Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Robert BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 13:08    Onderwerp: Anno 1404: Venice Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Topic voor de koning game Anno 1404 en haar uitbreiding Venice.

Dump hier uw plaatjes en commentaar.

Mijn oude stad, ben momenteel met een andere game bezig.










Oh die plaatjes zijn wel een beetje groot.




Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Netjes, enkel waarom geen apart moslimland? xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nou ik vond t wel vet zo. De bedoeling was dat de Imperial Cathedral en de Sultan's mosque foundation bij elkaar op een eiland zouden staan. ik was helaas wat te ongeduldig en starte al weer een nieuwe game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Hoi Robert,

Ik ben verzot op dit soort RTS'en (Rise of Nation's + expansion, AOE 1 & 2) ik speel ook regelmatig met een vriend hier thuis een aantal van dit soort games maar ook: Starcraft, Warcraft III, Diablo II bijvoorbeeld.

Nou mijn vraag: Met welke Anno heb jij het beste ervaring mee? En is het ook eventueel Ubisofts kennende Nederlands vertaald? (voor mijn vriend natuurlijk)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Hey

Je moet allereerst begrijpen dat dit meer een City builder is dan een RTS. De gevechten in de game zijn echt niet de moeite waard. Daarnaast ben je (ik in iedergeval) 30 tot 50 uur bezig met een continues game in tegenstelling tot een uurtje skirmish in een normale RTS.

Volgens het hoesje van de game is Anno 1404 engelstalig en met nederlandse manual. Ik heb verder ook zelf niet verder gekeken of nederlands beschikbaar was. Van Anno 1602 kan ik met zekerheid zeggen dat deze wel in volledig in 't Nederlands is.

Anno 1602,1701 en 1404 zijn alle aanraders. Je moet wel rekening houden dat 1602 er een beetje gedateerd uitziet en dat je juist voor 1404 weer een redelijk sterk systeem nodig hebt om em op maximaal te laten draaien.

De uitbreiding Venice (hoort bij 1404) heeft ook multiplayer mogelijkheden maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Als je vriend met engels problemen heeft hoeft dat ook niet zo heel erg te zijn aangezien alles ook met symbolen staat aangegeven.

Probeer anders eerst de demo, dat geeft wel een goede indruk:

1701
http://www.gamersnet.nl/demos/anno_1701_engels/?action=downloaden

1404
http://www.gamershell.com/download_47342.shtml.

Laat maar horen wat je er van vindt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 07 Jul 2010 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Nog steeds bezig met die stad? waar blijven die pics?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 07 Jul 2010 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Maar natuurlijk

In een fatsoenlijke PC resolutie uiteraard.
Ik heb wel wat technische problemen sinds ik mn savegames overheb gezet.






Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Jul 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Wow ik ben ook gek op die Anno games. Maar ben bij 1503 blijven hangen. 1404 zeker eens halen nu ik dit zo zie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Jul 2010 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Kurosaki01 schreef:
Wow ik ben ook gek op die Anno games. Maar ben bij 1503 blijven hangen. 1404 zeker eens halen nu ik dit zo zie.


1503 vond ik matig, 1404 is nu voor een schandalig lage prijs te halen. Misschien een goed idee om de exp. pack ook meteen te halen voor een tientje extra.


Laatst aangepast door Robert op 14 Aug 2010 11:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2010 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Robert schreef:
Kurosaki01 schreef:
Wow ik ben ook gek op die Anno games. Maar ben bij 1503 blijven hangen. 1404 zeker eens halen nu ik dit zo zie.


1503 vondt ik matig, 1404 is nu voor een schandalig lage prijs te halen. Misschien een goed idee om de exp. pack ook meteen te halen voor een tientje extra.


Ja ik zag hem liggen, ga ik zeker eens doen. Trouwens hoe is 1701?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Jul 2010 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Die is wel weer erg leuk, alleen het wordt wat vervelend met ivoor later in de game. Ik ben graag zelfvoorzienend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2010 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Hmm nja denk dat ik gewoon 1404 haal, dankzij deze plaatjes krijg ik ontzettend veel zin in een city builder game.

Nja als het even mee zit haal ik hem deze maand nog oh en even naar de specs kijken.^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 08 Jul 2010 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Ik ben sinds Anno 1602 ook al verslaafd aan deze serie . Het is zo relaxed om even twee a drie uurtjes een stad uit te breiden. De screenshot hierboven laten een erg mooie stad zien! Ik ben zelf meer bezig met zoveel mogelijk huisjes op een eiland proppen .

Op het grootste eiland heb ik inmiddels 45.800 inwoners, en ja dat is een zootje. Op dat eiland helemaal geen productie, ik heb momenteel 21 tradingroutes om mijn mensen te voorzien van hun behoeftes. Met een wat betere efficiëntie van mijn vaarroutes zou ik het aantal wel terug kunnen brengen naar +/- 16/17 routes, maar waarom zou ik dat doen .

Een winst van 4395 en een totaalbedrag van 28,5 miljoen op de rekening .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Jul 2010 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Zulke traditionele PC games mis ik. Vroeger waren er een hoop van zulke "Tycoons" die van hoge kwaliteit waren, maar tegenwoordig zijn ze bijna onzichtbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Jul 2010 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Christian Vuye schreef:
Zulke traditionele PC games mis ik. Vroeger waren er een hoop van zulke "Tycoons" die van hoge kwaliteit waren, maar tegenwoordig zijn ze bijna onzichtbaar.


Niet zo gek. Je hebt behoorlijk veel geld nodig om een game te maken zoals Anno. De game heeft uren prachtige muziek en uitstekende graphics, dat kan je als kleine developer niet veroorloven.

@ Cubic x
Je doet toch iets fout als je met zoveel mensen maar circa 4000+ als regular income hebt. Ik heb het zelfde met 17.000 mensen. Je heft te soft belasting.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 09 Jul 2010 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Kurosaki01 schreef:
Hmm nja denk dat ik gewoon 1404 haal, dankzij deze plaatjes krijg ik ontzettend veel zin in een city builder game.

Nja als het even mee zit haal ik hem deze maand nog oh en even naar de specs kijken.^^



Specs:

Windows 2000/XP/Vista
3.0 GHz CPU
128 MB video card
1GB RAM
6GB hard disk space

Meer pica's





Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 09 Jul 2010 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Robert schreef:
Christian Vuye schreef:
Zulke traditionele PC games mis ik. Vroeger waren er een hoop van zulke "Tycoons" die van hoge kwaliteit waren, maar tegenwoordig zijn ze bijna onzichtbaar.


Niet zo gek. Je hebt behoorlijk veel geld nodig om een game te maken zoals Anno. De game heeft uren prachtige muziek en uitstekende graphics, dat kan je als kleine developer niet veroorloven.

@ Cubic x
Je doet toch iets fout als je met zoveel mensen maar circa 4000+ als regular income hebt. Ik heb het zelfde met 17.000 mensen. Je heft te soft belasting.

Valt mee, in het oranje . Ik heb echter een enorm leger (maximaal ).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 09 Jul 2010 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Nou die specs moeten geen probleem zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 09 Jul 2010 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Kurosaki01 schreef:
Nou die specs moeten geen probleem zijn.


Nee niet echt, maar als je t helemaal op max wil spelen moet je toch wel aardig wat hebben. Ik voel mn framerate ook een klein beetje zakken bij een grote stad.

@Cubic X

Je weet dat mensen uit de huizen vertekken als je op oranje niveau belasting heft?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 14 Aug 2010 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nogmaals een hoop plaatjes.




























Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 14 Aug 2010 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Je mag je plaatjes best verkleinen hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 15 Aug 2010 08:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Danny Ouderling schreef:
Je mag je plaatjes best verkleinen hoor


Robert schreef:


In een fatsoenlijke PC resolutie uiteraard.



Bovendien zijn ze al verkleind, zo kan je er teminste wat van zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Aug 2010 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Nja ik ga hem maandag eens oppikken. Koop nog niet de uitbreiding, hoewel het me maar 20,- Euro in totaal zou kosten. Maar wou eerst kijken of mijn PC hem draait.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group