Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Volrijm is nog altijd wat bedoeld wordt met rijmen, anders kun je honderden soorten rijmen gaan opnoemen. Trouwens, rappen is zingen voor mensen zonder talent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tolerantie Nul BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind afwisseling wel ok. Soms luister ik Black Sabbath, soms Pink Floyd, soms Big L.
Opgezwolle is sowieso muzikaal, dat kun je niet ontkennen, bovendien kan ik me vaak identificeren met tracks van de O.P. e.d.

Citaat:
rappen is zingen voor mensen zonder talent.

Gamen is voor ronde brildragende schaaknerds met een IBM boven de 25.... zelfde bullshit lijkt me?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Tolerantie Nul schreef:
Ik vind afwisseling wel ok. Soms luister ik Black Sabbath, soms Pink Floyd, soms Big L.
Opgezwolle is sowieso muzikaal, dat kun je niet ontkennen, bovendien kan ik me vaak identificeren met tracks van de O.P. e.d.

Citaat:

Gamen is voor ronde brildragende schaaknerds met een IBM boven de 25.... zelfde bullshit lijkt me?

Niet echt als je BMI nog niet eens kunt spellen. Rappen wordt aanzien als zingen, maar ik heb nog nooit een rapper horen zingen, dat is echt zoiets voor wannabe black people die rijk zijn geworden door te doen alsof ze een moeilijk leven hadden. Trouwens, over BS gesproken.

Citaat:
dichten is de homoversie van rap, net als badminton de homoversie is van tennis.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Tolerantie Nul schreef:

Citaat:

Niet echt als je BMI nog niet eens kunt spellen. Rappen wordt aanzien als zingen, maar ik heb nog nooit een rapper horen zingen, dat is echt zoiets voor wannabe black people die rijk zijn geworden door te doen alsof ze een moeilijk leven hadden. Trouwens, over BS gesproken.

Citaat:
dichten is de homoversie van rap, net als badminton de homoversie is van tennis.

Zijn er genoeg die dat doen. En dat het wordt aangezien als zingen, kunnen ze zelf ook niets aan doen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: