Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 171, 172, 173  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Okt 2014 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

-Deze post stond net nog in de laatste aankopen topic
-Tot elf uur op de uni aan een opdracht hebben moeten werken.
+This nu wel af.
+Weekend!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 04 Okt 2014 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

- Helaas zijn er weer een paar gastjes die de boel lopen te verzieken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Okt 2014 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+ Nieuwe AC Unity trailer mash-up


YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Okt 2014 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Geinig die filmpjes Niels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Okt 2014 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Thanks. Heb je de Games of October ook gezien? nieuwe reeks die ik elke maand wil herhalen

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Okt 2014 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Toffe filmpjes Nelus, blijf ze hier posten, dan blijf ik ze kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 04 Okt 2014 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Nelus schreef:
Thanks. Heb je de Games of October ook gezien? nieuwe reeks die ik elke maand wil herhalen

YouTube: toon


Hoezo heb je de digitale releases er niet in staan? Komen toch wel wat toffe games aan zoals Costume Quest 2 en The Legend Of Korra.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Okt 2014 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

@Rene
Sure thing! Thanks!

@RoaringMdog
True, so many games, so little time. November is helemaal erg. Het is dan ook onmogelijk om elke game een beetje screen-time te geven en het filmpje interessant te houden. Maar daarom heb ik ook aan het einde zo'n tekstje neergezet dat het niet alle releases betreft.

+ DBZ Abridged episode 44 is echt hilarisch!!
+ van de week was ik in Leiden en het was echt een gezellige aangelegenheid
- absinthe was dan weer wat minder...waarom ik dat ook mee?
+ weer een mooi filmpje gemaakt waar ik brak met gasten op sta, in de ochtend op een balkon in Leiden, en de timing van een vriend waar hij met een brakke rotkop uit bed stapt is weer perfect, hahaa (ga ik niet online zetten though)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Okt 2014 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:

+ DBZ Abridged episode 44 is echt hilarisch!!

Vond je? Eerste Abridged episode die ik nogal minder vond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Okt 2014 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Echt? Nou, ik heb me kapot gelachen. Dat einde ook met die radio xD Krillin met z'n woordgrappen en droog 'we should hang out more', haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Okt 2014 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik vond 44 ook best wel leuk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Okt 2014 01:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nelus schreef:
Echt? Nou, ik heb me kapot gelachen. Dat einde ook met die radio xD Krillin met z'n woordgrappen en droog 'we should hang out more', haha

Ik heb het zelfs meerdere keren beluisterd om te kijken wat er nu wordt gezegd, maar de grappen, zelfs van Krillin komen dit keer niet echt over. Ik heb 1 keer gegrinnikt.

Heel raar want ik lach mij altijd rot om Abridged. Die shit moet echt meer aandacht krijgen, hetzij op TV of uitbrengen op DVD, maar toch.

Enige wat ik echt mis aan de recentere episodes is de Krillin kill counter. Maar goed, het kan niet altijd epic wezen.

+ Geforce 8800 GT (en andere kaarten die op dezelfde chip zitten), die kaart is de shit van de PS360 generatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Okt 2014 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

--- Beelden van het ongeluk van Jules Bianchi. Vreselijk. Hij is dus echt met zijn auto weggeleden, en op basis van de video, met zeer hoge snelheid.
SPOILER ALERT:
Onderstaande link kan schokkend zijn voor mensen, daar de crash van Bianchi op te zien is. Video is van een camera op enige afstand genomen dus je ziet vooral de impact, niet de details.

Bij dezen zijn jullie dus gewaarschuwd.
Spoiler: toon
http://gfycat.com/HiddenSleepyIceblueredtopzebra
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Okt 2014 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nelus schreef:
Thanks. Heb je de Games of October ook gezien? nieuwe reeks die ik elke maand wil herhalen

YouTube: toon

Ziet er goed uit Niels.

+-+-+ Druk.
+ Beetje vrij vanavond als ik nu even een uurtje doorwerk.
- Uit mijn Evernote account gelocked, niet zo leuk. Daarna wel reactie gekregen gelukkig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Okt 2014 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Thanks!

- minimaal verschil Sleeping Dogs Definitive vs PC. Toch had ik Sleeping Dogs enkel geleend voor de PC, dus ik ga nu de definitive edition eens aanschaffen volgend jaar ofzo, inclusief DLC enzo (op de PC dan).

+ Ground Zeroes naar de PC!
+ duidelijk een nieuwe videokaart halen i.p.v. een PS4. Alle vette spellen komen ook (goedkoper) op de PC uit en mijn vrienden hebben ook wel degelijke PC's. Daarbij, de GTX970 is een parel!!

+ The Witcher boeken aan het lezen. Het is wel een drama in het Nederlands, volgende keer Engels dus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Okt 2014 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

+ Bijna FFXIII Steam. Fuck de haters.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Okt 2014 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

+ Eerste nachtje in mn nieuwe huisje overleeft
- Heb te veel spullen
- mn bank komt pas donderdag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Okt 2014 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nelus schreef:
Thanks!

- minimaal verschil Sleeping Dogs Definitive vs PC. Toch had ik Sleeping Dogs enkel geleend voor de PC, dus ik ga nu de definitive edition eens aanschaffen volgend jaar ofzo, inclusief DLC enzo (op de PC dan).

+ Ground Zeroes naar de PC!
+ duidelijk een nieuwe videokaart halen i.p.v. een PS4. Alle vette spellen komen ook (goedkoper) op de PC uit en mijn vrienden hebben ook wel degelijke PC's. Daarbij, de GTX970 is een parel!!

+ The Witcher boeken aan het lezen. Het is wel een drama in het Nederlands, volgende keer Engels dus

Sleeping Dogs had ik het verschil ook niet super groot van ingeschat, op pc dan. Beetje hetzelfde verhaal als Metro: Last Light Redux, daar zit een jaar tussen ofzo.

En ja, Ground Zeroes

Zijn de The Witcher boeken leuk? Ik heb deel 1 dus nog geen uurtje volgehouden maar ik vind deel 2 erg leuk, ik vind het verhaal ook wel interessant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Okt 2014 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

@Nick
overleefd* schaam je

@GekooktEi
Ik vind The Witcher boeken leuk, maar ook vooral omdat ik Geralt een held vind. Boek 2, 3, 4 zijn wel echt romans. Terwijl boek 1 een samenvoeging is van meerdere verhalen (The Last Wish en The Sword of Destiny). Maar boek 1 vind ik tot nu toe zeker leuk. Vrijdag komen boeken 2,3 en 4 binnen!

-/+ ik zit op andere websites mee te doen met het 900p/30fps verhaal van AC Unity en dat de PC zulke problemen niet heeft. Uiteindelijk komt er ook een console te staan hier, ligt een beetje aan de cashflow. Maar zo lang er nog toptitels uitkomen op de PC (en dat zijn er veel) en heel veel exclusives pas in 2015 (wederom veel), is het niet nodig om een console aan te schaffen. Ik moet ook nog eens de Wii generatie inhalen qua games (ik schaam me)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Okt 2014 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Nelus schreef:
@Nick
overleefd* schaam je


Nee daar schaam ik me niet voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Okt 2014 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

-/+ jarig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Okt 2014 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
-/+ jarig

Waarom een - ? En gefeliciteerd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Okt 2014 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

+ Eerste aflevering van The Flash gezien, interessante serie die ik zeker een kans wil geven.
+ Eerste twee afleveringen van Gotham gekeken. Andere invalshoek dan de standaard Batman verhaallijn, maar zeker interessant.
- Nog zoveel series die ik (af) wil kijken, maar waarvoor de tijd simpelweg ontbreekt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Okt 2014 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Rene Groen schreef:
+ Eerste aflevering van The Flash gezien, interessante serie die ik zeker een kans wil geven.
+ Eerste twee afleveringen van Gotham gekeken. Andere invalshoek dan de standaard Batman verhaallijn, maar zeker interessant.
- Nog zoveel series die ik (af) wil kijken, maar waarvoor de tijd simpelweg ontbreekt
Nu nog Arrow
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 08 Okt 2014 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

+ Zaterdag weer daten met Niels
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 76 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group