Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 22, 23, 24  Volgende  
the_dan BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 01:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

dat illigale slaat natuurlijk op de watermarks verwijderen die je krijgt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 02:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Lol maar dat wou ik ook niet ik vroeg gwoon om een cheapass klein progje die dat nie dee Achja mss moetik er toch maar eentje kope dan, als het anderzijds zo'n gedoe is dan moet dat maar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Jan 2011 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Neeeeeee, wacht!

Probeer Handbrake Is open-source, dus gratis. Ik gebruik het altijd voor het zetten van videobestanden op mijn mobiel

Hij kan MP4 en MKV outputten. Als MP4 goed is voor YouTube kan je het dus prima gebruiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 30 Jan 2011 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Ja dat pakt ie wel, nou nog uitvinden hoe ik het er normaal op krijg. Als ik het filmpje bekijk op mn pc niks aan de hand, maar om een of andere reden speelt ie het hele filmpje in 3 seconden af na upload. En dan zeggen ze dat alles zo makkelijk is...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Apparaat type Product
Processor koeler Cooler Master Hyper TX3
Grafische kaart (PCIe) SAPPHIRE Radeon HD6950
Processor AMD Phenom II X4 955
Voeding Corsair CMPSU-600CX
Muis Saitek Cyborg V.1 Mouse
Behuizing Cooler Master Elite 335
DVD-Brander Sony Optiarc AD-7260S-0B
Toetsenbord Microsoft Wired Keyboard 600
Moederbord MSI 870-C45
Harddisks (SATA) Samsung HD103SJ
Geheugen Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1333 Kit

Iemand op- of aanmerkingen op deze setup? Heb hem samen laten stellen door vrienden; het werd wel eens tijd om na zeven jaar eens een echte gaming PC te hebben. Die oude bak kan niet eens Minecraft draaien. Kosten zijn zo'n 660,- euro geloof ik; valt me flink mee; en ik ga draaien op een scherm met een resolutie van 1280x768. Misschien nog wel eens op m'n TV; 32" 1080P.

En mensen misschien stiekem nog wat tips voor juwelen van PC-games die zich toch wel redelijk onder de radar bevinden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Wat een lelijke muis en toetsenbord

En voor de pc games. begine eens met big rigs over the road racing.
en ga dan naar crysis
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

the_dan schreef:
Wat een lelijke muis en toetsenbord

En voor de pc games. begine eens met big rigs over the road racing.
en ga dan naar crysis


Die muis en toetsenbord schijnen wel heel fijn te werken; ik hoef niet zo'n pro gaming muis; geen zin om daar geld aan uit te geven; mijzelf kennende sloop ik die toch binnen de kortste tijd met behulp van zwaartekracht.

En over Big Rigs heb ik inderdaad hele goede dingen gehoord Crysis probeer ik sowieso wel; ook om het origineel gespeeld te hebben voordat ik m'n handen aan deel twee leg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Je GPU is veel te sterk voor die resolutie. Op die resolutie wordt je systeem gelimiteerd door de CPU ipv je GPU. Tenzij je echt gaat gamen op je TV zou ik aanraden een zachter geprijsde videokaart te kopen.

Als je bijvoorbeeld een 68xx kaart koopt kan je wat je bespaart op je GPU besteden aan je Processor. Een i5 2300 is véél sneller dan de 955 en kost slechts 4 tientjes meer. Het nadeel is dat je mobo dan wel minimaal 100 euro kost én dat je met Intel nooit kan upgraden met een nieuwere generatie processor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

@ Stefan v B

Company of heroes
Anno 1404
Metro 2033 (probeer de demo, geval van love/hate)
Team Fortress 2

en misschien is het 't ook waard om games die je al hebt opnieuw te kopen voor de PC. Sommige games zijn zo ontzettend veel beter op de PC dat het voelt als een compleet nieuwe game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Bedankt voor de input Cain; daar gaan we nog even extra naar kijken

@ Robert: Bedankt voor de tips; ik denk eraan Fallout 3 nog eens te kopen, maar dat kan met gemak New Vegas worden, die heb ik nog niet gespeeld; verder heb ik niet echt games die ik nu zo slecht vond op de PS3 dat ik ze nu nog eens wil kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Stefan van B schreef:
Bedankt voor de input Cain; daar gaan we nog even extra naar kijken

@ Robert: Bedankt voor de tips; ik denk eraan Fallout 3 nog eens te kopen, maar dat kan met gemak New Vegas worden, die heb ik nog niet gespeeld; verder heb ik niet echt games die ik nu zo slecht vond op de PS3 dat ik ze nu nog eens wil kopen.


Je zal het verschil in de loop der tijd wel leren.

Bethesda games zijn zowieso goed op de PC. Voor hun games staan er duizenden uren aan extra gameplay via mods/custom missions etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264



Hier een voorbeeld van een PC met een 5770, die prima in staat is om 720p of in jouw geval 768 lijnen met 1280 pixels te produceren, en een i5 2300.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Voor PC juweeltjes moet je toch naar de point & click gaan vind ik (The Longest Journey, Sam & Max, Monkey Island). De Thief serie en uiteraad de Half-Life zijn ook de moeite zeker waard. Installeer Steam en koop de Valve complete pack voor een geweldige PC game ervaring.

http://store.steampowered.com/sub/2546/

Bekijk ook hardware.info als je een leuke PC wilt samen stellen. Heb ik ook gedaan voor vrienden met hier en daar een aanpassing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Oké ik word dus weer helemaal gek. Dit is de zoveelste keer dat ik dit probleem heb, en ik heb het nooit kunnen oplossen. Weet iemand van jullie misschien hoe ik dit kan oplossen?

http://dl.dropbox.com/u/7167455/Untitled-1.jpg

Normaal gesproken zou die dit dus uitrekken over het hele scherm, maar nu niet. En dat vind ik echt ontzettend kut.

Mobility Radeon HD 4670. 1080p scherm. Laptop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Heb dat probleem dus ook altijd, vooral met oudere games zoals KotOR en Fahrenheit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Free BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Okt 2008
Berichten: 70

Cain schreef:
@ Free

Wat is je OS en welk moederbord heb je?


THX!!

Windows 7 Ultimate media center edition
g

Dus, Asrock 880 G extreme 3

Excuses voor late reply
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Divine Rage schreef:
Normaal gesproken zou die dit dus uitrekken over het hele scherm, maar nu niet. En dat vind ik echt ontzettend kut.

Het hele spel door, neem ik aan?

Inderdaad vervelend, ik ken het ook met oude games. Ik kan zo geen namen noemen, maar ik weet wel dat het vaker voorkomt. Wat voor resolutie heb je het spel op staan? Wat namelijk kan, ik weet niet of het logisch klinkt, is dat hij geen 1080p graphics heeft en daarom als jij een hoge resolutie kiest het spel verkleint... Zet hem eens op een kleinere?

Ik had namelijk bij Cortex Command (ja, gek voorbeeld, maar wel een spel dat jij kent!) ook dat als ik de resolutie op 1280×1024 zette, mijn resolutie, het scherm IMMENS werd en het menu, dat vond ik ook niet fijn.

Dus, zet hem eens op 1024×768 ofzo? Je kan het altijd proberen! Ik vind CC veel fijner spelen op de standaard, zeer lage, resolutie, omdat het dan tenminste leesbaar en goed te zien is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Ik kan er wel omheen komen door de resolutie te hexediten (kan niet boven de 1280x1024 uit). Maar dit gebeurd mij ook bij bijvoorbeeld Just Cause 2...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Haaaai

Ik ben nauwelijks bekend met high end PC's aangezien ik al bijna 10 jaar een PC Pentium 4 met 512MB RAM gebruik (lach dan)
Maar ik zou voor mijn nieuwe PC graag 2 580 GTX kaarten willen gebruiken, is dit mogelijk? En hoe zou ik dit moeten doen?

Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

2x580GTX? Dan ben je al een groot deel van je budget kwijt denk ik dan, zo'n kaart kost 500euro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Christian Vuye schreef:
2x580GTX? Dan ben je al een groot deel van je budget kwijt denk ik dan, zo'n kaart kost 500euro.


Nja, ben al jaren aan het sparen voor een PC waar ik een jaar of 5 mee zoet ben En trouwens, 1tje kan ik al vinden voor iets meer dan 300 euro (1536MB)
Dus budget is geen probleem btw.

EDIT: Ik heb gehoord dat 3X ATI Radeon 6870 1GB ook "genoeg" is?
Waarschijnlijk niet zo sterk als 2 GTX580 maar wel goed genoeg om alles op high te kunnen draaien toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

deathtanz matisk schreef:
Christian Vuye schreef:
2x580GTX? Dan ben je al een groot deel van je budget kwijt denk ik dan, zo'n kaart kost 500euro.


Nja, ben al jaren aan het sparen voor een PC waar ik een jaar of 5 mee zoet ben En trouwens, 1tje kan ik al vinden voor iets meer dan 300 euro (1536MB)
Dus budget is geen probleem btw.

EDIT: Ik heb gehoord dat 3X ATI Radeon 6870 1GB ook "genoeg" is?
Waarschijnlijk niet zo sterk als 2 GTX580 maar wel goed genoeg om alles op high te kunnen draaien toch?
Met zelfs 2 x de een van de beste videokaarten in huis te hebben ga je er niet 5 jaar mee zoet zijn. Koop dan liever één wat betaalbare videokaart (GTX570 of HD6950) en vervang die na een paar jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ja met zo'n PC kan je inderdaad alles op high draaien, wow.

Zoals altijd raad ik aan om een expert te zoeken die je zelf kent. Die kan waarschijnlijk een geweldige PC voor je in elkaar zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2011 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik zou trouwens investeren in een processor die enkele jaren meegaat. Grafische kaarten zijn heel wat makkelijker te vervangen. En de kans is groot dat je dat zult moeten doen binnen 3/4 jaar als je de meeste games op High wilt blijven spelen met een super resolutie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 01 Apr 2011 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Dankje Christian ik heb de i7 990X maar aangeschaft en 2X Radeon 6970 2GB (MSI)
24GB RAM

Heeft het nadelen om de PC aan te sluiten op mijn HDTV? (lag, resolutie etc)
Graag snel een reply terug

Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 10 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group