| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20 Volgende
|
| elemeNt |
Geplaatst: 10 Nov 2010 00:19 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: | | Multiplayer is epic! Goed gebalanceerd |
Ik denk dat je dat even af moet wachten tot veel spelers de komende weken een hoger level gaan halen. Heb hem zelf overigens niet. Ben niet zo fan van de MW games en ben nog wel even zoet met de Killzone 3 beta. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 10 Nov 2010 00:23 Onderwerp:
| |

|
@Ei, op de eerste dag de multiplayer als heilig verklaren is nogal opervlakkig. Ik dacht dat jij zoon multiplayer freak (no offence) was die alleen maar het beste van het beste wilt, ik snap dan niet dat je dan een of andere gozer gelooft die de MP misschien voor 2 uur heeft gespeeld gebalanceerd vind.
En zo erg vind ik hem niet gehyped worden, alleen door wat casual spelers dan. De wat meer serieuzere gamers hier op gamed zeggen trouwens hetzelfde als stef dat het maar afwachten is hoe de MP zal worden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 10 Nov 2010 01:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ninodude schreef: | | En zo erg vind ik hem niet gehyped worden, alleen door wat casual spelers dan. De wat meer serieuzere gamers hier op gamed zeggen trouwens hetzelfde als stef dat het maar afwachten is hoe de MP zal worden. |
Dit was ook zo voor Battlefield: Bad Company 2, waar het makkelijk was om nieuwe spelers af te slachten omdat je een M416 had met laser/optic scope kon gebruiken.
Met zulke games is het tegenwoordig altijd voordelig om zo snel mogelijk te beginnen. Achteraf is het wel makkelijk om servers te vinden die ingesteld zijn voor 'noob' spelers (m.a.w. vanaf een bepaalde rank).
Anyways, download zit momenteel op 99% en aangezien het nu 1 uur is en ik morgen les heb en om 7 uur uit m'n bed moet, zal ik hem niet vandaag meer gaan uittesten. In ieder geval zal ik zeker en vast morgen mijn vroege bevindingen komen posten en vervolgens vrij hard op z'n gezicht valt na de release.
Qua hype vind ik het eigenlijk nog meevallen. Enkel vanuit de community was er een serieuze hype maar daar kan Treyarch weinig aan doen natuurlijk, de verwachtingen zijn sowieso hooggespannen omtrent deze titel. Van wat ik op fora lees, lost deze game wel zijn verwachtingen in (buiten de technische probleempjes op PC dan) in tegenstelling tot Medal of Honor, die wél gehyped werdt door EA met een heuse marketing-campagne. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 10 Nov 2010 08:20 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | Jelle Havermans schreef: | | Multiplayer is epic! Goed gebalanceerd |
Ik denk dat je dat even af moet wachten tot veel spelers de komende weken een hoger level gaan halen. Heb hem zelf overigens niet. Ben niet zo fan van de MW games en ben nog wel even zoet met de Killzone 3 beta. | \
Mwah, natuurlijk moet je het even afwachten, maar op de releasedag van MW2 ergerde ik me al meteen kapot aan de harriers.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 10 Nov 2010 08:29 Onderwerp:
| |

|
| the_dan schreef: | | En hoelang duurt de singelplayer ongeveer? |
Ik heb zonet vernomen van mijn bron dat hij rond de 6.5 uur duurt. Wat weinig is, maar er zit wel lekker veel actie in. I.t.t MW2. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 10 Nov 2010 11:11 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: |
Mwah, natuurlijk moet je het even afwachten, maar op de releasedag van MW2 ergerde ik me al meteen kapot aan de harriers.  |
Tja vandaag hoorde ik een gerucht dat er een bug is gevonden dat je oneindig veel care packages krijgt... Als ze zoiets al na 1 dag vinden dan vrees ik toch het ergste voor de komende weken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 10 Nov 2010 12:55 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | ik snap dan niet dat je dan een of andere gozer gelooft die de MP misschien voor 2 uur heeft gespeeld gebalanceerd vind.
|
Mensen die het woord epic gebruiken kun je uberhaupt niet geloofwaardig achten imho. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 10 Nov 2010 14:30 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | @Ei, op de eerste dag de multiplayer als heilig verklaren is nogal opervlakkig. Ik dacht dat jij zoon multiplayer freak (no offence) was die alleen maar het beste van het beste wilt, ik snap dan niet dat je dan een of andere gozer gelooft die de MP misschien voor 2 uur heeft gespeeld gebalanceerd vind.
En zo erg vind ik hem niet gehyped worden, alleen door wat casual spelers dan. De wat meer serieuzere gamers hier op gamed zeggen trouwens hetzelfde als stef dat het maar afwachten is hoe de MP zal worden. |
Ik zeg niet dat ik het geloof - ik vertrouw er alleen op dat reviewers hier wat kritischer naar kijken vanwege Modern Warfare 2. Heilig verklaren was natuurlijk maar een wijze van spreken, maar ik zeg alleen dat ik er goede dingen over hoor. Ja, ik kies mijn spellen zeer zorgvuldig, en dat is ook de reden dat ik dit spel niet heb gekocht.
Hype valt inderdaad mee, maar het gaat er meer om dat puur door wat footage mensen het spel alweer aanbidden in plaats van dat ze oppassen dat ze er niet weer in trappen.
Maar goed, op het laatste punt moet ik je natuurlijk gelijk geven; de multiplayer valt niet kritisch te beoordelen tot na een tijdje. Maar dat is dan ook het grote gebrek van reviews, die worden zo snel mogelijk online gepushed ipv tot men wacht tot ze een beter beeld hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 10 Nov 2010 16:09 Onderwerp:
| |

|
De credits rollen nu over beeld, in totaal zo'n 8 uur over gedaan, op recruit zelfs.
Please allow me to entroduce myself.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 10 Nov 2010 16:46 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Ik zeg niet dat ik het geloof - ik vertrouw er alleen op dat reviewers hier wat kritischer naar kijken vanwege Modern Warfare 2. Heilig verklaren was natuurlijk maar een wijze van spreken, maar ik zeg alleen dat ik er goede dingen over hoor. Ja, ik kies mijn spellen zeer zorgvuldig, en dat is ook de reden dat ik dit spel (nog) niet heb gekocht. |
Ik denk het niet dat de reviewers van grote game sites nu kritischer naar de game gaan kijken, ik bedoel maar CoD:MW2 was niet de eerste game die vooral bij de serieuze gamer erg tegenviel.
Ik doe tegenwoordig ook alleen nog maar een user reviews, steken wat mij betreft een stuk beter in elkaar en ik ben het er vrijwel altijd met hun eens. Ik denk ook dat het komt omdat het hun werk niet is en ze het echt doen omdat ze het zelf willen en niet omdat ze ervoor worden betaald. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dyllann |
Geplaatst: 10 Nov 2010 16:49 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | ninodude schreef: | ik snap dan niet dat je dan een of andere gozer gelooft die de MP misschien voor 2 uur heeft gespeeld gebalanceerd vind.
|
Mensen die het woord epic gebruiken kun je uberhaupt niet geloofwaardig achten imho. |
D:...
Je zou Black Ops toch boycotten?
Waarom ben je dan uberhaupt nog hier? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 10 Nov 2010 16:55 Onderwerp:
| |

|
| Dyllann schreef: | | D: schreef: | | ninodude schreef: | ik snap dan niet dat je dan een of andere gozer gelooft die de MP misschien voor 2 uur heeft gespeeld gebalanceerd vind.
|
omdat dit forum niet blackops.nl heet.
En een topic niet hoeft te bestaan uit enkel ja en amenknikkers. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| sotarK |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:08 Onderwerp:
| |

|
D: heeft schijnbaar niks te gamen , alleen maar mekker mekker afkraak afkraak .
En vandaag moet hij de verloren dagen dat hij niet liep te zeiken nog ff inhalen .
Black Ops , is de SP 50% langer dan MW2 ?
Dan haal ik 'm ,MP COD boeit mij niet namelijk . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:11 Onderwerp:
| |

|
| O M G, GAMED, IK WEET HOE WE VAN D: AFKOMEN! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:16 Onderwerp:
| |

|
| Wat een goed spel. Zojuist uitgespeeld, nadat ik het grootste deel gistermiddag en avond al had gespeeld. Wat een geweldige singleplayer. Ik had echt mijn twijfels, ik had geen vertrouwen dat dit goed kon worden. Van Mw2 had ik zulke hoge verwachtingen en die werden totaal niet waargemaakt. Maar waar je bij Mw2 tijdens elk filmpje als het level laadde dacht, wtf, oke, right..? Waar gaat dit over? Wil je hier elk filmpje zowat wegdrukken omdat je meer van het verhaal wil meemaken. Je schiet dit keer mannetjes dood omdat het bij het verhaal hoort, ipv dat je de wereld overvliegt om maar op mooie locaties mannetjes dood te schieten. Dit spel is echt heel tof. En elke missie heeft ook veel variatie. Niet omdat je van de makers moet leren hoe een predator werkt zodat je die online kunt gebruiken. Maar omdat het bij het verhaal hoort. Het verhaal is natuurlijk niet het allerbeste verhaal ooit, maar voor een game is het wel een heel erg sterk verhaal. Iedereen die twijfelt, haal deze game. De singleplayer alleen al is het geld waard! En de multiplayer. Wat een opties. Dit is 100 keer uitgebreider dan alles wat er is. Het is bijna een MMO zoveel kun je customizen en stats zien. Heb er een paar uur opzitten in de multiplayer en het is echt heel leuk. De killstreaks storen veel minder dan in Mw2. Ik ga weer verder spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:22 Onderwerp:
| |

|
Je zei net nog op msn dat je ging eten.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| sotarK |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:24 Onderwerp:
| |

|
Maar D: ik zie bij je portable ID op het Sony forum toch echt een MW2 plaatje staan omdat je er trophies op heb gewonnen .
Leg eens uit dan ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dyllann |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:25 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Dyllann schreef: | | D: schreef: | | ninodude schreef: | ik snap dan niet dat je dan een of andere gozer gelooft die de MP misschien voor 2 uur heeft gespeeld gebalanceerd vind.
|
omdat dit forum niet blackops.nl heet.
En een topic niet hoeft te bestaan uit enkel ja en amenknikkers. |
Juist wel?
Dit topic is duidelijk gemaakt door mensen die uitkijken naar de game, en niet voor mensen die het niet kunnen hebben als andere mensen de game wél leuk vinden. Ga ergens anders lekker Hitleren ofzo, je gedraagt je als een uit de kluiten gewassen mankind. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:31 Onderwerp:
| |

|
| sotarK schreef: |
Black Ops , is de SP 50% langer dan MW2 ?
Dan haal ik 'm ,MP COD boeit mij niet namelijk . |
Van wat ik zo hoor is de SP nog steeds kort. Zo'n 6-8 uur waarbij je zelf wel in kan schatten hoe goed/slecht je in FPS games bent en of je meer doet dan alleen de game door rennen.
De mensen die BO hebben gekocht kunnen dit beter bevestigen denk ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| sotarK |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:33 Onderwerp:
| |

|
| Als ik Jonesy's reactie lees is het wel een masterlijke game , toch maar eens gaan halen dan . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:35 Onderwerp:
| |

|
| Wat is er nou weer mis met het woord epic? Lijkt me een goede bewoording om de singleplayer te beschrijven. Maar m'n punt is; de multiplayer bevalt tot nu toe erg goed. Dat had ik dus totaal niet met de mutliplayer van MW2. En grote glitches kunnen gelukkig altijd gepatcht worden. Het gaat mij er meer om dat de game een beetje in balans is. Zoals het hoort. Bovendien zijn de Wagermatches gewoon erg tof en je kan daar niet van zeggen dat je pas kan kijken of ze werken na 2 maanden, alleen al omdat iedereen exact gelijk is in deze matches. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:38 Onderwerp:
| |

|
Vanmiddag nog naar de gameshop geweest maar het laatste exemplaar werd door een 11 jarig rotjong voor me neus gekocht. Ze vader was er natuurlijk wel bij maar alsnog, dat was mijn spel.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:52 Onderwerp:
| |

|
ik heb BO nog steeds niet binnen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:54 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | Vanmiddag nog naar de gameshop geweest maar het laatste exemplaar werd door een 11 jarig rotjong voor me neus gekocht. Ze vader was er natuurlijk wel bij maar alsnog, dat was mijn spel.  |
Door jou slome geloop hebben we er weer een squeeker bij. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| deathtanz matisk |
Geplaatst: 10 Nov 2010 17:57 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | Vanmiddag nog naar de gameshop geweest maar het laatste exemplaar werd door een 11 jarig rotjong voor me neus gekocht. Ze vader was er natuurlijk wel bij maar alsnog, dat was mijn spel.  |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20 Volgende |