Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Beste serie ever?
ja
50%
 50%  [ 1 ]
absoluut
50%
 50%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Feb 2012 10:10    Onderwerp: [TV] Breaking Bad Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Citaat:
Informed he has terminal cancer, an underachieving chemistry genius turned high school chemistry teacher turns to using his expertise in chemistry to provide a legacy for his family... by producing the world's highest quality crystal meth.

Dus, naast Ei en mij, wie volgt het nog meer?


Laatst aangepast door Paintskillz op 30 Sep 2013 19:29; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Feb 2012 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

geen spacecake?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 24 Feb 2012 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Ik, denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 28 Feb 2012 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Heb het eerste seizoen gezien, dat was belachelijk goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 28 Feb 2012 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Geniale serie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Feb 2012 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Een beetje jammer dat ze van die Br en Ba elementen nu twee keer B hebben gemaakt in dat plaatje.

Maar inderdaad, prachtige serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 13 Aug 2013 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Ah! De nieuwe aflevering was weer erg goed! Ben echt benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontknopen dit seizoen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 14 Aug 2013 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Met smart gewacht op het nieuwe seizoen, ben momenteel alles opnieuw aan het kijken en weer bij seizoen vier. Ben benieuwd hoe de nieuwe afleveringen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Aug 2013 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Aaruman schreef:
Met smart gewacht op het nieuwe seizoen, ben momenteel alles opnieuw aan het kijken en weer bij seizoen vier. Ben benieuwd hoe de nieuwe afleveringen zijn.

Hardcore. Ik vind dit soort dingen echt te veel/lang om helemaal terug te kijken. En met 'dit soort dingen' bedoel ik series. Ik was van plan om het laatste seizoen terug te kijken voor de première van seizoen 5,5, maar dat is er een beetje tussendoor geschoten en ik heb het maar gedaan met wat recap-filmpjes.

Maar het is een geweldige serie, ik heb ook nagelbijtend zitten wachten en 5x9 beviel me heel erg! De toon is heel goed gezet en het is spannender dan (bijna) ooit. Kan niet wachten op de rest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Sep 2013 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

http://www.imdb.com/news/ni56167671

T'saulgoodman. Anyway, dit vind ik helemaal niet zo slecht(naast dat het wel bewijst dat Hollywood out of ideas is).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Sep 2013 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik las het net inderdaad, en ik ben ook wel benieuwd, Saul is in ieder geval goed materiaal.

Also oh my Jesus, die laatste aflevering.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Sep 2013 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Heb het gevoel dat deze serie niet zoveel love krijgt op Gamed(komt waarschijnlijk door de idiote titel). Maar de laatste episode was geweldig Walt die eindelijk zegt:I did it for me, I liked it. I was good at it.

Ik ga deze serie zo veel missen, mijn favoriete serie ever.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Sep 2013 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Paintskillz schreef:
Heb het gevoel dat deze serie niet zoveel love krijgt op Gamed(komt waarschijnlijk door de idiote titel). Maar de laatste episode was geweldig Walt die eindelijk zegt:I did it for me, I liked it. I was good at it.

Ik ga deze serie zo veel missen, mijn favoriete serie ever.

Ik heb meer het idee dat het tegenwoordig nogal 'hip' is om deze serie tof te vinden... Valt me overigens mee dat ik niemand hoor bitchen over hoe slecht het einde was Ik heb overigens zelf de serie nog niet gekeken haha. Eerste paar afleveringen vond ik niet echt boeiend. Nu alle afleveringen uit zijn ga ik er wel weer aan beginnen! Kan ik meteen alles kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Sep 2013 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

elemeNt schreef:
Paintskillz schreef:
Heb het gevoel dat deze serie niet zoveel love krijgt op Gamed(komt waarschijnlijk door de idiote titel). Maar de laatste episode was geweldig Walt die eindelijk zegt:I did it for me, I liked it. I was good at it.

Ik ga deze serie zo veel missen, mijn favoriete serie ever.

Ik heb meer het idee dat het tegenwoordig nogal 'hip' is om deze serie tof te vinden... Valt me overigens mee dat ik niemand hoor bitchen over hoe slecht het einde was Ik heb overigens zelf de serie nog niet gekeken haha. Eerste paar afleveringen vond ik niet echt boeiend. Nu alle afleveringen uit zijn ga ik er wel weer aan beginnen! Kan ik meteen alles kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=nXbaxVeteRE
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 08:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

elemeNt schreef:
Paintskillz schreef:
Heb het gevoel dat deze serie niet zoveel love krijgt op Gamed(komt waarschijnlijk door de idiote titel). Maar de laatste episode was geweldig Walt die eindelijk zegt:I did it for me, I liked it. I was good at it.

Ik ga deze serie zo veel missen, mijn favoriete serie ever.

Ik heb meer het idee dat het tegenwoordig nogal 'hip' is om deze serie tof te vinden... Valt me overigens mee dat ik niemand hoor bitchen over hoe slecht het einde was Ik heb overigens zelf de serie nog niet gekeken haha. Eerste paar afleveringen vond ik niet echt boeiend. Nu alle afleveringen uit zijn ga ik er wel weer aan beginnen! Kan ik meteen alles kijken.

Misschien, maar als fan van het eerste uur kan ik echt zeggen dat de serie naar mijn inzien op veel vlakken echt briljant is. Een handgreep:

- Character development (seriously)
- Cinematografie
- Symbolisme
- Het combineren van een grimmige setting met comic relief

Ik kan geen technisch vlak bedenken (behalve misschien een scène uit ik denk 5x14) dat heel erg mislukt is bij Breaking Bad, en dat zegt wel wat. Ik ben fan geweest van veel dingen, maar dit heeft me van begin tot eind behoorlijk vastgehouden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Zeker 1 van de beste series ooit. Maar de beste? Nee, persoonlijk staat voor mij Boardwalk Empire op 1, en Breaking Bad op 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Weslii schreef:
Zeker 1 van de beste series ooit. Maar de beste? Nee, persoonlijk staat voor mij Boardwalk Empire op 1, en Breaking Bad op 2.


Dat is een kwestie van smaak.

Voor mij stond altijd Lost op 1 ook al heeft die serie als zwakte dat het verhaal niet altijd even sterk was. Nou ja, er kwamen in ieder geval altijd meer vragen dan antwoorden.
Maar nu ik Breaking Bad voor de 2e keer heb gezien t/m seizoen 4 en direct daarna seizoen 5 moet ik zeggen dat dat echt mijn nieuwe nummer 1 is. Als je alles kijkt zodat alles vers in je geheugen zit, zie je pas echt hoe goed alles is gedaan in die serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

elemeNt schreef:

Ik heb meer het idee dat het tegenwoordig nogal 'hip' is om deze serie tof te vinden...

Egg-actly. En dat gaat zelfs zover dat mensen zoiets als Netflix in Nederland afkraken omdat Breaking Bad er niet bij zit.. Alsof Netflix = Breaking Bad.

Datzelfde gevoel krijg ik ook bij Dexter.

Sayonara schreef:
Weslii schreef:
Zeker 1 van de beste series ooit. Maar de beste? Nee, persoonlijk staat voor mij Boardwalk Empire op 1, en Breaking Bad op 2.


Dat is een kwestie van smaak.

Daarom zegt hij ook Persoonlijk.

Overigens geen van die series kijk ik. Chuck vind ik wel redelijk amuserend, maar als ik dan toch series moet opnoemen die ik een beetje tracht te volgen, dan:
- Law & Order: Special Victims Unit.
- Californication.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Redneckerz schreef:
elemeNt schreef:

Ik heb meer het idee dat het tegenwoordig nogal 'hip' is om deze serie tof te vinden...

Egg-actly. En dat gaat zelfs zover dat mensen zoiets als Netflix in Nederland afkraken omdat Breaking Bad er niet bij zit.. Alsof Netflix = Breaking Bad.

Datzelfde gevoel krijg ik ook bij Dexter.

Sayonara schreef:
Weslii schreef:
Zeker 1 van de beste series ooit. Maar de beste? Nee, persoonlijk staat voor mij Boardwalk Empire op 1, en Breaking Bad op 2.


Dat is een kwestie van smaak.

Daarom zegt hij ook Persoonlijk.

Overigens geen van die series kijk ik. Chuck vind ik wel redelijk amuserend, maar als ik dan toch series moet opnoemen die ik een beetje tracht te volgen, dan:
- Law & Order: Special Victims Unit.
- Californication.
SVU is vermakelijk, het is niet goed, het is niet slecht, het is gewoon leuk.

Ik heb iedere aflevering gezien inmiddels, maar het blijft leuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Redneckerz schreef:
Egg-actly. En dat gaat zelfs zover dat mensen zoiets als Netflix in Nederland afkraken omdat Breaking Bad er niet bij zit.. Alsof Netflix = Breaking Bad.

Datzelfde gevoel krijg ik ook bij Dexter.

Behalve dat Dexter wel op Netflix is. Hah.

Maar ik weet niet hoor, het wordt gewoon wijd verspreid en ontzettend veel gekeken omdat het dé series van deze tijd zijn volgens mij. Ik heb Dexter ook voor een deel gekeken en dat vond ik ook heel erg tof, hoewel ik het soms, ik weet niet, niet zo diep vind gaan als BB. De personages in die serie zijn wel heel goed gedaan.

Vroeger had ik ook het idee dat 90% van de mensheid Lost of Prison Break keek, maar dat waren ook gewoon hele goede series volgens mij. Lost schijnt langdradig te zijn, maar ik ben net weer aan Prison Break begonnen (hoera Netflix) en dat blijft heel leuk om weer te kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

GekooktEi schreef:
Redneckerz schreef:
Egg-actly. En dat gaat zelfs zover dat mensen zoiets als Netflix in Nederland afkraken omdat Breaking Bad er niet bij zit.. Alsof Netflix = Breaking Bad.

Datzelfde gevoel krijg ik ook bij Dexter.

Behalve dat Dexter wel op Netflix is. Hah.

Maar ik weet niet hoor, het wordt gewoon wijd verspreid en ontzettend veel gekeken omdat het dé series van deze tijd zijn volgens mij. Ik heb Dexter ook voor een deel gekeken en dat vond ik ook heel erg tof, hoewel ik het soms, ik weet niet, niet zo diep vind gaan als BB. De personages in die serie zijn wel heel goed gedaan.

Vroeger had ik ook het idee dat 90% van de mensheid Lost of Prison Break keek, maar dat waren ook gewoon hele goede series volgens mij. Lost schijnt langdradig te zijn, maar ik ben net weer aan Prison Break begonnen (hoera Netflix) en dat blijft heel leuk om weer te kijken.


Dat klopt.

Series worden niet bekeken omdat ze hip zijn maar omdat mensen ze leuk vinden. Zo simpel is het.

En als heel veel mensen het leuk vinden is het waarschijnlijk een hele goede serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

[quote="Redneckerz"]
elemeNt schreef:

Ik heb meer het idee dat het tegenwoordig nogal 'hip' is om deze serie tof te vinden...

Egg-actly. En dat gaat zelfs zover dat mensen zoiets als Netflix in Nederland afkraken omdat Breaking Bad er niet bij zit.. Alsof Netflix = Breaking Bad.

Datzelfde gevoel krijg ik ook bij Dexter.

Sayonara schreef:
Weslii schreef:
Zeker 1 van de beste series ooit. Maar de beste? Nee, persoonlijk staat voor mij Boardwalk Empire op 1, en Breaking Bad op 2.


Dat is een kwestie van smaak.

Daarom zegt hij ook Persoonlijk.

Pffff, nee hè, heb je hem weer. Persoonlijk slaat in die zin op Boardwalk Empire op 1, en Breaking Bad op 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

[quote="Sayonara"]
Redneckerz schreef:
elemeNt schreef:

Ik heb meer het idee dat het tegenwoordig nogal 'hip' is om deze serie tof te vinden...

Egg-actly. En dat gaat zelfs zover dat mensen zoiets als Netflix in Nederland afkraken omdat Breaking Bad er niet bij zit.. Alsof Netflix = Breaking Bad.

Datzelfde gevoel krijg ik ook bij Dexter.

Sayonara schreef:
Weslii schreef:
Zeker 1 van de beste series ooit. Maar de beste? Nee, persoonlijk staat voor mij Boardwalk Empire op 1, en Breaking Bad op 2.


Dat is een kwestie van smaak.

Daarom zegt hij ook Persoonlijk.

Pffff, nee hè, heb je hem weer. Persoonlijk slaat in die zin op Boardwalk Empire op 1, en Breaking Bad op 2.
Euuuh, dat klopt maar dat maakt het toch niet opeens minder persoonlijk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Het is een beetje gemierenneuk. Ik denk dat hij bedoelt dat je eerst zegt dat het "Zeker één van de beste series ooit" is. Pas daarna zeg je 'persoonlijk' dus je zou de eerste zin als objectief kunnen zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 01 Okt 2013 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

GekooktEi schreef:
Het is een beetje gemierenneuk. Ik denk dat hij bedoelt dat je eerst zegt dat het "Zeker één van de beste series ooit" is. Pas daarna zeg je 'persoonlijk' dus je zou de eerste zin als objectief kunnen zien.
Dat klopt maar als het over kunst gaat dan is het toch altijd persoonlijk? Dan is het toch overbodig om dat elke keer te vermelden? Dat geldt voor games, films,schilderijen, muziek, beeldhouwkunst enz.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group