Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Frank Op de Woerd BerichtGeplaatst: 20 Nov 2006 19:19    Onderwerp: Superman returns? Wat vinden jullie Reageren met citaat

Er komen heel veel demos uit en ik download ze zo'n beetje allemaal. Laatst ook Superman Returns gedownload op mijn 360.

Aan de ene kant beleef ik er nog best wat lol aan en aan de andere kant vind ik het echt heel erg slecht. Het ziet er niet uit allemaal en de controls zijn niet super. Maar toch speelde ik het best lang.

Wat vinden jullie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Nov 2006 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik werd niet bepaald enthousiast van de demo. De controls voelen niet goed aan (constant schoot ik mijn doel voorbij, tevens hoef je niet te sturen in het vloegen omdat je toch nergens tegenaan lijkt te knallen) en tijdens het vechten had ik nergens het idee ook maar enige invloed te hebben op hetgeen wat hij deed. Verder leek iedere straat op elkaar, en aangezien het hele spel zich in één stad afspeelt ben ik bang dat ook daar weinig variatie in zal gaan zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Maickel BerichtGeplaatst: 20 Nov 2006 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond de demo zwaar tegenvallen. Qua graphics en qua gameplay...

Ik ben trouwens wel blij met die demo's, het scheelt een hoop geld aan slechte spellen.
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 21 Nov 2006 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Een van de slechtste spellen die ik in mn leven heb gespeeld.. Ik vond alleen het vliegen goed gemaakt. Dat je die cape zo hoort wapperen en dat je door de geluidsbarriere breekt of wat het ook is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
headed BerichtGeplaatst: 19 Jan 2007 02:55    Onderwerp: Reageren met citaat

hoor veel negatieve dingen over deze game, maar er was toch iets wat me aansprak, t zelfde als met Spiderman 2, een grote stad, je kan lekker slingeren en doen .. ik vond het leuk...even dus:P
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: