Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 02 Nov 2012 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Christian Vuye schreef:
Annoying Orange schreef:
Stop alsjeblieft met die kutnaam 720, net zoals orbis, heeft de volgende xbox de naam durango, dus gebruik die dan ook alsjeblieft
Denk dat verder de pc nog steeds het beste blijft om op te gamen

Orbis en Durango zijn codenamen.


Dat maakt mij niet uit, ze hebben die (code)naam gekregen en gebruik die dan ook, of de volgende xbox/playstation maar niet 720...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 02 Nov 2012 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Dus de Gamecube moeten we ook maar dolphin noemen... De codenamen zijn ook niet meer dan geruchten. Die hoeven niet te kloppen hebben net zo veel waarde als een PS4 of X720.

Al vraag ik me af of Sony de gok gaat nemen en de PS4 daadwerkelijk PS4 gaat noemen met het oog op de Japanse markt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 02 Nov 2012 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

playstation aether neem het van mij maar aan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 02 Nov 2012 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Mafusto schreef:
Dus de Gamecube moeten we ook maar dolphin noemen... De codenamen zijn ook niet meer dan geruchten. Die hoeven niet te kloppen hebben net zo veel waarde als een PS4 of X720.

Al vraag ik me af of Sony de gok gaat nemen en de PS4 daadwerkelijk PS4 gaat noemen met het oog op de Japanse markt.


Nee want daar is de naam al officieel bekend, hier nog niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 02 Nov 2012 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Jij ontwijkt mijn hele punt. Het gaat er niet m hoe het beesie heet. Het gaat erom dat het beesie een naam heb!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 02 Nov 2012 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Waarom zouden ze het geen PS4 noemen? Net of de PS VITA heel succesvol was zonder nummer.

Orbis en Durango klinkt belachelijk imo.. Dan kun je naar mijn idee je console eerder nog de All Stars Playstation en Gears of Xbox noemen.

@sotark
Meeste games gaan multiplatform zijn zoals COD, GTA en FIFA. Dus beide partijen zullen wel met soortgelijke hardware komen zodat ze deze games kunnen draaien. 10 FPS meer of iets meer AA noem ik geen wezenlijke verschillen.

Ps3 was ook zogenaamd krachtiger, maar in praktijk zijn de specs gelijkwaardig en zie je marginale verschillen tussen games op beiden platforms.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

In Japan wordt nummer 4 vaak in verband gebracht met de dood.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 01:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

AltairJack schreef:

Wat is er origineel aan?, als hardware specs waarschijnlijk gelijkwaardig gaan zijn aan de 720 en bestaande PC hardware.

Je kan het ook omdraaien en stellen dat de 720 specs gelijkwaardig zullen zijn aan de PS4 en bestaande PC hardware. Maar gezien jouw PS bias zie ik je dat niet gauw doen.

Citaat:
Het is niet slim om teveel af te wijken met hardware aangezien de meeste multiplatorms titels zoals Watch Dogs/Star Wars 1313 ook naar de PS4 gepoort/gereleased moeten kunnen worden en tegelijkertijd verschijnen op de 720.


Wat een kul. Ze weten tegenwoordig toch ook prima multiplat ports te maken ondanks dat de X360/PS3 wezenlijk verschillen in hardware.

AltairJack schreef:
Waarom zouden ze het geen PS4 noemen? Net of de PS VITA heel succesvol was zonder nummer.

Hoe vaak moet je nu nog vertellen dat de PSVITA zuigt qua verkopen? Het begint saai te worden.

Citaat:
Meeste games gaan multiplatform zijn zoals COD, GTA en FIFA. Dus beide partijen zullen wel met soortgelijke hardware komen zodat ze deze games kunnen draaien. 10 FPS meer of iets meer AA noem ik geen wezenlijke verschillen.

Lol. vrijwel alle PS360 ports draaien vrijwel allemaal op 30 FPS met een verschil van max 5 FPS. Lees maar Digital Foundry.

Citaat:
Ps3 was ook zogenaamd krachtiger, maar in praktijk zijn de specs gelijkwaardig en zie je marginale verschillen tussen games op beiden platforms.

Gaan we weer. X360 heeft de betere gpu, PS3 de betere cpu. In de praktijk valt de PS3 door zijn cpu beter te rekken aangezien de SPU's voor allerlei taken ingezet kunnen worden, waaronder graphics.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hernoemd en er een algemeen PlayStation 4 topic van gemaakt. Alle nieuws kan dus hier gepost worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Wat denken jullie trouwens wat er met de installaties en eindeloze updates zal gebeuren? Ik vermoed dat het alleen maar erger gaat worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik hoop dat Sony updates uit gaat voeren zoals het nu ook gebeurd op de Vita. Met een achtergrond download.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

De PS4 zal een derivative van de HD8870 hebben, deze gpu zal ongeveer even krachtig zijn als de HD7970 van AMD, maar meer power en cost efficient.


Althans dat denk ik maar. Volgens een Gaffer die mij via pm benaderde zit er een HD7970 in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nog meer bewijs dat er minimaal 1 next gen console in de planning staat om rond de E3 aangekondigd te worden; http://gematsu.com/2012/11/square-enix-teases-something-different-for-agnis-philosophy-on-different-platforms-in-june-next-year

Of de Agni’s Philosophy moet in zijn geheel te draaien zijn op de WiiU.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 03 Nov 2012 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

360 kwam in 2005 ofzo uit? Volgend jaar 2013. Dat is 8 jaar ofzo, dat is een record voor MS.

Xbox 360 sowieso in top 5 consoles ooit, alleen sony consoles hebben full games support gehad voor 4 jaar+.

Ik zou stoppen met kopen van Nintendo's als je ook playstations en xbox kunt kopen die 2 x zo lang meegaan.

Denk wel dat 720 in 2013 uitkomt. Gezien de al hele lange levensduur van 360 in tegenstelling tot voorgaande consoles zoals Xbox die nauwelijks 4 jaar haalden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 03:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

AltairJack schreef:
360 kwam in 2005 ofzo uit? Volgend jaar 2013. Dat is 8 jaar ofzo, dat is een record voor MS.

Dat gaat al gauw als je slechts 2 consoles hebt uitgebracht, he..

Citaat:
Xbox 360 sowieso in top 5 consoles ooit, alleen sony consoles hebben full games support gehad voor 4 jaar+.

Neo Geo AES, anyone?


Citaat:
Denk wel dat 720 in 2013 uitkomt. Gezien de al hele lange levensduur van 360 in tegenstelling tot voorgaande consoles zoals Xbox die nauwelijks 4 jaar haalden.

Heeft er meer mee te maken dat consoles de ontwikkeling van PC graphics stoppen. Elke port tegenwoordig is een uprezzed console variant. Daardoor blijven X360/PS3 relevant.

Daardoor kan je ook nog met een 8800 GT alles spelen, zelfs tig jaar na introductie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

@Redneckerz
PC graphics? PC is geen relevant platform meer voor meeste publishers. Vandaar dat je hoogstens een 360 poort kunt verwachten. Niet andersom. Xbox 360 en Ps3 waren leidend, omdat die bepaalden welke games er uit kwamen. Als de ps4 2 jaar geleden was uitgekomen waren die games ook wel verschenen op PC. PC blijft alleen relevant omdat er goedkoop gepoort kan worden, anders zou er bijna niks op de PC verschijnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

AltairJack schreef:
360 kwam in 2005 ofzo uit? Volgend jaar 2013. Dat is 8 jaar ofzo, dat is een record voor MS.

Xbox 360 sowieso in top 5 consoles ooit, alleen sony consoles hebben full games support gehad voor 4 jaar+.

Ik zou stoppen met kopen van Nintendo's als je ook playstations en xbox kunt kopen die 2 x zo lang meegaan.

Denk wel dat 720 in 2013 uitkomt. Gezien de al hele lange levensduur van 360 in tegenstelling tot voorgaande consoles zoals Xbox die nauwelijks 4 jaar haalden.


HAHAHA bedankt man, had dit weekend nog niet zo hard gelachen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

De wereld gaat toch kapot over 2 maanden, laten we stoppen met leven.

Zelfde logica ongeveer lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

AltairJack schreef:
@Redneckerz
PC graphics? PC is geen relevant platform meer voor meeste publishers. Vandaar dat je hoogstens een 360 poort kunt verwachten

Dat zeg ik dus ook. PS360 houdt de ontwikkeling van PC graphics tegen. Kijk naar Samaritan om te zien wat er nu al mogelijk is maar in de praktijk niet wordt benut.
Citaat:
Niet andersom.

Dat beweer ik ook niet. Lezen. Jouw antwoord tot dusverre is exact mijn vorige antwoord.
Citaat:
PC blijft alleen relevant omdat er goedkoop gepoort kan worden, anders zou er bijna niks op de PC verschijnen.

Ik vind het leuk dat je alles uit mijn post negeert en er vervolgens de rest gewoon verzint.
PC is de dupe van de lange levensduur van PS360. Nogmaals - Kijk wat er nu al mogelijk is. Wat dat betreft kan ik games zoals Serious Sam 3 en Battlefield 3 alleen maar toejuichen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

^^^
Gaat dit nog wel over de PS4?
Het lijkt er niet op, en AltairJack is een MS fanboy dat heeft hij al vaak laten blijken.
Hij komt hier reclame maken voor MS.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Maar krijgt geen loon van MS, shame.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

AltairJack schreef:
@Redneckerz
PC graphics? PC is geen relevant platform meer voor meeste publishers. Vandaar dat je hoogstens een 360 poort kunt verwachten. Niet andersom. Xbox 360 en Ps3 waren leidend, omdat die bepaalden welke games er uit kwamen. Als de ps4 2 jaar geleden was uitgekomen waren die games ook wel verschenen op PC. PC blijft alleen relevant omdat er goedkoop gepoort kan worden, anders zou er bijna niks op de PC verschijnen.

Euhm, hierin vergis je je toch wel erg hoor. De PC is een heel lucratief en relevant platform: qua digitale verkopen (Steam, Origin etc.) qua F2P-games en qua social games. Retail is gewoon een stuk minder relevant geworden. Iets dat ook op de consoles zal gaan gebeuren de komende jaren. Anyway, kijk hoe centraal EA de PC zet in zijn businessplan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Edje BerichtGeplaatst: 07 Feb 2013 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Nov 2012
Berichten: 7

Gepubliceerd:
Laatste update:

7 februari 2013 06:45
7 februari 2013 11:54


Deel:TW
FB





.
'Playstation 4 gaat ongeveer 320 euro kosten'


TOKIO - Sony zal voor de feestdagen van 2013 de nieuwe Playstation op de markt brengen. De console moet omgerekend ongeveer 320 euro gaan kosten.

Foto: AFP

Dat melden Japanse media donderdag.

Het apparaat krijgt waarschijnlijk de naam Playstation 4 en zal dus in de Verenigde Staten en Japan voor de feestdagen van dit jaar in de winkels liggen. Over Europa wordt niets geschreven. Volgens eerdere berichten zou de PS4 pas in 2014 naar Europa komen.





Het zal de eerste nieuwe Playstation zijn sinds de lancering van de Playstation 3, zeven jaar geleden. Het ontwerp van de console zou geheel nieuw zijn, verbinding kunnen maken met andere apparaten, een touchscreen bevatten en toegang tot sociale media hebben.

Waarschijnlijk zal Sony de nieuwe spelcomputer op 20 februari presenteren, tijdens een evenement van het bedrijf.

Door: ANP
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xavior BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 72

http://www.engadget.com/2013/02/14/playstation-4-prototype-controller/

controller ps4 prototype
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Xavior schreef:
http://www.engadget.com/2013/02/14/playstation-4-prototype-controller/

controller ps4 prototype

Had ik gisteren al in een ander topic geplaatst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group