Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 22, 23, 24  Volgende  
Draster BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Mr. Awesome schreef:
Buiten de garantie kost de reparatie €149,50, dus bereid je voor


Dan zou ik al gewoon een nieuwe slim kopen, wie weet hoe snel gaat zo'n herstelde PS3 opnieuw stuk :|

En dan nog de heisa met dat verzenden en de wachttijd..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mijn 60GB ging in november 2009 stuk. Ik ontving hem terug in januari 2010. Sindsdien niets meer mis mee geweest. Het valt dus allemaal mee. En mensen die veel waarde hechten aan de voordelen van een 60GB (vier USB-poorten, kaartlezers en natuurlijk de achterwaartse compatibiliteit voor PS2) zullen graag willen wachten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tyrovian BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2009
Berichten: 87

moet maar weer is nieuwe games gaan kopen..

zelf heb ik white knight chronicles besteld...
twijfel toch nog over FF13 dus daar wacht ik nog maar op

maar wil er nog eentje gaan bestellen dus ik dacht aan dead rising 2 voor de ps3.

Maar mijn vraag is natuurlijk aan de personen die ze al hebben.

1. hoelang doe je over de campaign van DR 2
2. wordt het niet snel saai.

wil gewoon even weten wat jullie er van vinden
alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Saai word het niet echt snel, nee. Dead Rising 2 is dan wel grotendeels een game waarbij je duizenden zombies moet afslachten, maar het is heel komisch gedaan. Zo kun je je eigen wapens maken met verschillende voorwerpen die je vind in de wereld, en zijn er ook een soort van sub-bosses welke allemaal een bepaalde strategie vereisen om ze te verslaan. Daarnaast heb ik een online-modus is best vermakelijk is en is er na de Story Mode nog genoeg te doen om je bezig te houden. Nadelen zijn wel enkele bugs die het spel heeft en een verplichte installatie van zo'n (volgens mij) 4GB. Ikzelf heb me er kostelijk mee vermaakt. En ik denk dat meer mensen er zo over denken...

Overigens is FINAL FANTASY XIII ook een hele toffe titel. Je zal de lineariteit moeten aanvaarden de eerste 20/30 uur, maar nadat je in de open gebieden komt, is er al een stukje meer vrijheid. Het verhaal is erg interessant en hoewel de personages soms als irritant kunnen overkomen, zullen ze toch een bepaald plekje in je hart veroveren. Mocht je overigens een fan zijn van originele Japanse stemmen, dan raad ik je aan om de Chinese versie van het spel te importeren via deze link. Deze versie is wel wat duurder, maar je krijgt er dus Japanse stemmen voor terug gecombineerd met een verder totaal Engels spel. En nee, het spel is niet tweetalig en bevat dus enkel de Japanse stemmen. Engelse stemmen zijn op dit exemplaar niet aanwezig.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tyrovian BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2009
Berichten: 87

Mr. Awesome, thanks voor je reactie.

weet denk ik dat ik Dead rising 2 toch ga kopen zombie's in games zijn ook gewoon vet en de game leek mij zeker ook goed maar was meer bang dat het snel gaat vervelen maar zo te horen duurt dat wel even

En met final fantasy XIII ga ik even mee wachten ben zelf volgende maand jarig dus die zal ik dan als verjaardag kado aan me zelf geven
Hou zelf ook inderdaad meer van japanse stemmen dus denk dan dat ik voor de chinese versie ga.
Denk dat ik gewoon ga kijken of de game leuk is.
Zo niet dan heb ik pech
(wel leuk om te horen dat er toch nog ergens vrijheid is in FF XIII)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mr. Awesome schreef:
Overigens is FINAL FANTASY XIII ook een hele toffe titel. Je zal de lineariteit moeten aanvaarden de eerste 20/30 uur, maar nadat je in de open gebieden komt, is er al een stukje meer vrijheid. Het verhaal is erg interessant en hoewel de personages soms als irritant kunnen overkomen, zullen ze toch een bepaald plekje in je hart veroveren. Mocht je overigens een fan zijn van originele Japanse stemmen, dan raad ik je aan om de Chinese versie van het spel te importeren via deze link. Deze versie is wel wat duurder, maar je krijgt er dus Japanse stemmen voor terug gecombineerd met een verder totaal Engels spel. En nee, het spel is niet tweetalig en bevat dus enkel de Japanse stemmen. Engelse stemmen zijn op dit exemplaar niet aanwezig.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen...


Jij hebt FFXIII niet uitgespeeld, maar vrijheid is er ook niet na de open gebied. Dat open gebied ''Gran Pulse'' is de enige waar je vrijheid hebt, voor de rest is het weer linear.
Hoe bedoel je met duur, ik kan hem krijgen binnen 1 dag en voor 35 euro.
Waar, bij gameshop Almelo die regelmatig Chinese games heeft mits die Engels zijn kwa subs.

Heb overigen bijna Chapter 9 uitgespeelt met de originele mooie Japanse versie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Gran Pulse bestaat uit meerdere velden, de meesten niet zo groot, maar wel verplichte locaties om alle Hunts te doen. En ik bedoel met 'ietsjes' duurder het verschil tussen deze Chinese versie en de normale Europese versie, welke een adviesprijs heeft van €29,99.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tyrovian BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2009
Berichten: 87

Jammer genoeg kan ik dead rising 2 niet kopen moet deze maand nog paar dingen betalen en dat gaat natuurlijk echt voor games

Ps. weet iemand wanneer deus ex human revolution uit komt.
zelf dacht ik deze maand nog maar volgens mij is dat niet zo XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Tyrovian schreef:
Jammer genoeg kan ik dead rising 2 niet kopen moet deze maand nog paar dingen betalen en dat gaat natuurlijk echt voor games

Ps. weet iemand wanneer deus ex human revolution uit komt.
zelf dacht ik deze maand nog maar volgens mij is dat niet zo XD

TBA 2011...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tyrovian BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2009
Berichten: 87

ja dat dacht ik dus al dat wordt dus nog even wachten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Eigenlijk iets gek opgemerkt vandaag, om iets te downloaden van het PSN moet je niet ingelogd zijn. Terwijl ik Stacking aan het downloaden was, was ik in één keer accounts aan het hernoemen (ik heb 6 accounts op mijn PS3) en ik zag dat ik op 1 account geen access had tot PSN (want nieuwe ToS nog niet geaccept) maar downloaden ging mooi verder. Ik had al gezien dat je gewoon van account kon veranderen, maar niet dat je niet moest kunnen inloggen op die andere.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Eigenlijk iets gek opgemerkt vandaag, om iets te downloaden van het PSN moet je niet ingelogd zijn. Terwijl ik Stacking aan het downloaden was, was ik in één keer accounts aan het hernoemen (ik heb 6 accounts op mijn PS3) en ik zag dat ik op 1 account geen access had tot PSN (want nieuwe ToS nog niet geaccept) maar downloaden ging mooi verder. Ik had al gezien dat je gewoon van account kon veranderen, maar niet dat je niet moest kunnen inloggen op die andere.

Klopt inderdaad. Wanneer een download is geactiveerd met account A, zal die download gewoon verdergaan, ook wanneer men uitlogt, of inlogt met een ander account.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Feb 2011 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Mr. Awesome schreef:
Joni Philips schreef:
...

...

Extra aanvulling
Een PSN download is console gebonden. Een PSN aankoop is account gebonden. Dat is de reden waarom je met account A iets kunt downloaden en met account B kunt gaan spelen, maar de content niet kunt downloaden met account B.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Kun je nadat je Batman:AA uitgespeeld hebt, nog steeds over het eiland lopen voor de Ridler trophy's end. Of moet ik die verzamelen voordat ik het spel uitspeel?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Als je de game uit heb gespeeld kun je gewoon nog alles verzamelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

RoaringMdog schreef:
Als je de game uit heb gespeeld kun je gewoon nog alles verzamelen.

K thanks . Bijna uitgespeeld. Ik moe5t nog 1 a 2 bossfights
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

ERROR 80023163 PS3

Mijn broertje heeft vandaag een PSN voucher 20 euro gekocht, hij wilde het gebruiken en krijgt elke keer een error 80023163.

Wat is er mis, ligt het aan de FW update ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

dantekloon schreef:
ERROR 80023163 PS3

Mijn broertje heeft vandaag een PSN voucher 20 euro gekocht, hij wilde het gebruiken en krijgt elke keer een error 80023163.

Wat is er mis, ligt het aan de FW update ofzo.


Waarschijnlijk wel , meer mensen hebben er problemen mee :/ kijk hier maar http://www.community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-3-General-Discussion/error/m-p/12562603

Lekker geregeld weer sony... ><
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2011 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Op dat gebied met dat FW updates is SONY Playstation nog best waardeloos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Hoe zorg je ervoor dat 4:3 video's niet gestretched worden op je PS3? (Ik ben mijn video's aan het opnemen op DVD zodat ik ze kan zien zonder de videospeler naar boven te sleuren)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Apr 2011 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Als ik de gratis Red Faction, Sonic, PoP wil? Is het dan voldoende om 3 maanden PlayStation Plus te nemen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 09 Apr 2011 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Volgens mij blijft het alleen gratis wanneer je plus hebt, na je abonnement kan je het dan niet meer gebruiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Apr 2011 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Nickdhnick schreef:
Volgens mij blijft het alleen gratis wanneer je plus hebt, na je abonnement kan je het dan niet meer gebruiken.
Idd, dat weet ik. Maar je moet geen jaarabo hebben? (Hoewel dat wel merkelijk goedkoper lijkt dan voor 3 maanden)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Apr 2011 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Joni Philips schreef:
Nickdhnick schreef:
Volgens mij blijft het alleen gratis wanneer je plus hebt, na je abonnement kan je het dan niet meer gebruiken.
Idd, dat weet ik. Maar je moet geen jaarabo hebben? (Hoewel dat wel merkelijk goedkoper lijkt dan voor 3 maanden)

Jaar of drie maanden zou niet uit moeten maken voor de content die je krijgt, nee. Je kan alleen niet de content van vorige maand downloaden natuurlijk, en het wordt onspeelbaar aan het einde van je abo.

En inderdaad, het is stukken goedkoper.

Joni Philips schreef:
Hoe zorg je ervoor dat 4:3 video's niet gestretched worden op je PS3? (Ik ben mijn video's aan het opnemen op DVD zodat ik ze kan zien zonder de videospeler naar boven te sleuren)

Kan je dat niet gewoon instellen terwijl je aan het kijken bent? Zeg, Triangle drukken en Weergave of zoiets instellen. Kan je kiezen tussen Zoom, Normal en nog iets, geloof ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Apr 2011 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik raad je toch aan een jaar te nemen, Joni... het is uiteindelijk veel goedkoper en je hoeft een jaar lang nergens meer naar om te kijken, enkel het spul elke maand downloaden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group