Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

True, en op het moment dat er weinig verandert stel je je altijd 1 belangrijke vraag toch: Vond ik het vorige deel leuk? Als het antwoord daarop ja is is verandering niet zo belangrijk meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik ben het wel met je eens Roderick. Het is inderdaad niet onderscheidend qua verhaal. Daarnaast zijn de wapens idd niets speciaals maar ze voelen wel lekker aan moet ik zeggen. Het gevoel dat je echt een wapen in de hand hebt en geen speelgoed wapen.

Toch als ik de hele ervaring van het spel bekijk vind ik het echt top. Altijd actie, scripted events, first person, leuke interactieve dingen met de omgeving en sommige gesprekken met de NPC's zijn toch wel leuk eigenlijk.

Er ontbreekt bij elke persoon idd charisma en gewoon karakter. Ze proberen het wel via cheesy comments en voice acting maar er wordt geen achtergrond geschetst en emotionele bonding is dus niet aanwezig. Motieven zijn nergens te bekennen behalve het cheesy ''zij vallen ons aan, dus nu wij hun''.

Desalniettemin vond ik deel 2 erg leuk en de multiplayer ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Roderick schreef:
elemeNt schreef:
Roderick schreef:
Het doet me eigenlijk niks. Het ziet er hetzelfde uit als KZ2 en de setting is gelijk. Daarbij mist het allemaal nog steeds een vorm van eigen karakter.

Uhm misschien moet je even afwachten tot er meer officiële beelden zijn totdat je gaat oordelen dat de game hetzelfde is als KZ2.

En Killzone geen eigen karakter? Wat dacht je van de Helghast? Het wapendesign? (zoals degene voor me ook al zei) de sfeer?

Volgens mij kijk je echt met een roze bril en probeer je er alleen maar iets mee uit te lokken. Voor een redacteur verwacht je minimaal nog een onderbouwing.


Mijn onderbouwing is hierin heel duidelijk. De Helghast zijn voor mij niets anders dan weer een agressief ras op een verre planeet. Het karakter van Killzone zou juist uit moeten gaan van de groep personen die op deze planeet tegen den Helghast vechten. Die personen speel je mee in Killzone en ik zou niet weten hoe ze allemaal heten: ontbreken van een karakter vind ik dat. De humor die in KZ2 zou zitten vind ik daarnaast vreselijk.

Wapendesign vind ik er niet uitspringen. Het zijn standaardwapens die standaard dingen doen. Totaal niet boeiend. Het enige waar KZ2 zich mee onderscheid van de concurrentie is de 'feel' van de wapens, die wat zwaarder aanvoelt. Ook daar ben ik beslist niet enthousiast over.

Op basis van deze eerste screens kun je dus al vrij veel zeggen eigenlijk. De vraag: Is er veel veranderd? Is namelijk meteen beantwoord. En het antwoord is nee.

Dat was het dus niet in je eerste post en dat is precies mijn punt. Het maakt me geen hol uit of je Killzone tof vind of niet, maar ga niet net zoals die fanboys al genoeg doen met posts komen als "het heeft geen eigen karakter" "het heeft geen sfeer", want dan vraag je gewoon om flamewars.

Daarnaast vind ik het juist tof dat Kilzone 2 het anders doet dan andere shooters door juist de Helghast naar voren te schuiven ipv de karakters waar je mee speelt.
Maar goed zoals ik al zei gaat het er mij niet zozeer om of je de game gaaf vind of niet, maar de manier van posten. Goed dat je in ieder geval naderhand nog uitleg geeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Idd, als totaalplaatje klopte Killzone 2 gewoon en daarom kijk ik ook naar Killzone 3. Alleen over de jetpacks ben ik niet zo enthousiast. Jetpacks verpesten zeer gemakkelijk de hele ervaring in een shooter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Joni Philips schreef:
Idd, als totaalplaatje klopte Killzone 2 gewoon en daarom kijk ik ook naar Killzone 3. Alleen over de jetpacks ben ik niet zo enthousiast. Jetpacks verpesten zeer gemakkelijk de hele ervaring in een shooter.


Maar ze kunnen ook een bepaalde moeilijksheidsgraad met zich meebrengen, als bijvoorbeeld zoals ze zeiden tegenstanders ook jetpacks hebben, of je bijvoorbeeld op sommige momenten de jetpack wel moet gebruiken.

Ook zorgt het meestal voor meer vrijheid waardoor de replay waarde hoger word.

Voor mij is er iig nog geen slecht ding over Kz3 verteld en ik ga hem zeker weer vaak spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Joni Philips schreef:
Idd, als totaalplaatje klopte Killzone 2 gewoon en daarom kijk ik ook naar Killzone 3. Alleen over de jetpacks ben ik niet zo enthousiast. Jetpacks verpesten zeer gemakkelijk de hele ervaring in een shooter.


Tenzij je Bungie heet wordt het lastig idd

Ik vond eigenlijk in het totaalplaatje alleen de graphics echt kloppen. Die zijn natuurlijk fantastisch. Je zit met een game die vrij kort is (deed er 6,5 uur over) en niet echt memorabele momenten heeft. De hele game ziet er fantastisch uit, maar ik kan eigenlijk maar 1 moment noemen waarvan ik dacht: dát was nou een vet gevecht! En in dit geval was dat het gevecht op die brug, prachtig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Tot nu toe deed alleen Tribes het echt goed in het FPS genre qua jetpacks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Joni Philips schreef:
Tot nu toe deed alleen Tribes het echt goed in het FPS genre qua jetpacks.

Unreal Tournament en 'Low Gravity' was ook altijd fun
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Joni Philips schreef:
Tot nu toe deed alleen Tribes het echt goed in het FPS genre qua jetpacks.


Halo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Gezer schreef:
@Draster: in KZ2 zat er ook veel variantie in de omgevingen, de engine is gewoon hetzelfde. Relax, dit zijn nog maar de eerste screens, je moet geen conclusies beginnen trekken. Enkele levels in KZ2 werden tot het laatste moment geheim gehouden, zoals dat woestijnlevel.


@Nino: sure bro, morgen?


Hoelaat kan je, ik ga om 6 uur half 7 BBQ`n, half 10?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 28 Mei 2010 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Ik kijk al naar KZ3 uit! KZ2 multiplayer vond ik wel een leuke afwisseling na vele uren CoD.
De jetpacks lijken wel een beetje tof, al hoop ik dat ze in de multiplayer maps hebben die jetpack-vrij zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Jun 2010 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

http://www.youtube.com/watch?v=sKgwkzyNQLA&playnext_from=TL&videos=8GFh3agncqc



Looks like we gotta infiltrate.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 03 Jun 2010 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Trueskill schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=sKgwkzyNQLA&playnext_from=TL&videos=8GFh3agncqc

:D

Looks like we gotta infiltrate.


Fck yeah
Dit ziet er nice uit.
Ik vind het wel raar dat Gamed hem er nog niet op heeft staan :P

Voor degene die het nog niet wisten: Killzone 3 krijgt Campaign Split-Screen Co-op, en online Split-Screen (http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=248114)
Dit word zo te zien de Halo van Sony


Laatst aangepast door deathtanz matisk op 03 Jun 2010 23:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Jun 2010 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik heb al een tijdje het gevoel dat Killzone 3 een 3rd person game gaat worden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 03 Jun 2010 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

elemeNt schreef:
Ik heb al een tijdje het gevoel dat Killzone 3 een 3rd person game gaat worden...


Heb je de "gelekte" gameplay video dan nog niet gezien?
Is gewoon First Person
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Jun 2010 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

deathtanz matisk schreef:
Voor degene die het nog niet wisten: Killzone 3 krijgt Campaign Split-Screen Co-op, en online Split-Screen (http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=248114)
Dit word zo te zien de Halo van Sony


Lekkah, lekkah lekkah!

De teaser zag er zeer goed uit BTW.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 06:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

deathtanz matisk schreef:
Trueskill schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=sKgwkzyNQLA&playnext_from=TL&videos=8GFh3agncqc



Looks like we gotta infiltrate.


Fck yeah
Dit ziet er nice uit.
Ik vind het wel raar dat Gamed hem er nog niet op heeft staan

Voor degene die het nog niet wisten: Killzone 3 krijgt Campaign Split-Screen Co-op, en online Split-Screen (http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=248114)
Dit word zo te zien de Halo van Sony


Damn, split screen!? Aww nu MOET ik hem kopen. Teaser was inderdaad vet trouwens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik wil hem wel eens in 3D spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Christian Vuye schreef:
Ik wil hem wel eens in 3D spelen.


Koop een PS3 zou ik zeggen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Trueskill schreef:
Christian Vuye schreef:
Ik wil hem wel eens in 3D spelen.


Koop een PS3 zou ik zeggen!

En een peperdure 3DTV die ver buiten mijn budget ligt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ga het lenen bij de Mafia.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

jaa . kilzone3 is bijna uit
en ik heb eindelijk KZ 1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Wat is het?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Is die kleine Geoff Keighley?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group