| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 88, 89, 90 Volgende
|
| Roderick |
Geplaatst: 11 Mei 2010 23:41 Onderwerp:
| |

|
Alan Wake
Kippevel aan het eind. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 11 Mei 2010 23:55 Onderwerp:
| |

|
| Roderick schreef: | Alan Wake
Kippevel aan het eind. |
Awww ik wil de game ook spelen! Ben benieuwd naar je review. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 12 Mei 2010 00:10 Onderwerp:
| |

|
| deathtanz matisk schreef: | | NickPeters schreef: | | Gezer schreef: | | lorenzogilds schreef: | ik had laast metal gear solid 2 uitgespeeld wat een geweldige game 1 van de beste games die ik heb gespeeld  |
Als je die al zo goed vond moet je de andere uit de serie eens spelen, toppunt van de serie is toch wel MGS3  |
Deel twee vond ik toch eigenlijk de slechtste uit de serie, eensch?
Uiteraard waren de graphics vélen malen beter dan die van MGS1 op de PS1.
Weet niet of je een GameCube hebt Lorenzo? Er is ooit een remake van deel 1 op uitgekomen meen ik me te herinneren.
Deel 3 was verder erg goed hoor, maar vond het nog altijd niet zo goed als de gameplay in het eerste deel. |
1>4>3>2
Deel 2 vond ik niet slecht maar niet zo goed als de andere delen.
Dat ik Raiden haat heeft er ook iets mee te maken  |
Waarom haat iedereen Raiden, hij was fukkin awesome, heb alleen nog maar 4 gespeeld overigens.
Laatste wat ik heb uitgespeeld is de demo van Sega All Star Racers. Het gevoel van snelheid in deze game is superb, hoop dat hij snel van prijs dropt. Mijn PS3 is wel toe aan een local co-op game en heb zin om onze Beatles fanboy in maken.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| NickPeters |
Geplaatst: 12 Mei 2010 09:14 Onderwerp:
| |

|
Als je alleen maar deel 4 gespeeld hebt dan kun je ook niet begrijpen wat een enorme teleurstelling Raiden was. Je moet je voorstellen dat het al jaren na de enorme topper MGS1 verscheen. Je begon met Snake op een boot en ik hoor mezelf nog denken; dit wordt dikke shit.
Na de proloog krijg je dan opeens een jong blond groentje dat constante relatieproblemen moet onderhouden e.d. Ik wilde Snake, geen Raiden.
Game-technisch is MGS2 gewoon top hoor, enorm toffe gameplay en grafisch was het in die tijd steengoed.
Lorenzo; Als men een andere mening dan elkaar heeft, is het dan maar gebruikelijk om elkaar uit de weg te gaan? Iedereen heeft toch recht op die mening en we schelden elkaar toch niet uit? We lichten elkaar enkel toe waarom we onze mening dragen. Ik heb MGS2 zelf drie of vier keer uitgespeeld en ja, het blijft nu eenmaal een vage game. Snap ik het verhaal? Ja. Maar vaagheid is het sleutelwoord vriend. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| lorenzogilds |
Geplaatst: 12 Mei 2010 10:20 Onderwerp:
| |

|
Ja en ik respecteer je mening ook de reden waarom ik deze discussie uit de weg zou gaan is omdat dit topic heet welke game heb je laast uitgespeeld en niet welke mgs vind je better maar je hebt je standpunt goed duidelijk gemaakt.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 12 Mei 2010 10:53 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: |
Waarom haat iedereen Raiden, hij was fukkin awesome, heb alleen nog maar 4 gespeeld overigens.
|
In deel 4 ziet Raiden er dan ook f-ing badass uit. In deel 2 is ie een huppelend jong ventje met een vrij hoge stem. Heel wat anders dan de ubercoole Snake natuurlijk.
Kojima heeft de MGS serie met deel 2 eigenlijk al een harde klap toegediend. Het verhaal werd ineens te complex, waardoor deel 3 nodig was en deel 4 eindigde in een verzameling van onzin. Tis jammer voor de serie, maar deze komt er wat mij betreft nooit meer bovenop. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| pizzarulez |
Geplaatst: 12 Mei 2010 16:16 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 12 Mei 2010 18:50 Onderwerp:
| |

|
| God of War 3....just flabberghasted by its epicness! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Mei 2010 12:04 Onderwerp:
| |

|
Skate 3
moet alleen nog een paar uitdagingen en dan is ie 100%  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 13 Mei 2010 12:30 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | Skate 3
No way dat je 80 challenges gekilled hebt. =O |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Mei 2010 12:34 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | streetfighter schreef: | Skate 3
Killen moet alleen voor de trophie , om 100% procent bij skate carriere te krijgen moet je gewoon alle uitdagingen doen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 13 Mei 2010 13:01 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | | ninodude schreef: | | streetfighter schreef: | Skate 3
Killen moet alleen voor de trophie , om 100% procent bij skate carriere te krijgen moet je gewoon alle uitdagingen doen  |
Ik ben ook bijna klaar met de carrieremode ....ik vind m wel heel erg makkenlijk , bij skate 2 lag de lat veel hoger
Laatst aangepast door RoaringMdog op 13 Mei 2010 13:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Mei 2010 13:03 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | streetfighter schreef: | | ninodude schreef: | | streetfighter schreef: | Skate 3
Ik ben ook bijna klaar met de carrieremode ....ik vind m wel heel erg makkenlijk , bij skate 2 la de lat veel hoger |
Ja de eerste dag had ik de carriere al uit . Skate 2 duurde meer dan 3 dagen bij mij. nog 13 uitdagingen en dan heb ik alles 100%  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 13 Mei 2010 20:13 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | streetfighter schreef: | | ninodude schreef: | | streetfighter schreef: | Skate 3
Ik ben ook bijna klaar met de carrieremode ....ik vind m wel heel erg makkenlijk , bij skate 2 lag de lat veel hoger |
killen!!! niet ownen.
Om eerlijk te zijn heb ik nog niets gekilled en ik denk ook niet dat ik het ga doen want ik heb een bloedhekel aan de campaign mode.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Mei 2010 16:27 Onderwerp:
| |

|
Fahrenheit.
Goede game, die z'n foutjes heeft. Vooral de camera doet lastig, en ook het verhaal fucks with you mind. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 14 Mei 2010 16:57 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | Fahrenheit.
Goede game, die z'n foutjes heeft. Vooral de camera doet lastig, en ook het verhaal fucks with you mind. |
Heb er ook erg van genoten, maar vond het verhaal op het gegeven moment gewoon nergens meer over gaan. Ik denk ook dat Heavy Rain mij beter zou bevallen.
Zelf heb ik vandaag voor de zoveelste keer Portal weer 's doorgespeeld. Deze keer om de Transmission Received achievement te halen. De challenges ben ik ook aan begonnen, maar het halen van gold medals daaro is echt vrijwel onmogelijk.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Mei 2010 01:09 Onderwerp:
| |

|
Skate 3
Bagger campaign. Er zitten een paar leuke missies in zoals die team promo's maar over het algemeen is het dikke poep. Voorderest ownt de game wel hard en hij zal zeker nog maanden gespeeld worden.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 17 Mei 2010 23:37 Onderwerp:
| |

|
Castle Crashers
Tweede keer Blijft leuk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 18 Mei 2010 12:54 Onderwerp:
| |

|
Alan Wake  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 18 Mei 2010 17:12 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | Alan Wake  |
Zonder te spoilen... denk je dat er een vervolg komt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 18 Mei 2010 19:56 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | | Lawliet schreef: | Alan Wake  |
Het verhaal voor Alan Wake 2 ligt al klaar, en de game word goed ontvangen door iedereen , dus deel 2 komt er vast wel....hoop ik D: |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 18 Mei 2010 20:16 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | Lawliet schreef: | Alan Wake  |
Het verhaal voor Alan Wake 2 ligt al klaar, en de game word goed ontvangen door iedereen , dus deel 2 komt er vast wel....hoop ik D: |
Er komen ook nog DLC ep`s in Juni hè. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 18 Mei 2010 20:53 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | RoaringMdog schreef: | | Mr. Awesome schreef: | | Lawliet schreef: | Alan Wake  |
Er komen ook nog DLC ep`s in Juni hè. |
27 juli komt de eerste dlc uit, genaamd The Signal
Maarja, weer on topic
Ik heb gister avond peggle uitgespeeld, wat was die game moeilijk op sommige stukjes  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 18 Mei 2010 22:42 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome
Ja. Genoeg hints die naar een deel twee leiden! Plus de credits gaf ook een hint voor een deel 2.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| deadlytown |
Geplaatst: 18 Mei 2010 22:48 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|