Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Fuuton |
Geplaatst: 15 Mei 2010 23:55 Onderwerp:
| |
|
Gewoon eens een dvd-box van gekocht omdat het me we aanstond daarbij kostte het weinig. De gewone afleveringen zijn wel leuk ,maar het hoofdverhaal komt te traag op gang naar mijn zin. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 16 Mei 2010 13:21 Onderwerp:
| |
|
Fuuton schreef: | Gewoon eens een dvd-box van gekocht omdat het me we aanstond daarbij kostte het weinig. De gewone afleveringen zijn wel leuk ,maar het hoofdverhaal komt te traag op gang naar mijn zin. |
Als je gewoon door blijft kijken, zul je het vanzelf gaan waarderen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 16 Mei 2010 13:24 Onderwerp:
| |
|
Mr. Awesome schreef: | Fuuton schreef: | Gewoon eens een dvd-box van gekocht omdat het me we aanstond daarbij kostte het weinig. De gewone afleveringen zijn wel leuk ,maar het hoofdverhaal komt te traag op gang naar mijn zin. |
Uhu ik vind het wel aangenaam om te kijken ,maar ik zie liever dat het hoofdverhaal sneller vooruitgaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 16 Mei 2010 13:43 Onderwerp:
| |
|
Fuuton schreef: | Mr. Awesome schreef: | Fuuton schreef: | Gewoon eens een dvd-box van gekocht omdat het me we aanstond daarbij kostte het weinig. De gewone afleveringen zijn wel leuk ,maar het hoofdverhaal komt te traag op gang naar mijn zin. |
Uhu ik vind het wel aangenaam om te kijken ,maar ik zie liever dat het hoofdverhaal sneller vooruitgaat. |
It will. Trust me. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 16 Mei 2010 13:52 Onderwerp:
| |
|
Seizoen 2 is ook het beste |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 16 Mei 2010 18:02 Onderwerp:
| |
|
@Mr. Awesome
Ben ik het niet mee eens. De serie leunt zwaar op losse afleveringen met geen of amper vordering in het hoofdverhaal. Er zijn maar een paar episodes die echt het hoofdverhaal verder helpen.
Nevertheless, de enige serie waarvoor ik de TV aanzet. Vanavond trouwens season 3 finale. ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 28 Mei 2010 13:10 Onderwerp:
| |
|
Ok, is snap het nu even niet meer....ik ben dus begonnen met suernatural season 1, en ben aangekomen bij episode 21, en die begint met een samenvatting van alemaal dingen die gebeurt zijn, en die heb ik nooit gezien , ook niet in episode 20, klopt dit? want volgens mij zijn het best belangrijke dingen die er gebeuren |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 28 Mei 2010 13:54 Onderwerp:
| |
|
weet je zeker dat het niet eps 21 van seizoen 2 is dan? |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 28 Mei 2010 13:56 Onderwerp:
| |
|
elemeNt schreef: | weet je zeker dat het niet eps 21 van seizoen 2 is dan? |
Ok...ik ben gestraft voor het dowloaden xD, de nummers waren verkeerd, dus episode 21 was eigenlijk de laatste ..22 XD , o well, op naar seizoen 2 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |