Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Okt 2006 17:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
|
Volrijm is nog altijd wat bedoeld wordt met rijmen, anders kun je honderden soorten rijmen gaan opnoemen. Trouwens, rappen is zingen voor mensen zonder talent. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tolerantie Nul |
Geplaatst: 15 Okt 2006 17:42 Onderwerp:
| |
|
Ik vind afwisseling wel ok. Soms luister ik Black Sabbath, soms Pink Floyd, soms Big L.
Opgezwolle is sowieso muzikaal, dat kun je niet ontkennen, bovendien kan ik me vaak identificeren met tracks van de O.P. e.d.
Citaat: | rappen is zingen voor mensen zonder talent. |
Gamen is voor ronde brildragende schaaknerds met een IBM boven de 25.... zelfde bullshit lijkt me? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Okt 2006 17:59 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
|
Tolerantie Nul schreef: | Ik vind afwisseling wel ok. Soms luister ik Black Sabbath, soms Pink Floyd, soms Big L.
Opgezwolle is sowieso muzikaal, dat kun je niet ontkennen, bovendien kan ik me vaak identificeren met tracks van de O.P. e.d.
Gamen is voor ronde brildragende schaaknerds met een IBM boven de 25.... zelfde bullshit lijkt me? |
Niet echt als je BMI nog niet eens kunt spellen. Rappen wordt aanzien als zingen, maar ik heb nog nooit een rapper horen zingen, dat is echt zoiets voor wannabe black people die rijk zijn geworden door te doen alsof ze een moeilijk leven hadden. Trouwens, over BS gesproken.
Citaat: | dichten is de homoversie van rap, net als badminton de homoversie is van tennis. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 15 Okt 2006 18:27 Onderwerp:
| |
|
Joni Philips schreef: | Tolerantie Nul schreef: | Ik vind afwisseling wel ok. Soms luister ik Black Sabbath, soms Pink Floyd, soms Big L.
Niet echt als je BMI nog niet eens kunt spellen. Rappen wordt aanzien als zingen, maar ik heb nog nooit een rapper horen zingen, dat is echt zoiets voor wannabe black people die rijk zijn geworden door te doen alsof ze een moeilijk leven hadden. Trouwens, over BS gesproken.
Citaat: | dichten is de homoversie van rap, net als badminton de homoversie is van tennis. |
|
Zijn er genoeg die dat doen. En dat het wordt aangezien als zingen, kunnen ze zelf ook niets aan doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |