| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| groente12 |
Geplaatst: 23 Feb 2010 23:10 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ong Bak die heb ik al gezien en die is echt super ja.
Michael Clayton
Goede onderhoudende thriller. Vind het erg mooi hoe het verhaal zich ontwikkelt, geen actie en nonsense maar keiharde dialogen waar je je zelf in kan kwijt raken. Clooney speelde overtuigend en zeer sterk een kant die ik nog niet echt kende van deze man. Micheal Clayton is op sommige momenten onduidelijk en ingewikkeld qua verhaallijn maar door de sterke acteurs in de film wil je gewoon doorbijten voor het goede eindresultaat.
7.4/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Bats |
Geplaatst: 24 Feb 2010 01:03 Onderwerp:
| |
|
| Daarnet Avatar 3D gezien! Erg mooi! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 24 Feb 2010 11:43 Onderwerp:
| |

|
Zombieland
Geweldige humor, minder verhaal.
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 24 Feb 2010 14:17 Onderwerp:
| |
![]()
|
Luther
Mooie biografie film van Luther die naar mijn mening een beetje te kort duurde. De locaties waar de film zich afspeelde is echt mooi weergegeven, acteurs komen geloofwaardig en weten je vast te pakken, wat wel jammer is is dat de originele taal niet word gesproken, ze Engels praten in plaats van Duits komt een beetje raar op mij over maar het ligt er vast aan de eisen die zijn gesteld door de producenten om commercieel over te komen.
7.8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| LL303 |
Geplaatst: 24 Feb 2010 17:58 Onderwerp:
| |

|
Thirteen, niet geweldige film met nogal depressieve sfeer -vind ik dan- en af en toe een paar vreemde verhaallijntjes, verder wel oke, de boodschap vrij duidelijk neergezet maar toch niet echt een film waarvan je denkt; laat ik die nou ff lekker aanzetten (is hij naar mijn mening een beetje de... "zwaar" voor)
Meet Joe Black, vind ik persoonlijk een mooie film, wel een vrij lange -niet dat ik me er aan stoorde ofzo-, daar moet je maar net van houden... Gewoon een mooie film, geen aanrader als je in een melige stemming bent[/b] |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 24 Feb 2010 23:38 Onderwerp:
| |

|
My Neighbour Totoro
Epic. Maar Studio Ghibli is altijd epic ^^
Pulp Fiction
Super awesome film. Een van de beste die ik gezien heb. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| gast 83.80.204.xxx |
Geplaatst: 24 Feb 2010 23:57 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 25 Feb 2010 00:29 Onderwerp:
| |

|
Shutter Island
Blegh... geen film voor mij, maar dat houdt niet in dat het geen goede film is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 25 Feb 2010 01:14 Onderwerp:
| |

|
Ghost World - 6.5/10
Beetje tegenvaller, het is namelijk een echte "cult film" (a la Amelie, Garden State of Little Miss Sunshine - maar die zijn alledrie beter). Er zitten 1 of 2 hele leuke characters in maar de hoofdpersoon is een beetje irritant. Die 7,7 van imdb verdient 'ie niet.
EDIT: Ik heb ook alle 4 Futurama films gezien, allemaal de moeite waard om te kijken maar de eerste was de beste (1 = 2 > 4 >>> 3), kan niet wachten totdat deze serie weer op tv is  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 25 Feb 2010 15:23 Onderwerp:
| |

|
Hancock: leuke film, maar ook niet meer dan dat. Niet al te serieus, gewoon een lachen film. Geen bijzonder goed verhaal, maar ook niet al te slecht. 7.5/10
alleen aan te raden als je echt houdt van humor films, die niet al te serieus zijn, en ook niet echt realistisch. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 25 Feb 2010 16:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Dagen Zonder Lief: Interessante film als tussendoortje. Koen De Graeve is zoals gewoonlijk fantastisch. Er is trouwens een probleem als uw film eindigt met een 2 minuten durende scene van bromfietsers die rijden door een landschap zonder een woord te zeggen. En die bromfietsers niet eens de hoofdrolspelers zijn, maar gewoon bromfietsers die toevallig gepasseerd werden door de hoofdrolspelers... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| LordyLord |
Geplaatst: 26 Feb 2010 01:26 Onderwerp:
| |

|
Perfume.
Meh, leuke film. Ik zou waarschijnlijk er veel meer in zien als ik het zou kijken wanneer ik meer concentratie/zin heb. Maar oke, leuk nevertheless. Beetje vaag, en lomp einde. Maar oke. Wie wil er nou geen roodharig pubermeisje met cup C in een korset geraped zien worden?
:/
I didn't say anything. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 26 Feb 2010 23:46 Onderwerp:
| |

|
Boondock Saints II 7/10
Leuk, maar niet zo goed als het eerste deel, das toch wel een cult-classic. Ze leken niet zeker te weten of ze een serieuze film wouden maken of toch meer een ode aan Tarantino (Julie Benz die cowboy kleren draagt, veel humor en grappige gesprekken...). Misschien als ze wat duidelijker hadden gekozen dat ie wat beter was. Toch, de moeite waard om te kijken, zeker als je 't eerste deel leuk vind. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 27 Feb 2010 00:21 Onderwerp:
| |
![]()
|
Oldboy
2e gezien en ik ben helemaal(weer) verkocht.
Een afschuwelijke mooie film dat is hoe ik Oldboy omschrijf, die de manga dik overtreft. De kadrering van de camera is perfect uitgevoerd elke scene en shot is gewoon een stuk kunst. De emoties rijzen de pan uit ongelofelijk, het moet gewoon bovennatuurlijk zijn. De relaties tussen de personages is mooi en afschuwelijk weergegeven, die de goede diepte geeft aan het verhaal en is nagenoeg helemaal perfect is uitgewerkt. Oldboy's ost muziek is ook perfect, de prachtige symfonische stukjes sluiten zo goed bij de scenes aan dat er een traantje uit mijn oog kwam. Chan-wook Park de regisseur van de film heeft de lat angstig hoog voor zichzelf gelegd.
9.8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 27 Feb 2010 09:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Underworld: Rise of the Lycans. Was leuk om Lucian/Sonja te zien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Feb 2010 19:21 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 27 Feb 2010 19:45 Onderwerp:
| |

|
Analyze This - 7/10
Morgen Analyze That kijken als het me uitkomt
Edit: komt me niet uit 
Laatst aangepast door PS3gamerXD op 28 Feb 2010 20:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 27 Feb 2010 19:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik heb de eerste wel eens op Comedy Central gezien, maar deze is net nieuw zie ik, december '09? Ga ik nog wel 'ns kijken, ik vond de eerste wel leuk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 27 Feb 2010 23:18 Onderwerp:
| |
![]()
|
Infernal Affairs
Infernal Affairs is een zeer spannende film, met een goede en gedetailleerde verhaallijn die nogal een sterke en een verrassende einde heeft. De sfeer is echt fantastisch in beeld gezet, met name de wolkenkrabber scene met Tony Leung en zijn baas, de felle blauwe kleur en de hoe de camera een ronde maakt om de top van het gebouw, ik krijg er gewoon kippenvel van. Andy lau vertolkt zijn rol weer ijzersterk netzoals Leung, ik vind hun veel beter acteren, dan Di Caperio en Damon dat deden in de remake van Infernal Affairs genaamd The Departed.
9.3/10
Echelon Conspiracy
Wat een troep film is dit toch. Het verhaal is niet verrassend maar eerder gezegd dom en onlogisch, ik zag de plottwist allang van te voren komen. Er zijn ook te veel stereotype personages, maar als iemand mij echt irriteerde was het toch wel Edward Burns hij komt zo ongeïnspireerd over, wat een belabberd acteur is hij. De actie scenes is saai en teleurstellend. Echelon Conspiracy is een zware tegenvaller.
4.6/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 28 Feb 2010 19:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Transporter 3
Per deel neemt de kwaliteit af, en dit deel is dat nog maar eens het bewijs van.
4 / 10
Paranormal Activity
Aangenaam filmpje, sterk gemaakt met beperkte middelen en weet de spanning er lekker in te houden. Toegegeven, het is lang niet zo eng als dat men wil doen geloven, maar toch een aangename film.
7.8 / 10
The Box
Interessant uitgangspunt voor een verhaal, totaal verkeerd uitgewerkt binnen de film. Dit is niet gek aangezien het idee van de film al binnen twintig minuten afgehandeld zou kunnen worden, maar er worden nu allerlei zaken bij gehaald die totaal belachelijk zijn.
3.5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 18:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik ben begonnen aan de IMDb Top 250, heb er al iets van 50 gekeken voor ik aan de lijst begon, en kijk nu Goodfellas (gewoon willekeurig geselecteerd), maar ik gebruik de lijst gewoon om goede films uit te kiezen die ik nog niet heb gezien, heel handig Het is niet zo dat ik bij één begin en ze allemaal wil gaan kijken. Ik heb zo'n hele handige metro map die op genre geselecteerd is, heel tof gemaakt.
Ik ben nu met Goodfellas begonnen vanochtend in de bus, hele leuke film tot nu toe
IMDb Top 250: http://www.imdb.com/chart/top
Vodkaster Top 250 metro map: http://blog.vodkaster.com/wp-content/uploads/2009/07/f250bestmoviesmap_HQ.jpg |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 21:17 Onderwerp:
| |

|
| Wauw, The Dark Knight staat gewoon op nummer 10. Niet dat de film het niet verdiend |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 21:58 Onderwerp:
| |

|
Nolan is m'n favoriete regisseur maar top 10 zou ik TDK niet noemen. Wel erg zin in Inception.
Om 't even on-topic te houden:
Leon
Het acteerwerk van Natalie Portman is niet altijd even sterk (maar goed, ze was 12-13 in deze film) maar dit blijft gewoon een klassieker. Dikke aanrader. Ook met "die Franse kerel, je weet wel, die kerel uit Mission Impossible". |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 23:02 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 23:48 Onderwerp:
| |
![]()
|
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans
Meh ben echt niet omver geblazen door deze film. Het verhaal is prima te volgen en redelijk. De acteer prestaties van Cage is ijzersterk, maar daarmee heb ik alle pluspunten opgeteld. De sfeer van deze film is nogal laid back en komt best saai op mij over. Camera werk is te standaard. De bijrollen van onder ander Eva Mendes is totaal oninteressant en niet overtuigend, ik had toch echt soms de neiging om de film op stop te zetten. Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans doet alles volgens het boekje waardoor deze film te standaard is.
5.6/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 164, 165, 166 Volgende |