Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 67, 68, 69  Volgende  
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 26 Mei 2016 01:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Tales of Zestiria

Met 16 uurtjes is ook Tales of Zestiria niet een lange game.
Verder is het een prima game, alleen jammer van de vele Iris gem side quests later in de game.
Waarvoor je vaak moet backtracken en veel aan het heen en weer reizen bent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Jun 2016 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Eindelijk de tijd genomen om Unravel uit te spelen, erg leuke game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 15 Jun 2016 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

The Witcher III credits rollen nu over mijn scherm, natuurlijk nog lang niet alles gezien of gedaan. Er zijn hele gebieden waar ik nog niet ben geweest, maar die verhaallijn maakte het dat ik die quests niet te lang kon laten liggen. Nu op naar Hearts of Stone en daarna Blood and Wine
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 15 Jun 2016 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Uncharted 4
Uncharted
Uncharted 2
Uncharted 3

Leuk om te zien hoever Uncharted is gekomen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Uncharted 1 en 4 het leukste vind. Ik houd van de simpelheid van Uncharted 1. Gewoon niet te serieuze actie en verhaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Jun 2016 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Undertale
Zoveel hype rond de game dus me verwachtingen was best wel hoog ondanks dat ik het meestal inhoud. Ja de game heeft veel weg van Earthbound, maar dat is een dikke plus, maar Undertale behouwt wel zijn eigen unieke stijl met namen de combat. Het is een mix tussen de dialogue system van Shin Megami Tensei, Earthbound en een mix van bullethell en minigames. Dan nog de overerfelijke heerlijke muziek die het helemaal afmaakt!
YouTube: toon


Het verhaal wil ik niet spoilen en ja het is zo geweldig wat je van mensen hoort. Na de eerste baas gevecht werd ik helemaal verliefd op de game zijn waanzinnige concept van gameplay, geweldige wtf momenten en dan nog een geweldige verhaal te vertellen. Ik mis dit soort games die je zo goed kan pakken. Must buy!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jun 2016 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Cabela's Adventure Camp, SportsFriends en Wonderbook: Book of Potions: 100% uitgespeeld. Diggs Nightcrawler de main story uitgespeeld al. Dat was alvast zeer leuk. Best leuke Wonderbook titel die laatst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 17 Jun 2016 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

One Piece Pirate Warriors 3

Erg telleurstellend einde, maar verder wel een hele vette game.
Al dan wel meer van het zelfde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Jun 2016 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Serious Sam 3: BFE

Lekker spel Helaas wat te weinig humor en wat minder gepolijst dan Bulletstorm. Grootste minpunt is wel het laatste level - Een enorme bulletspam omgeving wat weinig entertainend is. Op een gegeven moment ben ik wel klaar met de zoveelste 100 tal Kleer Skeletons

De eindbaas was an sich oke, maar door een bug op de X360 kon de jetpack, die je bij aanvang oppikt, niet worden gebruikt. Omhoog vliegen werd dan geďnterpreteerd als bukken, en met verscheidende sub-bosses die om de eindbaas heen dwarrelen, is dat gewoon funest in de eindstrijd. Onnodig frustrerend.

Desondanks een prima game, en ik moet nog aan de Jewel of the Nile DLC beginnen. Dat doe ik na Crysis 2 gedaan te hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 03 Jul 2016 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Diablo III Reaper of Souls PC.

Voor mij persoonlijk toch het platform om Diablo te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 02 Aug 2016 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Vorige week Watch_dogs uitgespeeld.
90% (online niets gedaan).

Als de seasonpass eens in de aanbieding is, deze ook nog een halen.

Leuke game, alleen zoals bij de meeste openwereld games gaat het hoofdverhaal wat verloren door de vele mogelijke zijmissies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 02 Aug 2016 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Muramasa: The Demon Blade

Fantastisch spel.
Ik heb Momohime's story nu voltooid.
Nu bezig met Kisuke's.


En ik heb Kirby's Return To Dreamland ook eindelijk maar eens uitgespeeld.

De E3 demo van Bloodstained ook uitgespeeld.
Heerlijke game.


Laatst aangepast door scorpio23-b op 11 Aug 2016 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Aug 2016 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Atelier Sophie:The Alchemist of the Mysterious Book, ps4.

Speeltijd:geen flauw idee, word nergens aangegeven.
Trophies:75%
Party:Sophie, Plachta, Julio, Fritz
Level:allen level 20.

Er zal nooit meer een Atelier game komen als Atelier Iris 2:The Azoth of Destiny met een geweldig goed verhaal, maar ondanks is deze game veel leuker te spelen dan de games op de PS3. Heb een gigantische hekel aan deadlines en dat heeft deze game niet. Wel gaat het met dagen maar die stellen niks voor.

Nu afwachten hoe Atelier Firis word.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Aug 2016 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Metal Gear Solid V: Phantom Pain
Okay ik heb het uitgespeeld.. Aldus dacht ik dat tot na de credits dat chapter 2 begint, maar het zijn moeilijkere missies dus als je het complete verhaal wilt hebben bereid je maar weer voor een extra 30 uur aan gameplay. Kojima you sneaky fox...

Maar goed ik kan nu wel een redelijke oordeel geven. Ik vind de gameplay meesterlijk. Het gaat lekker diep en je kan zo veel strategieën gebruiken. Aan de andere kant kan het soms makkelijk zijn het hangt vanaf de situatie. Ik vind het alleen jammer dat de andere story in de hardere missies zitten, maar goed daar ben ik altijd wel voor in..

Alleen qua MGS verhaal standaard vind ik het teleurstellend (weet niet honderd procent zeker of het echt door Konami zelf kwam). Ik mis het eindeloos slappen gelul over obscure films en Aziatische gedichten. Het maakt de personages zo veel meer levender. Dat het meeste verhaal van de game in cassete tapes verschijnt als puur alleen audio vind ik jammer. Het is alleen standaard gepraat over missies, maar ik mis de persoonlijke conversaties. Een simpele codec call of iets als in Peace Walker met foto's maakt het tenminste wat leuker om naar te luisteren. Oja fuck Kiefer Sutherland. Nauwelijks goed gebruikt zijn stem of in cutscenes, heeft nauwelijks interactie met de personages. Ja hij is nu een ander mens Big Boss, maar alsnog.

Ik vind de openwereld geweldig en de missies super leuk, maar mis ook toch soms verschillende ruimtes en locaties. Je bent veel buiten ik zou het ook leuk vinden als je soms meer in gebouwen zat of een vrachtschip. Motherbase is ook leuk, maar erg leeg. Je ziet Ocelot en crew nooit en het is maar weinig hoe je het kan cutomizen.

All in all het blijft een super leuke game waarin ik zeker nog alle missies ga doen. Heb al 55 uur op de teller en ben nog lang niet klaar. Het leeft op bepaalde punten net de MGS standaard niet aan, maar de gameplay is zo verslavend lekker. En dat maakt uiteindelijk een game toch geweldig ondanks de kleine teleurstellingen hier en daar.

9/10

Ben aan de ene kant blij dat Kojima weg is. Geen idee wat we nog verder met MGS kunnen doen en de plot blijft maar ingewikkelder worden. Nieuwe game met een nieuwe start nu hij niet meer aanhankelijk is aan Konami. MGS 4 blijft voor mij de afsluiter van de serie, maar qua gameplay overtreft deze game ze allemaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Aug 2016 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Resident Evil 6 uitgespeeld op Xbox One. Deze game had ik voorheen al gespeeld op de PlayStation 3, maar gezien de goedkope prijs en het feit dat ik een co-op partner kon vinden, besloot ik de game nogmaals te spelen. De campagnes heb ik al voltooid en ik blijf bij mijn mening dat het een geweldige game is! Het is juist dat het een totaal ander soort spel is van je misschien van de franchise gewend bent, maar het spel zelf is gewoon erg goed. Er zit veel content in en er is daardoor ook veel herspeelbaarheid.

Gisteren zelfs nog bijna vier uur aan multiplayer-modi gespeeld zoals The Mercenaries No Mercy, Onslaught en Siege. Erg leuk, alhoewel de eerstgenoemde modus voor mij persoonlijk het leukst is. Nu nog even proberen zo veel mogelijk kostuums en Achievements vrij te spelen voordat ik kan beginnen aan de volgende game...

Overigens zou het erg leuk zijn als Capcom besluit ook ontbrekende delen in de reeks zoals Resident Evil: Revelations en Resident Evil Code: Veronica X over zou zetten naar de Xbox One en PlayStation 4. Ik weet dat niet iedereen daar zo'n fan van zal zijn, maar hoe meer delen uit de franchise op één generatie consoles te spelen is, hoe beter ik het vind!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 25 Aug 2016 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Net Deus Ex: Mankind divided uitgespeeld.

Sterke gameplay maar het verhaal is toch een beetje lang uitgerekt en het einde is een absoluut "whut? That's it?" moment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 16 Sep 2016 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Doom

Ik houd wel van fast paced FPS games.
Dit is een heerlijke game, met als enige minpunt die ik zo snel kan bedenken dat je elke vijand gekilled moet hebben voordat je verder kan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Sep 2016 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Tales of Berseria, PS4.

Speelduur:31 uur(nu 45 uur)
trophy:51%
party:Velvet, Magilou, Rukorou, Eleanor
Level:65

Net zoals de laatste paar delen is ook deze deel aan de korte kant, maar in mijn ogen beter dan Zestiria, de dammage system is veel fijner(Symphonia, Hearts R, Vesperia) en dat je gewoon normaal grade krijgt na een battle.

Het is alleen jammer dat je snel de juiste weg word gewezen met de zogenaamde "next destination marker". Ook is de game best makkelijk, tijdens mijn storyline is er geen enkel personage gesneuveld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Sep 2016 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Pokémon Omega Ruby
Terwijl iedereen als malle malloten over de weg lopen om Pokémon te vangen, was ik begonnen met Omega Ruby om me warm te maken voor Sun & Moon. Er waren wat oude frustraties, maar wat een geweldige game met super veel content en Pokémon.

Ook zitten er veel legendary Pokémon in en ik denk dat ik de Pokébank ga gebruiken, en wat andere games uitspelen op de 3DS. Zit er weer helemaal in de vibe en de game gaat zo diep in tech en mechanics ben er wel honderden uren zoet mee na het uitspelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Sep 2016 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Nogmaals The Witcher III uitgespeeld.
Ditmaal wel een positief einde gehaald
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2016 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Laatste uitgespeelde games in volgorde van uitgespeeld:

Bulletstorm:

BAZENGAME! Het was heerlijk om zo creatief mogelijk om te gaan met killshots en alles en iedereen in de omgevingen te vernederen. Pure FUN.

Serious Sam 3: BFE:

XXXL BAZENGAME! Ook hier pure fun, hoewel het eindspel nogal buggy was (Je wilt springen en de game registreert dat niet, resultaat: Dood) de DLC nog niet gedaan maar ik keer graag terug naar Sam Stone.

Crysis 2:

Ik moet zeggen dat dit heel anders speelt dan de vorige. Ik bemerkte dat ik vooral voor de stealth tactiek koos en rustig men 1 voor 1 neerlegde. AI vertoont wel eens wat fouten en schakelt zichzelf nog weleens uit. Absolute minpunt: De Aliens. 1 van de meest irritante en nutteloze vijanden ooit. Het eindspel stelde ook geen drol voor, als je als stealth opereert kan je het vrijwel compleet skippen.

Een mooie game, maar die vervloekte aliens zijn echt zo geforceerd als de pest.

Op de backburner:

Unreal Tournament 3:

Wat hou ik van dat spel, maar in de campaign zit ik nu vast in een modus waar ik geen hol van begrijp (Nodes veroveren, met een speciale energiebal kan dat een stuk sneller) dus vooral bedoeld als fragfest

Duke Nukem Forever:

De game is bij wijlen niet makkelijk. Nu op een sectie in het begin waar je raketten vanaf je turret moet vernietigen. Leuk, maar 2 inslagen is al voldoende om je het loodje te laten leggen. Deze titel is vooralsnog nogal onvergeefelijk als je het verpest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 08 Okt 2016 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Tales of berseria zojuist uitgespeeld.

Veel betere game dan Zestiria.

Party:

Eleanor lvl 58.
Laphicet lvl 58.
Eizen lvl 58.
Magilou lvl 58.

Tijd: 20 uur.

Een minpunt die ik kan bedenken is dat de laatste 3 tales of Games een triest einde hadden..
Erg jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Okt 2016 06:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
Tales of berseria zojuist uitgespeeld.

Veel betere game dan Zestiria.

Party:

Eleanor lvl 58.
Laphicet lvl 58.
Eizen lvl 58.
Magilou lvl 58.

Tijd: 20 uur.

Een minpunt die ik kan bedenken is dat de laatste 3 tales of Games een triest einde hadden..
Erg jammer.


Dan heb je best door de game zitten rushen had er 31 uur over gedaan. 45 uur totaal voordat ik ex new game begon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 08 Okt 2016 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
Dan heb je best door de game zitten rushen had er 31 uur over gedaan. 45 uur totaal voordat ik ex new game begon


Ik heb alle skits over geslagen die zomaar tevoorschijn kwamen.
En dat zijn er een hoop.
Dat zou het misschien kunnen zijn.
Verder zeg je zelf al dat het makkelijk is je volgende locatie te vinden door het sterretje te zoeken op de kaart wat ook minder tijd kost.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Okt 2016 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
dantekloon schreef:
Dan heb je best door de game zitten rushen had er 31 uur over gedaan. 45 uur totaal voordat ik ex new game begon


Ik heb alle skits over geslagen die zomaar tevoorschijn kwamen.
En dat zijn er een hoop.
Dat zou het misschien kunnen zijn.
Verder zeg je zelf al dat het makkelijk is je volgende locatie te vinden door het sterretje te zoeken op de kaart wat ook minder tijd kost.


Ik heb het ook niet zo met de skits, sla ze ook altijd over in de Japanse als in de engelse versie, duren me te lang. Misschien heb ik wel meer sidequests gedaan voor ik de game heb uitgespeeld.

Maar wel 130 uur of zo over gedaan voor de platinum. De laatste paar items vinden voor de Item Collector trophy duurde echt lang, er zijn veel vijanden die hun rare weapon niet droppen na een battle, denk dat ik 8 uur erover heb gedaan om de laatste 5 te kunnen krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Okt 2016 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Ori and the Blind Forest op 100% in iets meer dan tien uur. Wat een geweldig spel, heerlijke sfeer door de muziek en de graphics.

[Edit]

En de laatste episode van King's Quest ook even meegepakt en alle achievements in de game gehaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 67, 68, 69  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 63 van 69

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group