Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2011 14:10    Onderwerp: Sony Wireless Headset 7.1 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Het officiele Sony headset topic


Goeiendag Gameders, ik wil een nieuwe headset kopen dat werkt op de PS3 en PC(Skype/VOIPbuster). Mijn budget is 100 euro. Ik had dit in gedachten:

http://www.techshout.com/gaming/2011/13/official-sony-ps3-wireless-bluetooth-headset-available-at-99-99/#


Wat vinden jullie ervan? Andere suggesties hoor ik graag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Bump voor element, ik zag je bericht net pas, sorry ik kijk nooit in mijn inbox :/




Ik heb het ongeveer een kleine half jaar en het bevalt me prima. Voor onder de 100 euro is dit de beste headset die je kan kopen, geluidskwaliteit is prima, door de virtual 7.1 surround sound hoor je alles om je heen. Zo heb ik altijd de upperhand in BF3 omdat ik weet waar de vijanden vandaan komen: Hear the enemy before they see you.

Bouwkwaliteit: Er is veel plastiek gebruikt, het plastiek ziet er wat cheap uit maar dat is het zeker niet, het voelt heel robuust aan. De intrekbare mic is ook cool op de headset weggewerkt.

De headset is zeer comfortabel en heeft een lange accuduur, ik kan er uren mee gamen zonder dat ik er last van krijg.

Conclusie: 9.5/10

Gezer's advies: Kopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Thanks! Ik heb nog geen headset gekocht, dus je reactie was niet te laat! Ik twijfel nog steeds tussen de Turtle Beach P11 en die PS headset... maja binnenkort ff ergens in de winkel proberen of 7.1 sound echt de moeite waard is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

http://www.youtube.com/watch?v=NSJrmDkKLYA&feature=plcp

De opvolger Pulse Wireless Headset, wel 50 euro duurder maar beter en VITA support.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 03 Jun 2012 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

man koop toch een normale headset die hoef je 1: niet op te laden en 2: krijg je geen hersentumoren van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Jun 2012 09:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

D: schreef:
man koop toch een normale headset die hoef je 1: niet op te laden en 2: krijg je geen hersentumoren van.
Draag jij in het dagelijks leven ook altijd een hoedje van zilverpapier?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 03 Jun 2012 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Paintskillz schreef:
D: schreef:
man koop toch een normale headset die hoef je 1: niet op te laden en 2: krijg je geen hersentumoren van.
Draag jij in het dagelijks leven ook altijd een hoedje van zilverpapier?

oh je dacht dat het enkel voor mobiele telefoons opging terwijl wifi niet veel minder is qua uwlm²? tenminste, 2 jaar geleden, nu waarschijnlijk net zo sterk als het al niet sterker is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 03 Jun 2012 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Eén twee drie vier, hoedje van hoedje van.
Eén twee drie vier, hoedje van papier.
Als 't hoedje dan niet past,
Zet 't in de glazen kast.
Eén twee drie vier, hoedje van papier.

Wat vind je van dit D




Krijg je daar ook hersentumoren van?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group