Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 19:43    Onderwerp: Europese PS2 speelbaar in zuid amerika? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Zo, zo...Gamed, Dat is lang geleden
Ik heb een vraagje, Binnenkort ga ik op familie bezoek in zuid amerika, En ik wil m'n PS2 meenemen (Het enige wat m'n familie/vrienden daar hebben is een SNES met Mortal Kombat 3 en Killer Instinct xD)
Maar kan ik daar gewoon m'n PS2 aansluiten of moet ik iets speciaals hebben?

Sorry als dit in de verkeerde sectie is geplaatst.
Alvast bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ja dat kan maar je hebt wel een converter nodig voor het stroom/stopcontact maar dat snap je denk zelf ook wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

ninodude schreef:
Ja dat kan maar je hebt wel een converter nodig voor het stroom/stopcontact maar dat snap je denk zelf ook wel.


Yep, Ik heb zelf zo'n universele stopcontact.
Maar is alles da verder in orde? (qua kleur, beeld etc)
En bedankt btw.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

behalve de stroom, kunnen we je weinig helpen als we niet weten op wat voor een tv het aangesloten wordt. Dat zijn nou net de belangrijke specs. Maar over het algemeen kunnen tv's zowel PAL als NTSC aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

chimnino schreef:
behalve de stroom, kunnen we je weinig helpen als we niet weten op wat voor een tv het aangesloten wordt. Dat zijn nou net de belangrijke specs. Maar over het algemeen kunnen tv's zowel PAL als NTSC aan.


Np.
Ik zal het na vragen en dan kom ik denk ik over een paar dagen terug met een reactie :\
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group