Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
seph BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2012 19:45    Onderwerp: Witcher 2 ook naar de PS3? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

Volgens deze site wel, in ieder geval:
http://www.xtralife.es/playstation-3/the-witcher-2-assassins-of-kings/8202

Blijkbaar was dit ook de site die de 360 versie vroegtijdig lekte. Kan iemand dit bevestigen?

Hoe dan ook, ik zou dit maar met een flinke brok zout nemen.


Laatst aangepast door seph op 21 Mrt 2012 20:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2012 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

lol Witcher 2 op consoles
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2012 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

The Witcher 2: Enchanced Edition op de PlayStation 3? Zou ik erg leuk vinden! Vind het al jammer dat we Risen en Arcania: Gothic 4 moesten missen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2012 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:
lol Witcher 2 op consoles

Wat een onzin dit. Sure moet je grafisch wat inleveren, maar voor iedereen die niet de poeha heeft om het op PC te draaien kan het prima daar op draaien.

Maar ik hoor het al, je lolt er alleen maar om omdat het spel qua console alleen maar X360 is. Die 7 jaar oude console.

Was The Witcher 2 nu een PS3 exclusive geweest en ze zouden hem naar X360 porten, dan had je het niet gezegd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2012 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Sigh, attention whoring again I see, je probeert te hard om op te vallen dude Relax, ik heb maar 5 woorden uitgesproken, take it easy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2012 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Op Gamescom zag TW2 er al enorm goed uit op X360. Tuurlijk mis je hier en daar wat detail of betere schaduwen maar al bij al zag het er nog steeds erg gelikt uit.

Ik zie niet in waarom de game niet naar PS3 kan komen.

Het zou in ieder geval erg goed nieuws zijn want de game is echt fantastisch. Als de PC patch met nieuwe content er is ga ik hem zeker nog eens herspelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2012 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:
Sigh, attention whoring again I see, je probeert te hard om op te vallen dude Relax, ik heb maar 5 woorden uitgesproken, take it easy

En jij probeert te hard een anderzijds normale discussie te verstieren. Cheapeau.

We weten gelijk dat je niet meer serieus te nemen bent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2012 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Jaja knul, why u mad tho?


"We", spreek voor jezelf gast, niemand hier is het eens met jou, relax nu maar oke jongen? Je bent te opgewonden, denk aan je hart ,stop met je melodramatische bullshit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2012 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Omdat dit a: toch bijna alleen maar een discussie is tussen Gezer en Red, en b: er al een algemeen topic is van dit spel, verwijs ik jullie graag door naar het volgende topic om daar eventueel verder te praten:

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=8035
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group