Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 09:59    Onderwerp: [PS3] God of War Ascension Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lGpTVFA5WsY





Long Live Play!


Laatst aangepast door Codewarrior op 19 Apr 2012 10:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 09:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Weer een exclusive om naar uit te kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

hopelijk is het einde dat die kratos in stukken getrokken wordt en nooit meer terugkeert.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

God of War 3 zuigt zo fucking hard, tenzij ze de game compleet opnieuw gaan designen is dit niet de moeite waard. Gow 3 blijft een van mijn slechste aankopen ooit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Bring it on eens kijken hoeveel vooruitgang deze dev heeft gemaakt sinds GOW3 .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

D: schreef:
hopelijk is het einde dat die kratos in stukken getrokken wordt en nooit meer terugkeert.


De verwachtingen zijn dat het een prequel is, dus dat zal niet gebeuren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ben zelf niet heel enthousiast. Het is wederom een prequel, en de gedachten zijn verdeeld. Het zou namelijk zomaar kunnen zijn dat Kratos in "God of War: Ascension" geen gebruik meer maakt van eender welk type 'Blades of...' waardoor de gameplay waarschijnlijk anders zal aanvoelen.

Natuurlijk wil ik niet zeggen dat Kratos nooit andere wapens heeft gehanteerd, want dat is wel zo, maar de Blades zijn altijd een herkenbaar object geweest binnen de games in de serie. Als je dit wegneemt, verliest het een beetje van zijn identiteit.

Het meest schokkende vind ik zelf nog wel dat het hier wederom een prequel betreft, en zich dus niet aansluit op de gebeurtenissen in God of War III. Het feit dat we dus nog steeds niet te weten krijgen hoe het met Kratos is afgelopen aan het eind van die game, ligt mij zwaar op de maag. Want in mijn optiek blijven ze de franchise nu een beetje uitmelken...

Veel liever had ik een vervolg op die andere geweldige game gezien... Heavenly Sword.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Om nom nom...


GoW Ascension wordt weer een geweldige game! Eens zien wat voor een vooruitgang ze hebben geboekt sinds GoWIII wat toch wel één van de mijlpalen van deze gen is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik heb van elke God of War genoten, ook op die van de PSP. Ik hoop dat deze ook een geweldige game wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Boring, wie speelt er nou GoW? Microsoft moet echt eens stoppen met uitmelken van deze shooter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Melk melk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

ninodude schreef:
Boring, wie speelt er nou GoW? Microsoft moet echt eens stoppen met uitmelken van deze shooter.

't Is God of War, niet Gears of War.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

god of war is ook een saaie shooter imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:
ninodude schreef:
Boring, wie speelt er nou GoW? Microsoft moet echt eens stoppen met uitmelken van deze shooter.

't Is God of War, niet Gears of War.


Ja dat weet ik ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 19 Apr 2012 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Christian Vuye schreef:
ninodude schreef:
Boring, wie speelt er nou GoW? Microsoft moet echt eens stoppen met uitmelken van deze shooter.

't Is God of War, niet Gears of War.


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 30 Apr 2012 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Multiplayer bevestigd. Later vandaag een stream met de eerste breelden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 30 Apr 2012 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

http://www.gamesradar.com/god-war-ascension-multiplayer-preview/

eerste multiplayer beelden Z0mGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 30 Apr 2012 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Stream link

http://www.ustream.tv/embed/443086

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Apr 2012 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Asianator schreef:
Ben zelf niet heel enthousiast. Het is wederom een prequel, en de gedachten zijn verdeeld. Het zou namelijk zomaar kunnen zijn dat Kratos in "God of War: Ascension" geen gebruik meer maakt van eender welk type 'Blades of...' waardoor de gameplay waarschijnlijk anders zal aanvoelen.

Natuurlijk wil ik niet zeggen dat Kratos nooit andere wapens heeft gehanteerd, want dat is wel zo, maar de Blades zijn altijd een herkenbaar object geweest binnen de games in de serie. Als je dit wegneemt, verliest het een beetje van zijn identiteit.

"Six months after being tricked into killing his wife and child, a younger Kratos is sentenced to a life of madness with the Furies, caged in a titan sized prison for the living damned. Fighting insanity, his will is tested to the limit as he seeks to break his bond and gain the clarity to seek revenge on Ares for his part in the death of his family. Armed with double-chained blades, Kratos must take on mythology's darkest creatures while solving intricate puzzles throughout his merciless quest for redemption."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Apr 2012 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Christian Vuye schreef:
Asianator schreef:
Ben zelf niet heel enthousiast. Het is wederom een prequel, en de gedachten zijn verdeeld. Het zou namelijk zomaar kunnen zijn dat Kratos in "God of War: Ascension" geen gebruik meer maakt van eender welk type 'Blades of...' waardoor de gameplay waarschijnlijk anders zal aanvoelen.

Natuurlijk wil ik niet zeggen dat Kratos nooit andere wapens heeft gehanteerd, want dat is wel zo, maar de Blades zijn altijd een herkenbaar object geweest binnen de games in de serie. Als je dit wegneemt, verliest het een beetje van zijn identiteit.

"Six months after being tricked into killing his wife and child, a younger Kratos is sentenced to a life of madness with the Furies, caged in a titan sized prison for the living damned. Fighting insanity, his will is tested to the limit as he seeks to break his bond and gain the clarity to seek revenge on Ares for his part in the death of his family. Armed with double-chained blades, Kratos must take on mythology's darkest creatures while solving intricate puzzles throughout his merciless quest for redemption."

Ik ben ervan op de hoogte. Dit is natuurlijk weer een pluspunt. Echter een groot minpunt vind ik, net als bij Ninja Gaiden 3, de toevoeging van een multiplayer-aspect. Ik heb het gevoel dat dat nadelig zou kunnen werken voor de verhaal-modus...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Mei 2012 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

http://www.youtube.com/watch?v=4OoCBSwB6zc
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Mei 2012 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Gezer schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=4OoCBSwB6zc

Dat is volgens mij gewoon een filmpje van de storydriven MP. Denk niet dat het Kratos is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Mei 2012 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

[quote="elemeNt"]
Gezer schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=4OoCBSwB6zc

Dat is volgens mij gewoon een filmpje van de storydriven MP. Denk niet dat het Kratos is.[/quote
Dat is Kratos inderdaad niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Dec 2012 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

God of War: Ascension™ Early Beta Access voucher... woei!

Zitten er nog meer mensen van gamed in de beta?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Dec 2012 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik kreeg vandaag ook een mailtje dat ik in de beta zit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group