| Ga je SFIV kopen? |
| Ja! Als die-hard fan is dit een must have. |
|
19% |
[ 9 ] |
| Ja, ik geef dit deel weer een kans. Het wordt weer ouderwets genieten. |
|
19% |
[ 9 ] |
| Misschien. Ik zie het tegen die tijd wel. |
|
23% |
[ 11 ] |
| Nee. Streetfighter boeit me niet. |
|
36% |
[ 17 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 46 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16 Volgende
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 29 Mrt 2009 17:16 Onderwerp:
| |

|
voor een trial met blanka moet ik een ex focus attack of ex cancel move doen een van de 2
hoe doe ik dit? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 29 Mrt 2009 17:27 Onderwerp:
| |

|
Tijdens een move druk je de twee focus knoppen in (medium kick en medium punch), daarna direct los laten. Daartussen kun je nog naar voren/achtere dashen door 2x voren of achteren in te drukken voordat je de focus loslaat.
Een ex rol is te doen door in plaats van 1 punch bij het uitvoeren 2x een punch te gebruiken, |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 29 Mrt 2009 17:48 Onderwerp:
| |

|
| Nash schreef: | Tijdens een move druk je de twee focus knoppen in (medium kick en medium punch), daarna direct los laten. Daartussen kun je nog naar voren/achtere dashen door 2x voren of achteren in te drukken voordat je de focus loslaat.
Een ex rol is te doen door in plaats van 1 punch bij het uitvoeren 2x een punch te gebruiken, | ik weet wel hoe je ex move's doet maar een focus attack doe je toch dor driehoekje en rondje in te houden hoe kan je die nou exén?
want er staat doe een ex focus attack |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 29 Mrt 2009 17:49 Onderwerp:
| |

|
| eerste gedeelte van m'n post./. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 30 Mrt 2009 23:37 Onderwerp:
| |

|
Ik heb trouwens goed nieuws (hopend dat het geen 1 april grap is): MORGEN KRIJG IK EEN STICK!.
Mensen die nog van me willen winnen hebben een paar weken totdat ik die stick onder de knie heb. Vanaf dat zal ik niet meer te stoppen zijn lol, nnah, ik ga eindelijk normaal oefenen, het werd gvd tijd.
Trouwens: Dhalsim is idd vet. Speelde net toevallig met hem. Wil de challenge mode doen maar kwam geeneens langs de eerste combo lol. Ik moet wel erg slecht zijn gezien het feit ik geeneens een mp > super kan doen :S.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 07:10 Onderwerp:
| |
|
| lawl nash, dan wil ik tegen ryu.. met je stick op full power tegen mijn e.honda ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 10:48 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mijn stickje zou ook ergens begin april moeten verschijnen.
't Werd hoog tijd overigens, de controller irriteert me gewoon mateloos. Alweer een poosje inactief geweest (deed wel goed voor mijn duimen lol) en even de game weer opgepikt maar na een half uurtje was ik weer te gefrustreerd om verder te doen.
Ik hoop dat m'n stick er vrij snel zal zijn, heb 'm al lang geleden besteld... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 10:56 Onderwerp:
| |

|
| Ga hem zo ophalen. Nu maar hopen dat het geen 1 april grap is want toen ik vrijdag belde hadden ze geen idee wanneer ze hem binnen zouden krijgen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 12:11 Onderwerp:
| |

|
ik heb moeite met de ultra van blanka iemand tips?
ik kan het wel doen maar dan moet ik allebeide me handen bij de d-pad houden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 12:22 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| no-ps3-no-living schreef: | ik kan het wel doen maar dan moet ik allebeide me handen bij de d-pad houden  |
Is charge links - rechts - links - rechts move toch?
Gewoon blijven oefenen totdat je het bliksemsnel kan doen.
Doet overigens na een half uur enorm veel krampen in je duim verschijnen. Raar hé o_o |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 14:20 Onderwerp:
| |
|
watjes, grow some flesh ^^... ik doe bijna elke ulti zonder pijn aan mn vingers.. en vooral die van Vega(zelfde als guile)//E.honda (zelfde motion als blanka)
btw Nash.. E.honda word prolly mn nieuwe char. want zowiezo speelt e.honda lekker in de hand voor mij, en ik vind het serieus leuk om met hem te spellen.. hij heeft wat grappige stuff... maar deelt damn rake klappen uit lawl.. 1100 hp en 1100 stun xD (fkn op) dus alle shodo's en sagats en zangiefs en who ever.. ik spar bijna nog alleen maar als E.honda.. en las je Vega wilt kan je me ook nog vragen.. maar ik main liever atm E.honda |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 14:25 Onderwerp:
| |

|
Hmmz. De enige NL Honda in m'n lijst is tevens een van de enige NL sprekende mensen in m'n lijst van wie ik niet consistent kan winnen. Het belooft dus wat te worden tegen je honda.
Ik heb trouwens net m'n stick opgehaald! Tering wat is het anders, zelfs een hadouken lukt niet direct. Ik moet echt zwaar oefenen.
Iemand wat tips voor het gebruik van een stick? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 14:28 Onderwerp:
| |
|
donno of ik char swap in tournament... omdat ik de match up Ryu//E.honda nog niet zo geweldig ken tho
en Gz Nash met je stick. werd tijd
en tips... i donno ik ben geen stick speler.. geef mij maar de gewone PS3 controller persoonlijk :p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 15:47 Onderwerp:
| |

|
| Shinotsukai schreef: | watjes, grow some flesh ^^... ik doe bijna elke ulti zonder pijn aan mn vingers.. en vooral die van Vega(zelfde als guile)//E.honda (zelfde motion als blanka)
btw Nash.. E.honda word prolly mn nieuwe char. want zowiezo speelt e.honda lekker in de hand voor mij, en ik vind het serieus leuk om met hem te spellen.. hij heeft wat grappige stuff... maar deelt damn rake klappen uit lawl.. 1100 hp en 1100 stun xD (fkn op) dus alle shodo's en sagats en zangiefs en who ever.. ik spar bijna nog alleen maar als E.honda.. en las je Vega wilt kan je me ook nog vragen.. maar ik main liever atm E.honda | mijn maincharacter was eerst ken maar toen ik een keertje zat te sparren tegen nash.zei die tegen mij dat ik best goed kan worden met blanka als ik de charge moves oefen.nou dat heb ik gedaan en ik ben nu beter met blanka dan met ken dus kom maar een keertje tegen mij  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 15:50 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Blanka is easy mode tegen beginnende spelers of CPU AI.
De hele tijd rolls en elektriciteit spammen = garantueed win
Mja, tenminste, als je tegenstander offensief speelt. Met defensieve spelers heb je met Blanka al aardig wat meer moeite. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 15:55 Onderwerp:
| |
|
| nash, kan ik nog veranderen van char met tourney? xD anders wil ik changen van Vega naar Honda |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 15:57 Onderwerp:
| |
|
| no-ps3-no-living schreef: | | Shinotsukai schreef: | watjes, grow some flesh ^^... ik doe bijna elke ulti zonder pijn aan mn vingers.. en vooral die van Vega(zelfde als guile)//E.honda (zelfde motion als blanka)
btw Nash.. E.honda word prolly mn nieuwe char. want zowiezo speelt e.honda lekker in de hand voor mij, en ik vind het serieus leuk om met hem te spellen.. hij heeft wat grappige stuff... maar deelt damn rake klappen uit lawl.. 1100 hp en 1100 stun xD (fkn op) dus alle shodo's en sagats en zangiefs en who ever.. ik spar bijna nog alleen maar als E.honda.. en las je Vega wilt kan je me ook nog vragen.. maar ik main liever atm E.honda | mijn maincharacter was eerst ken maar toen ik een keertje zat te sparren tegen nash.zei die tegen mij dat ik best goed kan worden met blanka als ik de charge moves oefen.nou dat heb ik gedaan en ik ben nu beter met blanka dan met ken dus kom maar een keertje tegen mij  |
is goed, ik zal wel keertje mn Honda showen.. en blanka is best goed hoor.. want hij kan crossups heel easy, en is niet zon combo ventje zoals vega.
en mja lightning is goed tegen spelers die newb zijn wel... advanced spelers trappen niet meer in die shit xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 16:07 Onderwerp:
| |

|
| Ja is goed. Als je met Honda wilt spelen mag je dat bij deze doen. Graag wel melden in het juiste topic. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 16:57 Onderwerp:
| |

|
| Shinotsukai schreef: | | no-ps3-no-living schreef: | | Shinotsukai schreef: | watjes, grow some flesh ^^... ik doe bijna elke ulti zonder pijn aan mn vingers.. en vooral die van Vega(zelfde als guile)//E.honda (zelfde motion als blanka)
is goed, ik zal wel keertje mn Honda showen.. en blanka is best goed hoor.. want hij kan crossups heel easy, en is niet zon combo ventje zoals vega.
en mja lightning is goed tegen spelers die newb zijn wel... advanced spelers trappen niet meer in die shit xD | oke dan gaan we een keertje sparren.maar met blanka gebruik bijna nooit elecktriciteit tenzei iemand springend op me af komt wat dan lukt het zowiezo.
maar verwacht niet te veel want zo goed ben ik ook weer niet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 17:12 Onderwerp:
| |
|
| advanced spelers springen niet tegen een blanka.. anders worden ze geball rolled.. of in andere case.. een char die zich niet kan defenden krijgt lightning op zich |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 17:52 Onderwerp:
| |

|
| Shinotsukai schreef: | | advanced spelers springen niet tegen een blanka.. anders worden ze geball rolled.. of in andere case.. een char die zich niet kan defenden krijgt lightning op zich | ik heb nog niet tegen spelers gespeeld die je echt goed kon noemen met me blanka dus waarschijnlijk heb je wel gelijk.
maar ik kan bijna niet geloven dat jou honda beter is dan je vega.
want ik heb meer dan 500 online potjes gespeeld en bijna nooit een goede honda gezien.maarja misschien word jij de eerste  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 19:50 Onderwerp:
| |
|
| als mn fokking connectie het doet... net speelde ik tegen iemand just fine... dus wtf.. waarom heb ik tegen sommige hiero problemen met connecten |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 19:55 Onderwerp:
| |

|
Heb besloten toch even met m'n DS3 verder te gaan. Had 2 sticks gepreorderd, 1 heb ik direct door kunnen verkopen voor 40e meer.
Ik denk dat ik die andere ook verkoop en rustig wacht tot ik m'n levering van 200e voor 2 TE sticks binnenkrijg. Heb nu 190e betaald voor 1 stick wat toch een beetje heel erg veel is.
Ik moet gewoon accepteren dat ik op het moment een DS3 speler ben dus sorry Shino, je winningstreak tegen mij moet even wachten /
Trouwens, Honda is wel erg. Was sinds vanmiddag bezig met online matches. M'n winningstreak was 42 (!) tot ik tegen een Honda ging, echt irri met al z'n sumo splashes achter elkaar :S.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shinotsukai |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 20:02 Onderwerp:
| |
|
het leuke is van honda.. mijn combo is: Ochio throw, en dan Sumo smash (die bovenwaardse) en het leuke is... het beat shoryukens.. omdat ik niet tegen ryu zn fist aankom.. maar tegen zijn andere schouder
en... WTF ik heb combo geleerd en het is BnB... en zo fkn op, het doet meer damage dan mijn ulti.. en mijn ultimate is niet chainbaar... dus ga maar na (naast FA dan)
laten we zeggen.. het doet equal damage dan perhaps... Zangief's ulti tegen een akuma.. en dat dan op een char met meer dan 1000 hp oO |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_chewster |
Geplaatst: 31 Mrt 2009 21:34 Onderwerp:
| |
|
is het je eerste stick nash? het is sowieso in het begin wennen.
Ik had voor 3S een stick gehaald omdat de xbox 360 4 punts druktoets ongeveer even precies is als een nes blaster.
Op een stick moet je echt met flikjes werken (dus met je pols flikken). Als je zo'n lolly ding hebt (rond uiteinde) kan je het of onderhands of bovenhands vasthouden. Dus of met je handpalm naar boven wijzend met de lolly tussen je vingers of met je palm naar de zijkant wijzend.
Ik ben zelf ook "opgegroeid" met pads op street fighter, maar een stick kan ik zeker wel waarderen. Ik weet niet of ik de juggle combo na Makoto's super seichisen godanzuki had kunnen uitvoeren op een pad.
momenteel heb ik zelf ook nog geen stick, maar de Dual shock is goed handelbaar, enige wat ik zo jammer vind is de squishy squishy r2 en l2 buttons. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16 Volgende |