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group