Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 171, 172, 173  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 30 Okt 2015 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Sterkte
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Okt 2015 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+ Nieuwe Games of November! Awesome games deze maand. Hierna mag er wel een pauze van een paar maanden zijn. Ik heb ook nog tijd en geld nodig om alle games te doen.

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 31 Okt 2015 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Toffe video, toffe games! Muziek was imo wat too much, maar de overgang naar Fallout 4 was erg gaaf gedaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jonezy BerichtGeplaatst: 01 Nov 2015 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Joni, ik vind het overdreven om je grote foto's te quoten maar zijn dat alle Suske en Wiske's op die foto :O Alle mooie oranje kaftjes?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Nov 2015 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

+ Bijna 470 Euro terugkrijgen van Eneco, je kunt het slechter treffen.
- Voetbalspoiler:

Spoiler: toon
Feyenoord dat verliest, balen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Nov 2015 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+ Voor de PSP een 32 GB SD kaart met Memory Stick Pro Duo adapter besteld om alles te gaan huisvesten. De 512 MB Memory Stick is echt te karig hiervoor.
+- Besteld via een site die het vanuit China verstuurt. Lees ik ineens wat over douanekosten die je dan lollig nog mag dokken.. al zegt elke site die ik vind dat als je onder de 20 euro blijft, het niet hoeft. Fingers crossed dus. Best wel naaierig dat dit nergens op de product pagina wordt vermeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 02 Nov 2015 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

+ https://www.youtube.com/channel/UCeVw3-4JmOnfx1IsLPywNWg

Dit gezien mensen? Epische fan-made (nou ja, wel een studie met wat centen) metroid short movie.
Ben benieuwd of Nintendo dit van youtube af gaat halen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Nov 2015 10:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Rene Groen schreef:
Toffe video, toffe games! Muziek was imo wat too much, maar de overgang naar Fallout 4 was erg gaaf gedaan


Thanks! Ja, muziek blijft een gevoelig dingetje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Nov 2015 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

- WWE World Heavyweight Champion Seth Rollins geblesseerd, ligt er zes tot negen maanden uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Nov 2015 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
- WWE World Heavyweight Champion Seth Rollins geblesseerd, ligt er zes tot negen maanden uit.

Ik wou dat het weer terug kwam op TV Wat heeft Rollins?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Nov 2015 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Redneckerz schreef:
Rene Groen schreef:
- WWE World Heavyweight Champion Seth Rollins geblesseerd, ligt er zes tot negen maanden uit.

Ik wou dat het weer terug kwam op TV Wat heeft Rollins?


Knieblessure, een Sunset Flip Powerbomb ging verkeerd, zie hier. Domme pech natuurlijk, alleen hij moet wel de titel opgeven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 05 Nov 2015 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Tijd om Kevin Owens de WWE titel te geven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Nov 2015 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

- Afscheid van K3. Toch einde van tijdperk. Van mislukking van Eurosong tot kinderheldjes.
+ Nieuwe K3tjes. Mijn favorieten. Die oogjes van Klaasje.
+ Grappig hoe weinig Josje mag zeggen in die liveshows.

Wel benieuwd hoeveel mensen de show hebben gekeken. Marktaandeel in Vlaanderen was ongeveer 50% de afgelopen weken, maar nu stonden er zelfs reuzeschermen op plaatsen om alles live te volgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 06 Nov 2015 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Joni Philips schreef:
- Afscheid van K3. Toch einde van tijdperk. Van mislukking van Eurosong tot kinderheldjes.
+ Nieuwe K3tjes. Mijn favorieten. Die oogjes van Klaasje.
+ Grappig hoe weinig Josje mag zeggen in die liveshows.

Wel benieuwd hoeveel mensen de show hebben gekeken. Marktaandeel in Vlaanderen was ongeveer 50% de afgelopen weken, maar nu stonden er zelfs reuzeschermen op plaatsen om alles live te volgen.

K3, Joni? Het is toch beschamend. Die show, en dat trio. En Gertje..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Nov 2015 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Die belevenis in Vlaanderen is compleet anders. Je moet dat ook begrijpen. K3 gaat hier al 17 jaar mee, Gert Verhulst kwam hier al op televisie toen ik nog niet geboren was. Deed vorig jaar ook mee aan enkele van de populairste programma's waar hij een meer humoristische kant toonde. Dit was dan ook hét programma van Vlaanderen voor het jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Nov 2015 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

+ Grote huiskamerverbouwing, alles eens anders neerzetten....
- ...Althans, bijna alles. Huiskamer heeft vorm van een rechthoek en daarin is niet alles mogelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Nov 2015 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Oh wow, uiteindelijk 3,6 miljoen kijkers voor K3 zoekt K3. 1,8 miljoen per land. Dat moet bijna 60-70% van het TV publiek zijn voor Vlaanderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 02:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Ik heb het internet definitief achter me gelaten.
Hier volgen 5 redenen:

1. Het is niet goed voor mijn gezondheid, zo is overduidelijk gebleken.
2. Mensen judgen je, (terwijl ze je niet kennen)
3. Mensen kijken neer op je
4. Mensen denken dat ze alwetend zijn en dat ze de waarheid in pacht hebben, terwijl de verklaring achter sommige dingen soms wel wat dieper ligt dan dat ze denken.
5. Sommige mensen genieten ervan om je te zien lijden.

Iedereen is zoals die is. Rouwen om verlies is normaal. Huilen is normaal en helpt. Fuck het woord zelfmedelijden. Het wordt volledig uit proportie gehaald. Ik denk dieper na over dingen dan de meeste mensen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik af en toe wel eens in een dip raak. Ik kan de antwoorden vaak dan ook niet vinden aangezien ik maar een simpel mens ben die probeert een goed mens te zijn. En meer kan ik niet doen.

Ik ben al lang niet meer wie ik was. Ik vind het moeilijk tegenwoordig om me te gedragen op de manier zoals het moet.... En toch vind ben ik best sociaal irl. Mensen bekritiseren mij om mijn gedrag terwijl mijn hele persoonlijkheid is veranderd door alle shit die ik heb meegemaakt mede door andere mensen. Krom niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

+ vandaag gaat mn zus trouwen
+ strak in pak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Bever Warrior schreef:
Ik heb het internet definitief achter me gelaten.
Hier volgen 5 redenen:

1. Het is niet goed voor mijn gezondheid, zo is overduidelijk gebleken.
2. Mensen judgen je, (terwijl ze je niet kennen)
3. Mensen kijken neer op je
4. Mensen denken dat ze alwetend zijn en dat ze de waarheid in pacht hebben, terwijl de verklaring achter sommige dingen soms wel wat dieper ligt dan dat ze denken.
5. Sommige mensen genieten ervan om je te zien lijden.

Iedereen is zoals die is. Rouwen om verlies is normaal. Huilen is normaal en helpt. Fuck het woord zelfmedelijden. Het wordt volledig uit proportie gehaald. Ik denk dieper na over dingen dan de meeste mensen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik af en toe wel eens in een dip raak. Ik kan de antwoorden vaak dan ook niet vinden aangezien ik maar een simpel mens ben die probeert een goed mens te zijn. En meer kan ik niet doen.

Ik ben al lang niet meer wie ik was. Ik vind het moeilijk tegenwoordig om me te gedragen op de manier zoals het moet.... En toch vind ben ik best sociaal irl. Mensen bekritiseren mij om mijn gedrag terwijl mijn hele persoonlijkheid is veranderd door alle shit die ik heb meegemaakt mede door andere mensen. Krom niet?


Je hebt het internet niet definitief achter je gelaten, getuige niet alleen de bovenstaande post, maar tevens de afsluiting met een vraag, hetgeen meteen aan geeft dat je nog terugkomt om te kijken of er iemand op heeft gereageerd. Bij deze dus.

Dat gezegd hebbende; ik ken niets van je geschiedenis (is volgens mij wel besproken op Gamed, maar heb het simpelweg niet meegekregen), maar als ik dit lees, dan zit er zeker iets niet lekker. Ik kan je woorden dan ook niet in een bepaalde context plaatsen, maar als ik je post zo zie lijkt me dat er meer aan de hand is dan enkel 'fuck het internet' alleen. Internetters zijn mannen en vrouwen die (veelal) reageren vanuit de anonimiteit omdat het makkelijk is. Ik heb sterk het idee dat jij dit moeilijk van je af kunt zetten en veel van hun opmerkingen te serieus neemt.

Wellicht zit ik er compleet naast, zoals gezegd zie ik deze post op zichzelf en niet binnen een bredere context, maar je komt over als een onzekere persoon die hulp nodig heeft. Dit klinkt wellicht hard, maar is puur een mening van één iemand en een ander kan er compleet anders over denken. Ook dat is namelijk het internet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lange post incoming!

Aangezien je totaal niet de moeite neemt om aangeboden hulp überhaupt te erkennen kan je vast begrijpen dat onderstaande reactie wat minder vriendelijk zal zijn dan normaal (en in het openbaar). En als je het niet begrijpt, misschien doe je er dan goed aan om eens een PM te lezen of er 1 te sturen in plaats van, zoals uit deze post van je ook weer blijkt, je weer zwelgt in treurnis en zelf-medelijden.

Bever Warrior schreef:

1. Het is niet goed voor mijn gezondheid, zo is overduidelijk gebleken.
2. Mensen judgen je, (terwijl ze je niet kennen)
3. Mensen kijken neer op je
4. Mensen denken dat ze alwetend zijn en dat ze de waarheid in pacht hebben, terwijl de verklaring achter sommige dingen soms wel wat dieper ligt dan dat ze denken.
5. Sommige mensen genieten ervan om je te zien lijden.

1. Je laat je duidelijk veel te veel meeslepen in negatieve reacties op sites als Insidegamer, wat ook wel blijkt uit het gegeven dat je hier meestal reageert als die enge mensen van IG het je weer lastig hebben gemaakt. Oplossing: Praat erover met de staf aldaar, en als zij ook in het complot zitten, bezoek IG dan gewoon niet meer.

2. Dit veroorzaak je zelf door telkens negatieve posts hier te maken omdat je het van je af wilt schrijven. Daar reageren mensen dan op en bieden aan je te helpen, waar je vervolgens totaal niet op ingaat. Je eerstvolgende post gaat er dan weer over hoe onheus jij je bejegend voelt. Ja, dan gaan mensen inderdaad een oordeel over je vellen. Als je nu eens de gegeven hulp zou erkennen dmv een reactie en je ook de impressie wekt dat je iets aan je probleem wilt doen, dan zou je al veel minder snel een oordeel krijgen, maar eerder medelijden.

3. Staat in verhouding met 2. Mensen kijken neer op je omdat je hier alleen maar negatief doet en niks doet met aangeboden hulp.

4. Dit vind ik dus een typisch voorbeeld van zelfverkozen zelf-medelijden. Mensen maken die conclusies omdat jij niks uitlegt over je probleem. Mensen bieden hulp aan, en dat negeer je. En dan kom je er weer mee (Net zoals nu) dat mensen je ''niet begrijpen''. Logisch, jij zegt immers niks. Erken de gegeven hulp en beargumenteer je probleem (Wat is er gebeurd, hoe komt dat, wat kunnen wij voor je doen, etc), maar hou op met posts zoals deze waar je zwaar de impressie wekt dat je graag zielig gevonden wilt worden om zo je eigen vooroordelen over ons te bevestigen. ''Zie je nou wel, ze mogen mij niet! Net als bij Insidegamer! Ik kap met het internet hoor, iedereen hekelt mij!''.

5. Zolang jij niet vertelt wie dat zijn (Ik vermoed Insidegamer?) kan ik hier niets mee. Laat ik duidelijk wezen: Ik geniet er resoluut niet van dat je schijnbaar ''lijdt'' aan het een of het ander en daar wil ik graag bij helpen, maar ik ben wel een beetje klaar met reacties zoals deze waar je alleen maar klaagt over dingen, die blijkbaar meer prioriteit zijn voor jou om moeite in te steken dan dat je eens iets met de gegeven hulp doet. DAAR stoor ik mij aan. Niet dat jij lijdt, maar dat je alleen maar zielig loopt te wezen terwijl er allerlei handen worden uitgestoken.

Wat ik eerder al in een PM aanhaalde (Welke je domweg gewoon niet leest):
''Ik krijg heel erg het idee alsof Gamed je afvoerputje voor rot reacties is. Wat dan het frustrerende aan is, is dat je niks met de gegeven hulp of met de reacties doet. Ik wil je echt helpen met whatever probleem je hebt maar als je alleen maar blijft posten hoe vervelend alles is en niet ingaat op gegeven hulp, dan neig ik ook naar een reactie zoals Nino die plaatste: Dat je Gamed als een pispaal gebruikt voor wanneer je down bent.''.

Daar sta ik nog steeds achter. Ik wil en zal je ten alle tijden helpen als het kan, maar dan moet je die gegeven hulp wel erkennen. Zolang jij dat niet doet kan ik je ook niet helpen en kan ik niets met dergelijke zwelgposts.

Bever Warrior schreef:

Iedereen is zoals die is. Rouwen om verlies is normaal. Huilen is normaal en helpt. Fuck het woord zelfmedelijden. Het wordt volledig uit proportie gehaald. Ik denk dieper na over dingen dan de meeste mensen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik af en toe wel eens in een dip raak. Ik kan de antwoorden vaak dan ook niet vinden aangezien ik maar een simpel mens ben die probeert een goed mens te zijn. En meer kan ik niet doen.

Rouwen en huilen om verlies is niets mis mee. Niemand is perfect en iedereen heeft issues, ik ook uiteraard. Maar ik verkies er voor om geen zwelgpost op Gamed erover te maken daar ik daar zelf niets mee opschiet. Ik praat met vrienden erover, wanneer het kan, en voor de rest moet je het toch zelf doen. Dan leer je pas wie er dichtbij je staan, en wie niet. Tenminste, zo werkt dat voor mij, voor jou kan dat uiteraard anders zijn.

Je kan wel roepen dat zelfmedelijden uit proportie wordt gehaald, maar daar komt het wel op neer. Je post hier voornamelijk als je je kut voelt en loopt dan maar wat sip te wezen. Daar reageren mensen dan op met bemoedigend advies, en dat sla jij vervolgens niet (Ergo, je erkent het niet eens). Om dan te stellen dat het uit proportie wordt getrokken is onzinnig, je koos er namelijk zelf voor om niks te erkennen.

Niemand zegt dat jij een fout, verkeerd, of kwaadaardig mens bent. Integendeel, ik denk dat je een goed mens bent maar dat je je kompas op het dagelijks leven bent kwijtgeraakt. Of misschien heb je het nooit gevonden. Dat kan ook. Die problemen leven onder mensen, en zijn niet uniek aan jij alleen. Daarom is het ook zo Godvergeten belangrijk dat je iets doet met hulp als je het wordt aangeboden. Nu zie ik het je vooral afslaan, waarmee je eigenlijk zegt ''Nee, liever geen hulp. Ik wil liever zielig gevonden worden door iedereen, dat past mij immers beter''.

Ik denk ook wel eens zo, maar dat is nooit voor lang. Bij jou gaat het idee dat het om langere periodes gaat dat je je zo voelt. Again: Laat je helpen. En again - Dat wil ik voor je doen. Maar dan moet je wel kappen met zielig doen en actie ondernemen. Zoals ik al eerder zei - Erken de gegeven hulp en beargumenteer je probleem.

/end rant

Nickdhnick schreef:
+ vandaag gaat mn zus trouwen
+ strak in pak

Gefeliciteerd Nick! Ik neem aan dat jij de bruidsboeket zal vangen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Nov 2015 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

+ De nodige Xbox 360 titels op mijn Xbox One aan het zetten. Onder andere South Park: The Stick of Truth, Fallout 3, Gears of War 2, Gears of War 3 en Gears of War: Judgment. Moet zeggen: het systeem werkt prima!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Nov 2015 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

---- Aanslagen in Frankrijk. Ik weet niet of ik er een apart topic voor moet maken, of niet. En dit keer is het heel erg fout - Meerdere explosies, schietpartijen, en gijzelingen op 6 verschillende plekken. Dit. Is. Slecht.

- Noodtoestand afgekondigd, grenzen gesloten. Ironisch genoeg waren er al aankondigingen voor aanslagen en zouden ze die grenzen dit weekend al sluiten. Toch net te laat gebeurd..

- Het is ook zo Godverdomme zinloos. Mocht het geradicaliseerde islam wezen (Dat is immers nog niet bekend), wat heb je er nu aan om zoveel ellende aan te richten omdat deze mensen volgens je verknipte kijk op een religieus boek afvalligen zijn? Het is zo ontzettend sneu.

- Fuck deze vrijdag de dertiende en fuck dit weekend ook eigenlijk. De wereld as we know it is weer wat van zijn humaniteit ontdaan... Bah.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Nov 2015 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik ga gokken jaren te laat, want dit zijn waarschijnlijk tweede-derde generatie migranten van voormalige Franse kolonies. Geen mensen die drie-vier weken geleden zijn aangekomen uit Syrie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 127 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group