Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Beste serie ever?
ja
50%
 50%  [ 1 ]
absoluut
50%
 50%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Aaruman BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Hele gemengde gevoelens over de laatste aflevering, de aanloop is erg goed gedaan maar tegen het einde kwam er maar één woord in me op: afgeraffeld. Al vind ik de manier waarop de serie tot zijn einde komt ook wel iets hebben met die muziek enz.

Al met al vind ik het echt jammer dat de serie voorbij is! Heb er met veel gevoel en plezier naar gekeken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Aaruman schreef:
Hele gemengde gevoelens over de laatste aflevering, de aanloop is erg goed gedaan maar tegen het einde kwam er maar één woord in me op: afgeraffeld. Al vind ik de manier waarop de serie tot zijn einde komt ook wel iets hebben met die muziek enz.

Al met al vind ik het echt jammer dat de serie voorbij is! Heb er met veel gevoel en plezier naar gekeken!


Altijd moeilijk om een serie af te sluiten. En hoewel de grand finale inderdaad erg tegenviel voor mij en afgeraffeld leek, is het vanaf begin tot (bijna) eind een van de beste series ooit geweest. Kudo's!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Okt 2013 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik vond de finale juist de kroon op de gehele serie, of eigenlijk de kroon op het personage van Walter White.

Spoiler: toon
Walt zorgde ervoor, in de aflevering die natuurlijk zou eindigen in zijn dood, dat alles tot op de puntjes op zijn plek zou vallen wanneer hij er niet meer was. Ik denk dat dat precieze heel typisch was voor Walt, dus dat waardeerde ik heel erg in deze aflevering. Walt trok steeds zijn eigen plan en dat deed hij tot op het eind. Ik vond het ook erg leuk dat er geen epiloog was maar dat al die kleine details al duidelijk maakten dat hij overal aan gedacht had.

Verder vond ik het een spannende aflevering met alles wat ik gewend was van Breaking Bad er in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 03 Okt 2013 10:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

GekooktEi schreef:
Ik vond de finale juist de kroon op de gehele serie, of eigenlijk de kroon op het personage van Walter White.

Spoiler: toon
Walt zorgde ervoor, in de aflevering die natuurlijk zou eindigen in zijn dood, dat alles tot op de puntjes op zijn plek zou vallen wanneer hij er niet meer was. Ik denk dat dat precieze heel typisch was voor Walt, dus dat waardeerde ik heel erg in deze aflevering. Walt trok steeds zijn eigen plan en dat deed hij tot op het eind. Ik vond het ook erg leuk dat er geen epiloog was maar dat al die kleine details al duidelijk maakten dat hij overal aan gedacht had.

Verder vond ik het een spannende aflevering met alles wat ik gewend was van Breaking Bad er in.


Zeker mee eens, maar het voelde toch een beetje gehaast aan voor mij. In de één na laatste aflevering had je nog geen idee hoe het in één aflevering over zou kunnen zijn.

Maar zoals ik al eerder zei, het afronden van een serie is altijd moeilijk. Daarnaast was het zeker geen slechte finale.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Apr 2014 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

@Red, ik snap je heel goed en andere ook. Lijkt net een stel idioten die als ze iets goed zien meteen roepen 'beste serie ooit'. Dat komt dan niet echt geloofwaardig over vind ik zelf.

Maar je hebt jezelf er ook mee als je op dat soort mensen gaat letten, want er zijn ook gewoon mensen die er een onderbouwende mening over hebben, met iets meer inhoud.

Heb ik zelf ook, als mensen naar me toekomen en ze zeggen 'beste film ooit' of ze zeggen 'dat is wel een vette film man, moet je echt kijken lekker veel actie en een heel sterk verhaal'. Dan zal ik eerder de tweede kiezen dan de eerste, niet dat dat onderbouwend is maar dat vind ik wat normaler dan domweg maar wat in het rond te gaan roepen.

Ik geloof sowieso niet in de 'beste ooit'. Want als je er op let hebben sommige mensen in 5 jaar tijd al 12 keer geroepen dat het nieuwe spel wat ze hebben gekocht de beste game ooit is. LMAO.

======

Ik kijk nu zelf Breaking Bad via Netflix, op aanraden van een vriendin. En ik vind het wel echt een goeie serie. Echt heel goed geacteerd, Mike blijft verreweg wel de beste naar mijn mening:

Spoiler: toon


Ik lag dubbel bij deze scene:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Apr 2014 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
@Red, ik snap je heel goed en andere ook. Lijkt net een stel idioten die als ze iets goed zien meteen roepen 'beste serie ooit'. Dat komt dan niet echt geloofwaardig over vind ik zelf.

Maar je hebt jezelf er ook mee als je op dat soort mensen gaat letten, want er zijn ook gewoon mensen die er een onderbouwende mening over hebben, met iets meer inhoud.

Heb ik zelf ook, als mensen naar me toekomen en ze zeggen 'beste film ooit' of ze zeggen 'dat is wel een vette film man, moet je echt kijken lekker veel actie en een heel sterk verhaal'. Dan zal ik eerder de tweede kiezen dan de eerste, niet dat dat onderbouwend is maar dat vind ik wat normaler dan domweg maar wat in het rond te gaan roepen.

Ik geloof sowieso niet in de 'beste ooit'. Want als je er op let hebben sommige mensen in 5 jaar tijd al 12 keer geroepen dat het nieuwe spel wat ze hebben gekocht de beste game ooit is. LMAO.

======

Ik kijk nu zelf Breaking Bad via Netflix, op aanraden van een vriendin. En ik vind het wel echt een goeie serie. Echt heel goed geacteerd, Mike blijft verreweg wel de beste naar mijn mening:

Die necro reactie Maar ben het wel met je eens ja. Al weet iedereen dat Californication de beste serie ever is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Apr 2014 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Nee dat is LOST man imo vind ik The Sopranos nog steeds de beste TV serie ooit gemaakt. Breaking Bad vond ik ook een meesterlijke serie. Heeft lekkere pacing, wordt met elke season nog spannender en de personages zijn geweldig uitgewerkt en focust zich niet op een te grote cast.

Jokes aside vind LOST ook nog steeds een goede serie. Was wel een fenomeen geweest als het volgde van season 1 toen het werd uitgezonden :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Potato BerichtGeplaatst: 06 Jan 2015 09:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2015
Berichten: 10

Breaking Bad vind ik absoluut een van de betere series ooit gemaakt! (samen GoT en ja, LOST!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 08 Jan 2015 01:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Walt had van mij seizoen 2 wel dood gemogen.. eikel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Jan 2015 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

the_dan schreef:
Walt had van mij seizoen 2 wel dood gemogen.. eikel.


Ik ben net in seizoen 2.. de eerste 4 gezien. Walt werkt idd wel op mijn zenuwen, helemaal omdat die niet luistert xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group