Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Okt 2012 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Alleen in Japan. Die ga ik wel importeren. Hopelijk jullie ook...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 31 Okt 2012 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Even nog een vraagje: is het mogelijk om HDDs te verwisselen zonder gezever van accounts activatie en dergelijke?

Gewoon hdd plug en play. Ik heb een 320gig maar die raakt al vol, ik zou er een grotere inwillen zetten. Maar ik vroeg me af of ik ze beide kon verwisselen en meteen aan mijn content kan geraken.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Nov 2012 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat

een vraag beste mensen

Als ik DLC koop in de Japanse store, werkt die DLC dan ook op de aziatische games?

dan kan Japanse vouchers kopen en niet die HK vouchers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Nov 2012 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat

^Is game-afhankelijk. Bij de meeste games waar HK/Azie een aparte versie heeft met Engelse ondertiteling oid, zal de game een andere code hebben waardoor de Japanse games niet zullen werken.

@Gezer
Heb je nog antwoord over jouw vraag nodig?
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Nov 2012 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat

mooi
binnenkort dan ff Tales of Xillia 2 dlc downloaden dan
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Nov 2012 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan je niet garanderen of ToX DLC gaat werken. Dat zul je ff ergens anders moeten vragen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Nov 2012 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja het werkt
ik heb de gratis DLC van de Japanse store gedownload, en die werkt blijkbaar wel op de asian versie van Xillia 2
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 21 Nov 2012 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat

hoe laat is de wekelijkse playstation store update eigenlijk want ik zit op borderlands 2 dlc te wachten die gisteren al uit had moeten zijn maar nederland kennende is dat pas vanavond ergens maar ik wil de tijd even weten.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Nov 2012 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
hoe laat is de wekelijkse playstation store update eigenlijk want ik zit op borderlands 2 dlc te wachten die gisteren al uit had moeten zijn maar nederland kennende is dat pas vanavond ergens maar ik wil de tijd even weten.

Dat is meestal tussen 15.00 en 18.00. Er is geen vaste tijd.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Nov 2012 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Vaak is het rond 7 uur vanavond.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Nov 2012 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat

De NLstore was om 12uur al geupdated. Nieue dingen zijn al via desearch te vinden.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 21 Nov 2012 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Yo Mafusto, zag je bericht net. Nee niet meer nodig dank je, heb het wat opgezocht en blijkbaar is het niet mogelijk. :/
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Nov 2012 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Kheb een vraag,
als ik de Playstation Vita 3G versie neem, is het dan dat ik gratis overal online functies kan gebruiken of moet ik bijv. een abbo af moet sluiten of er geld op gooien voor ik echt online kan?

Maar heb ik dan ook online toegang in het buitenland?

anders neem ik de Wifi versie, want eigenlijk neem ik mijn Vita niet mee als ik weg ga, en in China heb je overal waar je komt wifi connectie..

Let me know guys
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 25 Nov 2012 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Kheb een vraag,
als ik de Playstation Vita 3G versie neem, is het dan dat ik gratis overal online functies kan gebruiken of moet ik bijv. een abbo af moet sluiten of er geld op gooien voor ik echt online kan?

anders neem ik de Wifi versie, want eigenlijk neem ik mijn Vita niet mee als ik weg ga, en in China heb je overal waar je komt wifi connectie..

Let me know guys

3G is mobiel internet dus zeer waarschijnlijk moet je er een abbo voor hebben. De 3G functies van de Vita zijn echter wel beperkt, verwacht niet in de bus/trein online te kunnen gamen over 3G
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Nov 2012 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
dantekloon schreef:
Kheb een vraag,

Let me know guys

3G is mobiel internet dus zeer waarschijnlijk moet je er een abbo voor hebben. De 3G functies van de Vita zijn echter wel beperkt, verwacht niet in de bus/trein online te kunnen gamen over 3G

Oke, hartelijk bedankt voor je snelle reactie
Ik kies dan voor de wifi versie, omdat ik geen behoefte heb aan een abbo af te sluiten helaas...
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Nov 2012 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nog een vraag
over de memory sticks

Nemen de games veel geheugen in beslag?
anders is 8gb wel voldoende of dat ik 4gb neem...
hangt ervan af..

Thanks again

eigenlijk nog mijn 3de vraag

Zit er een USB kabel bij of kan ik die van mijn PS3 ook gebruiken?
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 26 Nov 2012 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Ik heb nog een vraag
over de memory sticks

Nemen de games veel geheugen in beslag?
anders is 8gb wel voldoende of dat ik 4gb neem...
hangt ervan af..

Thanks again

eigenlijk nog mijn 3de vraag

Zit er een USB kabel bij of kan ik die van mijn PS3 ook gebruiken?

Sommige games als Uncharted nemen 3 GB in beslag dus 8 GB of meer is geen overbodige luxe als je van plan bent games op Vita te downloaden.
Er zit een speciale USB kabel bij ingeleverd
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Nov 2012 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Een vraag over de PSvita

Kan ik het systeem uitzetten net als bij de PSP, bedoel gewoon je systeem uit zetten en dat als je hem aan doet dat je zo weer verder kan met de game waar ik dus ben gebleven?

of moet ik het helemaal af sluiten?
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 27 Nov 2012 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

ja
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Nov 2012 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
ja

En dit is dus een antwoord waar je weinig mee kan als je eigenlijk twee vragen stelt.

Je vraagt eigenlijk of je de PlayStation Vita in slaapstand kan zetten? Ja, dat kan. Dat betekent dat je direct verder kan spelen als je het systeem weer aanzet. Mits er natuurlijk nog genoeg stroom is.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Nov 2012 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Het antwoord is dus ja, waardoor de andere vraag overbodig is
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Nov 2012 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke cool, thanks guys
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 26 Dec 2012 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Yow beste gamed community!

Ik heb een probleem met mijn PS3: namelijk dat hij telkens nadat ik hem opzet en in het menu terecht komt om mijn profiel te selecteren, hij vastloopt... Dus de PS3 start zonder problemen op, geeft eerst een melding dat hij op een foutieve wijze is afgezet (doordat ik de on/off switch wel moet gebruiken omdat hij vastloopt en hem dus telkens zo afzet) daarna selecteer ik een profiel (in het menu waar je ook je systeem kan afzetten) en hij loopt enkele seconden daarna vast, voordat ik het volledige menu-scherm te zien krijg waarvan ik bijvoorbeeld een game kan afspelen.

Heeft er iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ik zou het enorm apprecieren moest iemand een idee hebben om het op te lossen
Prettige feestdagen!
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 26 Dec 2012 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
Yow beste gamed community!

Ik heb een probleem met mijn PS3: namelijk dat hij telkens nadat ik hem opzet en in het menu terecht komt om mijn profiel te selecteren, hij vastloopt... Dus de PS3 start zonder problemen op, geeft eerst een melding dat hij op een foutieve wijze is afgezet (doordat ik de on/off switch wel moet gebruiken omdat hij vastloopt en hem dus telkens zo afzet) daarna selecteer ik een profiel (in het menu waar je ook je systeem kan afzetten) en hij loopt enkele seconden daarna vast, voordat ik het volledige menu-scherm te zien krijg waarvan ik bijvoorbeeld een game kan afspelen.

Heeft er iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ik zou het enorm apprecieren moest iemand een idee hebben om het op te lossen
Prettige feestdagen!

Probeer eens via recovery menu restore file system of rebuild database en keek dan of hij dat probleem nog heeft
http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-3/How-to-access-the-PlayStation-3-Recovery-Menu/td-p/19195118
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 26 Dec 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor de tip, zal ik morgen eens proberen, ik zal laten weten of het helpt

Edit: het werkt, nog eens bedankt!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 20 van 24

Ga naar: