Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 52, 53, 54  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Aug 2013 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Nin007 schreef:
Ik ga zo beginnen aan Maple Story, de enige game die me op dit moment kan interesseren. Of als mensen een leukere MMO weten op het moment..


Firefall is een shooter F2P MMO (open beta) en gaat als het goed is binnenkort een grote content update krijgen. Het is geen typische quest based MMO, maar draait meer om dynamic events. Heb er een topic over in het PC gedeelte.
The Secret World vond ik ook wel leuk voor een keertje. Je kan een trial key/friend pass scoren op de Steam hub pagina van de game. Sprak mij wel aan omdat het een totaal andere setting is dan andere MMO's. Heft ook geen maandelijkse kosten meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 12 Aug 2013 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Last of us multiplayer
Persona 4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Aug 2013 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mafusto schreef:
Nin007 schreef:
Ik ga zo beginnen aan Maple Story, de enige game die me op dit moment kan interesseren. Of als mensen een leukere MMO weten op het moment..


Ik zou MapleStory dan wel op een private server met wat vrienden gaan spelen. Dem Grindz


Ik lees dat mensen het spel zat zijn omdat als je er 'echt geld' in stopt dat je dan een stuk beter bent dan de rest.

@Red, nee.

@elemeNt, ik zal eens naar die firefall kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Aug 2013 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:


@Red, nee. .

Nou, goed dan.. Als dat te hardcore is...











Habbo Hotel?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Aug 2013 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Splinter Cell: Blacklist (bijna uitgespeeld) en Saints Row IV. O ja, en Insanely Twisted Shadow Planet voor erbij, blijft een leuke game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 17 Aug 2013 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Banjo Kazooie, Pikmin 3, Trine 2: Director's cut

Overigens is Trine 2 nu tijdelijk 60% afgeprijsd in de Nintendo e-shop (blabla al gehaald op steam voor 5 cent blabla). Ben blij dat ik vorige maand besloten had nog even te wachten met de aankoop. 16,99 is wel veel voor een relatief kort spel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Aug 2013 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Europa Universalis 4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 18 Aug 2013 02:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

FF4 op de DS(emu) aan het doen, tis beetje als FF7 versie van FF4 (heb het origineel van FF4 ook)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Aug 2013 03:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

laraishond schreef:
Banjo Kazooie, Pikmin 3, Trine 2: Director's cut

Overigens is Trine 2 nu tijdelijk 60% afgeprijsd in de Nintendo e-shop (blabla al gehaald op steam voor 5 cent blabla). Ben blij dat ik vorige maand besloten had nog even te wachten met de aankoop. 16,99 is wel veel voor een relatief kort spel.


60% korting is nog best netjes eigenlijk, ik moet eerlijk toegeven dat Nintendo er iets leuks van maakt, van de E-shop op de U, want er zijn nog best vaak goeie 'Steam-like' deals.

D: schreef:
FF4 op de DS(emu) aan het doen, tis beetje als FF7 versie van FF4 (heb het origineel van FF4 ook)


Waarom emuleer je niet gelijk de PSP Deluxe editie? Ziet er een stuk beter uit en heeft ook gelijk de nieuwe uitbreiding van FFIV + een exclusieve uitbreiding die het gat tussen de twee qua verhaal doet vullen.

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Aug 2013 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Demonstar Classic. Een scrolling shooter van de makers van Raptor.
DX-Ball 2. Breakout zoals het moet zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 18 Aug 2013 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Nin007 schreef:

Waarom emuleer je niet gelijk de PSP Deluxe editie? Ziet er een stuk beter uit en heeft ook gelijk de nieuwe uitbreiding van FFIV + een exclusieve uitbreiding die het gat tussen de twee qua verhaal doet vullen.


Psp is te zwaar, schokt teveel, op de ds emu heb ik dat niet.

vind het verder wel leuk om ff4 in ff7 graphics te spelen, geeft weer een nieuwe dimensie aan alles.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 20 Aug 2013 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

The Witcher

Nu bijna uitgespeeld, hierna aan The Witcher 2 beginnen om ergens later of begin volgend jaar The Witcher 3 te spelen! Het is echt een toffe reeks met een awesome sfeertje en verschillende verhaaltjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Aug 2013 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

- Spelunky
- Papers, Please
- The Last of Us
- Dishonored

En tussendoor natuurlijk af en toe nog een potje FIFA 13 online.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 01 Sep 2013 01:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Hotline Miami Vita
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Sep 2013 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Rayman Legends: Ubisoft go fuck yourself edition

Geniaal spel, steekt met kop en schouders boven de rest uit. Hier kan Nintendo wat van leren met hun NSMB cash-in bullshit, ondanks dat NSMB.U een vermakelijke game was. Maar het kan gewoon niet tippen aan de versheid die deze game met zich brengt.

Als de Wii U versie over een aantal maanden voor twee tientjes is op te pikken dan zal ik dat doen. Michel Ancel is wel een goeie gast en met Mario pakjes spelen lijkt me ook wel geinig, sowieso chill om deze met een groep vrienden in de koude wintermaanden nog eens te doorlopen.

Duck Tales: Remastered

Het is maar net wat je voorkeur is, ik vind het origineel een stuk leuker omdat deze versie de charme's mist van de 8-bit NES games. Wel leuk voor de nieuwe generatie natuurlijk al had ik zelf liever een 3D Duck Tales game gezien. Heb het origineel trouwens nog niet gespeeld maar wel andere Capcom games zoals deze dus ik weet wel ongeveer hoe het spel is:

YouTube: toon


Men die iets heeft dat ze die oude meuk niet meer kunnen spelen zijn nog te jong om het te kunnen waarderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Sep 2013 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

The Witcher 2

Heel erg mooi spel! Ik heb 1 verhaal al uit gespeeld, nu hetzelfde verhaal van de andere kant uitspelen en waarschijnlijk een ander einde. Laatste stad is wat minder boeiend, maar de sfeer en alles is echt geweldig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Sep 2013 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Coudy with a chance of meatballs. Doel was om het als overbrugging te laten dienen tot aan GTA V, alleen ik vermoed dat ik daarvoor te snel door de game heen ga
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Sep 2013 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Rene Groen schreef:
Coudy with a chance of meatballs. Doel was om het als overbrugging te laten dienen tot aan GTA V, alleen ik vermoed dat ik daarvoor te snel door de game heen ga


Ik zie dat je Rayman Legends hebt voor de Xbox 360, alhoewel de game vele malen leuker is op de U met co-op is hij alsnog zeer aan te raden om te spelen. De game is zeker lang genoeg dat hij het wel een weekje volhoud.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 09 Sep 2013 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben nu bezig met Tales of Destiny Director's Cut op de PS2.
Goede remake tot nu toe.
Enige minpunt zijn de 2D sprites in een 3D wereld.
Buiten dat is het een geweldig spel om te spelen.

Verder speel ik tussendoor op de PC Castlevania Lords of Shadow
Had em wel eens eerder gespeeld, maar nooit echt de moeite gedaan om hem uit te spelen.
Nu maar eens doen dan.
Ben nooit echt een Castlevania fan geweest, maar deze sloeg mij aan omdat het naar mijn menig aardig wat gelijkenissen zijn met God of War.

En als ik me echt verveel speel ik wel een potje Mortal Kombat ook op de PC.
Super vette game, bruut, Smerig.
Gewoon weer Mortal Kombat als vanouds in een nieuw jasje.
Heerlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Sep 2013 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Castlevania: Lords of Shadow is zeker leuk. Alhoewel ik het niet kan vergelijken met oude Castlevania games. De oude hadden toch meer actie. Hier zit je soms nog wel eens puzzels op te lossen en zo. Zelfs baasgevechten zijn soms puzzels. Ik ben ook benieuwd naar de PC versie van de game. Mortal Kombat had ik destijds bij mijn Vita gekregen, inmiddels verkocht maar de PC versie spreekt mij ook wel aan.

Pikmin 3

Pikmin in HD, jeej! Wat belangrijker is is of de game een beetje leuk is of niet. Ze hebben in ieder geval de Wii-controls gelaten zoals ze waren in NPC: Pikmin 1 en 2, dat is al iets positiefs!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Sep 2013 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Nin007 schreef:
Rene Groen schreef:
Coudy with a chance of meatballs. Doel was om het als overbrugging te laten dienen tot aan GTA V, alleen ik vermoed dat ik daarvoor te snel door de game heen ga


Ik zie dat je Rayman Legends hebt voor de Xbox 360, alhoewel de game vele malen leuker is op de U met co-op is hij alsnog zeer aan te raden om te spelen. De game is zeker lang genoeg dat hij het wel een weekje volhoud.


Een game die ik coöp ga spelen met m'n vriendin, vandaar nog niet gedaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Sep 2013 02:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Rene Groen schreef:
Nin007 schreef:
Rene Groen schreef:
Coudy with a chance of meatballs. Doel was om het als overbrugging te laten dienen tot aan GTA V, alleen ik vermoed dat ik daarvoor te snel door de game heen ga


Ik zie dat je Rayman Legends hebt voor de Xbox 360, alhoewel de game vele malen leuker is op de U met co-op is hij alsnog zeer aan te raden om te spelen. De game is zeker lang genoeg dat hij het wel een weekje volhoud.


Een game die ik coöp ga spelen met m'n vriendin, vandaar nog niet gedaan


Leuk, ik wens je veel plezier! Volgens mij kan je Murphy besturen als tweede speler dat maakt sommige stukken in het spel een stuk makkelijker. Buiten dat hoort de Wii U versie van de game bij de topgames van 2013.

Alweer een goed jaar voor platform fans. Duck Tales, Mickey Mouse, Rayman Legends, Luigi U en straks nog eens Donkey Kong Country 5, Mighty Switch Force! 2 HD, Sonic: Lost World en Mario 3D World erboven op. Hou op, damn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 11 Sep 2013 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

diablo 3 ps3, echt leuk spel! Ben nu ook wizard aan het lvlen maar vind die behoorlijk zwak tot nu toe, mischien veranderd dat als ik wat fatsoenlijkere abillitys heb.

Mn witchdoctor is iig gestoord sterk, klapt alles tegen de grond.

Verder had ik nog een monk maar daar speel ik ff niet mee tot ik weet of mn wizard nog leuken dingen kan doen straks.

Demon hunter vond ik niet zoveel aan, beetje noobcharacter imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Sep 2013 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

D: schreef:
diablo 3 ps3, echt leuk spel! Ben nu ook wizard aan het lvlen maar vind die behoorlijk zwak tot nu toe, mischien veranderd dat als ik wat fatsoenlijkere abillitys heb.

Mn witchdoctor is iig gestoord sterk, klapt alles tegen de grond.

Verder had ik nog een monk maar daar speel ik ff niet mee tot ik weet of mn wizard nog leuken dingen kan doen straks.

Demon hunter vond ik niet zoveel aan, beetje noobcharacter imo.


Diablo 3 demo speelt inderdaad goed weg en best veel content voor een demo!

Sonic & All-Stars Racing Transformed eens opgestart. Toffe 'kart' game! Mooie levels en oude Sega sounds doen me goed.

Proteus, vond het eigenlijk een beetje tegenvallen en het lopen is wel tergend langzaam.

Saints Row The Third. Eerste half uurtje best leuk als 3rd person shooter en om een character te maken. Daarna niet heel boeiend meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Sep 2013 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Grand Theft Auto V, PES 2014, World of Tanks beta en The Legend of Zelda: The Wind Waker HD. Ik vermaak me wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 34 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group