Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21  
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

dantekloon schreef:
Is er al een release datum bekent van een Japanse RPG?
Mijn WiiU staat stof te happen.

Dan ben je toch verkeerd bezig. Er zijn genoeg toffe games om te spelen. Kijk maar eens in de winkel! Mijn collectie aan Wii U-games is al 20+ met nog een game onderweg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Mei 2014 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Twee interessante grafieken die de prestaties van Nintendo tonen, en dat er toch echt een probleem is:

http://i.imgur.com/zVOGdnt.png
http://i.imgur.com/JIVkxBP.png
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Mei 2014 02:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Er is ook een probleem met je plaatjes, kan je ze even croppen aub?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Mei 2014 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

The Legend of Zelda: The Minish Cap zal vandaag als download verschijnen voor de Game Boy Advance Virtual Console op de Wii U. Zoals gewoonlijk zal het spel €6,99 kosten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Jun 2014 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mensen die geïnteresseerd zijn in Bayonetta 2, en verwachten dat het originele Bayonetta erbij wordt geleverd, moeten even opletten! Het schijnt namelijk zo te zijn dat dat voor Europa niet het geval is, helaas. De Europese Bayonetta 2 verschijnt in twee versies, waarbij de "Special Edition" de enige is waarbij Bayonetta wordt geleverd. Vraag het na, check de officiële Nintendo-website en maak geen fouten!

Bron van het onderstaande: Nintendo-website.

Citaat:
Speciale editie
Let op: de speciale editie heeft als leeftijdsclassificatie PEGI 18, omdat Bayonetta bij deze editie is inbegrepen.

Vanaf de eerste dag is er een speciale bundel verkrijgbaar met zowel Bayonetta 2, als de eerste Bayonetta-game. Deze versie bevat exclusieve content en functies voor de Wii U.

Bayonetta, nu op de Wii U!
Het onvergetelijke eerste deel in de Bayonetta-reeks werd oorspronkelijk in 2010 uitgebracht. In deze game kon de wereld kennismaken met "climax action", een explosieve mix van dynamische actie en een uitdagende stijl. Beleef het zelf op de Wii U met 60 frames per seconde.

Hier begon het...
In een doodskist op de bodem van een troebel meer wordt een heks herboren. Nadat ze zich haar naam, Bayonetta, herinnert, evenals de mogelijkheid om demonen op te roepen, ontdekt ze in de afgelegen Europese stad Vigrid opnieuw de krachten waarover ze als Umbra Witch beschikt. Hiermee neemt ze het op tegen de hemelse legioenen, en ontdekt ze de waarheid over haar verleden in lang vervlogen tijden.

Exclusieve functies voor de Wii U
Duik in de actie in Bayonetta en Bayonetta 2 met de gloednieuwe besturing met het touchscreen van de Wii U GamePad. Daarnaast bieden beide games de mogelijkheid om zonder tv te spelen, dus maak het je gemakkelijk en geniet van de actie op je eigen scherm.

In het Engels en in het Japans
Kies tussen de Engelse of de Japanse audio, en stel Engelse of Japanse ondertitels in.

Unieke Nintendo-outfits
Van links naar rechts: Galactic Bounty Hunter, Hero of Hyrule, Mushroom Kingdom Princess

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Jun 2014 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Thanks. Ik ga zeker de versie halen met Bayo erbij want de PS3 versie die ik heb is haast onspeelbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 11 Jun 2014 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

En ik blij met een gratis game
Anyway, het is het nog steeds wel waard, dus ik ga zeker voor de special edition. Thanks voor de informatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 14 Okt 2014 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Niemand hier die enthousiast wordt van Bayonetta 2?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 14 Okt 2014 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Jazeker wel!
Heb mijn pre-order voor deel 1+2 ruim 2 maanden staan. Ik hoop dat hij goed verkoopt. Dat wordt moeilijk aangezien het een niche game is voor een niche console. Aan de andere kant, hij krijgt natuurlijk wel veel media aandacht en Nintendo pusht hem ook wel aardig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Okt 2014 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mijn pre-order is ook al geruime tijd geplaatst en afbetaald. First Print Edition, als het goed is!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 15 Okt 2014 10:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Ik heb gehoord dat die first print editions heel snel uitverkocht waren, en maar bij 1 Britse retailer te krijgen. Ze zouden over een paar jaar ongeopend wel eens heel wat geld waard kunnen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Okt 2014 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

laraishond schreef:
Ik heb gehoord dat die first print editions heel snel uitverkocht waren, en maar bij 1 Britse retailer te krijgen. Ze zouden over een paar jaar ongeopend wel eens heel wat geld waard kunnen zijn.

De mijne is gereserveerd bij Game Mania. En voor zover ik weet, krijgt elk Game Mania-filiaal twee exemplaren van de "First Print Edition." Overigens kan mij die eventuele waarde gestolen worden. Ik ga gewoon lekker genieten van het pakketje. ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 15 Okt 2014 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Asianator schreef:

De mijne is gereserveerd bij Game Mania. En voor zover ik weet, krijgt elk Game Mania-filiaal twee exemplaren van de "First Print Edition." Overigens kan mij die eventuele waarde gestolen worden. Ik ga gewoon lekker genieten van het pakketje. ^^


Dat sowieso doen.

Zag deze trouwens voorbij komen:

http://giant.gfycat.com/SickChubbyBilby.gif

precies mijn reactie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 16 Okt 2014 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Ah nice! Ik heb 'm dit weekend besteld, special edition... heb zelf de PS3 versie van deel 1 (wel goed speelbaar though na die huge patch, maar nog altijd zwaar inferieur aan xbox versie). Als ik gemotiveerd ben, ga ik beide toch spelen, anders vooral deel 2 uiteraard. Kijk er enorm naar uit, ben geen fan van het genre (devil may cry nooit uitgespeeld, god of war enkel deel 1 en de rest links gelaten want eentonig, etc) maar Bayonetta vond ik ge-wel-dig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Okt 2014 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Valentino Aledda schreef:
Ah nice! Ik heb 'm dit weekend besteld, special edition... heb zelf de PS3 versie van deel 1 (wel goed speelbaar though na die huge patch, maar nog altijd zwaar inferieur aan xbox versie). Als ik gemotiveerd ben, ga ik beide toch spelen, anders vooral deel 2 uiteraard. Kijk er enorm naar uit, ben geen fan van het genre (devil may cry nooit uitgespeeld, god of war enkel deel 1 en de rest links gelaten want eentonig, etc) maar Bayonetta vond ik ge-wel-dig

Alvast veel plezier ermee, Abe! Zo kom je nog eens ergens anders dan Rupture Farms.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Okt 2014 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

thx :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Sep 2017 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Sorry voor deze bump, maar misschien is het net zo handig dan een volledig nieuw topic aan te maken voor deze vraag...

Welke titels die enkel op het Wii Shopping Channel te downloaden zijn, zijn aanraders? Ben eventueel geïnteresseerd om enkele titels aan te schaffen voor het straks niet meer mogelijk zal zijn, gezien het kanaal vanaf januari 2019 gesloten zal zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Sep 2017 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Zeker Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King en My Life as a Darklord, Contra en Gradius Rebirth, Art Style serie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 07 Nov 2017 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Asianator schreef:
Sorry voor deze bump, maar misschien is het net zo handig dan een volledig nieuw topic aan te maken voor deze vraag...

Welke titels die enkel op het Wii Shopping Channel te downloaden zijn, zijn aanraders? Ben eventueel geïnteresseerd om enkele titels aan te schaffen voor het straks niet meer mogelijk zal zijn, gezien het kanaal vanaf januari 2019 gesloten zal zijn.


Zeker weten LostWinds en LostWinds 2: Winter of the Melodias!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 21 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group