Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 171, 172, 173  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Nov 2014 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Rene Groen schreef:
- Keelpijn en griep ftw! Afgelopen nacht drie uur geslapen, om vervolgens te gaan werken en daar als een zombie rond te lopen. Zit nu met drie lagen kleding aan en heb het ijskoud.


Ik heb precies het tegenovergestelde. Lig nu met mijn kamer met de deur naar buiten wagenwijd open omdat ik het veel te warm heb.

-Nog één dag om alle deadlines te halen
+Daarna eindelijk weer vrije tijd
+Ook niet meer van 10:00-01:00 per dag lopen te blenderen
-Wel een game en twee verslagen in één dag af moeten zien te krijgen.
-Morgen eerste verjaardag van mijn opa die er niet meer is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Nov 2014 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Redneckerz schreef:
Nickdhnick schreef:
Laat hem lekker actief reageren, dan doen er niet zo veel

Alleen Gekooktei mag een taalnazi wezen

Ik wilde zeggen 'zijn*', maar technisch gezien mag jouw zin. Het is alleen niet mooi vind ik.

Anyway.

+ Open Dag van de Hanzehogeschool gehad (was erbij als voorlichtingsstudent)
+ Morgen werken
- Moe.
- Deadlines.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 10 Nov 2014 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

+ Heb weer vertrouwen in een goede afloop op mijn opleiding
+ heb meer nachtrust
+ 3 dagen totdat PES 2015 uitkomt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

-- Mijn relatie is uit. Ruim 4 jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Aww, moet je nu je andere hand gebruiken?

(ok sorry, te flauw)

+ topweekend achter de rug
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Aww, moet je nu je andere hand gebruiken?

(ok sorry, te flauw)

Grappig man. Dat heb ik zeker verdiend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Redneckerz schreef:
-- Mijn relatie is uit. Ruim 4 jaar.


Klote man, sterkte!

+ Telefoon van vriendin is kapot, schade á €129 zal vergoed worden door de verzekeraar.
+ Bevestiging dat ik Assassin's Creed: Unity en Dragon Age: Inquisition zal ontvangen. Ik ben een happy gamer.
+ Mijn zoontje die net keihard "DAG, DAG" naar de TV begint te roepen en enthousiast staat te wapperen met twee handen. Bleek dat het personage op TV gedag zei aan het einde van een programma. Held.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 11 Nov 2014 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Redneckerz schreef:
-- Mijn relatie is uit. Ruim 4 jaar.


sterkte man. Altijd vervelend, en zeker na zo'n lange tijd samen.

+ Virunga: The movie (staat op netflix voor de geïnteresseerden). Holy moly wat een goede documentaire. En ook echt een eye-opener.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 07:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Redneckerz schreef:
-- Mijn relatie is uit. Ruim 4 jaar.


Vervelend man, sterkte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 10:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Redneckerz schreef:
-- Mijn relatie is uit. Ruim 4 jaar.

Vervelend, Red! Sterkte ermee. Niet raar bedoeld hoor, maar had jij nou een vriendin in het buitenland? Zoiets stond me bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 10:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

GekooktEi schreef:
Redneckerz schreef:
-- Mijn relatie is uit. Ruim 4 jaar.

Vervelend, Red! Sterkte ermee. Niet raar bedoeld hoor, maar had jij nou een vriendin in het buitenland? Zoiets stond me bij.


Een Rus als ik 't goed heb, online ontmoet.

- Next-gen fanboy's. Holy shit. Dacht dat 't wel eens over was maar nu gaan de kneusjes 'technisch' doen. 't is erger dan ooit, nu je ook nog een groep pc fanboys erbij hebt.
+ Nieuwe Dragon Age ziet er sick uit.
- Ik heb daar nu dus geen tijd voor, dankzij AC: Unity, GTA V straks, Metro Last Light en TLOU. Misschien als ik daar mee klaar ben op de PS4 dat ik dan tijd krijg voor zo'n gigantisch spel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:

Klote man, sterkte!

Dank je Rene. En om te denken dat ik haar eind dit jaar een aanzoek zou doen. Raar om nu in een situatie te zitten die precies het tegenovergestelde is.

Rene Groen schreef:

+ Mijn zoontje die net keihard "DAG, DAG" naar de TV begint te roepen en enthousiast staat te wapperen met twee handen. Bleek dat het personage op TV gedag zei aan het einde van een programma. Held.

Haha, ik had gisteren ook zoiets met Sint Maarten. Hele groep mensen aan de deur zingen, snoepjes geven. En terwijl ze weglopen roept zon klein meidje van 3-4 jaar naar mij toe: ''DOEEEIIIII!!!'', briljant.

laraishond schreef:

sterkte man. Altijd vervelend, en zeker na zo'n lange tijd samen.

Dank je. En zeker. Dit zijn niet de leuke momenten. Gelukkig heb ik geleerd dat er open over zijn gigantisch helpt.

Bever Warrior schreef:

Vervelend man, sterkte.

Dank je Bever

GekooktEi schreef:

Vervelend, Red! Sterkte ermee. Niet raar bedoeld hoor, maar had jij nou een vriendin in het buitenland? Zoiets stond me bij.

Klopt inderdaad. Een Russin (Die overigens een Engels lerares is, dus taal is geen probleem).

Nin007 schreef:

Een Rus als ik 't goed heb, online ontmoet.

Inderdaad. Ik meen mij ook te herrinerren dat Nelus dat wel een lollig gegeven vond, net zoals hij nu het uit is ook erg leuk schijnt te vinden gezien zijn grapjes. Leuk man, echt. Altijd lachen om zon buzzkill op het forum te hebben.

- De performance van AC: Unity. XBO die het beter doet met 10.000 man op het scherm dan de PS4, beide platformen onder de 25 fps regelmatig, PC versie zelfs met een 780 net aan 30 fps. Daar zijn nog heel wat pleisters voor nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Redneckerz schreef:
- De performance van AC: Unity. XBO die het beter doet met 10.000 man op het scherm dan de PS4, beide platformen onder de 25 fps regelmatig, PC versie zelfs met een 780 net aan 30 fps. Daar zijn nog heel wat pleisters voor nodig.

Dan had ik dat van die Russin toch goed onthouden!

Maar goed, wat is verder je vonnis over AC:U? Ik ben erg benieuwd naar meningen van gamers na de reviews.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

GekooktEi schreef:

Dan had ik dat van die Russin toch goed onthouden!

Klopt inderdaad.

GekooktEi schreef:

Maar goed, wat is verder je vonnis over AC:U? Ik ben erg benieuwd naar meningen van gamers na de reviews.

Ik heb zelf geen next gen console, maar wat ik ervan lees is dat vele gamers veel framedips opmerken.

@ Nelus: Gelieve op de PM reageren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

WOW! Are you kidding me? Als het jou persoonlijk tegenstaat, dan verwijder je mijn reactie maar? Sorry hoor, maar volgens mij is iemand anders forum moderator, niet jij!

Weet je wat pas smakeloos is, dat jij mijn reactie hebt verwijderd terwijl je zelf door de jaren heen loopt te jennen! Als je mijn kritiek niet aan kan, hoef je het niet te verwijderen. Kom op zeg! Ik snap ook even niet dat Gamed dit toe laat met jou. Er zijn 0 regels gebroken. Jij vindt het natrappen. Dat hoeft niet iedereen te vinden. Je zorgt maar dat de reactie er weer staat! Anders hoeven jullie mijn reacties voorlopig niet meer te lezen hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Gamed boycot!!!!

Ik ben het er wel mee eens dat het flauw is om de reactie te verwijderen. Als jij rot op iemand reageert kan de ander het ook niet verwijderen.
Overigens zat er alleen maar een kern van waarheid in de reactie. Als je vriendin zo ver weg woont zal jij jezelf vaker helpen dan dat zij jou helpt. That's life en Niels maakt er een grap van. Het is maar internet, niet te veel problemen maken om een sarcastische opmerking.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
WOW! Are you kidding me? Als het jou persoonlijk tegenstaat, dan verwijder je mijn reactie maar? Sorry hoor, maar volgens mij is iemand anders forum moderator, niet jij!

Weet je wat pas smakeloos is, dat jij mijn reactie hebt verwijderd terwijl je zelf door de jaren heen loopt te jennen! Als je mijn kritiek niet aan kan, hoef je het niet te verwijderen. Kom op zeg! Ik snap ook even niet dat Gamed dit toe laat met jou. Er zijn 0 regels gebroken. Jij vindt het natrappen. Dat hoeft niet iedereen te vinden. Je zorgt maar dat de reactie er weer staat! Anders hoeven jullie mijn reacties voorlopig niet meer te lezen hier.

Zie de PM. Overigens kan ik de desbetreffende reactie niet meer terughalen. Je mag hem wat mij betreft nog een keer posten als je de algehele tekst nog weet.

Ellentjeeah schreef:
Gamed boycot!!!!
Ik ben het er wel mee eens dat het flauw is om de reactie te verwijderen. Als jij rot op iemand reageert kan de ander het ook niet verwijderen.

Dat wordt in de PM naar Niels dan ook uitgelegd.

Ellentjeeah schreef:

Overigens zat er alleen maar een kern van waarheid in de reactie. Als je vriendin zo ver weg woont zal jij jezelf vaker helpen dan dat zij jou helpt. That's life en Niels maakt er een grap van.

Had dan too soon geroepen, lol.

Ellentjeeah schreef:

Het is maar internet, niet te veel problemen maken om een sarcastische opmerking.

Nee, die dooddoener gaan we niet gebruiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nelus schreef:
Ik snap ook even niet dat Gamed dit toe laat met jou.


Als je klachten hebt, dan moet je ze in het topic hieronder zetten. Wij als Gamed hebben gewoon weg geen tijd om alles en iedereen in de gaten te houden en zullen dus ook niet alles waar kunnen nemen.
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=5927
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nja, mijn tekst was in de strekking dat je niet moet miepen als ik eens een burn maak. Je loopt wel eens te jennen op Ellen en mij (al is het grappig bedoeld), maar incasseren kan je niet. Nu zei ik ook dat ik het oprecht spijtig voor je vind dat je 4 jarige relatie uit is, maar take it like a man wanneer ik een burn terug maak over je internet relatie. Ik zou zeggen, koop een lekker luchtje, mooie kleren als je die nog niet hebt en uitgaan met vrienden. Of naar game-beurzen. Je komt binnen no-time een leuke dame tegen die ook in Nederland woont.

+ Epische reclame voor WoW: Walords of Draenor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Toffe reclame inderdaad!

- Assassin's Creed: Unity. Ik kan zelf nog niet oordelen omdat ik de game nog niet heb, maar als ik alle performance verhalen zo een beetje lees vrees ik het ergste. Hopelijk komen er snel patches die dit verhelpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Laat ik er dan maar ook bij zeggen dat het nogal onbezonnen van mij was. In my defence is het wel logisch als je net zoiets overkomt en je leest dan zon grap. Je kan dat ook niet echt vergelijken met de soap die er tussen Ellen/Nelus is. Misschien is dat beter te begrijpen als je zelf in zon situatie zit. Sowieso ben ik altijd terughoudend geweest met het delen van dergelijke details aangezien ik ervanuit ga dat dit mensen toch geen drol interesseert. Daarnaast hebben we elkaar toch in the flesh gezien, maar goed. Alles is nu wel gezegd erover.

Edit: Spel typos. Typen op een mobiel sucks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

+ opnieuw de wedstrijd goed voorspeld
- hotmail, of beter gezegd microsoft.. Mijn account is geblokkeerd omdat ik nu dus op een andere locatie ben i.v.m eigen appartement, anyway.. het wachtwoord terug krijgen lukt niet omdat de sms optie niet werkt (hoewel de cijfers overeenkomen krijg ik geen sms, en ook niet via een ander hotmail account die hetzelfde telefoonnummer heeft)
vrienden van mij schijnen dat probleem met de sms optie ook te hebben.. Mooi kut zeg
+ Zometeen Warlords of Draenor
+ ESA, best tof wat ze gedaan hebben

- Welkom terug, queue's @ WoW!


Laatst aangepast door Velqor op 12 Nov 2014 23:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Nov 2014 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Rene Groen schreef:
- Assassin's Creed: Unity. Ik kan zelf nog niet oordelen omdat ik de game nog niet heb, maar als ik alle performance verhalen zo een beetje lees vrees ik het ergste. Hopelijk komen er snel patches die dit verhelpen.


Ik denk dat 't vooral, WEER, om de pc versie gaat:



Nog een:

http://cloud-4.steampowered.com/ugc/50991716460791746/B32846C370A998DE918E898E52DB0D42C49B9D0B/

O_O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Mafusto schreef:
Wij als Gamed ...


Waar blijft je rang onder je naam eigenlijk? Je bent zo nog maar een kaal jongetje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

+ Wii U blijft de beste console voor offline multiplayer, nu al zo een 8 uur met een groep Mario Kart aan het spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 82 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group