Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende  
Xavior BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 03:39    Onderwerp: GamesCom 2011 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 72

* Electronic Arts
* DeepSilver
* Konami
* Namco Bandai
* Nintendo
* Ubisoft
* Warner Bros
* 2K
* Bethesda Softworks
* Frogster
* NCsoft
* Trion Worlds
* Valve Corporation
* Hama
* Razer
* Bigben Interactive


Nu hopen dat Sega en Capcom dit jaar wel van de partij zijn.

Bron. GoNintendo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 05:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

GC is toch Gamescom, die beurs en E3 boeit me niks, TGS daar in tegen lijkt me echt super.
Ze laten in GC en E3 bijna nooit een JRPG zien wat ik wel graag wil, vandaar liever de TGS.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

dantekloon schreef:
GC is toch Gamescom, die beurs en E3 boeit me niks, TGS daar in tegen lijkt me echt super.
Ze laten in GC en E3 bijna nooit een JRPG zien wat ik wel graag wil, vandaar liever de TGS.

Je weet ook echt niet waar je over praat hé. Het enige dat je met je Japan geile ogen ziet is dat de ene beurs in Tokio is en de andere niet. De GamesCom had vorig jaar een overload aan RPG/MMO games i.t.t. de TGS waar juist steeds meer westerse games op de beursvloer staan.

De namen in de lijst die ik nog mis zijn natuurlijk Sony en Microsoft... Maar goed er zullen vast nog veel namen bij komen. Zo mis ik ook nog SE (FF Versus XIII), Crystal Dynamics (Tomb Raider, of valt deze onder uitgever SE?), Naughty Dog (Uncharted 3), Insomniac (Resistance 3)... hoewel deze ook kunnen vallen onder Sony

Anyway ik zal weer 2 dagen aanwezig zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

De E3 boeit je niet!? De E3 blijft toch het evenement met de toffe persconferenties en de grote aankondigingen. Ik kan niet wachten op de E3.

GamesCom... Mwah, niet zo heel interessant. Leuk als er wat aangekondigd wordt maar ik heb geen zin om de conferenties te volgen, als daar al streams voor zijn. TGS: same.

Ik verander even de topic titel, voor het overzicht.

En elemeNt, ja, Crystal Dynamics (en daarmee Tomb Raider) valt onder Square-Enix.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Feb 2011 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Nu al GamesCom topics openen? Jongens toch, het is pas februari!

In ieder geval, de E3 blijft groter dan de GamesCom. Natuurlijk gebeuren er op die laatste ook altijd leuke aankondigingen (vooral van Sony's kant) en is het een pak dichterbij. Vorig jaar trouwens aanwezig geweest, en was wel tof. Vooral bij EA's persruimte, godver, wat is het toch soms leuk en classy om gamejourno te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

KICK!

Volgende week is het weer zover, dus ik dacht ik kick het een beetje omhoog zodat iedereen het weer kan vinden!
Zijn er nog meer mensen zaterdag en zondag aanwezig of die avond in de stad te vinden? Ik geloof dat de Guano Apes ook een concert geven in de stad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

elemeNt schreef:
KICK!

Volgende week is het weer zover, dus ik dacht ik kick het een beetje omhoog zodat iedereen het weer kan vinden!
Zijn er nog meer mensen zaterdag en zondag aanwezig of die avond in de stad te vinden? Ik geloof dat de Guano Apes ook een concert geven in de stad


Helaas loopt mijn period van dinsdag tot en met vrijdag. Zaterdag of zondag zal ik er dus niet meer zijn ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brastin BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Okt 2008
Berichten: 238

Ja ik ben vanaf vrijdag tot zondag aanwezig:)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Woensdag aanwezig, op de persdag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Christian Vuye schreef:
Woensdag aanwezig, op de persdag.
Same. En met een beetje geluk kan ik er ook een beetje vrij gamen in de public areas. Grootste deel van de dag staat volgeboekt in de business area. Zeer excited voor mijn afspraken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Beter gaan jullie kijken bij THQ/Relic, want ik ben heeeeeeeel erg geintresseerd in de nieuwe RTS.

Pleaaaaaaaaase CoH 2 en niet Homeworld of Dawn of war
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Woensdag aanwezig, op de persdag.
Same. En met een beetje geluk kan ik er ook een beetje vrij gamen in de public areas. Grootste deel van de dag staat volgeboekt in de business area. Zeer excited voor mijn afspraken

Toch niet bij EA?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

GekooktEi schreef:
De E3 boeit je niet!? De E3 blijft toch het evenement met de toffe persconferenties en de grote aankondigingen. Ik kan niet wachten op de E3.

GamesCom... Mwah, niet zo heel interessant. Leuk als er wat aangekondigd wordt maar ik heb geen zin om de conferenties te volgen, als daar al streams voor zijn. TGS: same.

Ik verander even de topic titel, voor het overzicht.

En elemeNt, ja, Crystal Dynamics (en daarmee Tomb Raider) valt onder Square-Enix.


Deze zin is eigenlijk best lachwekkend om hem nu weer na te lezen, damn wat was deze E3 saai zeg. Ben het wel met je eens over de rest, ik ga het ook niet echt volgen ofzo. Hou misschien de FP wat beter in de gaten maar that's it.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Woensdag aanwezig, op de persdag.
Same. En met een beetje geluk kan ik er ook een beetje vrij gamen in de public areas. Grootste deel van de dag staat volgeboekt in de business area. Zeer excited voor mijn afspraken

Toch niet bij EA?
Nope, niets bij EA staan. Dat is voor de collega's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Wie gaat er langs bij EA? Want ik ga in de voormiddag. Zou leuk zijn als we samen een BHC-sessie zouden kunnen bijwonen ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Bedoel je de Pers conferentie op dinsdag of gewoon bij hun stand?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
GekooktEi schreef:
De E3 boeit je niet!? De E3 blijft toch het evenement met de toffe persconferenties en de grote aankondigingen. Ik kan niet wachten op de E3.

GamesCom... Mwah, niet zo heel interessant. Leuk als er wat aangekondigd wordt maar ik heb geen zin om de conferenties te volgen, als daar al streams voor zijn. TGS: same.

Ik verander even de topic titel, voor het overzicht.

En elemeNt, ja, Crystal Dynamics (en daarmee Tomb Raider) valt onder Square-Enix.

Deze zin is eigenlijk best lachwekkend om hem nu weer na te lezen, damn wat was deze E3 saai zeg. Ben het wel met je eens over de rest, ik ga het ook niet echt volgen ofzo. Hou misschien de FP wat beter in de gaten maar that's it.

Ja, ik moest ook weer lachen toen ik mijn post zag. Maar ach, er zijn altijd pieken en dalen, maar de E3 wordt meestal gebruikt voor de grotere aankondigingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Nickdhnick schreef:
Bedoel je de Pers conferentie op dinsdag of gewoon bij hun stand?

Ik bedoel de VIP-sectie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Aug 2011 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

GekooktEi schreef:
Ja, ik moest ook weer lachen toen ik mijn post zag. Maar ach, er zijn altijd pieken en dalen, maar de E3 wordt meestal gebruikt voor de grotere aankondigingen.


Vroeger wel inderdaad, maar tegenwoordig worden games gewoon op doordeweekse dagen aangekondigd. E3 is nu meer een beurs voor de mainstream geworden met motion games en shit, ben ook benieuwd hoelang E3 nog groot zal zijn als ze de trend van dit jaar (en ook gedeeltelijk vorig jaar) doorzetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 14 Aug 2011 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

ninodude schreef:
GekooktEi schreef:
Ja, ik moest ook weer lachen toen ik mijn post zag. Maar ach, er zijn altijd pieken en dalen, maar de E3 wordt meestal gebruikt voor de grotere aankondigingen.


Vroeger wel inderdaad, maar tegenwoordig worden games gewoon op doordeweekse dagen aangekondigd. E3 is nu meer een beurs voor de mainstream geworden met motion games en shit, ben ook benieuwd hoelang E3 nog groot zal zijn als ze de trend van dit jaar (en ook gedeeltelijk vorig jaar) doorzetten.
Hopelijk krijgt volgend jaar een uitgever wat verstand en beseffen dat vooral 'de core gamer' de E3 volgt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Aug 2011 03:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Christian Vuye schreef:
Nickdhnick schreef:
Bedoel je de Pers conferentie op dinsdag of gewoon bij hun stand?

Ik bedoel de VIP-sectie.


Wij hebben de BCD-sessie pas in de namiddag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Aug 2011 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

MaartenL schreef:
Christian Vuye schreef:
Nickdhnick schreef:
Bedoel je de Pers conferentie op dinsdag of gewoon bij hun stand?

Ik bedoel de VIP-sectie.


Wij hebben de BCD-sessie pas in de namiddag.

Rond hoelaat? Ik zit bij EA van elf uur tot half twee. Misschien komen we elkaar wel tegen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 15 Aug 2011 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Noooo! SSX alleen behind closed doors

De persconferentie van EA is morgen te volgen vanaf 16:00 onze tijd. Er wordt verwacht dat we meer te horen krijgen over Project RedLime, waar vorige week weer geruchten over opdoken. Om 19:00 gaat Sony's persconferentie van start in Keulen. Die is onder andere te volgen via PlayStation Home en Facebook.

Public:

Battlefield 3
FIFA 12
FIFA 12 Manager
Mass Effect 3
Need for Speed: The Run
The Secret World
Star Wars: The Old Republic
The Sims 3 Pets
The Sims 3 Social

Press behind closed doors:

Battlefield 3
Burnout Crash
Dragon Age: Legends
FIFA 12
FIFA Manager 12
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Mass Effect 3
Need for Speed: The Run
Need for Speed World
SSX
Star Wars: The Old Republic
The Secret World
The Sims Social [EAI]
Restaurant City: Gourmet Edition [EAI]
FIFA Superstars [EAI]
Pet Society [EAI]
FIFA 12 [EA Mobile]
Battlefield 3 [EA Mobile]
Aftershock, Spy Mouse [EA Mobile]
Theme Park [EA Mobile]
Pixel Ranger [Chillingo]
Rouge Sky [Chillingo]
Swing The Bat [Chillingo]
Gum Drop [Chillingo]
Contre Jour [Chillingo]
Roll in the Hole [Chillingo]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Aug 2011 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Cool, die SSX wil ik wel zien ^_^

En @ Christian: dat van ons zou om 13u beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 16 Aug 2011 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

EA persco

http://static.ea.com/event/gamescom/index.html

Werkt niet in FF wel in EA.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group