Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox 3AppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende  
impulse BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

@ D:

[/quote]
mja ik ging gister al laat naar bed (2 uur, normaal gesproken half 1) en heb geen behoefte om een hele nacht op een stoel te zitten om slecht gepresenteerd gewauwel aan te horen, alles wat echt interresant is komt straks toch wel in een videocollage op yt. Tbh ben ik toch niet super geinterreseert in zogenaamde blockbusters waarvan de presentatie toch enkel bestaat uit hypen, en dan zijn het vaak nog titels ook die ik toch niet koop.

Ik ben persoonlijk meer van de underdog games, weet niet of ze het over borderlands 2 zullen hebben op de E3 maar zal wel niet ;o[/quote]

je kan de livestream ook kijken op smartphones ipad's iphones enz...
en slecht gepresenteerd??? dit is echt super goed gepresenteerd met mensen die iets over games kennen (de mannen van GT zelf) Dit is echt op en top super game entertainment en super veel info ik zweer het dit is super XD (man ik ben zo opgefocked ik kan niet wachte O.O)

en lol borderlands 2 underdog? atelier ayesha is eerder underdog :p
en ze gaan zoizo stuff laten zien van borderlands 2 en waarschijnlijk ook een exclusive interview van borderlands 2 gwn kijke!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nin007 BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat zeg ik toch, D: zit weer in een van ze 'ik ben superieur' buien..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gezer BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Redneckerz schreef:
ninodude schreef:
D: schreef:
ik kijk de highlights wel op youtube een week later oid.

Wat bende gij toch een stoere boy!

Ik kan me voorstellen dat je niet specifiek gaat opblijven voor algehele livestreams. Like i said, er zit veel geneuzel in dat je makkelijk kan missen. Uiteraard, als alle CEO's ook graag wil horen is het er natuurlijk wel om te doen.

Combinatie van livestream/highlights de volgende dag wordt het voor mij

Tja, je kan duidelijk zien dat je nog een noobie bent op Gamed, het gaat niet perse om al het geneuzel, met de conferenties komen de vaste Gamed members ieder jaar in een groepchat waar we dan beetje commentaar geven over de conferenties. Het is gewoon een heel sociaal gebeuren hier op Gamed en als er dan ook nog eens vette games worden aangekondigd is het extra vet!

Ik ga die van Sony waarschijnlijk ook niet volgen, omdat het te laat uitkomt met mijn werk maar mij hoor je ook niet stoer rond lopen schreeuwen dat het me niet zoveel kan schelen en dat ik het wel later even terugkijk, ja zo komt dat bij mij over wat D: zegt.

+1 Nino

Ik ga E3 volgen via de Gamedchat, Gamed, PS Home(lol vorig keer was awesome, bowlen en shit) en wss de GT livestream.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Alleen deed de stream het niet in Home Good timez!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat

impulse schreef:
@ D:

je kan de livestream ook kijken op smartphones ipad's iphones enz...
heb ik niet
Citaat:

en slecht gepresenteerd??? dit is echt super goed gepresenteerd met mensen die iets over games kennen (de mannen van GT zelf) Dit is echt op en top super game entertainment en super veel info ik zweer het dit is super XD (man ik ben zo opgefocked ik kan niet wachte O.O)
ik heb een beetje een trauma van league of legends ESL/IEM media spectacles (cringe lvl infinite, srs) en kan me de giant enemy crab van een paar jaar geleden ook nog herinneren ;l maar goed zoals ik al zei ik kijk het allemaal wel als het in een compilatie op yt staat, ga er niet voor opblijven.
Citaat:

en lol borderlands 2 underdog? atelier ayesha is eerder underdog :p
en ze gaan zoizo stuff laten zien van borderlands 2 en waarschijnlijk ook een exclusive interview van borderlands 2 gwn kijke!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wtf is zoizo

je schrijft het als sowieso

en ik dacht borderlands 2 underdog omdat veel bladen zeggen dat borderlands 1 oh zo slecht was, maar zo goed als de coop vond ik alles tof aan het spel, het sfeertje was lekker ongeforceerd en dat was wel zo prettig. Who cares dat er geen hollywood filmscript als verhaal was, hoop dan ook dat borderlands 2 niet over de top gaat daarin en het toch nog wel wat open houd, maar ik maak me weinig zorgen. Zover ik al heb gezien van BL2 ben ik meer dan tevreden.

Die atelier spellen heb ik er een paar van op de ps2, atelier iris etc.
Zag er een paar liggen in de gamemania inderdaad, maar werd er niet echt warm van. (zou ook niet best zijn met die kleine meisjes op de voorkant, en achterkant.. en in het spel)
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Borderlands 1 is zeker niet ondergewaardeerd bij de gamepers. Zeker niet als je ziet dat de game een metacritic score van 80+ heeft.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

OPM was alvast zeer te spreken over Boderlands 2 en ik zelf ben er ook benieuwd naar, maar ja underdog vind ik de game niet word uitgebreid besproken over 5/6 pagina's in de OPM, dat zegt wel wat denk ik.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mafusto schreef:
Borderlands 1 is zeker niet ondergewaardeerd bij de gamepers. Zeker niet als je ziet dat de game een metacritic score van 80+ heeft.
Idd, denk dat het tot de 20-30 best scorende retailgames van 2009 hoort
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

impulse schreef:

hopelijk overtuigt dit je(jullie) :p

Oke, ik hap Klinkt interesting!
Overigens ook bedankt voor het toevoegen van die tabel
Nog 1 vraagje: Zal er op die livestreams aandacht worden besteed aan het technische gedeelte? Zeker bij dingen zoals de UE4 demo vind ik dat zeer intressant.

@Gezer: Umadbro?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gamed chat? o_O

Y U NO INVITE ME?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

@Maarten

Every1 iz invited!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn verwachtingen:

Microsoft
- Halo 4
- Call of Duty: Black Ops II
- Forza Horizon
- Fable: The Journey
- verrassende aankondiging van een core game
- muziekdienst

Electronic Arts
- Medal of Honor: Warfighter
- Need for Speed
- Crysis 3
- Star Wars: The Old Republic
- Dead Space 3
- SimCity
- FIFA 13
- Madden 13
- Battlefield Premium + Battlefield 3 DLC
- NCAA Football 13
- NHL 13

Ubisoft
- Assassin's Creed III
- Far Cry 3
- Rayman Legends
- Rocksmith
- Splinter Cell 6

Sony
- The Last of Us
- God of War: Ascension
- Sly Cooper 4
- PlayStation All-Stars
- LittleBigPlanet Karting
- verrassende aankondiging van een core game #1
- verrassende aankondiging van een core game #2
- Call of Duty Vita
- Gaikai

Nintendo
- Darksiders II
- Aliens: Colonial Marines
- New Super Mario Brothers Mii
- Pikmin 3
- Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate

Laatst aangepast door Christian Vuye op 01 Jun 2012 11:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Als dat klopt, is het voor mij best een schrale E3. Veel van die games interesseren me totaal niet. Het enige dat ik uit die lijsten interessant vind is:

- Halo 4
- Assassin's Creed III
- Rayman Legends
- Sly Cooper: Thieves in Time
- New Super Mario Brothers Mii

Enne... wait is Gaikai? Nog nóóit van gehoord.
Ze moesten eens opschieten met Ni-Oh, daar heb ik ook al jaren niets meer van gehoord. En natuurlijk Onimusha 5, want Capcom lijkt die serie vergeten te zijn...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Enne... wait is Gaikai? Nog nóóit van gehoord.

Een streaming service.

Dit mag je eigenlijk gewoon van EA verwachten op de E3, buiten dat Dead Space 3 nog gepland staat voor Q4 FY13.

Oh, en natuurlijk ook nog de digitale content (Premium + DLC) waarmee EA in FY13 een hoop inkomsten hoopt uit te halen:

Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Pff... al die cijfers en zulke onzin. Daar zit ik niet op te wachten. En al die vervolgen op shooters ook niet, om eerlijk te zijn. Geef me maar leuke platformers en goede JRPG's.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Pff... al die cijfers en zulke onzin. Daar zit ik niet op te wachten. En al die vervolgen op shooters ook niet, om eerlijk te zijn. Geef me maar leuke platformers en goede JRPG's.

Dan kun je maar beter niet naar de E3 kijken, de games zullen je dan waarschijnlijk maar weinig interesseren.

Trouwens, op welke manier zijn de cijfers onzin? Dit zijn officiële cijfers van Electronic Arts!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Mei 2012 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Asianator schreef:

Dan kun je maar beter niet naar de E3 kijken, de games zullen je dan waarschijnlijk maar weinig interesseren.
Trouwens, op welke manier zijn de cijfers onzin? Dit zijn officiële cijfers van Electronic Arts!

De gemiddelde consument wil niet geïnformeerd worden over cijfers. Dat interesseert ze weinig. Of ze nu 100.000 of 1.000.000 exemplaren van een game verkopen, daar heeft de consument op dat moment weinig aan. Die willen gewoon weten welke nieuwe games eraan komen.

En als de E3 me kan verrassen zoals Nintendo dat al een aantal keren heeft weten te doen, dan is er niks aan de hand. Zit de E3 vol met shooters zoals Call of Duty: Black Ops II, Medal of Honor: Warfighter (met voor de PS3 natuurlijk een HD-versie van Rising Sun) en Battlefield: Bad Company 3, dan is het voor mij al snel klaar. Die games zijn zo inspiratieloos en 13 in een dozijn dat ze mij niet meer kunnen interesseren.

Titels zoals New Super Mario Bros. Mii, The Legend of Zelda, Rayman, Sly Cooper, Jak and Daxter, Dynasty Warriors, Ratchet & Clank, Mini Ninjas, Final Fantasy, Dragon Quest, Banjo Kazooie, Donkey Kong, Crash Bandicoot, Spyro the Dragon en andere dergelijke games, die kunnen mij eerder bekoren.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 01:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:

En als de E3 me kan verrassen zoals Nintendo dat al een aantal keren heeft weten te doen, dan is er niks aan de hand. Zit de E3 vol met shooters zoals Call of Duty: Black Ops II, Medal of Honor: Warfighter (met voor de PS3 natuurlijk een HD-versie van Rising Sun) en Battlefield: Bad Company 3, dan is het voor mij al snel klaar. Die games zijn zo inspiratieloos en 13 in een dozijn dat ze mij niet meer kunnen interesseren.

Titels zoals New Super Mario Bros. Mii, The Legend of Zelda, Rayman, Sly Cooper, Jak and Daxter, Dynasty Warriors, Ratchet & Clank, Mini Ninjas, Final Fantasy, Dragon Quest, Banjo Kazooie, Donkey Kong, Crash Bandicoot, Spyro the Dragon en andere dergelijke games, die kunnen mij eerder bekoren.

Over 13 in een dozijn games gesproken
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat

@elemeNt

Stil jij. Ik wacht met smart op One Piece Pirate Warriors. Weliswaar voor de OP licentie ipv de DW gameplay, maar toch

@Remy

Nintendo heeft mij de afgelopen paar jaren ook bijna niet kunnen verrassen. De laatste 4 jaar zat er elk jaar een Mario bij. Een tweede platformer met een andere Ninty IP en sinds 2 jaar een nieuw stukje Hardware. Dit zal dit jaar niet anders zijn. De grootste verrassingen waar Ninty de afgelopen jaren mee aan kwam zetten zijn voor mij GS3, Luigi's Mansion 2 en Kid Icarus.

Ik hoop iig met je mee dat de shooters zich beperken tot CoD en MoH.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Zit de E3 vol met shooters zoals Call of Duty: Black Ops II, Medal of Honor: Warfighter (met voor de PS3 natuurlijk een HD-versie van Rising Sun) en Battlefield: Bad Company 3, dan is het voor mij al snel klaar. Die games zijn zo inspiratieloos en 13 in een dozijn dat ze mij niet meer kunnen interesseren.

Battlefield: Bad Company 3 is niet aanwezig op de E3. De game verschijnt in oktober 2013 (of in ieder geval Q3 FY14) en zal waarschijnlijk in de lente van 2013 worden aangekondigd. GDC '13 vermoed ik.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
@elemeNt

Stil jij. Ik wacht met smart op One Piece Pirate Warriors. Weliswaar voor de OP licentie ipv de DW gameplay, maar toch

@Remy

Samurai warriors en warriors orochi van koei en sengoku basara van capcom zijn toch enkele van mn favoriete game series allertijden.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Kwam EA trouwens ook niet met een nieuwe Star Wars (Force Unleashed) game? Geruchten voor Sony zijn ook InFamous 3...
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:

Samurai warriors en warriors orochi van koei en sengoku basara van capcom zijn toch enkele van mn favoriete game series allertijden.

Het zijn ook geen slechte games alleen moet ik er niet te veel van spelen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Kwam EA trouwens ook niet met een nieuwe Star Wars (Force Unleashed) game? Geruchten voor Sony zijn ook InFamous 3...

EA is niet de uitgever van de nieuwe Star Wars game. Dat was enkel het geval bij Star Wars: The Old Republic, omdat BioWare (eigendom van EA) de game heeft ontwikkeld.

De nieuwe Star Wars game maakt deel uit van een volledig nieuwe franchise en wordt waarschijnlijk uitgegeven door Activision. Star Wars: The Force Unleashed III is trouwens geannuleerd.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Christian Vuye schreef:
elemeNt schreef:

EA is niet de uitgever van de nieuwe Star Wars game. Dat was enkel het geval bij Star Wars: The Old Republic, omdat BioWare (eigendom van EA) de game heeft ontwikkeld.

De nieuwe Star Wars game maakt deel uit van een volledig nieuwe franchise en wordt waarschijnlijk uitgegeven door Activision. Star Wars: The Force Unleashed III is trouwens geannuleerd.

Gerucht heeft betrekking op LucasArts en inderdaad niet op EA, maar ook niet op Activision. Het zou mogelijk om Battlefront 3 gaan, maar ja: geruchten. Dat The Force Unleashed III geannuleerd zou zijn is overigens ook slechts een gerucht, er is zelfs nooit een bevestiging geweest van de ontwikkeling.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 14

Ga naar: