Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
E-man BerichtGeplaatst: 22 Apr 2007 17:36    Onderwerp: Rate the band! Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ok het idee is hetzelfde als de 'hot or not' serie Alleen is het nu de bedoeling dat je een band geeft, plus cijfer en argumenten. Discussieren erover is ook leuk, maar gooi er wel af en toe een nieuwe in zou ik zeggen

Kick off.. Incubus een 6,5. Het is wel leuk, alleen een beetje saai als je er lang naar luistert en een beetje vage nummers af en toe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 24 Apr 2007 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Lijkt niet helemaal te werken, omdat je al reageert op je eigen post. Maar ik heb al een oplossing bedacht . Een iets ander principe:
Ik noem 5 bands en de volgende die post mag er 1 uithalen en een nieuwe toevoegen, natuurlijk met een motivatie erbij. Zo krijg je dus een interactieve band top 10. Je mag niet een band toevoegen die je al eerder hebt toegevoegd, maar wel een band die iemand anders eerder toevoegde.

1. Coldplay
2. Oasis
3. Red Hot Chili Peppers
4. Editors
5. Snow Patrol


Laatst aangepast door Joris op 25 Apr 2007 14:49; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Apr 2007 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

We verwijderen Snow Patrol, één hit is niet genoeg om een plaatsje te veroveren in een top 5, zeker niet als dat nummer Chasing Cars is en over enkele jaren niet meer herinnerd zal worden. We vervangen door Bon Jovi, een groep die met nummers als It's my life en Have a Nice Day zeker al genoeg topnummers uit heeft.

1. Coldplay
2. Oasis
3. Red Hot Chili Peppers
4. Editors
5. Bon Jovi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Apr 2007 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Uit het lijstje van Joni haal ik Oasis weg. Toegegeven, ze hebben leuke nummers, maar als je meer in het nieuws komt door je ruzies dan door je muziek dan behoor je niet in een lijstje dat puur draait om goede muziekkeuzes. Ik voeg de band Linkin Park toe.

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. Red Hot Chili Peppers
4. Editors
5. Bon Jovi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joker BerichtGeplaatst: 24 Apr 2007 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik heb al eerder aangegeven RHCP niet geweldig te vinden. Ze hebben zeker goede nummers, inmiddels al een heel aantal, maar ze klinken veelal hetzelfde en daarom haal ik ze hier weg.

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. U2
4. Editors
5. Bon Jovi

Mijn toevoeging is U2, geen uitleg nodig lijkt me.


(Overigens denk ik dat we snel klaar zijn met dit lijstje, of dat het een herhaling van stappen wordt. Moet er geen beperking zijn tot muziekstijl, of in ieder geval een lijst van 10 bands zijn?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 24 Apr 2007 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ik haal hier Bon Jovi weg, ik vind dat toch egt de minste van de 5. Ik voeg staind toe, ik ben benieuwd hoelang die blijft staan

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. U2
4. Editors
5. Staind
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 08:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. U2
4. The Beatles
5. Staind

Editors haal ik weg. Vind ze een mix tussen Ozark Henry en U2. Ze klinken goed en het is wat anders dan 12 in een dozijn, maar ze horen volgens mij niet in deze top 5 thuis.

Even het origineel er tussen geplaatst, de groep die brandend actueel blijft en waarvan iedere wereldburger met plaat- of cdspeler minstens Sgt. Pepper's of The White Album in z'n kast moet hebben staan.
Baanbrekers en vernieuwers waren het. Zeker in hun tweede periode.
Op z'n plaats hier: The Beatles.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Staind

Ik haal U2 weg, simpelweg omdat dat één van de meest overschatte bands ooit is. Voeg The Clash toe, simpelweg omdat die gewoon kicken zijn (waren).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Jesse schreef:

(Overigens denk ik dat we snel klaar zijn met dit lijstje, of dat het een herhaling van stappen wordt. Moet er geen beperking zijn tot muziekstijl, of in ieder geval een lijst van 10 bands zijn?)


Oké, we maken een lijstje van 10 bands, dus tot er tien bands staan mag je toevoegen zonder weg te halen. Verder mag je niet een band die je eerder zelf toevoegde, nogmaals toevoegen, dus een herhaling van stappen zal het niet worden. Hopelijk...

Dan voeg ik hierbij Arctic Monkeys toe, een band die vernieuwend klinkt en het is gewoon fijne muziek. Dus de lijst wordt dan:

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Staind
6. Arctic Monkeys
7.
8.
9.
10.


Laatst aangepast door Joris op 26 Apr 2007 16:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Staind
6. Artic Monkeys
7. Hoobastank
8.
9.
10.

Ik voeg Hoobastank toe, ze zijn misschien enkel bekend dankzij The Reason, maar ze hebben al heel wat hitwaardige nummers gemaakt en klinken altijd lekker. Ook niet nog zo'n sellouts als sommige andere groepen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Staind
6. Arctic Monkeys
7. Hoobastank
8. Scissor Sisters
9.
10.

Niet zó'n ontzettende fan van, maar moeten het een beetje bekend houwe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

- Coldplay
- Linkin Park
- The Clash
- The Beatles
- Staind
- Arctic Monkeys
- Hoobastank
- Muse
-
-


Scissor Sisters? Die haal ik er meteen weer uit, hoe kan je die er nou inzetten terwijl je U2 eruit haalt? Ik niet begrijpe

Muse is mijn toevoeging..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Als we zo gaan beginnen tief ik die hele top 8 eruit (op Zeh Klesh na natuurlijk). Allemaal butmuziek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Daarom gaat dit ook niet werken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Zou best kunnen, maar je mocht ook nog niets verwijderen voordat de top 10 vol zat. Dus Scissor Sisters er weer in , en btw U2 is ook echt overgewaardeerd, in tegenstelling tot RHCP die jij eruit haalde.
Ik sluit de top 10 met Radiohead. Nu mag er dus weer verwijderd worden (Scissor Sisters bijvoorbeeld, butmuziek anyone?)

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Staind
6. Arctic Monkeys
7. Hoobastank
8. Scissor Sisters
9. Muse
10. Radiohead
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Joris schreef:
, en btw U2 is ook echt overgewaardeerd, in tegenstelling tot RHCP die jij eruit haalde.
persoonlijke mening natuurlijk, maar naar mijn mening heeft RHCP drie hits en ze klinken nog eens alle drie hetzelfde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Joni Philips schreef:
Joris schreef:
, en btw U2 is ook echt overgewaardeerd, in tegenstelling tot RHCP die jij eruit haalde.
persoonlijke mening natuurlijk, maar naar mijn mening heeft RHCP drie hits en ze klinken nog eens alle drie hetzelfde.


By the Way, Can't Stop en Dani California, om er maar even 3 te noemen, klinken toch wel heel verschillend. Maar neem alleen al het laatste album, daarop rock, pop, rap en nog een heel aantal andere muziekstijlen, afwisselender dan de meeste andere artiesten. Daarbij ook nog de gitaarsolo's die veel bands toch missen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Joris schreef:
Joni Philips schreef:
Joris schreef:
, en btw U2 is ook echt overgewaardeerd, in tegenstelling tot RHCP die jij eruit haalde.
persoonlijke mening natuurlijk, maar naar mijn mening heeft RHCP drie hits en ze klinken nog eens alle drie hetzelfde.


By the Way, Can't Stop en Dani California, om er maar even 3 te noemen, klinken toch wel heel verschillend. Maar neem alleen al het laatste album, daarop rock, pop, rap en nog een heel aantal andere muziekstijlen, afwisselender dan de meeste andere artiesten. Daarbij ook nog de gitaarsolo's die veel bands toch missen
Voor mijn part spelen ze elk genre, maar de meeste van hun nummers op Stadium Arcadium sucken, tot Stadium Arcadium toe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 25 Apr 2007 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Een mening die ik totaal niet deel, maar oké, laten we het daarbij houden en weer ontopic gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 26 Apr 2007 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Staind
6. Arctic Monkeys
7. Hoobastank
8. Scissor Sisters
9. Daft Punk
10. Radiohead

Mag er maar 1 tegelijk uithalen, toch?

Dan begin 'k met Muse, hun nummers hebben me nooit kunnen boeien. Zet Daft Punk dr bij, zijn best wel oke dacht 'k zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 30 Apr 2007 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Staind
6. Arctic Monkeys
7. Hoobastank
8. Cascada
9. Daft Punk
10. Radiohead

ik haal natuurlijk Scissor Sisters eruit want wat een kut muziek hebben die zeg... een half jaar lang i dont feel like dancing op de radio gehoord terwijl ik m de eerste keer al bagger vond, de rest van de nummers vind ik ook niet geweldig (al zijn ze beter dan i dont feel like dancing)

mag je er trouwens ook artiesten ipv bands in plaatsen??? want dan zou ik tiesto ervoor in de plaats zetten... maar zolang ik nog niet weet of het mag zet ik cascada erin... die mensen blijven maar hits scoren, en die muziek is volledig mijn genre (geeneen nr van het album everytime we touch doet onder voor everytime we touch/miracle, sterker nog, mircale is nog een van de mindere nrs van het album...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Staind
6. Arctic Monkeys
7. Hoobastank
8. The Prodigy
9. Daft Punk
10. Radiohead

Dan tief ik Cascada er weer uit, ontzettend slechte kinder-Eurodance als je het mij vraagt.

'k Zet the Prodigy erin, want die had 'k toevallig opstaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Nickelback
6. Arctic Monkeys
7. Hoobastank
8. The Prodigy
9. Daft Punk
10. Radiohead

Staind vind ik gewoon niet goed genoeg voor een top 10, ik voeg één van mijn persoonlijke bands van het moment toe: Nickelback. Niet altijd evenveel variatie, maar wel lekker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Nickelback
6. Arctic Monkeys
7. Hoobastank
8. The Prodigy
9. POD
10. Radiohead

ik haal daft punk eruit (gewoon niet mijn soort muziek) en zet POD erin waar ik vroeger erg lang fan van ben geweest...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

1. Coldplay
2. Linkin Park
3. The Clash
4. The Beatles
5. Nickelback
6. Arctic Monkeys
7. Hoobastank
8. Greenday
9. Daft Punk
10. Radiohead

Vaarwel The Prodigy.. Ok ik gooi Greenday erin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group