Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
dark lars |
Geplaatst: 21 Aug 2008 23:36 Onderwerp:
| |

|
oke dan zet ik sesamnstraat wel even uit en dan houd ik het nog 2eps vol want dit is echt slopend ik vind de dub ook slecht!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 21 Aug 2008 23:42 Onderwerp:
| |

|
dark lars schreef: | oke dan zet ik sesamnstraat wel even uit en dan houd ik het nog 2eps vol want dit is echt slopend ik vind de dub ook slecht!! |
Oja geen wonder je kijkt de Dub.
Bij One Piece moet je daar vooral niet aan beginnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 21 Aug 2008 23:43 Onderwerp:
| |

|
nee dat heb ik al 2 keer gedaan en dat doe ik nooit meer omg wat was dat slecht..ik vind bleach nog wel meevallen, kan veel beter maar ik vind er gewoon echt niks aan tot nu toe het gaat nergens heen en het slaat nergens op
****** ik kan one piece 1 niet gesubbed vinden, als iemand wewet waar help me dan 
Laatst aangepast door dark lars op 21 Aug 2008 23:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 21 Aug 2008 23:48 Onderwerp:
| |

|
Yup dat is ook een van de reden dat ik Bleach niks aan vond in het begin, ik dacht zijn dit nu allemaal kleine verhaaltjes. Maar vanaf 16 ga er een grote plot twist komen. Die ook nog eens ergens op lijkt.
Bij One Piece moet je trouwens gewoon veel tijd hebben en dan komen de goede saga's vanzelf wel. Je kan altijd een paar filmpjes bekijken van hoe het er later uit gaat zien. Dan vindt je het vast wel goed. Helaas spoil je dan wel.
Edit**
http://www.animea.net/download/206/One+Piece.html
Heel veel anime staat hier op. Wel downloaden geen probleem toch? Kijk wel of het van goed kwaliteit is probeer zoveel mogelijk .AVI. RMVB gaat ook iets slechter maar wel te doen. Maar zover ik me kan herinneren stonden ze toen ik keek nog niet allemaal online maar ik kijk nu en ik zie dat alles veel beter is, de site was toen ook nog nieuw.
Laatst aangepast door Kurosaki01 op 21 Aug 2008 23:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 21 Aug 2008 23:55 Onderwerp:
| |

|
ahhh mooi dankjewel !! nee downloaden is geen probleem alles is beter dan het van streaming sites te moeten stelen dankejwel ! |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 22 Aug 2008 12:06 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 22 Aug 2008 13:10 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | http://www.onemanga.com/The_Legend_of_Zelda_-_Wind_Waker_-_Links_Log_Book/
Een aanrader niet maar het is wel lachen. Met nadruk op dat laatste. |
Pagina 10 is zo fout...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 22 Aug 2008 14:05 Onderwerp:
| |

|
Lol het is een korte manga maar hij is wel krachtig.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 22 Aug 2008 17:30 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | http://www.onemanga.com/The_Legend_of_Zelda_-_Wind_Waker_-_Links_Log_Book/
Een aanrader niet maar het is wel lachen. Met nadruk op dat laatste. |
Ja die ken ik wel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 08 Sep 2008 17:39 Onderwerp:
| |

|
Lost+Brain
Zeer interessant. Aanrader voor Death Note fans wat het lijkt haast wel een kopie. Inplaats van de Death Note wilt hij de wereld veroveren met hypnose. Mensen die van Death Note hebben genoten moeten zeker Lost+Brain een kans geven.
This is the story of a very smart student called Hirama Ren who is used to always getting the top results in his school, and is the chairman of the student's council. One day, he walks past a group of bullies and asks them to leave--and because of that, they decide to teach him a lesson. They decide to beat up a couple of guys and they reported it to the teachers, blaming him.
Hirama becomes enraged by it and and so he decides to attain some power that could allow him to change the world to a world that he wanted...one without such pathetic people..the people who hides from responsibilities, look for shelter from others when in trouble, etc.
Coincidentally, his vice-chairperson called him and asked if he was fine with her inviting a hypnotist for some event at school to hype up the school population. He thought it might be THE ability that he was looking for, so he agreed to it. During the "trial" test of the hypnotist's ability, he set up some plan and later on used it to test if hypnosis was able to hypnotise people who were avoiding it. With his new found knowledge, how will Hirama use this new power to reshape the world?
De manga kan je lezen op www.onemanga.com
Het voelt meschien dan wel een beetje als een rip off maar dit is de soort van manga waar ik van hou.  |
|
Terug naar boven |
|
|
SILK_24 |
Geplaatst: 08 Sep 2008 19:15 Onderwerp:
| |

|
ONE PIECE BESTE ANIME DIE IK HEB GEZIEN WAAROM
het sfeer in one piece is gewoon leuk ik ben 22 jaar maar geen wonder dat ik naruto niet leuk vind. ik vind naruto wel leuk die manga maar te veel fillers hetzelfde bij bleach
maar one piece blijft mijn favoriet ben nu bij episode 368
one piece raad ik jullie aan in het begin geduld maar die saga s komen langzamerhand vanzelf en het word tofffffffffffffffff mensen superr gewoon |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 08 Sep 2008 19:22 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 08 Sep 2008 19:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
SILK_24 schreef: | ONE PIECE BESTE ANIME DIE IK HEB GEZIEN WAAROM
het sfeer in one piece is gewoon leuk ik ben 22 jaar maar geen wonder dat ik naruto niet leuk vind. ik vind naruto wel leuk die manga maar te veel fillers hetzelfde bij bleach
maar one piece blijft mijn favoriet ben nu bij episode 368
one piece raad ik jullie aan in het begin geduld maar die saga s komen langzamerhand vanzelf en het word tofffffffffffffffff mensen superr gewoon | Ten eerste, dit is een topic over manga en niet over anime. En One Piece zit qua filler ook op het niveau van Bleach in aantal. |
|
Terug naar boven |
|
|
SILK_24 |
Geplaatst: 08 Sep 2008 19:23 Onderwerp:
| |

|
maar bleach is echt overdreven fillers wat het echt niks meetemaken heeft one piece blijft teminste nog leuk
ik heb het ook over de manga |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 08 Sep 2008 19:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
SILK_24 schreef: | maar bleach is echt overdreven fillers wat het echt niks meetemaken heeft one piece blijft teminste nog leuk
ik heb het ook over de manga | En toch praat je over anime, filler en episodes. Drie termen die absoluut niet over manga gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 08 Sep 2008 19:43 Onderwerp:
| |

|
Zo. Net chapter 3 gelezen van Lost+Brain. Kira VS L elementen komen ook dus hier in voor. Sommige panels zijn bijna hetzelfde als Death Note. Ik vind deze manga echt leuk en wachte al op zo'n kopie als Death Note. Het idee van hypnose is echt leuk en veel meer realistischer. Vraag me af of deze manga Death Note gaat overtreffen. |
|
Terug naar boven |
|
|
SILK_24 |
Geplaatst: 08 Sep 2008 19:46 Onderwerp:
| |

|
Lost+Brain hmmmm kzal een kijkje nemen |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 20 Nov 2008 15:00 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Zo. Net chapter 3 gelezen van Lost+Brain. Kira VS L elementen komen ook dus hier in voor. Sommige panels zijn bijna hetzelfde als Death Note. Ik vind deze manga echt leuk en wachte al op zo'n kopie als Death Note. Het idee van hypnose is echt leuk en veel meer realistischer. Vraag me af of deze manga Death Note gaat overtreffen. |
net tip gehad van iemand zoek eens naar deze manga op wikipedia
Mirai Nikki
lijkt me ook echt geweldig, echt death note styl,, nu ga ik dat wat jij zei even bekijken:P
paar reviews gelezen en paar bladzijdes en het is wel echt een 100% ripoff zeg de hoofdpersoon lijkt gewoon op light xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 20 Nov 2008 16:22 Onderwerp:
| |

|
Mirai Nikki... ik ga dit weekend wel een paar chapters lezen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 20 Nov 2008 19:15 Onderwerp:
| |

|
ik ben ook erug benieuwd t klinkt wel echt erg tof ik vind op de pc lezen alleen totaal neit fijn en de manga kpmtpas in t engels in 2009
en is dat brain+ nog steeds leuk want dan ga ik het ook gewoon lezen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 20 Nov 2008 22:15 Onderwerp:
| |

|
Onemanga heeft al een tijdje Lost+Brain niet meer geupdate. Waar lees jij Lost+Brain? |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 20 Nov 2008 22:22 Onderwerp:
| |

|
ik ben nog niet echt begonnen :C ikdachtik vraag even of het echt goed is want ik ben net begonnen om death note wéér te lezen en wil even wat anders wat erop lijkt dus ben wat rond gaan vragen alleen dat lost+brain leek zoveel op death note in de eerste paar pagina's dat ik het maar even wegklikte ik heb net chapter 0 gelezen van nikki marai of wat de naam ookweer was, t is volgens mij best goed alleen de vertaling is best slechgt volgens mij |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 21 Apr 2009 14:11 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Nog enkele manga's die ik ben begonnen te lezen (of opnieuw lees):
Samurai Deeper Kyo
VanDread
History's Strongest Disciple Kenichi
Vampire Knight
Saint Seya - The Lost Canvas
D. Gray-Man
Vagabond
En nog eentje die misschien al iets té oud is
Fist of the North Star >.< |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 21 Apr 2009 14:59 Onderwerp:
| |

|
Na een tijdje Bakuman te hebben gelezen moet ik zeggen dat het echt een aanrader is! De humor is echt geweldig en het verhaal is zeer interessant. Ook is de manga best wel leerzaam en laat ons zien wat een beetje achter de schermen gebeurt bij Jump. Ik heb Bleach aan de kant gezet voor deze manga en raad dit voor iedereen met harten aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
patatzak |
Geplaatst: 22 Apr 2009 21:06 Onderwerp:
| |

|
Ben misschien een beetje grote kleuter, maar de manga van Pokemon is tog wel best wel goed zeg maar |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |