Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Feb 2012 21:13    Onderwerp: [TV] The Walking Dead Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Citaat:
Season one follows Deputy Rick Grimes as he attempts to find his family and lead them to safety. The series begins with Rick waking up from a coma (later revealed to have been caused by a shooting). He awakes to a post-apocalyptic world overrun with the walking dead. Leaving the hospital Rick discovers his wife and son are missing. Acting on a rumour from a fellow survivor he arms himself and begins a perilous journey to Atlanta, where the Centers for Disease Control and Prevention is said to have set up a quarantined "safe-zone" in the city, reasoning that his family may be there. During his journey, Rick sees the devastation to both society and infrastructure left by the "walkers" (a nickname given to the zombies). Upon reaching Atlanta, he soon discovers that the city is overrun by the undead and is no longer a safe zone.

Ik heb me even door de huidige episode gewerkt. Ben geraakt tot net voor de winterstop. Was een spannende finale. Mid-season finale van seizoen 2 was beter dan de finale van seizoen 1 zelfs.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Feb 2012 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Gestopt na één of twee afleveringen van het tweede seizoen. Niet bewust, gewoon incidenteel. Ik ga seizoen twee nog wel eens kijken als die af is denk ik.

Verder wel een verfrissende en toffe serie in het genre door zaken als ammotekort en 'sterfelijkheid' aan te dragen. Het wordt er een stuk realistischer van, dat vind ik altijd wel tof.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Feb 2012 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik ben iig up to date, vind het alleen een beetje lame dat het alleen op die boerderij afspeelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Feb 2012 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Paintskillz schreef:
Ik ben iig up to date, vind het alleen een beetje lame dat het alleen op die boerderij afspeelt.

Dat gaat gauw veranderen als ze de comic verhaallijn gaan volgen want dan gaan ze spoiler: naar een verlaten gevangenis wonen.

Ook die twee vreemden gasten in de laatste episode voorspellen ook veel goeds voor de komende episodes. Die zullen wss leiden naar de beste momenten van de comic: The Governor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Feb 2012 03:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik vind seizoen 2 echt kansloos slecht... Wat een gezeik en vrouwendrama zeg! Je kan nog beter Desperate Housewives kijken. Het gaat echt helemaal nergens meer over. Af en toe komen er dan nog 1 of 2 verdwaalde zombies in beeld... Het slaat de hele zombie plank gewoon kansloos mis. Ze rennen op een gegeven moment zelfs. Waar is de dreiging dat een hele horde zombies op het punt staat je langzaam in te sluiten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 17 Feb 2012 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Lawliet schreef:
Paintskillz schreef:
Ik ben iig up to date, vind het alleen een beetje lame dat het alleen op die boerderij afspeelt.

Dat gaat gauw veranderen als ze de comic verhaallijn gaan volgen want dan gaan ze spoiler: naar een verlaten gevangenis wonen.
Wow, dat wil ik wel zien!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2012 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Tweede seizoen is voorbij en werd echter beter eens Darabont als schrijver werd ontslagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2012 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Volgende season wordt echt top. Een van de beste arcs in de comics.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Okt 2012 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Derde seizoen kent een indrukwekkende opening.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Okt 2012 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Joni Philips schreef:
Derde seizoen kent een indrukwekkende opening.

Hopelijk nu ook langer dan 1 aflevering Maar het is inderdaad al vel beter dan seizoen 2. Alleen als Hershel geen zombie wordt, dan stop ik meteen met kijken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Okt 2012 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Als ze goed de verhaal volgen van de comics wordt dit een geweldige season. Het begint sterk en trouw aan de comics als ik even terug blader.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Okt 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

elemeNt schreef:
Joni Philips schreef:
Derde seizoen kent een indrukwekkende opening.

Hopelijk nu ook langer dan 1 aflevering Maar het is inderdaad al vel beter dan seizoen 2. Alleen als Hershel geen zombie wordt, dan stop ik meteen met kijken...
Waarom? Je wordt geen zombie door zombie-beten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 21 Okt 2012 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Het nieuwe seizoen is inderdaad veelbelovend. Ik snap alleen niet wat iedereen tegen het tweede seizoen heeft. In mijn ogen was het een erg goed seizoen. Het lagere tempo beviel mij wel, en paste ook goed in het verhaal. Al ben ik wel erg benieuwd wat we allemaal kunnen verwachten komende maanden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tha Masta BerichtGeplaatst: 21 Okt 2012 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Aug 2008
Berichten: 13

Ik vind de eerste aflevering van seizoen 3 al geweldig ben toch wel zeer benieuwd naar de 2e nu al, iemand enig idee waar je hem live kan bekijken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 22 Okt 2012 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Tha Masta schreef:
Ik vind de eerste aflevering van seizoen 3 al geweldig ben toch wel zeer benieuwd naar de 2e nu al, iemand enig idee waar je hem live kan bekijken?


Waarschijnlijk gewoon niet. Al is er een digitale mogelijkheid, is de kans groot dat je daarvoor een abonnement moet afsluiten en in Amerika moet wonen.

Waarom de haast eigenlijk? Morgenochtend is de aflevering overal op het web te vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tha Masta BerichtGeplaatst: 22 Okt 2012 01:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Aug 2008
Berichten: 13

Ja klopt ook wel maar ja was te proberen. Dan maar morgen bekijken..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 22 Okt 2012 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Misschien dat ik ook maar eens aan deze serie ga beginnen. Klinkt wel interessant
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Okt 2012 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Joni Philips schreef:
elemeNt schreef:
Joni Philips schreef:
Derde seizoen kent een indrukwekkende opening.

Hopelijk nu ook langer dan 1 aflevering Maar het is inderdaad al vel beter dan seizoen 2. Alleen als Hershel geen zombie wordt, dan stop ik meteen met kijken...
Waarom? Je wordt geen zombie door zombie-beten.


Omdat hij is gebeten door een zombie ja. Waarom zouden ze anders zijn been gaan af hakken als hij daardoor niet zou veranderen? Er zijn wel andere manieren om een infectie te stoppen. Dat moet hij dan toch ook weten als dierenarts/dokter? Daarnaast zou zijn been af hakken helemaal niet moeten helpen.. zeker niet als ze er zo lang mee wachten. Het was een wanhoopspoging om hem hiermee te redden. Maja om de een of andere manier denk ik dat hij in de serie wel weer mens zal blijven...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 22 Okt 2012 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Joni Philips schreef:
elemeNt schreef:
Joni Philips schreef:
Derde seizoen kent een indrukwekkende opening.

Hopelijk nu ook langer dan 1 aflevering Maar het is inderdaad al vel beter dan seizoen 2. Alleen als Hershel geen zombie wordt, dan stop ik meteen met kijken...
Waarom? Je wordt geen zombie door zombie-beten.


Het is echter een gegeven in de serie dat je daardoor wel ziek wordt, met als veelvoorkomend gevolg de dood.

De tweede aflevering was echt weer een genot om naar te kijken. Ben nu echt klaargestoomd voor de rest van het seizoen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Okt 2012 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

elemeNt schreef:
Joni Philips schreef:
elemeNt schreef:
Joni Philips schreef:
Derde seizoen kent een indrukwekkende opening.

Hopelijk nu ook langer dan 1 aflevering Maar het is inderdaad al vel beter dan seizoen 2. Alleen als Hershel geen zombie wordt, dan stop ik meteen met kijken...
Waarom? Je wordt geen zombie door zombie-beten.


Omdat hij is gebeten door een zombie ja. Waarom zouden ze anders zijn been gaan af hakken als hij daardoor niet zou veranderen? Er zijn wel andere manieren om een infectie te stoppen. Dat moet hij dan toch ook weten als dierenarts/dokter? Daarnaast zou zijn been af hakken helemaal niet moeten helpen.. zeker niet als ze er zo lang mee wachten. Het was een wanhoopspoging om hem hiermee te redden. Maja om de een of andere manier denk ik dat hij in de serie wel weer mens zal blijven...
Hershel geen zombie wordt, dan stop ik meteen met kijken...[/quote] In het echt bestaan er ook bacterien die alleen zo af te stoppen zijn. (Vleesetende bacterien bijvoorbeeld)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 03 Apr 2013 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Gisteren de laatste 2 afleveringen gezien...

Echt een ongelooflijk vette serie

Ook een mooi einde van t derde seizoen, wat het wachten op het nieuwe seizoen iets dragelijker maakt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joraaaan BerichtGeplaatst: 04 Apr 2013 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2010
Berichten: 1063

Vond het einde eigenlijk best, matig. Had er meer van verwacht eerlijk gezegd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SilenZ BerichtGeplaatst: 01 Jul 2013 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Jun 2013
Berichten: 3

Het 3e seizoen kijken lukt mij niet echt. Misschien eens een weekend er voor zitten ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 01 Jul 2013 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

het 3de seizoen mist het survival gedeelte.

het verhaal lijkt net op 2 bendes die ruzie met elkaar krijgen omdat e rat in de bendes zaten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Okt 2016 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Om een oud topic uit de mottenballen te halen: wat vonden we van de eerste aflevering van seizoen 7?

Spoiler: toon
Ik vond het geweldig! Wat een heerlijke brute scenes. Dit is precies wat de serie nodig had nadat ik het de laatste tijd een beetje vond kwakkelen. Baal er wel van dat Glenn eruit is, hoewel ik na Abraham wel de verwachting had dat er nog één uit zou gaan. Die gore en sickness van de aflevering vond ik fantastisch en doet me enorm uitkijken naar de rest van het seizoen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group