Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Nov 2009 23:20 Onderwerp:
| |
|
Christian Vuye schreef: | Taw0n schreef: | Christian Vuye schreef: | Sorry voor de dubbelpost, maar speelt iemand van de Steam - clan Modern Warfare 2 ? |
Ja! LordDusk vroeg me net of iemand anders ook Modern Warfare 2 had. |
Ach, ok
@LordDusk: Ik zal je laten weten wanneer ik zelf een kopij van Modern Warfare 2 in m'n bezit heb |
Quick change of mind Ik denk dat ik 'em toch voor de Xbox 360 haal |
|
Terug naar boven |
|
|
LordDusk |
Geplaatst: 14 Nov 2009 23:26 Onderwerp:
| |
|
Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Taw0n schreef: | Christian Vuye schreef: | Sorry voor de dubbelpost, maar speelt iemand van de Steam - clan Modern Warfare 2 ? |
Ach, ok
@LordDusk: Ik zal je laten weten wanneer ik zelf een kopij van Modern Warfare 2 in m'n bezit heb |
doe maar niet, wilde hem ook halen voor mn console, maar toch maar niet gedaan, aangezien shooters moet je op de PC spelen, en ik heb ze tot nu toe allemaal nog op de PC ( op 1 na ) en vindt hem toch fijner speler met muis/tobo, en het verschil in kosten 35 euro of 60 euro deed ook een kleine rol mee spelen
Laatst aangepast door LordDusk op 14 Nov 2009 23:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 14 Nov 2009 23:27 Onderwerp:
| |
|
Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Taw0n schreef: | Christian Vuye schreef: | Sorry voor de dubbelpost, maar speelt iemand van de Steam - clan Modern Warfare 2 ? |
Ach, ok
Wacht, spaar voor een PS3, en koop hem daarvoor |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 14 Nov 2009 23:27 Onderwerp:
| |
|
Taw0n schreef: | Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Taw0n schreef: | Christian Vuye schreef: | Sorry voor de dubbelpost, maar speelt iemand van de Steam - clan Modern Warfare 2 ? |
Ach, ok
Daar drink ik op. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 14 Nov 2009 23:28 Onderwerp:
| |
|
Trueskill schreef: | Taw0n schreef: | Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Taw0n schreef: | Christian Vuye schreef: | Sorry voor de dubbelpost, maar speelt iemand van de Steam - clan Modern Warfare 2 ? |
Ach, ok
Daar drink ik op. |
Fanta?
Hmmm ik drink nu Fanta. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 14 Nov 2009 23:38 Onderwerp:
| |
|
Ik drink nu Fatma, als je snapt wat ik bedoel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 14 Nov 2009 23:48 Onderwerp:
| |
|
Remy Lanslots schreef: | Ik drink nu Fatma, als je snapt wat ik bedoel. |
Dikke mama? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Nov 2009 23:50 Onderwerp:
| |
|
LordDusk schreef: | Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Taw0n schreef: | Christian Vuye schreef: | Sorry voor de dubbelpost, maar speelt iemand van de Steam - clan Modern Warfare 2 ? |
Ach, ok
doe maar niet, wilde hem ook halen voor mn console, maar toch maar niet gedaan, aangezien shooters moet je op de PC spelen, en ik heb ze tot nu toe allemaal nog op de PC ( op 1 na ) en vindt hem toch fijner speler met muis/tobo, en het verschil in kosten 35 euro of 60 euro deed ook een kleine rol mee spelen |
Spijtig genoeg heb ik er niet de PC voor, anders zou ik graag met je gespeeld willen hebben. Mijn PC kan MW2 aardig draaien(Alles op High, geen AA en 720p), maar op de drukkere levels krijg ik toch nog heel wat framedrops, en het detail naar beneden gooien wil ik niet. Ook ik vind de game lekkerder spelen op PC, en ook ik ben blij dat ik niet moet betalen om multiplayer te spelen. Maar het kleine prijsverschil(38 euro PC versie tegenover 45 euro consoleversie), het erg kleine grafische verschil(en de game op het hoogste detail draaien zit er voor mij ook niet bij ) en het ontbreken van Dedicated Servers doen mij toch wel erg neigen naar de Xbox 360 versie....
@Tawon: Naah, Xbox Live > PSN Als ik hoor hoeveel problemen er zijn met de PS3 versie...... evenaart de PC versie bijna |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 15 Nov 2009 11:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
|
Trueskill schreef: | Remy Lanslots schreef: | Ik drink nu Fatma, als je snapt wat ik bedoel. |
Dikke mama? |
Wut?
Maar ik vind MW2 geweldig spelen op de PS3 wil ik maar zeggen. Ik wordt ook altijd zo snel geownt op de PC-versie, omdat iedereen binnen 2 dagen na release al helemaal het spel, alle maps, uit zijn hoofd kent en iedereen ownt, terwijl op de console meer de casual garde zit naar mijn idee... Daar heb je in ieder geval wat meer kans. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 15 Nov 2009 11:49 Onderwerp:
| |
|
Christian Vuye schreef: | LordDusk schreef: | Christian Vuye schreef: | Christian Vuye schreef: | Taw0n schreef: | Christian Vuye schreef: | Sorry voor de dubbelpost, maar speelt iemand van de Steam - clan Modern Warfare 2 ? |
Ach, ok
doe maar niet, wilde hem ook halen voor mn console, maar toch maar niet gedaan, aangezien shooters moet je op de PC spelen, en ik heb ze tot nu toe allemaal nog op de PC ( op 1 na ) en vindt hem toch fijner speler met muis/tobo, en het verschil in kosten 35 euro of 60 euro deed ook een kleine rol mee spelen |
Spijtig genoeg heb ik er niet de PC voor, anders zou ik graag met je gespeeld willen hebben. Mijn PC kan MW2 aardig draaien(Alles op High, geen AA en 720p), maar op de drukkere levels krijg ik toch nog heel wat framedrops, en het detail naar beneden gooien wil ik niet. Ook ik vind de game lekkerder spelen op PC, en ook ik ben blij dat ik niet moet betalen om multiplayer te spelen. Maar het kleine prijsverschil(38 euro PC versie tegenover 45 euro consoleversie), het erg kleine grafische verschil(en de game op het hoogste detail draaien zit er voor mij ook niet bij ) en het ontbreken van Dedicated Servers doen mij toch wel erg neigen naar de Xbox 360 versie....
@Tawon: Naah, Xbox Live > PSN Als ik hoor hoeveel problemen er zijn met de PS3 versie...... evenaart de PC versie bijna |
Problemen met de PS3 versie? Nah, alles werkt naar toebehoren nu en Xbox Live > PSN is al lang niet meer zo.
En LordDusk, je hebt me de echte reden al verteld, je bent gewoon gebanned van Xbox Live. |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 15 Nov 2009 16:48 Onderwerp:
| |
|
Pizzarulez
Verder een vraagje:
Ik wacht al een uur om Call of duty te downloaden via steam,
Maar servers zijn telkens overvol...
Terwijl het bij een vriend van me meteen lukt..
Hoe de F*ck zit dat? |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 18 Nov 2009 18:19 Onderwerp:
| |
|
raar internet ?
nu wel gelukt? (18 nov) |
|
Terug naar boven |
|
|
Friet Mayo |
Geplaatst: 18 Nov 2009 22:22 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Tiras |
Geplaatst: 31 Dec 2009 08:33 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 31 Dec 2009 11:01 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 31 Dec 2009 11:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
|
Tiras (Steam) Verzonden
Tiras (Xfire Zelf even regelen, lees hieronder
Pizzarules Verzonden
FrietMayo Verzonden
Enne Tiras, je mag ipv een link naar je xfire profiel naar www.xfire.com/clans/gamed gaan en je opgeven om lid te worden, dan kan ik je accepten. Dat gaat wat makkelijker. Die instructies voor een link waren alleen voor Steam, die beide programma's hebben een heel ander clansysteem, zo ook qua invites.
Maar Mr. Lanslots, ik wil nog steeds weten wat "Fatma" nou was, lol |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 01 Jan 2010 19:13 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 30 Jan 2010 01:49 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 30 Jan 2010 10:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
|
Voor Xfire hoef je je profielpagina er niet bij te sturen hoor Maar je zit er in |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 21 Feb 2010 17:19 Onderwerp:
| |
Redacteur
|
|
Terug naar boven |
|
|
ace_quorthon |
Geplaatst: 22 Mrt 2010 11:57 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 22 Mrt 2010 12:16 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
|
Maarten - verstuurd
Ace quorthon - verstuurd, je hebt zelfs twee invites want ik klikte verkeerd lol |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 22 Mrt 2010 12:39 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 22 Mrt 2010 13:08 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
|
Divine Rage schreef: | Xfire FTFW! |
QFT Ze moeten alleen niet achterblijven op Steam, en nu dus een REDESIGN doen!! En gebruikers zelf games laten adden, dat is echt verdomde handig aan Steam namelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
ace_quorthon |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 10:19 Onderwerp:
| |
|
GekooktEi schreef: |
Maarten - verstuurd
Ace quorthon - verstuurd, je hebt zelfs twee invites want ik klikte verkeerd lol |
Tnx Ik heb alleen de invite van batallion wars 2 (als ik het me goed herinner) maar genegeerd... Daar zal je me toch niet vinden!
Heb mw2 pas 3 dagen, dus nog aardig noobing. Maar daar komt snel verandering in |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende |