Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Komt er nog iets van een MCC bundel uit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Nin007 schreef:
Komt er nog iets van een MCC bundel uit?


Uit een persbericht van Microsoft:

Citaat:
Xbox One bundel met Halo: The Master Chief Collection aangekondigd

Vandaag is de nieuwe, exclusieve Xbox One Halo: The Master Chief Collection bundel aangekondigd, met daarin de game Halo: The Master Chief Collection. De bundel zal in Nederland in december verkrijgbaar zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Nov 2014 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ok, jammer geen limited edition. Mèh, dan kan ik net zo goed nu al een Xbox One halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2017 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

De Xbox One is nu enkele jaren uit en heeft, ondanks zijn ruwe start toch een goede ommekeer weten te maken en heeft daardoor mijn hartje ook weer gestolen. Ik ben trotse eigenaar van het originele model waar ik op dit moment nog erg tevreden mee ben. Het apparaat is lekker stil en geeft me een jaren '80-gevoel door zijn uiterlijk dat veel weg heeft van een VHS-speler.

Desondanks ben ik de afgelopen tijd toch aan het kijken naar een Xbox One S. Hoewel ik nog geen problemen heb ondervonden met mijn huidige console, zou ik toch graag wat informatie willen van hen die ervaringen hebben met dit nieuwe model Xbox One. Ik weet dat dit nieuwe model ondersteuning biedt voor HDR en 4k Blu-ray, maar persoonlijk ben ik niet iemand die nog veel films koopt. Misschien dus ook niet zo interessant voor mij. Zijn er nog andere dingen die ik zou moeten weten m.b.t. de Xbox One?

Trouwens... wie kijkt er ook zo uit naar Voodoo Vince Remastered? Jammer dat de game (vooralsnog) niet op disc verschijnt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group